hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 02:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 157 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 157 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bomba kiszedés
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 21:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!!

Hogy tudnám kiszedni a bombát a paintball szerveremből mert sajnos a sok kis ne mondjam milyen gyerek nem fogja fel hogy ne tegye le és már kezdem unni egy kicsit azt a napi 10-15 bant ez miatt :D

Előre is köszi :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba kiszedés
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 21:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szia!
Chat üzenetek át változtatásával, 32 playerre felrakod a plantolást és jó lesz.. most ötlet nincs.
Bombalerakó zárolás

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba kiszedés
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 21:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. #define SHOW_BOMB_ICON 0
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("Disable C4 Arm",AMXX_VERSION_STR,"SmileY");
  9.  
  10.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  11. }
  12.  
  13. public CurWeapon(id)
  14. {
  15.     if(get_user_weapon(id) == CSW_C4)
  16.     {
  17.         cs_set_user_plant(id,0,SHOW_BOMB_ICON);
  18.  
  19.         client_print(id,print_chat,"Nájn bombá.");
  20.     }
  21. }

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba kiszedés
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 22:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. /* AMX Mod X
  2. *   No Objectives
  3. *
  4. * (c) Copyright 2007 by VEN | 2016 Vaqtincha
  5. *
  6. * This file is provided as is (no warranties)
  7. *
  8. *   DESCRIPTION
  9. *       Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.
  10. *       Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.
  11. *
  12. *   CVARS
  13. *       no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)
  14. *           a - remove "as" (vip assasination) objectives
  15. *           c - remove "cs" (hostage rescue) objectives
  16. *           d - remove "de" (bomb defuse) objectives
  17. *           e - remove "es" (T escape) objectives
  18. *           f - remove "map weapons"
  19. *           g - remove "map equips"
  20. *       Note: map change on CVar change required.
  21. *
  22. *   VERSIONS
  23. *       0.4
  24. *           - added support map weapon/equip entities
  25. *           - removed hide timer
  26. *       0.3
  27. *           - added support for all objective entities
  28. *           - fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed
  29. *           - improvements in objective modes routine
  30. *       0.2
  31. *           - disabled round timer
  32. *           - added no_objectives CVar
  33. *       0.1
  34. *           - initial version
  35. */
  36.  
  37. // plugin's main information
  38. #define PLUGIN_NAME "No Objectives"
  39. #define PLUGIN_VERSION "0.4"
  40. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  41.  
  42. #include <amxmodx>
  43. #include <fakemeta>
  44.  
  45. new const g_objective_ents[][] = {
  46.     "func_bomb_target",
  47.     "info_bomb_target",
  48.     "hostage_entity",
  49.     "monster_scientist",
  50.     "func_hostage_rescue",
  51.     "info_hostage_rescue",
  52.     "info_vip_start",
  53.     "func_vip_safetyzone",
  54.     "func_escapezone",
  55.    
  56.     "armoury_entity",
  57.     "game_player_equip",
  58.     "player_weaponstrip"
  59. }
  60.  
  61. #define OBJTYPE_AS (1<<0)
  62. #define OBJTYPE_CS (1<<2)
  63. #define OBJTYPE_DE (1<<3)
  64. #define OBJTYPE_ES (1<<4)
  65. #define OBJTYPE_WP (1<<5) // map weapons armoury_entity
  66. #define OBJTYPE_EQ (1<<6) // game_player_equip
  67. #define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES | OBJTYPE_WP | OBJTYPE_EQ)
  68.  
  69. #define CVAR_NAME "no_objectives"
  70. #define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL
  71.  
  72. new const g_objective_type[] = {
  73.     OBJTYPE_DE,
  74.     OBJTYPE_DE,
  75.     OBJTYPE_CS,
  76.     OBJTYPE_CS,
  77.     OBJTYPE_CS,
  78.     OBJTYPE_CS,
  79.     OBJTYPE_AS,
  80.     OBJTYPE_AS,
  81.     OBJTYPE_ES,
  82.     OBJTYPE_WP,
  83.     OBJTYPE_EQ,
  84.     OBJTYPE_EQ
  85. }
  86.  
  87. new const bool:g_objective_prim[] = {
  88.     true,
  89.     true,
  90.     true,
  91.     false,
  92.     false,
  93.     false,
  94.     false,
  95.     true,
  96.     true,
  97.     true,
  98.     true,
  99.     true
  100. }
  101.  
  102. new g_pcvar_no_objectives
  103.  
  104. new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL
  105.  
  106. public plugin_precache() {
  107.     if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
  108.         new cvar_val[8]
  109.         get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, charsmax(cvar_val))
  110.         g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
  111.     }
  112.  
  113.     if (g_no_objectives)
  114.         register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
  115. }
  116.  
  117. public plugin_init() {
  118.     register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  119.  
  120.     if (!g_pcvar_no_objectives) {
  121.         new cvar_defval[8]
  122.         get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, charsmax(cvar_defval))
  123.         register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
  124.     }
  125.  
  126.     if (is_objective_map())
  127.         return
  128. }
  129.  
  130. public forward_spawn(ent) {
  131.     if (!pev_valid(ent))
  132.         return FMRES_IGNORED
  133.  
  134.     static classname[32], i
  135.     pev(ent, pev_classname, classname, charsmax(classname))
  136.     for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
  137.         if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
  138.             if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
  139.                 return FMRES_IGNORED
  140.  
  141.             engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  142.             return FMRES_SUPERCEDE
  143.         }
  144.     }
  145.  
  146.     return FMRES_IGNORED
  147. }
  148.  
  149. bool:is_objective_map() {
  150.     new const classname[] = "classname"
  151.     for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
  152.         if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
  153.             return true
  154.     }
  155.  
  156.     return false
  157. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: játékos (2016.02.11. 10:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole