hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 21:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 229 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun Free
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 17:05 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Üdv keresek deatrunra egy olyan plugint hogy beírom hogy free és akkor a t-nek is lesz fegyvere.
Válaszokat előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Free
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 17:15 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor"
  10. #define VERSION "1.1"
  11. #define AUTHOR "Demon"
  12.  
  13. #pragma semicolon 1
  14.  
  15. new const Prefix[ ] = "[Információ]";
  16.  
  17. new bool:g_ParbajKor;
  18. new bool:g_Nyomott;
  19. new bool:g_Parancs;
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  24.  
  25.    register_clcmd("say /free",      "ParbajKor");
  26.    register_clcmd("team_say /free",    "ParbajKor");
  27.    register_clcmd("say /szabad",      "ParbajKor");
  28.    register_clcmd("team_say /szabad",   "ParbajKor");
  29.    register_clcmd("say /ruli",      "ParbajKor");
  30.    register_clcmd("team_say /ruli",   "ParbajKor");
  31.    register_clcmd("say /parbaj",      "ParbajKor");
  32.    register_clcmd("team_say /parbaj",   "ParbajKor");
  33.  
  34.    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 1);
  35.  
  36.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "func_button"))
  37.       RegisterHam(Ham_Use, "func_button",     "FwdHamUse_Button");
  38.  
  39.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname","func_rot_button"))
  40.       RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button", "FwdHamUse_Button");
  41.  
  42.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "button_target"))
  43.       RegisterHam(Ham_Use, "button_target",   "FwdHamUse_Button");
  44.  
  45.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
  46.       RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "arm_ent_touch",  0);
  47.  
  48.    register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1", "2!29" );
  49.    register_event( "HLTV",      "EventNewRound",  "a",  "1=0", "2=0" );
  50.    register_event( "TextMsg",   "EventRestart",   "a",  "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
  51.    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
  52. }
  53.  
  54. public fwSpawn(id)
  55.    set_task(3.0, "Eled", id);
  56.  
  57. public Eled(id)
  58. {
  59.    if(g_ParbajKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  60.    {
  61.       strip_user_weapons(id);
  62.       give_item(id, "weapon_knife");
  63.       new iWpnID = give_item(id, "weapon_usp");
  64.       cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  65.       cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  66.    }
  67. }
  68.  
  69. public arm_ent_touch(ent,id)
  70. {
  71.    if((g_ParbajKor) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  72.       return HAM_SUPERCEDE;
  73.    return HAM_IGNORED;
  74. }
  75. public fw_CmdStart(id, handle, seed)
  76. {
  77.    if(!is_user_alive(id))
  78.       return FMRES_IGNORED;
  79.  
  80.    static iInAttackButton, iInAttackOldButton;
  81.    iInAttackButton = (get_uc(handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK);
  82.    iInAttackOldButton = (get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK);
  83.  
  84.    if(iInAttackButton && !iInAttackOldButton)
  85.    {
  86.       if(get_user_weapon(id) == CSW_USP && g_ParbajKor)
  87.       {
  88.          new clip,ammo ;
  89.          get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  90.          if(ammo==0)
  91.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 1);
  92.  
  93.          return FMRES_HANDLED;
  94.       }
  95.    }
  96.  
  97.    return FMRES_IGNORED;
  98. }
  99. public EventNewRound()
  100. {
  101.    g_ParbajKor=false;
  102.    g_Nyomott=false;
  103.    g_Parancs=false;
  104.    set_task(5.0, "Parancs");
  105.  
  106.    new p[32], n, id;
  107.    get_players(p, n, "ca");
  108.    for(new i=0; i < n; i++)
  109.    {
  110.       id = p[i];
  111.       if(get_user_team(id) == 1)
  112.          print_color(id, "!g%s !yHa !trulizni !yszeretnél írd be:!t /free", Prefix);
  113.    }
  114. }
  115. public Parancs() g_Parancs=true;
  116.  
  117. public EventRestart()
  118. {
  119.    g_ParbajKor=false;
  120.    g_Nyomott=false;
  121. }
  122.  
  123. public EventCurWeapon(id)
  124. {
  125.    if(g_ParbajKor)
  126.    {
  127.       new weapon = get_user_weapon(id);
  128.       if(weapon != CSW_KNIFE,CSW_USP && weapon != CSW_USP)
  129.       client_cmd(id, "weapon_usp");
  130.       new clip,ammo;
  131.       get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  132.       if(ammo==0)
  133.       cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  134.    }
  135. }
  136.  
  137. public ParbajKor(id)
  138. {
  139.    if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  140.    {
  141.       print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak !tterroristák !yhasználhatják.", Prefix);
  142.       return PLUGIN_CONTINUE;
  143.    }
  144.    else if(!g_Parancs)
  145.    {
  146.       print_color(id, "!g%s !yKörkezdés után !t5 !ymásodpercet kell várnod, hogy használhasd ezt a parancsot.", Prefix);
  147.       return PLUGIN_CONTINUE;
  148.    }
  149.    else if(g_ParbajKor)
  150.    {
  151.       print_color(id, "!g%s !tPárbaj kör !yvan ezért nem használható a parancs.", Prefix);
  152.       return PLUGIN_CONTINUE;
  153.    }
  154.    if(g_Nyomott)
  155.       print_color(id, "!g%s !yMár nyomtál gombot ezért nem lehet !tPárbaj kör!y.", Prefix);
  156.    else
  157.    {
  158.       g_ParbajKor=true;
  159.       set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
  160.       show_dhudmessage(0, "Párbaj kör");
  161.       print_color(0, "!g%s !tTerrorista !yúgy döntött, hogy ez a kör !tPárbaj kör !ylesz.", Prefix);
  162.  
  163.       new p[32], n, pid;
  164.       get_players(p, n, "ca");
  165.  
  166.       for(new i=0; i < n; i++)
  167.       {
  168.          pid = p[i];
  169.          strip_user_weapons(pid);
  170.          give_item(pid, "weapon_knife");
  171.          new iWpnID = give_item(pid, "weapon_usp");
  172.          cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  173.          cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  174.       }
  175.    }
  176.  
  177.    return PLUGIN_CONTINUE;
  178. }
  179.  
  180. public FwdHamUse_Button(iEntity, id, iActivator, iUseType, Float:flValue)
  181. {
  182.    if((g_ParbajKor) && iUseType == 2 && flValue == 1.0 && is_user_alive( id )
  183.    &&  get_user_team( id ) == 1 && get_pdata_int( iEntity, 41, 4 ) == 1 )
  184.    {
  185.       if(g_ParbajKor)
  186.       {
  187.          set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
  188.          show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, Párbaj kör van!");
  189.       }
  190.  
  191.       return HAM_SUPERCEDE;
  192.    }
  193.    if(!g_ParbajKor && !g_Nyomott && get_user_team(id) == 1)
  194.       g_Nyomott=true;
  195.  
  196.    return HAM_IGNORED;
  197. }
  198.  
  199. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  200. {
  201.         new count = 1, players[32];
  202.         static msg[191];
  203.         vformat(msg, 190, input, 3);
  204.  
  205.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  206.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  207.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  208.  
  209.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  210.         {
  211.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  212.                 {
  213.                         if (is_user_connected(players[i]))
  214.                         {
  215.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  216.                                 write_byte(players[i]);
  217.                                 write_string(msg);
  218.                                 message_end();
  219.                         }
  220.                 }
  221.         }
  222.         return PLUGIN_HANDLED;
  223. }

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?

Ők köszönték meg Smurfy nek ezt a hozzászólást: denim (2016.02.04. 19:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathrun Free
HozzászólásElküldve: 2016.02.04. 19:37 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Smurfy írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor"
  10. #define VERSION "1.1"
  11. #define AUTHOR "Demon"
  12.  
  13. #pragma semicolon 1
  14.  
  15. new const Prefix[ ] = "[Információ]";
  16.  
  17. new bool:g_ParbajKor;
  18. new bool:g_Nyomott;
  19. new bool:g_Parancs;
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  24.  
  25.    register_clcmd("say /free",      "ParbajKor");
  26.    register_clcmd("team_say /free",    "ParbajKor");
  27.    register_clcmd("say /szabad",      "ParbajKor");
  28.    register_clcmd("team_say /szabad",   "ParbajKor");
  29.    register_clcmd("say /ruli",      "ParbajKor");
  30.    register_clcmd("team_say /ruli",   "ParbajKor");
  31.    register_clcmd("say /parbaj",      "ParbajKor");
  32.    register_clcmd("team_say /parbaj",   "ParbajKor");
  33.  
  34.    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 1);
  35.  
  36.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "func_button"))
  37.       RegisterHam(Ham_Use, "func_button",     "FwdHamUse_Button");
  38.  
  39.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname","func_rot_button"))
  40.       RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button", "FwdHamUse_Button");
  41.  
  42.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "button_target"))
  43.       RegisterHam(Ham_Use, "button_target",   "FwdHamUse_Button");
  44.  
  45.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
  46.       RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "arm_ent_touch",  0);
  47.  
  48.    register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1", "2!29" );
  49.    register_event( "HLTV",      "EventNewRound",  "a",  "1=0", "2=0" );
  50.    register_event( "TextMsg",   "EventRestart",   "a",  "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
  51.    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
  52. }
  53.  
  54. public fwSpawn(id)
  55.    set_task(3.0, "Eled", id);
  56.  
  57. public Eled(id)
  58. {
  59.    if(g_ParbajKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  60.    {
  61.       strip_user_weapons(id);
  62.       give_item(id, "weapon_knife");
  63.       new iWpnID = give_item(id, "weapon_usp");
  64.       cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  65.       cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  66.    }
  67. }
  68.  
  69. public arm_ent_touch(ent,id)
  70. {
  71.    if((g_ParbajKor) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  72.       return HAM_SUPERCEDE;
  73.    return HAM_IGNORED;
  74. }
  75. public fw_CmdStart(id, handle, seed)
  76. {
  77.    if(!is_user_alive(id))
  78.       return FMRES_IGNORED;
  79.  
  80.    static iInAttackButton, iInAttackOldButton;
  81.    iInAttackButton = (get_uc(handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK);
  82.    iInAttackOldButton = (get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK);
  83.  
  84.    if(iInAttackButton && !iInAttackOldButton)
  85.    {
  86.       if(get_user_weapon(id) == CSW_USP && g_ParbajKor)
  87.       {
  88.          new clip,ammo ;
  89.          get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  90.          if(ammo==0)
  91.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 1);
  92.  
  93.          return FMRES_HANDLED;
  94.       }
  95.    }
  96.  
  97.    return FMRES_IGNORED;
  98. }
  99. public EventNewRound()
  100. {
  101.    g_ParbajKor=false;
  102.    g_Nyomott=false;
  103.    g_Parancs=false;
  104.    set_task(5.0, "Parancs");
  105.  
  106.    new p[32], n, id;
  107.    get_players(p, n, "ca");
  108.    for(new i=0; i < n; i++)
  109.    {
  110.       id = p[i];
  111.       if(get_user_team(id) == 1)
  112.          print_color(id, "!g%s !yHa !trulizni !yszeretnél írd be:!t /free", Prefix);
  113.    }
  114. }
  115. public Parancs() g_Parancs=true;
  116.  
  117. public EventRestart()
  118. {
  119.    g_ParbajKor=false;
  120.    g_Nyomott=false;
  121. }
  122.  
  123. public EventCurWeapon(id)
  124. {
  125.    if(g_ParbajKor)
  126.    {
  127.       new weapon = get_user_weapon(id);
  128.       if(weapon != CSW_KNIFE,CSW_USP && weapon != CSW_USP)
  129.       client_cmd(id, "weapon_usp");
  130.       new clip,ammo;
  131.       get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  132.       if(ammo==0)
  133.       cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  134.    }
  135. }
  136.  
  137. public ParbajKor(id)
  138. {
  139.    if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  140.    {
  141.       print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak !tterroristák !yhasználhatják.", Prefix);
  142.       return PLUGIN_CONTINUE;
  143.    }
  144.    else if(!g_Parancs)
  145.    {
  146.       print_color(id, "!g%s !yKörkezdés után !t5 !ymásodpercet kell várnod, hogy használhasd ezt a parancsot.", Prefix);
  147.       return PLUGIN_CONTINUE;
  148.    }
  149.    else if(g_ParbajKor)
  150.    {
  151.       print_color(id, "!g%s !tPárbaj kör !yvan ezért nem használható a parancs.", Prefix);
  152.       return PLUGIN_CONTINUE;
  153.    }
  154.    if(g_Nyomott)
  155.       print_color(id, "!g%s !yMár nyomtál gombot ezért nem lehet !tPárbaj kör!y.", Prefix);
  156.    else
  157.    {
  158.       g_ParbajKor=true;
  159.       set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
  160.       show_dhudmessage(0, "Párbaj kör");
  161.       print_color(0, "!g%s !tTerrorista !yúgy döntött, hogy ez a kör !tPárbaj kör !ylesz.", Prefix);
  162.  
  163.       new p[32], n, pid;
  164.       get_players(p, n, "ca");
  165.  
  166.       for(new i=0; i < n; i++)
  167.       {
  168.          pid = p[i];
  169.          strip_user_weapons(pid);
  170.          give_item(pid, "weapon_knife");
  171.          new iWpnID = give_item(pid, "weapon_usp");
  172.          cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  173.          cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  174.       }
  175.    }
  176.  
  177.    return PLUGIN_CONTINUE;
  178. }
  179.  
  180. public FwdHamUse_Button(iEntity, id, iActivator, iUseType, Float:flValue)
  181. {
  182.    if((g_ParbajKor) && iUseType == 2 && flValue == 1.0 && is_user_alive( id )
  183.    &&  get_user_team( id ) == 1 && get_pdata_int( iEntity, 41, 4 ) == 1 )
  184.    {
  185.       if(g_ParbajKor)
  186.       {
  187.          set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
  188.          show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, Párbaj kör van!");
  189.       }
  190.  
  191.       return HAM_SUPERCEDE;
  192.    }
  193.    if(!g_ParbajKor && !g_Nyomott && get_user_team(id) == 1)
  194.       g_Nyomott=true;
  195.  
  196.    return HAM_IGNORED;
  197. }
  198.  
  199. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  200. {
  201.         new count = 1, players[32];
  202.         static msg[191];
  203.         vformat(msg, 190, input, 3);
  204.  
  205.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  206.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  207.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  208.  
  209.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  210.         {
  211.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  212.                 {
  213.                         if (is_user_connected(players[i]))
  214.                         {
  215.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  216.                                 write_byte(players[i]);
  217.                                 write_string(msg);
  218.                                 message_end();
  219.                         }
  220.                 }
  221.         }
  222.         return PLUGIN_HANDLED;
  223. }


Köszönöm örök hálám!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole