hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 236 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 235 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver lekérése rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.05. 14:37
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Hali!
  1. get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 & CSW_AK47 & CSW_M249 & CSW_FAMAS & CSW_GALIL

Ezt hogy lehetne úgy megcsinálni hogy ne kelljen az összes fegyvernél lekérni a get_user_weapon-t?? (igy se jo: && vagy ||)
(Ja es ha lehet egy sorba kellene) aki megcsinálja annak megy a gomb (bocsi az ékezetért)

EDIT: Akár úgy is kérdezhetem hogy a VAGY-ot azt milyen írásjellel jelezzük


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára kid.buu^ 2016.01.26. 16:00-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Ez?:)
  1. new fgy = get_user_weapon(id)
  2.  
  3.     if(awp[id] == 1 && fgy == CSW_AWP)
  4.     {
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp.mdl")
  6.     }
  7.     if(deagle[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  8.     {
  9.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/deagle.mdl")
  10.     }
  11.     if(usp[id] == 1 && fgy == CSW_USP)
  12.     {
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/usp.mdl")
  14.     }
  15.     if(glock[id] == 1 && fgy == CSW_GLOCK18)
  16.     {
  17.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/glock18.mdl")
  18.     }
  19.     if(m4a1[id] == 1 && fgy == CSW_M4A1)
  20.     {
  21.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/m4a1.mdl")
  22.     }
  23.     if(ak47[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  24.     {
  25.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak47.mdl")
  26.     }

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.05. 14:37
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
nekem ez most így van
  1. SetHamParamFloat(4, damage + kommando_dmg[attacker]/4 + ((classmod_szama[attacker] == 5)? 25 : 0) + ((relic_szama[attacker] == 3 && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 & CSW_AK47 & CSW_M249 & CSW_FAMAS & CSW_GALIL)? 20 : 0) + ((relic_szama[attacker] == 5 && get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP & CSW_SCOUT )? 40 : 0))


csak az a gond hogy pl m4 ak m249 famas meg galil is kell a plugin szerint ilyen kettő &&-el nem működik asszem de így meglehetne egy sorba valahogy oldani


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Témanevet légyszíves javítani a jelenlegi fórum szabályzata alapján.
Kérdésfeltevés etikett / szabályzat.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 15:51 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.05. 14:37
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
mforce írta:
Témanevet légyszíves javítani a jelenlegi fórum szabályzata alapján.
Kérdésfeltevés etikett / szabályzat.


Átírva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver lekérése rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 17:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Miért használsz bitenkénti ést??? ( & != &&, | != || )
CSW_AWP & CSW_SCOUT
=
18 & 3
=
0b10010 & 0b00011
=
0b10
=
2

Példa:
  1. new iWeapon = get_user_weapon( id );
  2. // Vagy fakemetával: iWeapon = pev( id, pev_weapons );
  3. // Vagy engine: iWeapon = entity_get_int( id, EV_INT_weapons );
  4.  
  5. switch( iWeapon )
  6. {
  7.       case CSW_SCOUT: { /* ... */ }
  8.       case CSW_AWP: { /* ... */ }
  9.       case CSW_DEAGLE: { /* ... */ }
  10. }

Tartsd szem előtt az átláthatóságot is, és van hogy nem feltétlen előnyös mindent egy sorba tömöríteni, főleg ha nem tudod mit használsz és minek.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: kid.buu^ (2016.01.26. 22:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver lekérése rövidebben
HozzászólásElküldve: 2016.01.26. 22:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.05. 14:37
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Nagyon szépen köszönöm az értelmes választ, ment a like


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole