hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 16:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 317 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 316 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jelentés indokkal
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 11:04 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Hali!
Az "mforce" féle jelentés plugin nemjön elő az adott parancsokra. Valaki megmondaná hogy mért nem? (bocs észrevettem nem ide kellett volna)

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3.  
  4. new g_iTarget[33]
  5. new jelent_prefix
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.     register_plugin("Jelentes indokkal", "1.0", "mforce")
  10.    
  11.     register_clcmd("say /jelent", "jelent")
  12.     register_clcmd("say_team /jelent", "jelent")
  13.     register_clcmd("Indok", "jelentok");
  14.    
  15.     jelent_prefix = register_cvar("jelent_prefix", "Jelentés")
  16. }
  17.  
  18. public jelent(id)
  19. {
  20.     new prefix[64]
  21.     get_pcvar_string(jelent_prefix, prefix, 63)
  22.     new jelentmenu[256]
  23.     formatex(jelentmenu, charsmax(jelentmenu), "\r[%s] \wCsalĂł JelentĂ©se", prefix);
  24.  
  25.     new menu = menu_create(jelentmenu, "jelenth")
  26.    
  27.     new players[32], num
  28.     new szName[32], szTempid[32]
  29.    
  30.     get_players(players, num, "ach")
  31.    
  32.     for(new i; i < num; i++)
  33.     {
  34.         get_user_name(players[i], szName, charsmax(szName))
  35.        
  36.         num_to_str(get_user_userid(players[i]), szTempid, charsmax(szTempid))
  37.        
  38.         menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  39.     }
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  42.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő˜");
  43.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  44.     menu_display(id, menu)
  45. }
  46.  
  47. public jelenth(id, menu, item)
  48. {
  49.     if(item == MENU_EXIT)
  50.     {
  51.         menu_destroy(menu)
  52.         return PLUGIN_HANDLED
  53.     }
  54.    
  55.     new szData[6], szName[64], iAccess, iCallback
  56.     menu_item_getinfo(menu, item, iAccess, szData, charsmax(szData), szName, charsmax(szName), iCallback)
  57.    
  58.     g_iTarget[id] = find_player("k", str_to_num(szData))
  59.    
  60.     client_cmd(id, "messagemode Indok")
  61.    
  62.     menu_destroy(menu)
  63.     return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65.  
  66. public jelentok(id)
  67. {
  68.     new indok[300]
  69.     read_args(indok, charsmax(indok))
  70.     remove_quotes(indok)
  71.    
  72.     if(!strlen(indok))
  73.         return PLUGIN_HANDLED
  74.    
  75.     new kuldo[32], jelentett[32]
  76.     get_user_name(id, kuldo, charsmax(kuldo))
  77.     get_user_name(g_iTarget[id], jelentett, charsmax(jelentett))
  78.     log_to_file( "jelentesek.log", "%s jelentette %s-t. Indok: %s", kuldo, jelentett, indok);
  79.    
  80.     new players[32], num, id
  81.     get_players(players, num, "c")
  82.      
  83.     for( new i; i< num; i++ )
  84. {
  85.     id = players[i]
  86.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  87.     {
  88.     print_color(id, "!t%s !yjelentette!g %s!y-t. Indok: !g%s", kuldo, jelentett, indok)
  89.     }
  90.  
  91. }
  92.    
  93.     return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95.  
  96. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  97. {
  98.         new count = 1, players[32]
  99.         static msg[191]
  100.         vformat(msg, 190, input, 3)
  101.  
  102.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  103.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  104.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  105.  
  106.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  107.         {
  108.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  109.                 {
  110.                         if (is_user_connected(players[i]))
  111.                         {
  112.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  113.                                 write_byte(players[i])
  114.                                 write_string(msg)
  115.                                 message_end()
  116.                         }
  117.                 }
  118.         }
  119.         return PLUGIN_HANDLED
  120. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelentés indokkal
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 13:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hogyne működne. Énis ezt használom, 110%-osan működik. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelentés indokkal
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 14:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Ha nem jön elő, akkor valószínűsítem, hogy valami plugin le tiltja a parancsot..

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.

Ők köszönték meg kengurumancs nek ezt a hozzászólást: Krisznitro (2016.02.07. 17:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jelentés indokkal
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 14:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Cheater Report System"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new const PREFIX[] = "ReportSystem"
  8.  
  9. // A megadott másodperc múlva lehet újra jelenteni. ( tizedestört )
  10. #define JELENT_IDOKOZ 120.0
  11.  
  12. // HA SQL-t szeretnél használni, vedd ki a # elől a //-t és írd be az adatokat lentebb. ( alapból logba ment. )
  13. //#define SQL
  14.  
  15. #if defined SQL
  16.     #include <sqlx>
  17.     new Handle:g_SqlTuple
  18.  
  19.     new const SQL_INFO[][] = {
  20.         "127.0.0.1",    // Host
  21.         "username",     // User
  22.         "password",     // Password
  23.         "database"      // Database
  24.     }
  25. #endif
  26.  
  27. new csalo;
  28. new bool:jelenthet[33] = true;
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.     register_cvar("cheater_report_system", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  33.     register_clcmd("say /jelent", "playermenu")
  34.     register_clcmd("say_team /jelent", "playermenu")
  35.     register_clcmd("Indok", "jelentok");
  36.     set_task(172.0, "jelenteshez", 0, _, _, "b");
  37. }
  38.  
  39. public jelenteshez() {
  40.     ChatColor(0, "^4[%s]^1 A csalók jelentéséhez írd be: ^3/jelent", PREFIX)
  41. }
  42.  
  43. public client_authorized(id) {
  44.     jelenthet[id] = true;
  45. }
  46.  
  47. public client_disconnect(id) {
  48.     if(task_exists(id)) remove_task(id);
  49. }
  50.  
  51. public playermenu(id) {
  52.     if(jelenthet[id]) {
  53.     new temp[128]
  54.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wCsaló jelentése by %s^nVálassz játékost!\y", AUTHOR, PREFIX)
  55.     new menu = menu_create( temp, "playermenu_handler" );
  56.  
  57.     new players[32], pnum, tempid;
  58.     new szName[32], szUserId[32];
  59.  
  60.     get_players( players, pnum, "ch" );
  61.  
  62.     for ( new i; i<pnum; i++ ) {
  63.         tempid = players[i];
  64.         if(tempid != id) {
  65.         get_user_name( tempid, szName, charsmax( szName ) );
  66.         formatex( szUserId, charsmax( szUserId ), "%d", get_user_userid( tempid ) );
  67.  
  68.         menu_additem( menu, szName, szUserId, 0 );
  69.         }
  70.     }
  71.  
  72.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  74.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  75.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  76.     menu_display( id, menu, 0 );
  77.     }
  78.  
  79.     else ChatColor(id, "^4[%s]^1 Várnod kell még, hogy újra tudj jelenteni.", PREFIX)
  80. }
  81.  
  82. public playermenu_handler( id, menu, item ) {
  83.     if ( item == MENU_EXIT ) {
  84.         menu_destroy( menu );
  85.         return PLUGIN_HANDLED;
  86.     }
  87.  
  88.     new szData[6], szName[64];
  89.     new _access, item_callback;
  90.     menu_item_getinfo( menu, item, _access, szData,charsmax( szData ), szName,charsmax( szName ), item_callback );
  91.  
  92.     new userid = str_to_num( szData );
  93.     csalo = find_player( "k", userid ); // flag "k" : find player from userid
  94.  
  95.     client_cmd(id, "messagemode Indok")
  96.  
  97.     menu_destroy( menu );
  98.     return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. public jelentok(id) {
  102.     new indok[32]
  103.     read_args(indok, charsmax(indok))
  104.     remove_quotes(indok)
  105.  
  106.     if(strlen(indok) < 2) {
  107.         ChatColor(id, "^4[%s]^1 Az indoknak legalább 2 karakternek kell lennie.", PREFIX)
  108.     }
  109.     else {
  110.         new kuldo[32], jelentett[32], jelentettid[32], jelentettip[32]
  111.         get_user_name(id, kuldo, charsmax(kuldo))
  112.         get_user_name(csalo, jelentett, charsmax(jelentett))
  113.         get_user_authid(csalo, jelentettid, charsmax(jelentettid))
  114.         get_user_ip(csalo, jelentettip, charsmax(jelentettip), 1)
  115.  
  116.         #if defined SQL
  117.         new text[512], ido[64];
  118.         get_time("%Y.%m.%d %H:%M:%S", ido, charsmax(ido));
  119.         formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `jelentesek` (`ido`, `kuldo`, `jelentett`, `steamid`, `ip`, `indok`) VALUES (^"%s^", ^"%s^", ^"%s^", ^"%s^", ^"%s^", ^"%s^");", ido, kuldo, jelentett, jelentettid, jelentettip, indok)
  120.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text)
  121.         #else
  122.         log_to_file("jelentesek.txt", "%s jelentette %s-t. Indok: %s. SteamID: %s IP: %s", kuldo, jelentett, indok, jelentettid, jelentettip);
  123.         #endif
  124.         ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen jelentetted^3 %s ^1-t,^3 %s^1 indokkal.", PREFIX, jelentett, indok)  
  125.         jelenthet[id] = false;
  126.         set_task(JELENT_IDOKOZ, "jelentenged", id)
  127.  
  128.         new players[32], pnum, tempid;
  129.         get_players( players, pnum, "ch" );
  130.         for ( new i; i<pnum; i++ ) {
  131.             tempid = players[i];
  132.             if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK) {
  133.                 ChatColor(tempid, "^4* %s ^1jelentette ^3%s ^1-t. Indok: ^3%s ^4*", kuldo, jelentett, indok)
  134.                 ChatColor(tempid, "^4*^1 Kötelességed megnézni! ^4*")
  135.             }
  136.         }
  137.     }
  138. }
  139.  
  140. public jelentenged(id) {
  141.     jelenthet[id] = true;
  142. }
  143.  
  144. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  145.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  146.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  147.  
  148.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  149.  
  150.     if(id) {
  151.         if(!is_user_connected(id)) return;
  152.         players[0] = id;
  153.         pnum = 1;
  154.     }
  155.     else get_players(players, pnum, "ch");
  156.  
  157.     for(new i; i < pnum; i++) {
  158.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  159.         write_byte(players[i]);
  160.         write_string(szMsg);
  161.         message_end();
  162.     }
  163. }
  164.  
  165. #if defined SQL
  166. public plugin_cfg() {
  167.     new Query[512];
  168.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_INFO[0],SQL_INFO[1],SQL_INFO[2],SQL_INFO[3])
  169.  
  170.     formatex(Query, charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jelentesek` (`ido` varchar(64) NOT NULL,`kuldo` varchar(32) NOT NULL,`jelentett` varchar(32) NOT NULL,`steamid` varchar(32) NOT NULL,`ip` varchar(32) NOT NULL,`indok` varchar(32) NOT NULL,`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  171.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"createTableThread", Query)
  172. }
  173.  
  174. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  175.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  176.         set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.");
  177.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  178.         set_fail_state("Query Error");
  179.     if(Errcode)
  180.         log_amx("Hibat dobtam: %s",Error);
  181. }
  182.  
  183. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  184.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  185.         log_amx("%s", Error)
  186.         return
  187.     }
  188. }
  189.  
  190. public plugin_end() {
  191.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  192. }
  193. #endif

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole