hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 03:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 197 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 197 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés effect!
HozzászólásElküldve: 2016.02.09. 17:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hali!

Valaki linkelné az hogy mikor meg ölök valaki akkor a kép kékes lesz?

És azt hogy mikor meg ölök egy ember akkor random dobjon hpt?

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés effect!
HozzászólásElküldve: 2016.02.09. 18:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Hello!

majd holnap ha gépközelbe leszek, akkor összedobom. :D

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés effect!
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 06:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Levii@Peace írta:
Hello!

majd holnap ha gépközelbe leszek, akkor összedobom. :D

Csak annyi kéne hogy mikor meg ölök valakit akkor ilyen kékes lesz a képernyő :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés effect!
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 08:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Tesztelve, működik.
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. static const COLOR[] = "^x04" //green
  8. static const CONTACT[] = ""
  9. new maxplayers
  10. new gmsgSayText
  11. new mpd, mkb, mhb
  12. new g_MsgSync
  13. new health_add
  14. new health_hs_add
  15. new health_max
  16. new nKiller
  17. new nKiller_hp
  18. new nHp_add
  19. new nHp_max
  20. new g_menu_active
  21. new bool:HasC4[33]
  22. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  23. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  24.     new g_MsgSync2
  25. #endif
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29.     register_plugin("kill_healed", "1.0", "Dev!l")
  30.     health_add = register_cvar("hp", "5") //Sima ölés +HP
  31.     health_hs_add = register_cvar("hp_hs", "10") //HS +HP
  32.     health_max = register_cvar("max_hp", "100") //Max HP amennyi lehet
  33.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  34.     maxplayers = get_maxplayers()
  35.     gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  36.     register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  37.     g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  38. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  39.     g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  40. #endif 
  41. }
  42. public death_msg()
  43. {
  44.     if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  45. }
  46. public hook_death()
  47. {
  48.    // Killer id
  49.    nKiller = read_data(1)
  50.    
  51.    if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  52.    {
  53.       nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  54.    }
  55.    else
  56.       nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  57.    nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  58.    // Updating Killer HP
  59.    if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  60.    return;
  61.  
  62.    nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  63.    nKiller_hp += nHp_add
  64.    // Maximum HP check
  65.    if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  66.    set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  67.    // Hud message "+ +15/+30 HP"
  68.    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  69.    show_hudmessage(nKiller, "+%d élet!", nHp_add)
  70.    // Screen fading
  71.    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  72.    write_short(1<<10)
  73.    write_short(1<<10)
  74.    write_short(0x0000)
  75.    write_byte(0)
  76.    write_byte(0)
  77.    write_byte(200)
  78.    write_byte(75)
  79.    message_end()
  80.  
  81. }


V2.0 verzió:
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. new health_add
  8. new health_hs_add
  9. new health_max
  10. new nKiller
  11. new nKiller_hp
  12. new nHp_add
  13. new nHp_max
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("kill_healed", "2.0", "Dev!l")
  18.     health_add = register_cvar("hp", "5")
  19.     health_hs_add = register_cvar("hp_hs", "10")
  20.     health_max = register_cvar("max_hp", "100")
  21. }
  22. public hook_death()
  23. {
  24.    // Killer id
  25.    nKiller = read_data(1)
  26.    
  27.    if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  28.    {
  29.       nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  30.    }
  31.    else
  32.       nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  33.    nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  34.    // Updating Killer HP
  35.    if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  36.    return;
  37.  
  38.    nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  39.    nKiller_hp += nHp_add
  40.    // Maximum HP check
  41.    if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  42.    set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  43.    // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  44.    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  45.    show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  46.    // Screen fading
  47.    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  48.    write_short(1<<10)
  49.    write_short(1<<10)
  50.    write_short(0x0000)
  51.    write_byte(0)
  52.    write_byte(0)
  53.    write_byte(200)
  54.    write_byte(75)
  55.    message_end()
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  61. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1054\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  62. */

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: SZILARD (2016.02.10. 08:34)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés effect!
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 08:37 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
És pl: Azt hogy csináljam meg hogy egy Hangot játszik le?

  1. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  2.                 write_short(1<<10)
  3.                 write_short(1<<10)
  4.                 write_short(0x0000)
  5.                 write_byte(0)
  6.                 write_byte(0)
  7.                 write_byte(200)
  8.                 write_byte(75)
  9.                 message_end()

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole