hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 250 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 249 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 20:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hello!
Szóval nem hiszem hogy túl érthető volt a cím tehát:
  1. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); //ugye beírtam plugin_init-be
  2.  
  3. public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
  4. {
  5.     set_user_health(idattacker, get_user_health(idattacker)+damage)
  6. }


A lényeg az hogy ha idattacker sebez akkor visszatöltse a kapott sebzést. Ezt szeretném elérni. Valaki tud segíteni ezt hogyan kéne? Mert erre Tag mismatch-et ír.

Edit: Abban sem vagyok biztos hogy egyáltalán jó publicba írtam. Csak próbálkoztam.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 21:05 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. register_event("Damage", "EventDamage", "b", "2>0", "3=0");
  2.  
  3. public EventDamage(iVictim) {
  4.     new iAttacker = get_user_attacker(iVictim);
  5.     if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return;
  6.     set_user_health(iAttacker, get_user_health(iAttacker) + read_data(2));
  7. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2016.01.22. 23:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 21:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ham_TakeDamage-el miért nem jó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 21:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mert minek a ham modul hozzá, ha amxx-be tökéletes? Minek kommunikáljon + 1modullal a plugin? Mellesleg oda még akkor kell egy floatround is. Megint mellesleg, meg irreál értékeket ad.
Az alap AMXX hud, hogy mennyit sebeztél, nem egyenlő azzal, amit ham_takedamageel kapsz. Tapasztalat.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Gatshow (2016.01.22. 23:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 21:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
A modba amihez kéne abba van Ham. Azért gondoltam hogy megoldható lenne abba. :D
Hogyha a Ham-os mellé rakok egy ilyet is nem fognak összeveszni?

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.01.23. 03:18-kor.
dupla posztra figyeljünk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 21:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
a 2 ne fusson együtt... Minek?
Nem elég egyben lekérni a sebzést? Attól még lehet ham modulod másra.
De ennek a lekéréséhez ez az ideális.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 22:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Az a Ham_TakeDamage kell a modba. Ezért kérdeztem direkt úgy. És mint te is mondtad ne fusson a kettő együtt. Van egy Ham_TakeDamage benne 100 sorral és néhány olyan elemmel amit máshogy nem lehet megoldani csak Ham-mal.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 23:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Mi az amit nem lehet máshogy megoldani? :D
register_message -el tudsz állítani a sebzésen, támadót is le tudod itt kérni stb... Sőt ezzel még abba is beletudsz nyúlni, h hol mutassa a piros kis jeleket.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.22. 23:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
  1. SetHamParamEntity(1, idattacker);

Ezt hogyan oldom meg Ham-on kívül? :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.01.23. 00:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. public plugin_init( )
  2. {
  3.       register_message( get_user_msgid( "Damage" ), "msgDamage" );
  4. }
  5.  
  6. public msgDamage( iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt )
  7. {
  8.       if ( read_data( 2 ) < 1 || read_data( 3 ) != 0 ) return;
  9.  
  10.       set_msg_arg_int( 1, get_msg_argtype( 1 ), get_user_attacker( iMsgEnt ) );
  11. }


Szó se róla, a ham kicsit emberibb szerintem, ezért is szoktam azt használni, de mindenre van más megoldás :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole