hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 18:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 341 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Néhány kérdés (entity, sebzés, stb)
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok

Most egy hosszú és tartalmas kérdéssel fordulok hozzátok remélem tudtok benne segíteni.

Neki láttam egy "Global Unison" módnak csak éppen nagy fába vágtam a fejszém mert van néhány dolog amit nem értek. Aki tud segítsen benne és közzé is teszem a plugint ha készen lesz.

Az első kérdésem:
Hogy tudom megcsinálni azt hogy ha valaki szintet lép akkor kapjon 3 pontot amit el tud osztani alkatra(nagyobb HP) intre(nagyobb arany drop) erőre(nagyobb sebzés) és karizmára(nagyob sebesség)
Erre sajnos ötletem sincs :(

Második kérdésem:
Hogyan tudok letenni arany, csomag, láda és kulcs modellt a földre ha megölnek valakit. Erre találtam egy példát csak sajnos azt nem tudom hogy azt miként állítsam be hogy fel is lehessen venni.
Kód:
public dropdobas()
{   
   new victim = read_data( 2 );
 
   static Float:origin[ 3 ];
   pev( victim, pev_origin, origin );
 
   new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
   origin[ 2 ] -= 36;
   engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
 
   if( !pev_valid( ent ) )
   {
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
 
   set_pev( ent, pev_classname, "kredit" );
   engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/wss/pack/kredit.mdl" );
   dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
   set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
   set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
   engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
   engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
 
   return PLUGIN_HANDLED;

Harmadik kérdésem:
Hogy tudok egy-egy skinhez adni az első kérdésben említett pontokból úgy hogy azt a megadott nevezzűk úgy gyakorlásra tegye pl: adott egy kispista M4A1 amihez szeretnék hozzá adni 25Alkatot, 5 intet és 30Erőt ezt hogy tudom megoldani hogy meg is adja a pontokat a játékosnak? De csak addig ameddig az a skin van kiválasztva és ez mellé még lehesen választani pisztoly és kés skint is és azok is ugyan úgy adják meg a bónuszt ami hozzá van kapcsolva.

Negyedik kérdésem:
Tolvaj kesztyű ha egy játékos talált egy tolvaj kesztyűt akkor hogyan lehet azt beállítani hogy azt a tárgyat amit ő kilőtt azt azonnal felvegye és ne kelljen neki oda futni?

Ötödik kérdésem:
Bölcsesség ha egy játékos talál egy bölcsességet akkor hogy lehet megoldani hogy neki 2x annyi aranyat droppoljon a csomag amit felvesz mint alapbó?

Hatodik kérdésem:
Talizmán ha egy játékos talál egy talizmánt akkor hogy oldható az meg hogy neki a tárgy drop esélye 2x akkora legyen? Tehát 2x akkora eséllyenl essen neki láda, kulcs vagy csomag.

Természetesen nem azt várom hogy ti írjátok meg a módot csak aki nálam jobban ért hozzá az írhatna ezekre példát hogy hogyan is lehet megoldani mert hiába szerettem volna jobban kitanulni a nyelvet sajnos nem kaptam segítséget hozzá :cry:

U.I mforce pls ne dobd kukába :lol: :lol:

Előre os köszi a válaszokat és természetesen a kéz sem marad el :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:24 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szevasz!

Hát látom eléggé megdolgoztál a leírással hisz fontos ez neked, de én nem nagyon értem hogy mi az a "Global Unison MOD" hisz már azthiszem lett 1x publikálva itt a fórumon "Global Unison v1." néven található AZTHISZEM (NEM BIZTOS HOGY AZ LESSZ AZ [ vagy volt ilyen ] ) .


Sebzésre példa:

www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&p=175303#p175303

(Nem nagyon olvastam végig, hisz nem nagyon érint ez a mód, csak léttam a témanevet és itt a sebzés csapott meg és ott a példa [ Ha nem érted akkor elmagyarázom rendesen)

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Levii@Peace írta:
Szevasz!

Hát látom eléggé megdolgoztál a leírással hisz fontos ez neked, de én nem nagyon értem hogy mi az a "Global Unison MOD" hisz már azthiszem lett 1x publikálva itt a fórumon "Global Unison v1." néven található AZTHISZEM (NEM BIZTOS HOGY AZ LESSZ AZ [ vagy volt ilyen ] ) .


Sebzésre példa:

http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&p=175303#p175303

(Nem nagyon olvastam végig, hisz nem nagyon érint ez a mód, csak léttam a témanevet és itt a sebzés csapott meg és ott a példa [ Ha nem érted akkor elmagyarázom rendesen)


Igen volt publikálva egy unison 1.0 csak ott nem volt jó a forráskód vagy valami ilyesmi miatt kukába került. És nem igazán értem amit ott írtál de az a baj hogy nem sebzést szeretnék a skinhez adni hanem pontokat amiket a gyakorlásra tesz vagy nem tudom hogy oldható ez meg :D lényegében amit szeretnék:
Az ember öl és szinteket lép (nagyobb szinten kevesebb XP-t kap) szint lépések után kap 3 pontot amit eloszthat sebzésre, hpra sebességre és arany dropra, Ha talál egy fegyvert ládából vagy csomagból akkor annak legyen tulajdonsága (hp, arany drop és sebzés) (kivéve kés annak csak sebesség)
Ha valakinek van tolvaj kesztyűje akkor annak ne a földre essen ki a drop hanem vegye fel azonnal mint CSGO módban ha nincs kesztyűje meg a földre essen ki. bölcsesség meg talizmán annyira nem fontos hanem az áldás amivel újra oszthatja azokat a pontokat miket elosztott szint lépés után.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
játékos írta:
lényegében amit szeretnék:
Az ember öl és szinteket lép (nagyobb szinten kevesebb XP-t kap)


  1. public death(){
  2.     new killer = read_data(1) //gyilkos
  3.     new victim = read_data(2) //aldozat
  4.     new szam = random_num(1,8)
  5.    
  6.     oles[killer]++
  7.    
  8.     // Hánytól hanyas szintig : 0 - 5 -ig
  9.     if(g_Szint[killer] >= 0 && g_Szint[killer] < 5)
  10.     {
  11.         // 0 - 5 szintig kaphat: 10-20% tapasztalatot
  12.         g_Tapasztalat[killer] += random_num(10,20)
  13.     }
  14.     // hánytól hanyas szintig: 5 - 10-ig
  15.     else if(g_Szint[killer] >= 5 && g_Szint[killer] < 10)
  16.     {
  17.         // 5 - 10 szintig kaphat: 7-17% tapasztalat
  18.         g_Tapasztalat[killer] += random_num(7,17)
  19.     }
  20.     // ez azt jelenti hogyha megvan a 100 XP akkor átváltja 1 szintre és elveszi a 100XP-d
  21.     if(g_Tapasztalat[killer] >= 100)
  22.     {
  23.         g_Szint[killer]++
  24.         g_Tapasztalat[killer] -= 100
  25.     }
  26.    
  27. }


egy gyors összefoglalás , a többit majd még leírom ha lessz időm :D

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.

Ők köszönték meg Levii@Peace nek ezt a hozzászólást: játékos (2016.02.12. 21:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.02.12. 21:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Levii@Peace írta:
játékos írta:
lényegében amit szeretnék:
Az ember öl és szinteket lép (nagyobb szinten kevesebb XP-t kap)


  1. public death(){
  2.     new killer = read_data(1) //gyilkos
  3.     new victim = read_data(2) //aldozat
  4.     new szam = random_num(1,8)
  5.    
  6.     oles[killer]++
  7.    
  8.     // Hánytól hanyas szintig : 0 - 5 -ig
  9.     if(g_Szint[killer] >= 0 && g_Szint[killer] < 5)
  10.     {
  11.         // 0 - 5 szintig kaphat: 10-20% tapasztalatot
  12.         g_Tapasztalat[killer] += random_num(10,20)
  13.     }
  14.     // hánytól hanyas szintig: 5 - 10-ig
  15.     else if(g_Szint[killer] >= 5 && g_Szint[killer] < 10)
  16.     {
  17.         // 5 - 10 szintig kaphat: 7-17% tapasztalat
  18.         g_Tapasztalat[killer] += random_num(7,17)
  19.     }
  20.     // ez azt jelenti hogyha megvan a 100 XP akkor átváltja 1 szintre és elveszi a 100XP-d
  21.     if(g_Tapasztalat[killer] >= 100)
  22.     {
  23.         g_Szint[killer]++
  24.         g_Tapasztalat[killer] -= 100
  25.     }
  26.    
  27. }


egy gyors összefoglalás , a többit majd még leírom ha lessz időm :D

Kösz :) végre valaki elmagyarázza hogy is fogjak neki nem csak az ilyen "olvass kódokat" hozzászólásokat kapom :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole