hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 209 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 12:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!

Ez így helyes? Lehet két Ham_Spawn egy pluginon belül?

  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  2.     RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "Eledes", 1)


Ilyen hibát kap a szerver.
L 01/10/2016 - 13:20:11: [FUN] Invalid player 3
L 01/10/2016 - 13:20:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awp_proba.amxx")
L 01/10/2016 - 13:20:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "strip_user_weapons")
L 01/10/2016 - 13:20:11: [AMXX] [0] awp_proba.sma::Eledes (line 96)
L 01/10/2016 - 13:20:27: Invalid player id 0
L 01/10/2016 - 13:20:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awp_proba.amxx")
L 01/10/2016 - 13:20:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 01/10/2016 - 13:20:27: [AMXX] [0] awp_proba.sma::awpsebzes (line 456)

Ezt a Logs mappából másoltam. Nyilván kell hozzá forráskód is.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <fakemeta_util>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <cstrike>
  10.  
  11. #define PLUGIN "New Plug-In"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "author"
  14.  
  15. new sebzok[33]
  16. new sebzesek[33]
  17. new sebzettek[33]
  18.  
  19. new bool:hpt_kap_1[33]
  20. new bool:hpt_kap_2[33]
  21.  
  22. new bool:awp_1_damage[33]
  23. new bool:awp_2_damage[33]
  24. new bool:awp_3_damage[33]
  25. new bool:awp_4_damage[33]
  26. new bool:awp_5_damage[33]
  27. new bool:awp_6_damage[33]
  28. new bool:awp_7_damage[33]
  29. new bool:awp_8_damage[33]
  30. new bool:awp_9_damage[33]
  31. new bool:awp_10_damage[33]
  32. new bool:awp_11_damage[33]
  33. new bool:awp_12_damage[33]
  34.  
  35. new oles[33], pont[33], awp[33], awp_1[33], awp_2[33], awp_3[33], awp_4[33], awp_5[33], awp_6[33], awp_7[33], awp_8[33], awp_9[33], awp_10[33]
  36.  
  37. new const Classnamesdoll[] = "oles_s";
  38.  
  39. #define MINSZ Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }
  40. #define MAXSZ Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 }
  41. #define MODEL_OLES "models/false_team/sniper/olesek.mdl"
  42.  
  43. new const weapon_sound[29][] = {
  44.     "weapons/xm2010_clipin1.wav",
  45.     "weapons/xm2010_clipin2.wav",
  46.     "weapons/xm2010_clipout1.wav",
  47.     "weapons/xm2010_clipout2.wav",
  48.     "weapons/trg_clipin.wav",
  49.     "weapons/trg_clipout.wav",
  50.     "weapons/trg_foley1.wav",
  51.     "weapons/trg_foley2.wav",
  52.     "weapons/trg_foley3.wav",
  53.     "weapons/awp1.wav",
  54.     "weapons/zgun_clip.wav",
  55.     "weapons/zgun_draw.wav",
  56.     "weapons/zgun_idle1.wav",
  57.     "weapons/sprifle_clipin.wav",
  58.     "weapons/sprifle_clipout.wav",
  59.     "weapons/sprifle_draw.wav",
  60.     "weapons/sprifle_idle.wav",
  61.     "weapons/aw50_clipin.wav",
  62.     "weapons/aw50_clipout.wav",
  63.     "weapons/aw50_foley1.wav",
  64.     "weapons/aw50_foley2.wav",
  65.     "weapons/blaser_clipin.wav",
  66.     "weapons/blaser_clipout.wav",
  67.     "weapons/blaser_foley1.wav",
  68.     "weapons/blaser_foley2.wav",
  69.     "weapons/m400_clipin.wav",
  70.     "weapons/m400_clipout.wav",
  71.     "weapons/m400_foley1.wav",
  72.     "weapons/m400_foley2.wav"
  73. }
  74.  
  75. public plugin_init() {
  76.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  77.    
  78.     register_clcmd("say /menu", "awp_menu")
  79.     register_clcmd("say_team /menu", "awp_menu")
  80.     register_clcmd("say /rs","rs")
  81.     register_clcmd("say_team /rs","rs")
  82.    
  83.     register_forward( FM_Touch,"ForwardTouch")
  84.     register_event( "DeathMsg","drop","a" )
  85.     register_logevent( "logevent_round_start", 2, "1=Round_Start" )
  86.    
  87.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  88.     RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "Eledes", 1)
  89.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a")
  90.     register_event("CurWeapon", "Fegyvervaltas", "be", "1=1")
  91.     RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "awpsebzes", 0)
  92. }
  93.  
  94. public Eledes(id) {
  95.     strip_user_weapons(id)
  96.     give_item(id, "weapon_knife")
  97.     give_item(id, "weapon_deagle")
  98.     give_item(id, "weapon_awp")
  99.     give_item(id, "weapon_hegrenade")
  100.     give_item(id, "weapon_flashbang")
  101.     give_item(id, "weapon_flashbang")
  102.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 50)
  103.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 70)
  104.     if(get_user_health(id) <= 100)
  105.     set_user_health(id, get_user_health(id)+ 0)
  106.     hpt_kap_1[id] = false
  107.     hpt_kap_2[id] = false
  108. }
  109.  
  110. public Halal() {
  111.     new tamado = read_data(1)
  112.         new aldozat = read_data(2)
  113.     new fejloves = read_data(3)
  114.    
  115.     if(tamado == aldozat)
  116.         {
  117.             return PLUGIN_HANDLED
  118.         }
  119.    
  120.     if(fejloves) {
  121.         oles[tamado] ++
  122.     }
  123.     else
  124.     {
  125.         oles[tamado] ++
  126.     }
  127.     return PLUGIN_HANDLED
  128. }
  129.  
  130. public rs(id) {
  131.     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Sikeresen nulláztad a statisztikádat!")
  132.     set_user_frags(id,0)
  133.     cs_set_user_deaths(id,0)
  134.     set_user_frags(id,0)
  135.     cs_set_user_deaths(id,0)
  136. }
  137.  
  138. public plugin_precache() {
  139.     precache_model("models/false_team/sniper/olesek.mdl")
  140.     precache_model("models/v_awp.mdl")
  141.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_1.mdl")
  142.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_2.mdl")
  143.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_3.mdl")
  144.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_4.mdl")
  145.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_5.mdl")
  146.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_6.mdl")
  147.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_7.mdl")
  148.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_8.mdl")
  149.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_9.mdl")
  150.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_10.mdl")
  151.     precache_model("models/false_team/sniper/awp_11.mdl")
  152.     for(new i = 0; i < sizeof(weapon_sound); i++)
  153.         precache_sound(weapon_sound[i])
  154. }
  155.  
  156. public spawn_event(id) {
  157.     sebzok[id] = 0
  158.     sebzesek[id] = 0
  159.     sebzettek[id] = 0
  160. }
  161.  
  162. public drop() {
  163.     new victim = read_data( 2 );
  164.     static Float:origin[ 3 ];
  165.     pev( victim, pev_origin, origin );
  166.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  167.     origin[ 2 ] -= 36;
  168.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  169.     if( !pev_valid( ent ) )
  170.     {
  171.         return PLUGIN_HANDLED;
  172.     }
  173.     set_pev( ent, pev_classname, Classnamesdoll );
  174.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, MODEL_OLES );
  175.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  176.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  177.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  178.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ );
  179.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  180.  
  181.     return PLUGIN_HANDLED;
  182. }
  183.  
  184. public ForwardTouch( ent, id ) {
  185.     new classname[ 32 ];
  186.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  187.     if( !equal( classname, Classnamesdoll ) )
  188.     {
  189.         return FMRES_IGNORED;
  190.     }
  191.     new olesrandom = random_num(1, 50)
  192.  
  193.     pont[id] += olesrandom
  194.  
  195.     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Találtál ^3%i Pontot^1!",olesrandom);
  196.      
  197.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  198.     return FMRES_IGNORED
  199. }
  200.  
  201. public logevent_round_start() {
  202.     new hkt = FM_NULLENT;
  203.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, Classnamesdoll ) ) )
  204.     {
  205.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  206.     }  
  207. }
  208.  
  209. public awp_menu(id) {
  210.     new menu = menu_create("\r.:\y[\dF\y]\walse\y[\dT\y]\weam\r:. \ySniper \rFegyverek \yOldal: \w", "awp_menu_h")
  211.  
  212.     menu_additem(menu, "Alap Awp", "1", 0)
  213.     menu_additem(menu, "Hyper Beast Awp \d| \r(\y1.3x DMG\r)", "2", 0)
  214.    
  215.     if(awp_1[id] == 1)
  216.     menu_additem(menu, "Plazma Awp \d| \r(\y1.4x DMG\r)", "3", 0)
  217.     else
  218.     menu_additem(menu, "Plazma Awp \d| \r(\y1.4x DMG\r) \d[\r5.000 Pont\d]", "3", 0)
  219.    
  220.     if(awp_2[id] == 1)
  221.     menu_additem(menu, "Katonai Awp \d| \r(\y1.5x DMG\r)", "4", 0)
  222.     else
  223.     menu_additem(menu, "Katonai Awp \d| \r(\y1.5x DMG\r) \d[\r7.500 Pont\d]", "4", 0)
  224.    
  225.     if(awp_3[id] == 1)
  226.     menu_additem(menu, "Dark Eagle Awp \d| \r(\y1.6x DMG\r)", "5", 0)
  227.     else
  228.     menu_additem(menu, "Dark Eagle Awp \d| \r(\y1.6x DMG\r) \d[\r9.900 Pont\d]", "5", 0)
  229.    
  230.     if(awp_4[id] == 1)
  231.     menu_additem(menu, "Remington Awp \d| \r(\y1.8x DMG\r)", "6", 0)
  232.     else
  233.     menu_additem(menu, "Remington Awp \d| \r(\y1.8x DMG\r) \d[\r12.750 Pont\d]", "6", 0)
  234.    
  235.     if(awp_5[id] == 1)
  236.     menu_additem(menu, "Sako TRG-42 Awp \d| \r(\y2.0x DMG\r)", "7", 0)
  237.     else
  238.     menu_additem(menu, "Sako TRG-42 Awp \d| \r(\y2.0x DMG\r) \d[\r16.300 Pont\d]", "7", 0)
  239.    
  240.     if(awp_6[id] == 1)
  241.     menu_additem(menu, "Zombie Awp \d| \r(\y2.2x DMG\r)", "8", 0)
  242.     else
  243.     menu_additem(menu, "Zombie Awp \d| \r(\y2.2x DMG\r) \d[\r20.150 Pont\d]", "8", 0)
  244.    
  245.     if(awp_7[id] == 1)
  246.     menu_additem(menu, "Savery Awp \d| \r(\y2.4x DMG\r)", "9", 0)
  247.     else
  248.     menu_additem(menu, "Savery Awp \d| \r(\y2.4x DMG\r) \d[\r23.800 Pont\d]", "9", 0)
  249.    
  250.     if(awp_8[id] == 1)
  251.     menu_additem(menu, "AI AW50 Awp \d| \r(\y2.5x DMG\r)", "10", 0)
  252.     else
  253.     menu_additem(menu, "AI AW50 Awp \d| \r(\y2.5x DMG\r) \d[\r26.430 Pont\d]", "10", 0)
  254.    
  255.     if(awp_9[id] == 1)
  256.     menu_additem(menu, "Blaser R93 Awp \d| \r(\y+ 25 HP\r)", "11", 0)
  257.     else
  258.     menu_additem(menu, "Blaser R93 Awp \d| \r(\y+ 25 HP\r) \d[\r31.850 Pont\d]", "11", 0)
  259.    
  260.     if(awp_10[id] == 1)
  261.     menu_additem(menu, "Cheytac M200 Awp \d| \r(\y+ 50 HP\r)", "12", 0)
  262.     else
  263.     menu_additem(menu, "Cheytac M200 Awp \d| \r(\y+ 50 HP\r) \d[\r36.990 Pont\d]", "12", 0)
  264.    
  265.    
  266.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  267.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dKilĂ©pĂ©s")
  268.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\dVissza")
  269.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\dTovább")
  270.     menu_display(id, menu, 0)
  271.     return PLUGIN_HANDLED
  272. }
  273.  
  274. public awp_menu_h(id, menu, item) {
  275.     if(item == MENU_EXIT)
  276.     {
  277.         menu_destroy(menu)
  278.         return PLUGIN_HANDLED
  279.     }
  280.     new data[9], access, callback, szName[64]
  281.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  282.     new key = str_to_num(data)
  283.     switch(key) {
  284.         case 1:{
  285.             awp[id] = 1
  286.         }
  287.         case 2:{
  288.             awp[id] = 2
  289.         }
  290.         case 3:{
  291.             if(awp_1[id] == 1) {
  292.                 awp[id] = 3
  293.             }
  294.             else {
  295.                 if(pont[id] >= 5000) {
  296.                     awp_1[id] = 1
  297.                     awp[id] = 3
  298.                     pont[id] -= 5000
  299.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  300.                 }
  301.                 else {
  302.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  303.                 }
  304.             }
  305.         }
  306.         case 4:{
  307.             if(awp_2[id] == 1) {
  308.                 awp[id] = 4
  309.             }
  310.             else {
  311.                 if(pont[id] >= 7500) {
  312.                     awp_1[id] = 1
  313.                     awp[id] = 4
  314.                     pont[id] -= 7500
  315.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  316.                 }
  317.                 else {
  318.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  319.                 }
  320.             }
  321.         }
  322.         case 5:{
  323.             if(awp_3[id] == 1) {
  324.                 awp[id] = 5
  325.             }
  326.             else {
  327.                 if(pont[id] >= 9900) {
  328.                     awp_1[id] = 1
  329.                     awp[id] = 5
  330.                     pont[id] -= 9900
  331.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  332.                 }
  333.                 else {
  334.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  335.                 }
  336.             }
  337.         }
  338.         case 6:{
  339.             if(awp_4[id] == 1) {
  340.                 awp[id] = 6
  341.             }
  342.             else {
  343.                 if(pont[id] >= 12750) {
  344.                     awp_4[id] = 1
  345.                     awp[id] = 5
  346.                     pont[id] -= 12750
  347.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  348.                 }
  349.                 else {
  350.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  351.                 }
  352.             }
  353.         }
  354.         case 7:{
  355.             if(awp_5[id] == 1) {
  356.                 awp[id] = 7
  357.             }
  358.             else {
  359.                 if(pont[id] >= 16300) {
  360.                     awp_5[id] = 1
  361.                     awp[id] = 5
  362.                     pont[id] -= 16300
  363.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  364.                 }
  365.                 else {
  366.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  367.                 }
  368.             }
  369.         }
  370.         case 8:{
  371.             if(awp_6[id] == 1) {
  372.                 awp[id] = 8
  373.             }
  374.             else {
  375.                 if(pont[id] >= 20150) {
  376.                     awp_6[id] = 1
  377.                     awp[id] = 8
  378.                     pont[id] -= 20150
  379.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  380.                 }
  381.                 else {
  382.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  383.                 }
  384.             }
  385.         }
  386.         case 9:{
  387.             if(awp_7[id] == 1) {
  388.                 awp[id] = 9
  389.             }
  390.             else {
  391.                 if(pont[id] >= 23800) {
  392.                     awp_7[id] = 1
  393.                     awp[id] = 9
  394.                     pont[id] -= 23800
  395.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  396.                 }
  397.                 else {
  398.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  399.                 }
  400.             }
  401.         }
  402.         case 10:{
  403.             if(awp_8[id] == 1) {
  404.                 awp[id] = 10
  405.             }
  406.             else {
  407.                 if(pont[id] >= 26430) {
  408.                     awp_8[id] = 1
  409.                     awp[id] = 10
  410.                     pont[id] -= 26430
  411.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  412.                 }
  413.                 else {
  414.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  415.                 }
  416.             }
  417.         }
  418.         case 11:{
  419.             if(awp_9[id] == 1) {
  420.                 awp[id] = 11
  421.             }
  422.             else {
  423.                 if(pont[id] >= 31850) {
  424.                     awp_9[id] = 1
  425.                     awp[id] = 11
  426.                     pont[id] -= 31850
  427.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  428.                 }
  429.                 else {
  430.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  431.                 }
  432.             }
  433.         }
  434.         case 12:{
  435.             if(awp_10[id] == 1) {
  436.                 awp[id] = 12
  437.             }
  438.             else {
  439.                 if(pont[id] >= 36990) {
  440.                     awp_10[id] = 1
  441.                     awp[id] = 12
  442.                     pont[id] -= 36990
  443.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megvásárolva!")
  444.                 }
  445.                 else {
  446.                     ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Nincs elĂ©g Pontod! ^3Gyűjts mĂ©g vagy Vásárolj!")
  447.                 }
  448.             }
  449.         }
  450.     }
  451.     return PLUGIN_HANDLED
  452. }
  453.  
  454. public awpsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits ) {
  455.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  456.    
  457.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_1_damage[attacker]) {
  458.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  459.     }
  460.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_2_damage[attacker]) {
  461.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.4)
  462.     }
  463.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_3_damage[attacker]) {
  464.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
  465.     }
  466.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_4_damage[attacker]) {
  467.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.6)
  468.     }
  469.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_5_damage[attacker]) {
  470.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.8)
  471.     }
  472.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_6_damage[attacker]) {
  473.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.0)
  474.     }
  475.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_7_damage[attacker]) {
  476.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.2)
  477.     }
  478.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_8_damage[attacker]) {
  479.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.4)
  480.     }
  481.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_9_damage[attacker]) {
  482.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.5)
  483.     }
  484.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_10_damage[attacker]) {
  485.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  486.     }
  487.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_11_damage[attacker]) {
  488.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  489.     }
  490.     if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP && awp_12_damage[attacker]) {
  491.         SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  492.     }
  493. }
  494.  
  495. public Fegyvervaltas(id) {
  496.     new fgy = get_user_weapon(id)
  497.    
  498.     if(awp[id] == 1 && fgy == CSW_AWP) {
  499.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
  500.         awp_1_damage[id] = false
  501.         awp_2_damage[id] = false
  502.         awp_3_damage[id] = false
  503.         awp_4_damage[id] = false
  504.         awp_5_damage[id] = false
  505.         awp_6_damage[id] = false
  506.         awp_7_damage[id] = false
  507.         awp_8_damage[id] = false
  508.         awp_9_damage[id] = false
  509.         awp_10_damage[id] = true
  510.         awp_11_damage[id] = false
  511.         awp_12_damage[id] = false
  512.     }
  513.     if(awp[id] == 2 && fgy == CSW_AWP) {
  514.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_1.mdl")
  515.         awp_1_damage[id] = true
  516.         awp_2_damage[id] = false
  517.         awp_3_damage[id] = false
  518.         awp_4_damage[id] = false
  519.         awp_5_damage[id] = false
  520.         awp_6_damage[id] = false
  521.         awp_7_damage[id] = false
  522.         awp_8_damage[id] = false
  523.         awp_9_damage[id] = false
  524.         awp_10_damage[id] = false
  525.         awp_11_damage[id] = false
  526.         awp_12_damage[id] = false
  527.     }
  528.     if(awp[id] == 3 && fgy == CSW_AWP) {
  529.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_2.mdl")
  530.         awp_1_damage[id] = false
  531.         awp_2_damage[id] = true
  532.         awp_3_damage[id] = false
  533.         awp_4_damage[id] = false
  534.         awp_5_damage[id] = false
  535.         awp_6_damage[id] = false
  536.         awp_7_damage[id] = false
  537.         awp_8_damage[id] = false
  538.         awp_9_damage[id] = false
  539.         awp_10_damage[id] = false
  540.         awp_11_damage[id] = false
  541.         awp_12_damage[id] = false
  542.     }
  543.     if(awp[id] == 4 && fgy == CSW_AWP) {
  544.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_3.mdl")
  545.         awp_1_damage[id] = false
  546.         awp_2_damage[id] = false
  547.         awp_3_damage[id] = true
  548.         awp_4_damage[id] = false
  549.         awp_5_damage[id] = false
  550.         awp_6_damage[id] = false
  551.         awp_7_damage[id] = false
  552.         awp_8_damage[id] = false
  553.         awp_9_damage[id] = false
  554.         awp_10_damage[id] = false
  555.         awp_11_damage[id] = false
  556.         awp_12_damage[id] = false
  557.     }
  558.     if(awp[id] == 5 && fgy == CSW_AWP) {
  559.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_4.mdl")
  560.         awp_1_damage[id] = false
  561.         awp_2_damage[id] = false
  562.         awp_3_damage[id] = false
  563.         awp_4_damage[id] = true
  564.         awp_5_damage[id] = false
  565.         awp_6_damage[id] = false
  566.         awp_7_damage[id] = false
  567.         awp_8_damage[id] = false
  568.         awp_9_damage[id] = false
  569.         awp_10_damage[id] = false
  570.         awp_11_damage[id] = false
  571.         awp_12_damage[id] = false
  572.     }
  573.     if(awp[id] == 6 && fgy == CSW_AWP) {
  574.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_5.mdl")
  575.         awp_1_damage[id] = false
  576.         awp_2_damage[id] = false
  577.         awp_3_damage[id] = false
  578.         awp_4_damage[id] = false
  579.         awp_5_damage[id] = true
  580.         awp_6_damage[id] = false
  581.         awp_7_damage[id] = false
  582.         awp_8_damage[id] = false
  583.         awp_9_damage[id] = false
  584.         awp_10_damage[id] = false
  585.         awp_11_damage[id] = false
  586.         awp_12_damage[id] = false
  587.     }
  588.     if(awp[id] == 7 && fgy == CSW_AWP) {
  589.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_6.mdl")
  590.         awp_1_damage[id] = false
  591.         awp_2_damage[id] = false
  592.         awp_3_damage[id] = false
  593.         awp_4_damage[id] = false
  594.         awp_5_damage[id] = false
  595.         awp_6_damage[id] = true
  596.         awp_7_damage[id] = false
  597.         awp_8_damage[id] = false
  598.         awp_9_damage[id] = false
  599.         awp_10_damage[id] = false
  600.         awp_11_damage[id] = false
  601.         awp_12_damage[id] = false
  602.     }
  603.     if(awp[id] == 8 && fgy == CSW_AWP) {
  604.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_7.mdl")
  605.         awp_1_damage[id] = false
  606.         awp_2_damage[id] = false
  607.         awp_3_damage[id] = false
  608.         awp_4_damage[id] = false
  609.         awp_5_damage[id] = false
  610.         awp_6_damage[id] = false
  611.         awp_7_damage[id] = true
  612.         awp_8_damage[id] = false
  613.         awp_9_damage[id] = false
  614.         awp_10_damage[id] = false
  615.         awp_11_damage[id] = false
  616.         awp_12_damage[id] = false
  617.     }
  618.     if(awp[id] == 9 && fgy == CSW_AWP) {
  619.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_8.mdl")
  620.         awp_1_damage[id] = false
  621.         awp_2_damage[id] = false
  622.         awp_3_damage[id] = false
  623.         awp_4_damage[id] = false
  624.         awp_5_damage[id] = false
  625.         awp_6_damage[id] = false
  626.         awp_7_damage[id] = false
  627.         awp_8_damage[id] = true
  628.         awp_9_damage[id] = false
  629.         awp_10_damage[id] = false
  630.         awp_11_damage[id] = false
  631.         awp_12_damage[id] = false
  632.     }
  633.     if(awp[id] == 10 && fgy == CSW_AWP) {
  634.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_9.mdl")
  635.         awp_1_damage[id] = false
  636.         awp_2_damage[id] = false
  637.         awp_3_damage[id] = false
  638.         awp_4_damage[id] = false
  639.         awp_5_damage[id] = false
  640.         awp_6_damage[id] = false
  641.         awp_7_damage[id] = false
  642.         awp_8_damage[id] = false
  643.         awp_9_damage[id] = true
  644.         awp_10_damage[id] = false
  645.         awp_11_damage[id] = false
  646.         awp_12_damage[id] = false
  647.     }
  648.     if(awp[id] == 11 && fgy == CSW_AWP) {
  649.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_10.mdl")
  650.         if(hpt_kap_1[id] == false) {
  651.             if(get_user_health(id) <= 100)
  652.             set_user_health(id, get_user_health(id)+ 25)
  653.             hpt_kap_1[id] = true
  654.         }
  655.         else if(hpt_kap_1[id] == true) {
  656.             set_user_health(id, get_user_health(id) + 0)
  657.         }
  658.         awp_1_damage[id] = false
  659.         awp_2_damage[id] = false
  660.         awp_3_damage[id] = false
  661.         awp_4_damage[id] = false
  662.         awp_5_damage[id] = false
  663.         awp_6_damage[id] = false
  664.         awp_7_damage[id] = false
  665.         awp_8_damage[id] = false
  666.         awp_9_damage[id] = false
  667.         awp_10_damage[id] = false
  668.         awp_11_damage[id] = true
  669.         awp_12_damage[id] = false
  670.     }
  671.     if(awp[id] == 12 && fgy == CSW_AWP) {
  672.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/false_team/sniper/awp_11.mdl")
  673.         if(hpt_kap_2[id] == false) {
  674.             if(get_user_health(id) <= 100)
  675.             set_user_health(id, get_user_health(id)+ 50)
  676.             hpt_kap_2[id] = true
  677.         }
  678.         else if(hpt_kap_2[id] == true) {
  679.             set_user_health(id, get_user_health(id) + 0)
  680.         }
  681.         awp_1_damage[id] = false
  682.         awp_2_damage[id] = false
  683.         awp_3_damage[id] = false
  684.         awp_4_damage[id] = false
  685.         awp_5_damage[id] = false
  686.         awp_6_damage[id] = false
  687.         awp_7_damage[id] = false
  688.         awp_8_damage[id] = false
  689.         awp_9_damage[id] = false
  690.         awp_10_damage[id] = false
  691.         awp_11_damage[id] = false
  692.         awp_12_damage[id] = true
  693.     }
  694. }
  695.  
  696. public client_connect(id) {
  697.     awp[id] = 1
  698.     hpt_kap_1[id] = false
  699.     hpt_kap_2[id] = false
  700. }


Itt van, egyáltalán nincs kész, és lehet ha vannak benne más hibák is :/
Valaki tudna segíteni? Köszönöm.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 12:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hát konkrétan az egész egy nagy hiba. :\

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 12:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Lehet kettő, csak felesleges, főleg így hogy nem ront az átláthatóságon, ha egybe teszed.
A problémára megoldás:
Ellenőrizd, h él-e a játékos.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < hamsandwich >
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.       RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawnPost", 1 );
  7. }
  8.  
  9. public fwPlayerSpawnPost( iPlayerId )
  10.       if ( is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.       {
  12.             // Amit akarsz csinálni spaénolásnál
  13.       }


Egyéb tanács:
- én biztos több dimenziós tömbökkel dolgoznék, nem pedig a változó nevét számozgatnám.
- halálkor a gyilkosnak ugyannyi ölést adsz, ha fejest lő és ha csak simán megöli -> felesleges feltétel.
- menu_additem -eknél én inkább hármas operátort használnék a formáláson belül, kevesebb sor, átláthatóbb. ( feltétel ? ha igaz : ha hamis )
- Ham_TakeDamage -s forwardon belül elég 1* ellenőrizni, hogy él-e a támadó és az áldozat.
- Ha csak awp-hez kell a fegyverváltás, akkor főleg érdemes lenne a Ham_Item_Deploy felé kacsingatni.
- Összeségében a feltételeket átnézném, h hogyan lehetne egyszerűbb. ( if - else if - else, switch - case )

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Patrik3 (2016.01.10. 12:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 12:54 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
A nevezgetés, egyszerűbb (nekem).
Az feljövés / sima halál, ott azért van úgy, mivel még szeretnék bele tenni egy "arany" részt is amiért több aranyat kap, ha fejest ad, meg a fejlövés hangokat is.
Még mi is volt?
A több-kevesebb sor, szerintem az nem hiba, az elfogadható, és én így "tanultam" anno, ezért hát így végzem.
-Igaz, elég egyszer ellenőrizni, ezt a részt másoltam egy már működő pluginból, így hát ki is maradt ..
-Nem, nem csak Awp-hez kell a fegyverváltás, csak most ennyi van meg.

És akkor végül is miért dobja ki a szerver azt a hibát?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 12:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Akosch:. írta:
A problémára megoldás:
Ellenőrizd, h él-e a játékos.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < hamsandwich >
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.       RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawnPost", 1 );
  7. }
  8.  
  9. public fwPlayerSpawnPost( iPlayerId )
  10.       if ( is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.       {
  12.             // Amit akarsz csinálni spawnolásnál
  13.       }

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 13:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP

Ezt is miért kéred le 600x?

Nem lenne elég 1x, aztán azonbelül 1változónak switch?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 13:03 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Patrik3 írta:
A nevezgetés, egyszerűbb (nekem).
Az feljövés / sima halál, ott azért van úgy, mivel még szeretnék bele tenni egy "arany" részt is amiért több aranyat kap, ha fejest ad, meg a fejlövés hangokat is.
Még mi is volt?
A több-kevesebb sor, szerintem az nem hiba, az elfogadható, és én így "tanultam" anno, ezért hát így végzem.
-Igaz, elég egyszer ellenőrizni, ezt a részt másoltam egy már működő pluginból, így hát ki is maradt ..
-Nem, nem csak Awp-hez kell a fegyverváltás, csak most ennyi van meg.

És akkor végül is miért dobja ki a szerver azt a hibát?

Mforce, olvastad?
Mellesleg, az nem hiba, tudtom szerint. Le lehet.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 13:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hibának nem hiba, csak szereti a szerver biztos, hogy 60milliárdszor lekérődik, hogy 2 ember él-e, meg mi van a kezében.
Ahelyett, hogy egyszer lekérné 1 lefutáskor és jónapot. Így is millió lefutás van, megsokszorozod a terhét 1-nek is.
Gondolj bele minden egyes lövésnél a 32playeren, ha egy is lő a 32ből már végigfut az összes if a 2player ellenőrzés és 1 mi a fegyója. :D.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 13:12 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Vagyis:
  1. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_AWP) {
  2. new key = str_to_num(data)
  3.         switch(key) {
  4.             case 1:{
  5.                 if(awp_11_damage[attacker]) {
  6.                     SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  7.                 }
  8.             }
  9.             case 2:{
  10.                 if(awp_12_damage[attacker]) {
  11.                     SetHamParamFloat(4, damage * 1.0)
  12.                 }
  13.             }
  14.             .
  15.             .
  16.             .
  17.         }
  18.     }


És így tovább?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Patrik3 2016.01.10. 13:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
HozzászólásElküldve: 2016.01.10. 13:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Majdnem, de a keyhez nincs semmi rendelve, tehát az bukta.

awp_11_damage

Nem kellenének ilyen külön tömbök. csak egy awp_dmg és akkor arra egy switch

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole