● Üdvözlök minden kedves fórumozót! Még párhéttel ezelőtt az egyik hozzászólásomba (
6almasok @ Fegyver Skin Csomagok v2.1) megígértem hogy ebből a pluginból várható egy nagy update és hogy lesz egy
teljes bug fix illetve pár új dolog is belefog kerülni ebbe az új verzióba. Ez így röviden és tömören az előzménye volt az egésznek és most a pluginról "párszót".
● Lényegében annyi a dolgod hogy ölnöd kell! Az ölésekért kapsz "
Ölés"-t (Ezt átírhatod akár milyen mennyiségre, nekem most így van megadva) vagy a játékos holttestéből egy kis csomagot amiben találhatsz kreditet (ez egy fajta speciális mennyiség amivel tudjuk unlockolni a "Speed Knife"-ot). Maga az ötlet, alap és az elképzelés maradt a régi, például az ölésekből még mindig fegyver csomagokat tudunk megszerezni (persze ezek skinezve vannak) és a játékosok öléseit + kreditjeit megtudjuk tekinteni egy menüből. De lett pár új dolog amit lentebb megtudsz majd tekinteni.
● Ez a része most egy kicsit sokkal összébb lett foglalva mivel minden bekerült egy egész menüpontba
● say /menu ► Megnyitja a főmenüt
Az admin parancsok kiszedésre kerültek mivel az egész rendszer kapott egy fvaultos mentést és a data vault ba azokat mi egyszerűen tudjuk módosítani ① "wss_hudenable" "1" → Engedélyezi a hud kijelzőt a játékosok számára [0:
Ki/1:
Be]
② "wss_advertmp" "40.0" → Hány másodpercenként hírdessen a plugin [Alap:
40.0]
③ "kill_recived" "1" → Mennyi ölést kapjon a játékos egy sima ölésért [Alap:
1]
④ "hs_recived" "2" → Mennyi ölést kapjon a játékos fejlövésért [Alap:
2]
⑤ "found_kredit" "1" → Ha a játékos talál egy csomagot abból mennyi kreditet szerezzen [Alap:
1]
● Modelt hozzáadni a wss_models be tudjuk. Amit kell csinálni az az hogy lemegyünk az ini legaljára nyomunk egy tabot és beírjuk az elérési utat.
Példa: "models/uj_model/uj_pack/v_ak47.mdl"Ha itt megvan vissza bemegyünk az SMA-ba és a curweapon eventnél beállítsuk melyik fegyvernél váltson át a megadott modelre
Egy nagyon kényes dolog van mégpedig az hogy a curweaponba a model lekérés soronként zajlik. Vagyis ha megadjuk ezt például ezt ModelData[1] ez azt jelenti hogy az ini-ben az első sorból kéri le a modelt ha mondjuk ModelData[2] akkor meg a második sorból kéri le! Ezért van szépen függőlegesen levezetve egymás alá a modellek elérési útja szóval ha pl nyomunk egy entert a két model közé az ini-ben az gyakorlatilag a semmi lesz a kezünkbe amikor átváltunk a fegyverre
Így kell legyen a levezetés:
● Ezt egyszerűen megtehetjük mivel szinte az egész szöveges rész
const-okba van rendszerezve
new const prefix[] = "WSS"
/*Rust Kills | Silver Kills | Gold Kills | Veteran Kills | Knife Kredit*/
new const need_kills[] = { 500, 1000, 2000, 4000, 500 }
/*Pack Names*/
new const csomagmsg[6][] = { "Nincs","Rozsdás Csomag","Ezüst Csomag","Arany Csomag","Veterán Csomag","Speed Knife" }
new const knifedisenable[2][] = { "Kikapcsolva", "Bekapcsolva" }
new const menuszoveg[][][] = {
{"Rozsdás Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dRozsdás Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //0
{"Ezüst Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dEzüst Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //1
{"Arany Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dArany Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //2
{"Veterán Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dVeterán Csomag \r[%i/%i Ölés]"}, //3
{"Speed Knife \r[MEGSZEREZVE]^n", "\dSpeed Knife \r[%i/%i Ölés]^n"}, //4
{"\ySkin Csomagok \r[KIKAPCSOLVA]", "\ySkin Csomagok \r[BEKAPCSOLVA]"} //5
}
new const chatszoveg[10][] =
{
"^4[%s]^1 FEJLÖVÉS!^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
"^4[%s]^3 %s ^1megöléséért kaptál ^3+%i^1 ölést!",
"^4[%s]^3 %s ^1kapott ^3+1 ^1ölést ember lesebzésért!",
"^4[%s]^1 Találtál^3 +%i^1 kreditet a csomagbol!",
"^4[%s]^1 Kiválasztottad a(z)^3 %s^1-ot!",
"^4[%s]^1 Sajnos nincs elég ölésed!",
"^4[%s]^1 Kikapcsoltad a Skin Csomagokat!",
"^4[%s]^1 Bekapcsoltad a Skin Csomagokat!",
"^4[%s]^1 A Szerveren Jelenleg a(z) ^3Weapon Skin System^1 fut. Megnyitáshoz írd be ^3/menu^1.",
"^4[%s]^1 Sajnos nincs elég kredited!"
}
Játékos HUDFőmenüSkin CsomagokJátékos InformációkMODTHírdetett SzövegKiválasztott Csomag ▪ v1.0.0 Szerkezet elkészítése
[Csak skin menü+Mentés] ▪ v1.1.0 Ölés rendszer hozzá adása
[Cvarokkal] ▪ v1.3.0 Skinek és képességek hozzáadása
[PUBLIKÁLT] ▪ v1.4.0 Teljes bug fix
▪ v1.5.0 Kredit rendszer megírása
[Időre kapta a játékos a kreditet] ▪ v1.6.5 Kredit rendszer tovább fejlesztése
[Játékos dropból kapta a kreditet] ▪ v1.8.0 Információs MODT Hozzáadása
[Pluginban készülős fajta] ▪ v1.9.0 Ölés elosztó Hozzáadása
▪ v2.1.0 Játékos Infók és Beváltó menü elkészítése....
╔═══════════════════════╣
Final Update╠═══════════════════════╗
╚════════════════════════╣
v1.0.0 ╠══════════════════════════╝
▪ Egész Plugin újragondolva
▪ Könnyebb model elérés és letöltés hozzáadása
[Beolvasással] ▪ Ki/Be-kapcsolható HUD hozzáadása
[Jobb átláthatóságért] ▪ Szövegek és A szükséges ölést jelző
const-ok rendszerezve az SMA-ban
▪
set_task-os hírdető cvarhoz kötve
▪ Drop, Menü, Ölés elosztó teljesen
FIXÁLVA ▪ Plugin átrakva
FVAULT-os mentésre
Csak 4 Mentés miatt SQL-re nem akartam rárakni + local-on írogattam a plugint ●
AMXX fájl-t a(z) →
cstrike/addons/amxmodx/plugins/ Mappába majd a nevét írjuk bele a
plugins.ini-be
●
SMA fájl-t a(z) →
cstrike/addons/amxmodx/scripting/ Mappába
(Hanyagolható) ●
ZIP fájl-t pedig a
mappák szerint!
Rengetegszer tesztelve volt a plugin ha valami hibát véltek még felfedezni ami figyelmen kívül hagyott jelezzétek!Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Header size: 2292 bytes
Code size: 26644 bytes
Data size: 21544 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=2874 cells (11496 bytes)
Total requirements: 66864 bytes
Done.