hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 13:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 328 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 327 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 11:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok!

Egy kis segítség, HamItemDeploy-al hogy birok egyszerűbben skint lekérni, stb...?

előre is köszi.

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 11:51 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.02. 07:15
Hozzászólások: 6
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ezt találtam ez alapján próbáld meg:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new const deagle_v[] = "models/deagle_v.mdl"
  6.  
  7. public plugin_init() {    
  8.          register_plugin("Deagle model", "1.0", "monster321")    
  9.          RegisterHam( Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "Deagle_Model" , 1)
  10. }
  11.  
  12. public plugin_precache()
  13.   precache_model(deagle_v)
  14.  
  15. public Deagle_Model( plr )
  16. {
  17.     new id = get_pdata_cbase( plr, 41, 4 );
  18.     if( is_user_alive(id) || is_user_connected(id) )  
  19.         set_pev( id, pev_viewmodel2, deagle_v )
  20. }


Vagy:

Entity Set String-el

Ők köszönték meg Watson nek ezt a hozzászólást: Levii@Peace (2016.01.02. 12:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 12:01 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Watson írta:
Ezt találtam ez alapján próbáld meg:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new const deagle_v[] = "models/deagle_v.mdl"
  6.  
  7. public plugin_init() {    
  8.          register_plugin("Deagle model", "1.0", "monster321")    
  9.          RegisterHam( Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "Deagle_Model" , 1)
  10. }
  11.  
  12. public plugin_precache()
  13.   precache_model(deagle_v)
  14.  
  15. public Deagle_Model( plr )
  16. {
  17.     new id = get_pdata_cbase( plr, 41, 4 );
  18.     if( is_user_alive(id) || is_user_connected(id) )  
  19.         set_pev( id, pev_viewmodel2, deagle_v )
  20. }


Vagy:

Entity Set String-el


Elvileg ez nem eszi annyira a CPU-t vagy a RAM-ot ez a fajta lekérés :)!


megy a köszönöm GOMB!
hisz sokat segített ez a példa :)

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 12:16 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.29. 21:29
Hozzászólások: 40
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plug-In"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "author"
  12.  
  13. new skinkapcs[33], valami[33], valami2[33]
  14.  
  15. new const fegyverekskins[][] = {
  16.     "models/tesz/ak47.mdl",
  17.     "models/tesz/m4a1.mdl"
  18. }
  19.  
  20. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "weapon_ak47", "weapon_m4a1","weapon_deagle","weapon_usp","weapon_awp","weapon_mp5","weapon_m3","weapon_hegrenade", "weapon_flashbang" }
  21.  
  22. public plugin_init() {
  23.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.    
  25.     for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  26.     {
  27.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  28.     }
  29.    
  30.     // Add your code here...
  31. }
  32. public plugin_precache() {
  33.     for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  34. }
  35. public OnItemDeployPost(ent)
  36. {
  37.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  38.    
  39.     if (!pev_valid(id)) return;
  40.    
  41.     if(skinkapcs[id])
  42.     {
  43.         switch(cs_get_weapon_id(ent))
  44.         {
  45.             case CSW_AK47:
  46.             {
  47.                 switch(valami[id])
  48.                 {
  49.                    
  50.                     case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  51.                 }
  52.             case CSW_M4A1:
  53.             {
  54.                 switch(valami2[id]) {
  55.                     case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  56.                 }
  57.             }
  58.         }
  59.     }
  60. }
  61.     fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  62. {
  63.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  64.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  65. }
  66. public client_connect(id) {
  67.     skinkapcs[id] = 1
  68. }

_________________
  1. new const PLUGIN[] = "";
  2. new const VERSION[] = "1.0";
  3. new const AUTHOR[] = "CoCo";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 12:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
A többit minek használod ,mikor scak az ak meg az m4 kell?

  1. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "weapon_ak47", "weapon_m4a1","weapon_deagle","weapon_usp","weapon_awp","weapon_mp5","weapon_m3","weapon_hegrenade", "weapon_flashbang" }


Illetve a forráskódod ami nem a tied hibás hiányzik egy }

Így már lefordul:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new skinkapcs[33], valami[33], valami2[33]
  11.  
  12. new const fegyverekskins[][] = {
  13.     "models/tesz/ak47.mdl",
  14.     "models/tesz/m4a1.mdl"
  15. }
  16.  
  17. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "weapon_ak47", "weapon_m4a1","weapon_deagle","weapon_usp","weapon_awp","weapon_mp5","weapon_m3","weapon_hegrenade", "weapon_flashbang" }
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.    
  22.     for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  23.     {
  24.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  25.     }
  26.    
  27.     // Add your code here...
  28. }
  29. public plugin_precache() {
  30.     for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  31. }
  32. public OnItemDeployPost(ent)
  33. {
  34.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  35.    
  36.     if (!pev_valid(id)) return;
  37.    
  38.     if(skinkapcs[id])
  39.     {
  40.         switch(cs_get_weapon_id(ent))
  41.         {
  42.             case CSW_AK47:
  43.             {
  44.                 switch(valami[id])
  45.                 {
  46.                    
  47.                     case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  48.                 }
  49.     }
  50.             case CSW_M4A1:
  51.             {
  52.                 switch(valami2[id]) {
  53.                     case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  54.                 }
  55.             }
  56.         }
  57.     }
  58. }
  59.     fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  60. {
  61.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  62.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  63. }
  64. public client_connect(id) {
  65.     skinkapcs[id] = 1
  66. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HamItemDeploy [ Használata ]
HozzászólásElküldve: 2016.01.02. 21:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
new i = 1 ---> new i
És a skinkapcs tömb, connect függvény, skinkapcs if ág felesleges.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole