hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 199 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 14:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok ezt hogy lehetne azt csinalni hogy ha beirom /ki akkor kikapcsolja a korvegizeneket ha meg a /be akkor meg bekapcsolja aki megcsinalja annak megy a pacsi

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new szerverprefix[] = "Korvegi Zene"
  5.  
  6. new const zene_cimek [ ] [ ] =
  7. {
  8. "",
  9. "Pressor Green - Monster",
  10. "Chris Lawyer - Right on time (Remix)",
  11. "Flux Pavilion - Gold Love",
  12. "Sub Focus - Endorphins feat. Alex Clare",
  13. "Tristam - Truth (Candyland Remix)",
  14. "Datsik - Hold It Down feat. Georgia Murray"
  15. };
  16. public plugin_precache(){
  17. precache_sound("korv/1.mp3")
  18. precache_sound("korv/2.mp3")
  19. precache_sound("korv/3.mp3")
  20. precache_sound("korv/4.mp3")
  21. precache_sound("korv/5.mp3")
  22. precache_sound("korv/6.mp3")
  23. }
  24. public plugin_init(){
  25. register_plugin("K?rv?gi zene c?mmel","1.0", "DeRoiD")
  26. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  27. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  28. }
  29.  
  30. public zene(){
  31. switch (random_num(1, 6)){
  32. case 1 :{
  33. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/1.mp3")
  34. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 1 ] )
  35. }
  36. case 2 :{
  37. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/2.mp3")
  38. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 2 ] )
  39. }
  40. case 3 :{
  41. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/3.mp3")
  42. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 3 ] )
  43. }
  44. case 4 :{
  45. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/4.mp3")
  46. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 4 ] )
  47. }
  48. case 5 :{
  49. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/5.mp3")
  50. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 5 ] )
  51. }
  52. case 6 :{
  53. client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/6.mp3")
  54. ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 6 ] )
  55. }
  56. }
  57. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 15:57 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Regisztrálsz egy új parancsot. Teszem azt "say /roundsound" és egy globális tömböt 32+1 sorral.
Miután lefut az előbb említett parancs megnézed, hogy a szintén említett tömb értéke 0-e vagy sem. Ha ez az érték nem lenne nulla akkor a parancs végrehajtó id-n ezt az értéket 0-ra teszed. Ha pedig nulla, akkor 1-re. A zene kifejtésnél pedig hivatkozz a fenti értékre és ha ez az érték nem egyenlő nullával, akkor játszass be a kliensnek zenét és üzenetet. Ajánlatos a kliens lekapcsolódása után, vagy a kapcsolódása után ezt az értéket 1-re tenni így automatikusan engedélyezni fogja a zenét neki.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 16:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szerintem ennek így Bool-al kell mennie :D, de próbáld ki :$

parancs: /beki



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new szerverprefix[] = "Korvegi Zene"
  5. new bool:beki[ 33 ]
  6.  
  7. new const zene_cimek [ ] [ ] =
  8. {
  9. "",
  10. "Pressor Green - Monster",
  11. "Chris Lawyer - Right on time (Remix)",
  12. "Flux Pavilion - Gold Love",
  13. "Sub Focus - Endorphins feat. Alex Clare",
  14. "Tristam - Truth (Candyland Remix)",
  15. "Datsik - Hold It Down feat. Georgia Murray"
  16. };
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_sound("korv/1.mp3")
  19. precache_sound("korv/2.mp3")
  20. precache_sound("korv/3.mp3")
  21. precache_sound("korv/4.mp3")
  22. precache_sound("korv/5.mp3")
  23. precache_sound("korv/6.mp3")
  24. }
  25. public plugin_init(){
  26. register_plugin("K?rv?gi zene c?mmel","1.0", "DeRoiD")
  27. register_clcmd("say /beki","zene")
  28. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  29. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  30. }
  31. public client_connect(id)
  32. {
  33. beki[id] = true
  34. }
  35. public zene(id){
  36. switch (random_num(1, 6))
  37. {
  38.     case 1 :{
  39.         if(beki[id] >= true)
  40.         {
  41.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/1.mp3")
  42.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 1 ] )
  43.         }
  44.         else
  45.         {
  46.             beki[id] = false
  47.         }
  48.        
  49.     }
  50.     case 2 :{
  51.         if(beki[id] >= true)
  52.         {
  53.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/2.mp3")
  54.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 2 ] )
  55.         }
  56.         else
  57.         {
  58.             beki[id] = false
  59.         }
  60.        
  61.     }
  62.     case 3 :{
  63.         if(beki[id] >= true)
  64.         {
  65.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/3.mp3")
  66.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 3 ] )
  67.         }
  68.         else
  69.         {
  70.             beki[id] = false
  71.         }
  72.        
  73.        
  74.     }
  75.     case 4 :{
  76.         if(beki[id] >= true)
  77.         {
  78.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/4.mp3")
  79.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 4 ] )
  80.         }
  81.         else
  82.         {
  83.             beki[id] = false
  84.         }
  85.        
  86.        
  87.     }
  88.     case 5 :{
  89.         if(beki[id] >= true)
  90.         {
  91.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/5.mp3")
  92.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 5 ] )
  93.         }
  94.         else
  95.         {
  96.             beki[id] = false
  97.         }
  98.        
  99.        
  100.     }
  101.     case 6 :{
  102.         if(beki[id] >= true)
  103.         {
  104.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/6.mp3")
  105.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 6 ] )
  106.         }
  107.         else
  108.         {
  109.             beki[id] = false
  110.         }
  111.        
  112.        
  113.     }
  114. }
  115. }

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Levii@Peace írta:
Szerintem ennek így Bool-al kell mennie :D, de próbáld ki :$

parancs: /beki



  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new szerverprefix[] = "Korvegi Zene"
  5. new bool:beki[ 33 ]
  6.  
  7. new const zene_cimek [ ] [ ] =
  8. {
  9. "",
  10. "Pressor Green - Monster",
  11. "Chris Lawyer - Right on time (Remix)",
  12. "Flux Pavilion - Gold Love",
  13. "Sub Focus - Endorphins feat. Alex Clare",
  14. "Tristam - Truth (Candyland Remix)",
  15. "Datsik - Hold It Down feat. Georgia Murray"
  16. };
  17. public plugin_precache(){
  18. precache_sound("korv/1.mp3")
  19. precache_sound("korv/2.mp3")
  20. precache_sound("korv/3.mp3")
  21. precache_sound("korv/4.mp3")
  22. precache_sound("korv/5.mp3")
  23. precache_sound("korv/6.mp3")
  24. }
  25. public plugin_init(){
  26. register_plugin("K?rv?gi zene c?mmel","1.0", "DeRoiD")
  27. register_clcmd("say /beki","zene")
  28. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  29. register_event("SendAudio", "zene", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  30. }
  31. public client_connect(id)
  32. {
  33. beki[id] = true
  34. }
  35. public zene(id){
  36. switch (random_num(1, 6))
  37. {
  38.     case 1 :{
  39.         if(beki[id] >= true)
  40.         {
  41.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/1.mp3")
  42.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 1 ] )
  43.         }
  44.         else
  45.         {
  46.             beki[id] = false
  47.         }
  48.        
  49.     }
  50.     case 2 :{
  51.         if(beki[id] >= true)
  52.         {
  53.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/2.mp3")
  54.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 2 ] )
  55.         }
  56.         else
  57.         {
  58.             beki[id] = false
  59.         }
  60.        
  61.     }
  62.     case 3 :{
  63.         if(beki[id] >= true)
  64.         {
  65.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/3.mp3")
  66.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 3 ] )
  67.         }
  68.         else
  69.         {
  70.             beki[id] = false
  71.         }
  72.        
  73.        
  74.     }
  75.     case 4 :{
  76.         if(beki[id] >= true)
  77.         {
  78.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/4.mp3")
  79.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 4 ] )
  80.         }
  81.         else
  82.         {
  83.             beki[id] = false
  84.         }
  85.        
  86.        
  87.     }
  88.     case 5 :{
  89.         if(beki[id] >= true)
  90.         {
  91.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/5.mp3")
  92.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 5 ] )
  93.         }
  94.         else
  95.         {
  96.             beki[id] = false
  97.         }
  98.        
  99.        
  100.     }
  101.     case 6 :{
  102.         if(beki[id] >= true)
  103.         {
  104.             client_cmd(0,"mp3 play sound/korv/6.mp3")
  105.             ColorChat(0,GREEN,"[%s]^x01 Cím: %s",szerverprefix, zene_cimek[ 6 ] )
  106.         }
  107.         else
  108.         {
  109.             beki[id] = false
  110.         }
  111.        
  112.        
  113.     }
  114. }
  115. }

jo kosz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:19 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Jó lett? :D


Olyat csináljak hogy: kiírja hogy : /kibe = Sikeresen kikapcsoltad, /kibe = Sikeresen bekapcsoltad ??

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:20 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Levii@Peace írta:
Jó lett? :D


Olyat csináljak hogy: kiírja hogy : /kibe = Sikeresen kikapcsoltad, /kibe = Sikeresen bekapcsoltad ??


Most teszteltem nem jo :lol:
De majd ha megoldom le irom :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define RANDOM
  4. #define MESSAGE
  5.  
  6. new const g_sSOUNDS[ ][ ] =
  7. {
  8.     "eleresiut.mp3",
  9.     "eleresiut.mp3",
  10.     // ...
  11. }
  12. new g_iPlayerRES;
  13.  
  14. #if defined MESSAGE
  15. new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] =
  16. {
  17.     "Hollywood Undead - Dead in Ditches",
  18.     // ...
  19. }
  20. new g_iSayTextId;
  21. #endif
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25.     register_plugin( "Round End Sounds", "v1.0", "Akosch:." );
  26.  
  27.     register_logevent( "@fnPlayRES", 2, "1=Round_End" );
  28.    
  29.     register_clcmd( "say /korvegi", "@fnToggleRES" );
  30.    
  31. #if defined MESSAGE
  32.     g_iSayTextId = get_user_msgid( "SayText" );
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache( )
  37.     for ( new i; i < sizeof ( g_sSOUNDS ); ++i )
  38.         precache_sound( g_sSOUNDS[ i ] );
  39.  
  40. public client_putinserver( iPlayerId )
  41.     g_iPlayerRES |= ( 1 << ( 31 & iPlayerId ) );
  42.  
  43. @fnPlayRES( )
  44. {
  45.     new iPlayers[ MAX_PLAYERS ], iPlayerNum, iNum;
  46.    
  47. #if defined RANDOM
  48.     iNum = random( sizeof( g_sSOUNDS ) - 1 );
  49. #endif
  50.  
  51.     get_players( iPlayers, iPlayerNum, "c" );
  52.    
  53.     for ( new i; i < iPlayerNum; ++i )
  54.         if ( g_iPlayerRES & ( 1 << ( 31 & iPlayers[ i ] ) ) )
  55.         {
  56.             client_cmd( iPlayers[ i ], "mp3 play %s", g_sSOUNDS[ iNum ] );
  57. #if defined MESSAGE
  58.             SendColoredMsg( iPlayers[ i ], "Éppen szól: %s", g_sSOUNDNAMES[ iNum ] );
  59. #endif
  60.         }
  61.    
  62. #if !defined RANDOM
  63.     ( iNum > sizeof ( g_sSOUNDS ) - 1 ) ? iNum = 0 : ++iNum;
  64. #endif
  65. }
  66.  
  67. #if defined MESSAGE
  68. SendColoredMsg( const iPlayerId, const sMessage[ ], any:... )
  69. {
  70.     static sMsg[ 191 ];
  71.     vformat( sMsg, charsmax( sMsg ), sMessage, 3 );
  72.     message_begin( MSG_ONE, g_iSayTextId, .player = iPlayerId );
  73.     write_byte( iPlayerId );
  74.     write_string( sMsg );
  75.     message_end( );
  76. }
  77. #endif
  78.  
  79. @fnToggleRES( iPlayerId )
  80.     g_iPlayerRES ^= ( 1 << ( 31 & iPlayerId ) );


Teszteld, ha a #define MESSAGE elé teszel kettő '/' -t, akkor nem küld üzenetet róla, hogy mi szól, ha a #define RANDOM elé teszel akkor sorban fognak menni a zeneszámok ahogyan megadtad, ellenkező esetben össze - vissza játssza le számokat.
Fordulni lefordult, tesztelést meghagytam neked :D

+ Infó: Tudod színezni az üzenetet, fnPlayRES függvényen belül és g_sSOUNDNAMES tömbben is kiteheted a tageket kedvedre.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Hungary (2016.01.15. 17:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:45 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Akosch:. írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define RANDOM
  4. #define MESSAGE
  5.  
  6. new const g_sSOUNDS[ ][ ] =
  7. {
  8.     "eleresiut.mp3",
  9.     "eleresiut.mp3",
  10.     // ...
  11. }
  12. new g_iPlayerRES;
  13.  
  14. #if defined MESSAGE
  15. new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] =
  16. {
  17.     "Hollywood Undead - Dead in Ditches",
  18.     // ...
  19. }
  20. new g_iSayTextId;
  21. #endif
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25.     register_plugin( "Round End Sounds", "v1.0", "Akosch:." );
  26.  
  27.     register_logevent( "@fnPlayRES", 2, "1=Round_End" );
  28.    
  29.     register_clcmd( "say /korvegi", "@fnToggleRES" );
  30.    
  31. #if defined MESSAGE
  32.     g_iSayTextId = get_user_msgid( "SayText" );
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache( )
  37.     for ( new i; i < sizeof ( g_sSOUNDS ); ++i )
  38.         precache_sound( g_sSOUNDS[ i ] );
  39.  
  40. public client_putinserver( iPlayerId )
  41.     g_iPlayerRES |= ( 1 << ( 31 & iPlayerId ) );
  42.  
  43. @fnPlayRES( )
  44. {
  45.     new iPlayers[ MAX_PLAYERS ], iPlayerNum, iNum;
  46.    
  47. #if defined RANDOM
  48.     iNum = random( sizeof( g_sSOUNDS ) - 1 );
  49. #endif
  50.  
  51.     get_players( iPlayers, iPlayerNum, "c" );
  52.    
  53.     for ( new i; i < iPlayerNum; ++i )
  54.         if ( g_iPlayerRES & ( 1 << ( 31 & iPlayers[ i ] ) ) )
  55.         {
  56.             client_cmd( iPlayers[ i ], "mp3 play %s", g_sSOUNDS[ iNum ] );
  57. #if defined MESSAGE
  58.             SendColoredMsg( iPlayers[ i ], "Éppen szól: %s", g_sSOUNDNAMES[ iNum ] );
  59. #endif
  60.         }
  61.    
  62. #if !defined RANDOM
  63.     ( iNum > sizeof ( g_sSOUNDS ) - 1 ) ? iNum = 0 : ++iNum;
  64. #endif
  65. }
  66.  
  67. #if defined MESSAGE
  68. SendColoredMsg( const iPlayerId, const sMessage[ ], any:... )
  69. {
  70.     static sMsg[ 191 ];
  71.     vformat( sMsg, charsmax( sMsg ), sMessage, 3 );
  72.     message_begin( MSG_ONE, g_iSayTextId, .player = iPlayerId );
  73.     write_byte( iPlayerId );
  74.     write_string( sMsg );
  75.     message_end( );
  76. }
  77. #endif
  78.  
  79. @fnToggleRES( iPlayerId )
  80.     g_iPlayerRES ^= ( 1 << ( 31 & iPlayerId ) );


Teszteld, ha a #define MESSAGE elé teszel kettő '/' -t, akkor nem küld üzenetet róla, hogy mi szól, ha a #define RANDOM elé teszel akkor sorban fognak menni a zeneszámok ahogyan megadtad, ellenkező esetben össze - vissza játssza le számokat.
Fordulni lefordult, tesztelést meghagytam neked :D

+ Infó: Tudod színezni az üzenetet, fnPlayRES függvényen belül és g_sSOUNDNAMES tömbben is kiteheted a tageket kedvedre.

nagyon jo is ezt ha ugy akarnam hogy menuben ki/be lehesen kapcsolni azt mit kell irjak ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
/korvegi chatbe és átkapcsolja.
Edit: Ha kéne hozzá üzenet is, h ki vagy be kapcsolta írd meg itt.

_________________
Néha itt, de többször nem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Akosch:. 2016.01.15. 17:48-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 17:48 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Akosch:. írta:
/korvegi chatbe és átkapcsolja.

Tudom de meg annyit segitesz hogy menube birjam ki/be kapcsolni ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole