hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 14:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 158 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 158 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 19:29 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv!

már megint újra ezzel nyitnék témát hogy ezzel mit tegyek?

  1. L 02/13/2016 - 19:21:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  2. L 02/13/2016 - 19:21:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  3. L 02/13/2016 - 19:21:24: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  4. L 02/13/2016 - 19:21:28: Invalid player id 0
  5. L 02/13/2016 - 19:21:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  6. L 02/13/2016 - 19:21:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  7. L 02/13/2016 - 19:21:28: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  8. L 02/13/2016 - 19:21:31: Invalid menu id 29(33)
  9. L 02/13/2016 - 19:21:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  10. L 02/13/2016 - 19:21:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_item_getinfo")
  11. L 02/13/2016 - 19:21:31: [AMXX]    [0] drmenu.sma::fomenu_handler (line 230)
  12. L 02/13/2016 - 19:21:38: Invalid player id 0
  13. L 02/13/2016 - 19:21:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  14. L 02/13/2016 - 19:21:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  15. L 02/13/2016 - 19:21:38: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  16. L 02/13/2016 - 19:22:10: Invalid player id 0
  17. L 02/13/2016 - 19:22:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  18. L 02/13/2016 - 19:22:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  19. L 02/13/2016 - 19:22:10: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  20. L 02/13/2016 - 19:22:16: Invalid player id 0
  21. L 02/13/2016 - 19:22:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  22. L 02/13/2016 - 19:22:16: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  23. L 02/13/2016 - 19:22:16: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  24. L 02/13/2016 - 19:22:33: Invalid player id 0
  25. L 02/13/2016 - 19:22:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  26. L 02/13/2016 - 19:22:33: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  27. L 02/13/2016 - 19:22:33: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  28. L 02/13/2016 - 19:22:52: Invalid player id 0
  29. L 02/13/2016 - 19:22:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  30. L 02/13/2016 - 19:22:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  31. L 02/13/2016 - 19:22:52: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  32. L 02/13/2016 - 19:22:56: Invalid player id 0
  33. L 02/13/2016 - 19:22:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  34. L 02/13/2016 - 19:22:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  35. L 02/13/2016 - 19:22:56: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  36. L 02/13/2016 - 19:23:03: Invalid player id 0
  37. L 02/13/2016 - 19:23:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
  38. L 02/13/2016 - 19:23:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  39. L 02/13/2016 - 19:23:03: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2896)
  40. L 02/13/2016 - 19:20:54: Invalid menu id 25(27)


Szóval amint látszik hogy a 2896.- sorban ír hibát ami ez:

  1. if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] == 1) // EZ
  2.     {
  3.         pont[killer]+=3
  4.     }


és akkor ezt most hogy javítsam?


meg van egy ismeretlen hiba kód számomra hogy ezzel mit kezdjek? L 02/13/2016 - 19:20:54: Invalid menu id 25(27)

meg a : get_user_weapon ???

Megy a Gomb aki segít :$ [ Tényleg nem tudom mit tegyek ]

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 19:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. static cell AMX_NATIVE_CALL get_user_weapon(AMX *amx, cell *params) /* 3 param */
  2. {
  3.     int index = params[1];
  4.    
  5.     if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
  6.     {
  7.         LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index);
  8.         return 0;
  9.     }
  10.    
  11.     CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
  12.    
  13.     if (pPlayer->ingame)
  14.     {
  15.         int wpn = pPlayer->current;
  16.  
  17.         cell *cpTemp = get_amxaddr(amx, params[2]);
  18.         *cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].clip;
  19.         cpTemp = get_amxaddr(amx, params[3]);
  20.         *cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].ammo;
  21.        
  22.         return wpn;
  23.     }
  24.    
  25.     return 0;
  26. }


Itt a forrása a függvénynek, ebből látod, h mi nem jó ;)

Menünél passzolom forrás nélkül.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 20:05 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Akosch:. írta:
  1. static cell AMX_NATIVE_CALL get_user_weapon(AMX *amx, cell *params) /* 3 param */
  2. {
  3.     int index = params[1];
  4.    
  5.     if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
  6.     {
  7.         LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index);
  8.         return 0;
  9.     }
  10.    
  11.     CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);
  12.    
  13.     if (pPlayer->ingame)
  14.     {
  15.         int wpn = pPlayer->current;
  16.  
  17.         cell *cpTemp = get_amxaddr(amx, params[2]);
  18.         *cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].clip;
  19.         cpTemp = get_amxaddr(amx, params[3]);
  20.         *cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].ammo;
  21.        
  22.         return wpn;
  23.     }
  24.    
  25.     return 0;
  26. }


Itt a forrása a függvénynek, ebből látod, h mi nem jó ;)

Menünél passzolom forrás nélkül.


öhhm pontosan hogyan kéne? [ nem nagyon értem :$ ]

a return-t próbáltam de így is logolja , mit tegyek? :D , mert ebből mást nem nagyon veszek le.
  1. if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] ==1)
  2.     {
  3.         pont[killer]+=3
  4.         return 0;
  5.        
  6.     }

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 20:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
"ha id < 1 vagy id > MaxClients akkor
log_error( ... );
return;"

1.8.3-s amxconst.inc -ből:
  1. /**
  2.   * Maximum number of players the server supports
  3.   */
  4. public stock const MaxClients;

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Levii@Peace (2016.02.13. 21:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 21:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Akosch:. írta:
"ha id < 1 vagy id > MaxClients akkor
log_error( ... );
return;"

1.8.3-s amxconst.inc -ből:
  1. /**
  2.   * Maximum number of players the server supports
  3.   */
  4. public stock const MaxClients;


Mindegy nem tudom hogy mit akarsz mondani, de nem birom ezt a sz*rt megcsinálni, de attól még megy a kéz.


de már ettől a kedvem is elment:
  1. if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] ==1)
  2.     {
  3.         pont[killer]+=3
  4.        
  5.     }
  6.     if(get_user_weapon(killer) >= CSW_USP && db[12][killer] <= 1)
  7.     {
  8.         pont[killer]+=2
  9.         g_Tapasztalat[killer]+=2
  10.     }

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Log Hibák.
HozzászólásElküldve: 2016.02.13. 22:40 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
get_user_weapon(killer) >= CSW_USP

----->

get_user_weapon(killer) == CSW_USP


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole