hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 10:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 395 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 393 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 512
HozzászólásElküldve:2016.02.11. 22:36 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Sziasztok.
Aki gondolom sokat scripterkedik meg stb. az már találkozhatott ezzel a hibával. Hála isten én még nem tartok ott, hogy ez miatt aggódjak de később előfordulhat. Kicsit szkeptikus vagyok emiatt. Létezik erre bármilyen megoldás? Láttam már én is a reprecachert de az olyan mdl fájlokat nem szeretném kivenni ami alapból benne van a játékban.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512
HozzászólásElküldve:2016.02.12. 09:59 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Nincs olyan megoldas ami hatasos. Ha alap skineket cserelsz megoldas ha mp.dll-be (linuxon nemtudom mi) hex editorral kicsereled az alap modeleket azt nem szamolja.

https://code.google.com/archive/p/sing- ... tures.wiki

Sajnos csak windowsra van :D Es nem teszteltem de lehet kliens felol is kell matatni.

De ha beleasnad magad akkor az engine fajlba kapod a cuccokat ahol van az 512 limit.

Valahova anno meg bemasoltam ezt:

  1. while ( dword_2166F90[v4] )
  2. {
  3.     if ( !sub_1D355F0((signed int *)dword_2166F90[v4], v2) )
  4.         goto LABEL_20;
  5.     ++v4;
  6.     if ( v4 >= 512 )
  7.     {
  8.         sub_1D4E8F0("PF_precache_model_I: Model '%s' failed to precache because the item count is over the %d limit.\nReduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.", v2, 512);
  9.         return 0;
  10.     }
  11. }


2013-ba sok dolgok kerestem/kaptam de igazan hatasos soha se volt eggyik se. En pedig sokszor belebotlottam a limitbe.

Talan orpheuval atlehet irni viszont azt nemtudom hogy mennyire mukodik.

Talan2 lehet rehlds-be atlehet irni bar ennel tobbet nemkaptam es nemis teszteltem.

  1. #define HL_SOUND_MAX 512
  2. #define HL_SOUND_HASHLOOKUP_SIZE (HL_SOUND_MAX * 2 - 1)
  3.  
  4. #define HL_MODEL_MAX 512
  5. #define HL_GENERIC_MAX 512
  6. #define HL_EVENT_MAX 256


De mint emlitettem ez lehet kliens felol is.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512
HozzászólásElküldve:2016.02.12. 12:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512
HozzászólásElküldve:2016.02.12. 13:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Akosch:. írta:
Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

Nem csak a modelekkel van baj. Az csak egy problemara megoldas de ha csak nem dust2-on akar menni akkor bizony mapoktol is fog fagyni :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512
HozzászólásElküldve:2016.02.12. 14:26 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Akosch:. írta:
Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

Ez mind szép is jó de nem lehet megcsinálni, hogy pluginnal váltsd a kezedben lévő skint/mdlt ez csak azokra a modeleknél jó ami pl: playerskin vagy w mdl.
Habár ezt nem mondtam, hogy v mdl.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole