hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 253 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 252 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 14:52 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.06. 18:35
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Sziasztok!:) Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tud valaki esetleg olyan plugint ahol ha ugrasz, 4et ugrasz? Láttam már valahol, és kiváncsi vagyok, hogy tudja e valaki mi a neve, vagy hogy hogy kell berakni. Köszi előre is!:) :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 14:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Többszöri Ugrás

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: kicsiasdvagyok (2016.01.09. 22:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 14:58 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.06. 18:35
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Igen, láttam ,és próbáltam, de hiába irom át 4-re, nem változik semmi, ugyanannyit ugrik, mint eddig.:S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 15:03 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
  1. HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <engine>
  5.  
  6. #define ADMINACCESS ADMIN_CHAT
  7.  
  8. new jumpnum[33] = 0
  9. new bool:dojump[33] = false
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  14.     register_cvar("amx_maxjumps","3")
  15.     register_cvar("amx_mjadminonly","0")
  16. }
  17.  
  18. public client_putinserver(id)
  19. {
  20.     jumpnum[id] = 0
  21.     dojump[id] = false
  22. }
  23.  
  24. public client_disconnect(id)
  25. {
  26.     jumpnum[id] = 0
  27.     dojump[id] = false
  28. }
  29.  
  30. public client_PreThink(id)
  31. {
  32.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  33.     if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
  34.     new nbut = get_user_button(id)
  35.     new obut = get_user_oldbutton(id)
  36.     if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  37.     {
  38.         if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
  39.         {
  40.             dojump[id] = true
  41.             jumpnum[id]++
  42.             return PLUGIN_CONTINUE
  43.         }
  44.     }
  45.     if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  46.     {
  47.         jumpnum[id] = 0
  48.         return PLUGIN_CONTINUE
  49.     }
  50.     return PLUGIN_CONTINUE
  51. }
  52.  
  53. public client_PostThink(id)
  54. {
  55.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  56.     if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
  57.     if(dojump[id] == true)
  58.     {
  59.         new Float:velocity[3]  
  60.         entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  61.         velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  62.         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  63.         dojump[id] = false
  64.         return PLUGIN_CONTINUE
  65.     }
  66.     return PLUGIN_CONTINUE
  67. }

Ők köszönték meg Hungary nek ezt a hozzászólást: kicsiasdvagyok (2016.01.09. 22:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 15:09 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.06. 18:35
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
valami.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compilarea failed!


?? :?:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 15:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
kicsiasdvagyok írta:
valami.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compilarea failed!


?? :?:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define ADMINACCESS ADMIN_CHAT
  6.  
  7. new jumpnum[33] = 0
  8. new bool:dojump[33] = false
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12.     register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria")
  13.     register_cvar("amx_maxjumps","3")
  14.     register_cvar("amx_mjadminonly","0")
  15. }
  16.  
  17. public client_putinserver(id)
  18. {
  19.     jumpnum[id] = 0
  20.     dojump[id] = false
  21. }
  22.  
  23. public client_disconnect(id)
  24. {
  25.     jumpnum[id] = 0
  26.     dojump[id] = false
  27. }
  28.  
  29. public client_PreThink(id)
  30. {
  31.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  32.     if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
  33.     new nbut = get_user_button(id)
  34.     new obut = get_user_oldbutton(id)
  35.     if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
  36.     {
  37.         if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
  38.         {
  39.             dojump[id] = true
  40.             jumpnum[id]++
  41.             return PLUGIN_CONTINUE
  42.         }
  43.     }
  44.     if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
  45.     {
  46.         jumpnum[id] = 0
  47.         return PLUGIN_CONTINUE
  48.     }
  49.     return PLUGIN_CONTINUE
  50. }
  51.  
  52. public client_PostThink(id)
  53. {
  54.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  55.     if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE
  56.     if(dojump[id] == true)
  57.     {
  58.         new Float:velocity[3]  
  59.         entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  60.         velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
  61.         entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
  62.         dojump[id] = false
  63.         return PLUGIN_CONTINUE
  64.     }
  65.     return PLUGIN_CONTINUE
  66. }

Ők köszönték meg Hungary nek ezt a hozzászólást: kicsiasdvagyok (2016.01.09. 22:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 15:19 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.06. 18:35
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Beraktam, de ez se olyan, mint amilyet keresek :S Annyit tudok, hogy két magyar paintball szerón van összesen ilyen ugrás


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 15:39 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
kicsiasdvagyok írta:
Beraktam, de ez se olyan, mint amilyet keresek :S Annyit tudok, hogy két magyar paintball szerón van összesen ilyen ugrás

Bunnyhopra gondolsz ?

Ők köszönték meg Hungary nek ezt a hozzászólást: kicsiasdvagyok (2016.01.09. 22:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 17:04 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.06. 18:35
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
igen, csak úgy hogy több ugrás legyen. Nem 2, hanem 4, és ha gugol akkor mindig csak 1-2.t ugrik,de több kellene


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: "4 ugrás "
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 17:05 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
A bhopp: viewtopic.php?f=101&t=12839
Server.cfg-be: sv_airaccelerate "3600000"
sv_airmove "1"

Ők köszönték meg Krisznitro nek ezt a hozzászólást: kicsiasdvagyok (2016.01.09. 22:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole