Offline |
|
|
Csatlakozott:2011.06.01. 21:11 Hozzászólások:7965 Megköszönt másnak: 295 alkalommal Megköszönték neki: 537 alkalommal
|
Próbáld: (Csak azt a részt néztem át amit a kérdésben kértél) Változtatások: [ablak]Menü címébe változtatás: if(arany[id] < 1000) formatex(vap, charsmax(vap),"\dV.I.P Tagság \y[1000 Arany]") else formatex(vap, charsmax(vap),"\dV.I.P Tagság \y[Megszerezve]")
Ez így azt eredményezte, ha 1000 aranynál tobbje volt akkor már kiírta hogy megszerverve akkor is, ha nem volt meg neki. Amúgy egész kód érdekes.[/ablak] Tessék, mostmár levonja, és a jogokat is megadja. [ablak] #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> #define PLUGIN "Kesmenu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DeRoiD" new szint[33] new oles[33] new kesek[33] new g_vault new arany[33] new pont[33] new message[192] new nev[32] new vip_true[33] new Temp[192] static color[10] new tulaj[32] = "abcdefghijklmnopqrstu" new foadmin[32] = "bcdefimnopqrstu" new admin[32] = "cdefimnopqrstu" new const szamok[50] = { 1, 3, 5, 8, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 75, 100, 125, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500, 600, 700, 800, 1000, 1200, 1500, 1750, 2000, 2300, 2500, 2900, 3000, 3350, 3500, 3900, 4000, 4300, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7300, 7500, 7900, 8000, 8500, 10000 } new const rangok[50+1] = { 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /kes", "kesmenu") register_clcmd("say /menu", "kesmenu") register_clcmd("say /szint", "info") register_impulse(201, "kesmenu") register_clcmd("say","handlesay") register_clcmd("say_team","handlesay") g_vault = nvault_open("razer_menu") register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1") register_event("DeathMsg","death","a") } public info(id) { if(szint[id] != 50+1) { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Szinted: ^3%i ^4| ^1Öléseid: ^3%d ^4| ^1Kell még: ^3%d", rangok[szint[id]], oles[id],szamok[szint[id]]-oles[id]) } else { ColorChat(id, GREEN, "[Informacio] ^1Te mar elerted a maximalis ^3szintet.") } } public plugin_precache() { precache_model("models/v_razer_alap_kes.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes2.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes3.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes4.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes5.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes6.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes7.mdl") precache_model("models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes8.mdl") } public death() { new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if(killer != victim) { pont[killer] += 2 arany[killer] += 2 oles[killer] += 1 while(oles[killer] >= szamok[szint[killer]]) { szint[killer]++ } } } public kesmenu(id) { new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wPaintball \y-\r FőMenü^n\wÖlések:\r %d \y| \wPont:\r %d \y| \wArany:\r %d \y| \wSzint:\r %d", oles[id], pont[id], arany[id], rangok[szint[id]]) new menu = menu_create(cim, "kesmenu_hl") menu_additem(menu,"Kések","1",0) menu_additem(menu,"Szint","2",0) menu_additem(menu,"Arany Vásárlás","3",0) menu_additem(menu,"V.I.P Vásárlás","4",0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás") menu_display(id,menu,0) } public kesmenu_hl(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: kes(id) case 2: info(id) case 3: shop(id) case 4: vap(id) } } public vap(id){ new temp[128],vap[121] formatex(temp, charsmax(temp),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wPaintball \y- \rV.I.P Vásárlás^n\wArany:\r %d", arany[id]) if(vip_true[id] == 0) formatex(vap, charsmax(vap),"\dV.I.P Tagság \y[1000 Arany]") else formatex(vap, charsmax(vap),"\dV.I.P Tagság \y[Megszerezve]") new menu = menu_create(temp, "vap_menu"); menu_additem(menu,vap,"0",0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás"); menu_display(id, menu, 0); } public vap_menu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); new key = str_to_num(command); switch(key) { case 0: { if(vip_true[id] == 0) { if(arany[id] >= 1000) { arany[id] -= 1000 new flags = read_flags("cefiuh") set_user_flags(id,flags) vip_true[id] = 1 ColorChat(id, GREEN,"^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres ^3V.I.P ^1vásárlás.") } else { ColorChat(id, GREEN,"^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Még ^3%d ^1aranyat kell szerezned.", 1000-arany[id]) } } else { ColorChat(id, GREEN,"^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Neked mar megvan a vip!") } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public shop(id){ new cim[121] formatex(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wPaintball \y-\r Arany Vásárlás^n\wPont:\r %d \y| \wArany:\r %d", pont[id], arany[id]) new menu = menu_create(cim, "b_b" ) menu_additem(menu,"\w10 Arany \r[\w20 \dPont\r]","1",0) menu_additem(menu,"\w20 Arany \r[\w40 \dPont\r]","2",0) menu_additem(menu,"\w40 Arany \r[\w80 \dPont\r]","3",0) menu_additem(menu,"\w60 Arany \r[\w120 \dPont\r]","4",0) menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás") menu_display(id,menu,0) } public b_b(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1:{ if(pont[id] >= 20) { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeresen vásároltál ^3+10 ^1Aranyat.") shop(id) arany[id] += 10 pont[id] -= 20 } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Nincs elég ^3Pontod^1 a vásárláshoz.") shop(id) } } case 2:{ if(pont[id] >= 40){ ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeresen vásároltál ^3+20 ^1Aranyat.") shop(id) arany[id] += 20 pont[id] -= 40 } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Nincs elég ^3Pontod^1 a vásárláshoz.") shop(id) } } case 3:{ if(pont[id] >= 80) { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeresen vásároltál ^3+40 ^1Aranyat.") shop(id) arany[id] += 40 pont[id] -= 80 } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Nincs elég ^3Pontod^1 a vásárláshoz.") shop(id) } } case 4:{ if(pont[id] >= 120) { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeresen vásároltál ^3+60 ^1Aranyat.") shop(id) arany[id] += 60 pont[id] -= 120 } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Nincs elég ^3Pontod^1 a vásárláshoz.") shop(id) } } } } public kes(id){ new cim[121], ks1[121],ks2[121],ks3[121],ks4[121],ks5[121],ks6[121],ks7[121],ks8[121] format(cim, charsmax(cim),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wPaintball \y- \rKések^n\wSzint: \r%d",rangok[szint[id]]) format(ks1, charsmax(ks1),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 10) format(ks2, charsmax(ks2),"\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[10. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks2, charsmax(ks2),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 15) format(ks3, charsmax(ks3),"\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[15. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks3, charsmax(ks3),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 20) format(ks4, charsmax(ks4),"\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[20. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks4, charsmax(ks4),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 30) format(ks5, charsmax(ks5),"\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[30. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks5, charsmax(ks5),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 40) format(ks6, charsmax(ks6),"\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[40. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks6, charsmax(ks6),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 45) format(ks7, charsmax(ks7),"\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[45. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks7, charsmax(ks7),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]") if(rangok[szint[id]] < 50) format(ks8, charsmax(ks8),"\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[50. szint]",rangok[szint[id]]) else format(ks8, charsmax(ks8),"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]") new menu = menu_create(cim, "kes_hl") menu_additem(menu,ks1,"1",0) menu_additem(menu,ks2,"2",0) menu_additem(menu,ks3,"3",0) menu_additem(menu,ks4,"4",0) menu_additem(menu,ks5,"5",0) menu_additem(menu,ks6,"6",0) menu_additem(menu,ks7,"7",0) menu_additem(menu,ks8,"8",0) menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r8\y-as gomb!") menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás") menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r7\y-es gomb!") menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6); menu_display(id,menu,0) } public kes_hl(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1:{ if(rangok[szint[id]] >= 1){ kesek[id] = 0 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",1-rangok[szint[id]]) } } case 2:{ if(rangok[szint[id]] >= 10){ kesek[id] = 1 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",10-rangok[szint[id]]) } } case 3:{ if(rangok[szint[id]] >= 15){ kesek[id] = 2 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",15-rangok[szint[id]]) } } case 4:{ if(rangok[szint[id]] >= 20){ kesek[id] = 3 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",20-rangok[szint[id]]) } } case 5:{ if(rangok[szint[id]] >= 30){ kesek[id] = 4 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",30-rangok[szint[id]]) } } case 6:{ if(rangok[szint[id]] >= 40){ kesek[id] = 5 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",40-rangok[szint[id]]) } } case 7:{ if(rangok[szint[id]] >= 45){ kesek[id] = 6 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",45-rangok[szint[id]]) } } case 8:{ if(rangok[szint[id]] >= 50){ kesek[id] = 7 engclient_cmd(id,"weapon_knife") ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Sikeres választás.") } else { ColorChat(id, RED, "^x04.:[R4Z3R]:. ^x03- ^x01Kés használatához ^3%d ^1szint van hátra!",50-rangok[szint[id]]) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public handlesay(id) { read_args (message, 191) remove_quotes (message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) { return PLUGIN_CONTINUE } get_user_name(id, nev, 31) if(is_user_alive(id)) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj)) formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJ][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags("cefiuh")) formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin)) formatex(Temp, 191, "^x04[FŐADMIN][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s",rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin)) formatex(Temp, 191, "^x04[ADMIN][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x01 %s", rangok[szint[id]], nev, message) } else { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj)) formatex(Temp, 191, "^x04[TULAJ][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags("cefiuh")) formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin)) formatex(Temp, 191, "^x04[FŐADMIN][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin)) formatex(Temp, 191, "^x04[ADMIN][Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x04 %s", rangok[szint[id]], nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint:^3 %i^4] ^1» ^x03%s ^x04:^x01 %s", rangok[szint[id]], nev, message) } sendmessage(color) return PLUGIN_HANDLED } public sendmessage(color[]) { new teamName[10] for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) { get_user_team (player, teamName, 9) teamf (player, color) elkuldes(player, Temp) teamf(player, teamName) } } public teamf(player, team[]) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player) write_byte(player) write_string(team) message_end() } public elkuldes(player, Temp[]) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player) write_byte( player ) write_string( Temp ) message_end() } public mentes(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-dt", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i",oles[id],pont[id],arany[id],szint[id], vip_true[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public betoltes(id) { new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-dt", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i",oles[id],pont[id],arany[id],szint[id], vip_true[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new ol[32], po[32], ar[32], szi[32], vt[32] parse(vaultdata, ol, 31, po, 31, ar, 31, szi, 31, vt, 31) oles[id] = str_to_num(ol) pont[id] = str_to_num(po) arany[id] = str_to_num(ar) szint[id] = str_to_num(szi) vip_true[id] = str_to_num(vt) return PLUGIN_CONTINUE } public Event_Change_Weapon(id) { new fgy = get_user_weapon(id) if(kesek[id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl") } if(kesek[id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes2.mdl") } if(kesek[id] == 2 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes3.mdl") } if(kesek[id] == 3 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes4.mdl") } if(kesek[id] == 4 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes5.mdl") } if(kesek[id] == 5 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes6.mdl") } if(kesek[id] == 6 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes7.mdl") } if(kesek[id] == 7 && fgy == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_unlock_ks/v_razer_un_kes8.mdl") } } public client_connect(id) { betoltes(id) if(vip_true[id] == 1){ new flags = read_flags("cefiuh") set_user_flags(id,flags) } } public client_disconnect(id) { mentes(id) } stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3") if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } } } return PLUGIN_HANDLED }
[/ablak]
Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: Smurfy (2016.01.21. 17:09) |
|
|