hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.12.03. 19:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 282 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 280 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.02. 17:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.12.05. 20:51
Hozzászólások:179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv!

pontosan az ORIGIN-el mit birok csinálni ?

Gondolok itt erre:

Kód:
static Float:Origin[3]
      Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
      Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
      Origin[2] = -200.0


Szóval pl: Origin[0] az milyen szemszögből egy kordináta? [ Oldalsó fal, első? ]
és ugyanígy az Origin1 és a 2 .

előre is köszönöm :)

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.02. 18:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
xD
az lehet bármi az a változó neve.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: kiki (2016.02.02. 18:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.02. 18:22 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
x,y,z alapján, de ez így semmit nem mond. Mit szeretnél ?:)(

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.02. 18:24 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.12.05. 20:51
Hozzászólások:179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
kiki írta:
x,y,z alapján, de ez így semmit nem mond. Mit szeretnél ?:)(


van egy map amin van kordináta és a pluginba originnel van lekérve az hogy kinyíllik XY másodperc mulva az ajtó , és én is akarok egy Mapot amivel ugyanúgy ezt eltudom érni, csak én más helyre szeretném [ mapot VHE-vel csinálom ]

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.02. 18:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Minden mapon van kordináta, abból áll az egész pálya.

Az van lekérve hogy kinyílik e az ajtó? És ha nem nyílik ki akkor mi történik, és mi az hogy kordináta alapján kéri le?


Szerintem ezt meglehet oldani másképp is, tele van olyan pályákkal ahol ha kinyílik egy adott ajtó, akkor kidob egy hudüzenetet. De ezt VHE-ben oldották meg. Sőt láttam már egyetlen esetben egy többszínű hudot is, szintén mapon oldották meg, és máig nemtudom hogy hogyan. (Mondjuk mapkészítésbe soha nem mentem bele)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.03. 00:05 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
kiki írta:
Sőt láttam már egyetlen esetben egy többszínű hudot is, szintén mapon oldották meg, és máig nemtudom hogy hogyan. (Mondjuk mapkészítésbe soha nem mentem bele)


kliens felőli. RGB -t lehet használni map készítésnél, de az hogy villogjon, meg effektezzen, olyat csak kliens felől tudsz.


Kép

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.03. 00:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.12.05. 20:51
Hozzászólások:179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Köszönöm nektek!

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Origin-es kérdések.
HozzászólásElküldve:2016.02.03. 14:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Hud üzenetet tudsz pályára is készíteni, úgyan úgy a szerver felőli dolgokat használja, tehát úgyan úgy lefoglalja az adott Chanel-t. Sok pályán van ilyen (bár nem csak csében), és úgyan úgy betudod állítani az RGB értékét. Viszont, ugye egy szín, egy channel, és 4channel van összesen. De láttam már olyan deathrun pályát ahol kivolt írva Huddal, vagy 10 különböző színnel egy üzenet, és a mai napig nem tudom hogy hogyan.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole