hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 19:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Ebben hogy tudnám azt megoldani hogy az id-t engedje? mert ha a 0-t átírom id-re akkor nem fordítja le az amxx studio. Megoldás?

  1. ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 kapott^3 %d^1 aranyat!", kapott, num)


  1. }
  2. public death()
  3. {
  4.     new killer = read_data(1)
  5.     new victim = read_data(2)
  6.     new kapott[32]; get_user_name(killer, kapott, 31)
  7.     new num = random_num(1,5)
  8.    
  9.     if(killer != victim){
  10.         if(tp[killer] != 50){
  11.             tp[killer] += random_num(1,8)
  12.         }
  13.        
  14.         if(tp[killer] >= 100){
  15.             szint[killer]++
  16.             tp[killer] -= 100
  17.         }
  18.        
  19.         arany[killer] += num
  20.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 kapott^3 %d^1 aranyat!", kapott, num)
  21.     }
  22. }

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 19:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. public death(id)

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 20:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sajnos így meg bárki lelövi az ellenfelet, mindenki kap aranyat, és úgy kéne hogy aki megöli az ellenfelet csak az kap aranyat.

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 20:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Szilárd kérlek...

Az az id ( identity - azonosító ), amire te gondolsz szintúgy csak egy változó, mint amiket te létrehozol ( lásd: killer, victim, num ... ). Csak egy memóriacím amire a forráskódban ezzel a névvel hivatkozol. A ColorChat függvény első paramétere csak egy változót kér ahol el van tárolva a játékos azonosítója ( vagy egy fix számot / azobosítót ), akinek küldenéd az üzenetet.
A te függvényedben a "killer" változóban tároltad el a gyilkos azonosítóját, a "victim" változóban az áldozat azonosítóját. Írd oda azt amelyiknek szeretnéd küldeni.

Amiért nem fordította le úgy a fordító: a függvényen belül / globálisan nincs sehol "id" névvel változó definiálva.

+infó:
DeathMsg eventhez tartozó adatok
1 - gyilkos azonosítója ( bájt )
2 - áldozat azonosítója ( bájt )
3 - fejlövés volt-e ( bájt, de csak 1 -el és 0 -val tér vissza )
4 - halált okozó fegyver neve ( szöveg )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 20:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Így?
  1. }
  2. public death(id)
  3. {
  4.     new killer = read_data(1)
  5.     new victim = read_data(2)
  6.     new num = random_num(1,6)
  7.    
  8.     arany[killer]++
  9.    
  10.     if(killer != victim){
  11.         if(tp[killer] != 50){
  12.             tp[killer] += random_num(1,8)
  13.         }
  14.        
  15.         if(tp[killer] >= 100){
  16.             szint[killer]++
  17.             tp[killer] -= 100
  18.         }
  19.        
  20.         arany[killer] += num
  21.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł]^1 Kaptál^3 %d^1 aranyat.", num)
  22.     }
  23. }

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.29. 20:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Kinek akarod elküldeni? ( ajánlom metal tutoriáljainak olvasását, hátha megérted a dolgokat )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 09:26 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Tutorialhoz valami elérés?

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 09:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
AMX Mod X Scripting Tutorialok

Itt van mind.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 09:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
És ezeken belül melyik az ami nekem kéne? :(

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Id lekérés
HozzászólásElküldve: 2016.01.30. 09:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Figyelj, csak annyi a dolog hogy a 0 helyére írsz egy attacker v. killer-t, jelenesetbe killert (függ a read_data(1)-töl)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: Smurfy (2016.01.30. 09:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole