hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 241 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 19:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Sziasztok, valaki adna nekem egy rendes fegyvermenüt?
Amiben található másodperces visszaszámláló. Előre is köszönöm. ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 20:06 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Ez?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "FegyverMenu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new mp[33], puska = 0, bool:kpkor, korok, counterszam, terrorszam
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  15. }
  16. public korveg()
  17. {
  18.     counterszam = 0
  19.     terrorszam = 0
  20.     puska = 0
  21. }
  22. public kornull()
  23.     korok = 0
  24. public inditas(id) {
  25.     if(!is_user_alive(id))
  26.     return PLUGIN_HANDLED
  27.     if(korok < 35) {
  28.         if(kpkor == false)
  29.         {
  30.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31.             {
  32.                 strip_user_weapons(id)
  33.                 give_item(id, "weapon_knife")
  34.                 give_item(id, "weapon_c4")
  35.             }
  36.             else
  37.             {
  38.                 strip_user_weapons(id)
  39.                 give_item(id, "weapon_knife")
  40.             }
  41.             give_item(id, "item_kevlar")
  42.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  43.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  44.             give_item(id, "weapon_deagle")
  45.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  46.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  47.                 cs_set_user_defuse(id, 1)
  48.             remove_task(id)
  49.             mp[id] = 60
  50.             fegyvermenu(id)
  51.             set_task(1.0, "vissza", id)
  52.             cs_set_user_money(id, 0)
  53.         }
  54.         else
  55.         {
  56.             strip_user_weapons(id)
  57.             cs_set_user_money(id, 0)
  58.             give_item(id, "weapon_deagle")
  59.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  60.         }
  61.     }
  62.     return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. public vissza(id)
  65. {
  66.     if(mp[id] > 0)
  67.     {
  68.         mp[id] -= 1
  69.         set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  70.         set_task(1.0, "vissza", id)
  71.     }
  72.     else
  73.     {
  74.         remove_task(id)
  75.         print_color(id, "!g[SG] !t- !y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  76.         show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77.     }
  78. }
  79. public fegyvermenu(id)
  80. {
  81.     new players[32]
  82.     get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  83.     get_players(players,counterszam,"e","CT")
  84.     new cim[121], limit[121]
  85.     format(cim, charsmax(cim), "\d[\rSG\d] \r» \w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  86.     if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  87.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \yösszesen \r%d \ydarab maradt\r]", 4-puska)
  88.     else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  89.     format(limit, charsmax(limit), "\r[\dAWP \r4\wv\r4\w-\ytől van. \w[\r%d\yv\r%d\d]", terrorszam, counterszam)
  90.     else if(puska >= 4)
  91.     format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  92.     new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  93.  
  94.     menu_additem(menu,"\r[\dM4A1 \yCsomag\r]","1",0)
  95.     menu_additem(menu,"\r[\dAK47 \yCsomag\r]","2",0)
  96.     menu_additem(menu,limit,"3",0)
  97.     menu_additem(menu,"\r[\dFAMAS \yCsomag\r]","4",0)
  98.     menu_additem(menu,"\r[\dSMG \dMP5 \yCsomag\r]","5",0)
  99.     menu_additem(menu,"\r[\dShotgun \dM3 \yCsomag\r]","6",0)
  100.     menu_additem(menu,"\r[\dSCOUT \yCsomag\r]","7",0)
  101.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  102.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  103.     menu_display(id, menu, 0)
  104. }
  105. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  106.     {
  107.     if( item == MENU_EXIT )
  108.     {
  109.     menu_destroy(menu);
  110.     return PLUGIN_HANDLED;
  111.     }
  112.     new data[9], szName[64];
  113.     new access, callback;
  114.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115.     new key = str_to_num(data);
  116.  
  117.     switch(key)
  118.     {
  119.         case 1:{
  120.             remove_task(id)
  121.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  122.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  123.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  124.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  125.         }
  126.         case 2:{
  127.             remove_task(id)
  128.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  129.             give_item(id, "weapon_ak47")
  130.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  131.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t AK47-t!y választottad!")
  132.         }
  133.         case 3:{
  134.             new players[32]
  135.             get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  136.             get_players(players,counterszam,"e","CT")
  137.             if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  138.                 remove_task(id)
  139.                 show_menu(id, 0, "^n", 1)
  140.                 puska++
  141.                 give_item(id, "weapon_awp")
  142.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  143.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t AWP-t!y választottad!")
  144.             }
  145.             else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  146.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  147.             else if(puska >= 4)
  148.                 print_color(id, "!g[SG]!y » Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  149.         }
  150.         case 4:{
  151.             remove_task(id)
  152.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  153.             give_item(id, "weapon_famas")
  154.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  155.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  156.         }
  157.         case 5:{
  158.             remove_task(id)
  159.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  160.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  161.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  162.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t MP5-t!y választottad!")
  163.         }
  164.         case 6:{
  165.             remove_task(id)
  166.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  167.             give_item(id, "weapon_m3")
  168.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  169.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t M3-t!y választottad!")
  170.         }
  171.         case 7:{
  172.             remove_task(id)
  173.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  174.             give_item(id, "weapon_scout")
  175.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  176.             print_color(id, "!g[SG]!y » Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  177.         }
  178.     }
  179.     menu_destroy(menu)
  180.     return PLUGIN_HANDLED
  181. }          
  182. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  183. {
  184.         new count = 1, players[32]
  185.         static msg[191]
  186.         vformat(msg, 190, input, 3)
  187.  
  188.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  189.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  190.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  191.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  192.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  193.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  194.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  195.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  196.         replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  197.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  198.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  199.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  200.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  201.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  202.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  203.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  204.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  205.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  206.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  207.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  208.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")      
  209.  
  210.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  211.         {
  212.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  213.                 {
  214.                         if (is_user_connected(players[i]))
  215.                         {
  216.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  217.                                 write_byte(players[i])
  218.                                 write_string(msg)
  219.                                 message_end()
  220.                         }
  221.                 }
  222.         }
  223.         return PLUGIN_HANDLED
  224. }

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 20:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Köszönöm, de nem ez, ha jól emlékszel, valami Silentes volt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 20:24 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.01.17. 18:18
Hozzászólások: 72
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
  1. #include <amxmisc>
  2. #include <colorchat>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Silent"
  10.  
  11. new gWPCT,gWPTE;
  12. new g_showsec[33];
  13. new bool:already[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "playerspawn", 1)
  18.     register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19.     register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  20.     register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25.     gWPCT = 0;
  26.     gWPTE = 0;
  27.  
  28.     new players[32], pnum
  29.     get_players(players, pnum)
  30.     for(new i=0; i<pnum; i++)
  31.     {
  32.         already[i] = false;
  33.     }
  34. }
  35.  
  36. public playerspawn(id)
  37. {
  38.     g_showsec[id] = 60;
  39.     already[id] = false;
  40.     fegyvermenu(id);
  41. }
  42.  
  43. public fegyvermenu(id)
  44. {
  45.     if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  46.  
  47.     cs_set_user_money(id, 0);
  48.     new string[200];
  49.  
  50.     if(g_showsec[id] <= 60)
  51.     {
  52.         if(g_showsec[id] != 0)
  53.         {
  54.             if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  55.             set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  56.             g_showsec[id]--;
  57.         }
  58.         else
  59.         {
  60.             show_menu(id, 0, "^n", 1);
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.  
  65.     if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  66.     {
  67.  
  68.         strip_user_weapons(id);
  69.         format(string, charsmax(string), "\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\d[\r%d \ymp\d], :", g_showsec[id]);
  70.         new menu = menu_create(string, "handler")
  71.         menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  72.         menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  73.         menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  74.         menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  75.         menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  76.         menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  77.         menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  78.         menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  79.         menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  80.         menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  81.         menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  82.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  83.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  84.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  85.         menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  86.         menu_display(id,menu,0)
  87.     }
  88.     else
  89.     {
  90.         format(string, charsmax(string), "\r.:[$]\wP!L3\y[R]:. \w|\y#Only Dust2#\w|^n\yFegyverMenü^n\d[\r%d \ymp\d], :", g_showsec[id]);
  91.         new menu = menu_create(string, "handler")
  92.         menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  93.         menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  94.         menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]\d [\rElső 4 Embernek!\d]", "3", 0);
  95.         menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  96.         menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  97.         menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  98.         menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  99.         menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  100.         menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d] \d[\rXM1014\d]", "9", 0);
  101.         menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d] \d[\rM3\d]", "10", 0);
  102.         menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  103.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  104.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  105.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  106.         menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 7);
  107.         menu_display(id,menu,0)
  108.     }
  109.  
  110.     return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112.  
  113. public handler(id, menu, item)
  114. {
  115.     if( item == MENU_EXIT )
  116.     {
  117.         menu_destroy(menu);
  118.         return PLUGIN_HANDLED;
  119.     }
  120.     already[id] = true;
  121.     new data[6], szName[64];
  122.     new access, callback;
  123.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  124.     new key = str_to_num(data);
  125.     switch(key)
  126.     {
  127.  
  128.         case 1:
  129.         {
  130.  
  131.             give_player_grenades(id);
  132.             give_item(id, "weapon_knife");
  133.             give_item(id, "weapon_deagle");
  134.             give_item(id, "ammo_50ae");
  135.             give_item(id, "ammo_50ae");
  136.             give_item(id, "ammo_50ae");
  137.             give_item(id, "weapon_m4a1");
  138.             give_item(id, "ammo_556nato");
  139.             give_item(id, "ammo_556nato");
  140.             give_item(id, "ammo_556nato");
  141.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3M4A1 Csomagot^1!");
  142.         }
  143.         case 2:
  144.         {
  145.  
  146.             give_player_grenades(id);
  147.             give_item(id, "weapon_knife");
  148.             give_item(id, "weapon_deagle");
  149.             give_item(id, "ammo_50ae");
  150.             give_item(id, "ammo_50ae");
  151.             give_item(id, "ammo_50ae");
  152.             give_item(id, "weapon_ak47");
  153.             give_item(id, "ammo_762nato");
  154.             give_item(id, "ammo_762nato");
  155.             give_item(id, "ammo_762nato");
  156.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AK47 Csomagot^1!");
  157.         }
  158.         case 3:
  159.         {
  160.             new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  161.             if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  162.             {
  163.                 if(gWPCT < 4)
  164.                 {
  165.                     give_player_grenades(id);
  166.                     give_item(id, "weapon_knife");
  167.                     give_item(id, "weapon_awp");
  168.                     give_item(id, "weapon_deagle");
  169.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  170.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  171.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  172.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  173.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  174.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  175.                     ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  176.                     gWPCT++
  177.                 }
  178.                 else
  179.                 {
  180.                     set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  181.                     show_hudmessage(id, "Már elfogyott az AWP!");
  182.                     fegyvermenu(id);
  183.                 }
  184.             }
  185.             if(userTeam == CS_TEAM_T)
  186.             {
  187.                 if(gWPTE < 4)
  188.                 {
  189.  
  190.                     give_player_grenades(id);
  191.                     give_item(id, "weapon_knife");
  192.                     give_item(id, "weapon_awp");
  193.                     give_item(id, "weapon_deagle");
  194.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  195.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  196.                     give_item(id, "ammo_50ae");
  197.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  198.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  199.                     give_item(id, "ammo_338magnum");
  200.                     ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP Csomagot^1!");
  201.                     gWPTE++
  202.                 }
  203.                 else
  204.                 {
  205.                     set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  206.                     show_hudmessage(id, "Már elfogyott az AWP!");
  207.                     fegyvermenu(id);
  208.                 }
  209.             }
  210.  
  211.         }
  212.         case 4:
  213.         {
  214.  
  215.             give_player_grenades(id);
  216.             give_item(id, "weapon_knife");
  217.             give_item(id, "weapon_deagle");
  218.             give_item(id, "ammo_50ae");
  219.             give_item(id, "ammo_50ae");
  220.             give_item(id, "ammo_50ae");
  221.             give_item(id, "weapon_m249");
  222.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  223.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  224.             give_item(id, "ammo_556natobox");
  225.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Machinegun Csomagot^1!");
  226.         }
  227.         case 5:
  228.         {
  229.  
  230.             give_player_grenades(id);
  231.             give_item(id, "weapon_knife");
  232.             give_item(id, "weapon_deagle");
  233.             give_item(id, "ammo_50ae");
  234.             give_item(id, "ammo_50ae");
  235.             give_item(id, "ammo_50ae")
  236.             give_item(id, "weapon_aug");
  237.             give_item(id, "ammo_556nato");
  238.             give_item(id, "ammo_556nato");
  239.             give_item(id, "ammo_556nato");
  240.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AUG Csomagot^1!");
  241.         }
  242.         case 6:
  243.         {
  244.  
  245.             give_player_grenades(id);
  246.             give_item(id, "weapon_knife");
  247.             give_item(id, "weapon_deagle");
  248.             give_item(id, "ammo_50ae");
  249.             give_item(id, "ammo_50ae");
  250.             give_item(id, "ammo_50ae")
  251.             give_item(id, "weapon_famas");
  252.             give_item(id, "ammo_556nato");
  253.             give_item(id, "ammo_556nato");
  254.             give_item(id, "ammo_556nato");
  255.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Famas Csomagot^1!");
  256.         }
  257.         case 7:
  258.         {
  259.  
  260.             give_player_grenades(id);
  261.             give_item(id, "weapon_knife");
  262.             give_item(id, "weapon_deagle");
  263.             give_item(id, "ammo_50ae");
  264.             give_item(id, "ammo_50ae");
  265.             give_item(id, "ammo_50ae")
  266.             give_item(id, "weapon_galil");
  267.             give_item(id, "ammo_556nato");
  268.             give_item(id, "ammo_556nato");
  269.             give_item(id, "ammo_556nato");
  270.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Galil Csomagot^1!");
  271.         }
  272.         case 8:
  273.         {
  274.  
  275.             give_player_grenades(id);
  276.             give_item(id, "weapon_knife");
  277.             give_item(id, "weapon_deagle");
  278.             give_item(id, "ammo_50ae");
  279.             give_item(id, "ammo_50ae");
  280.             give_item(id, "ammo_50ae")
  281.             give_item(id, "weapon_mp5navy");
  282.             give_item(id, "ammo_9mm");
  283.             give_item(id, "ammo_9mm");
  284.             give_item(id, "ammo_9mm");
  285.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3SMG Csomagot^1!");
  286.         }
  287.         case 9:
  288.         {
  289.  
  290.             give_player_grenades(id);
  291.             give_item(id, "weapon_knife");
  292.             give_item(id, "weapon_deagle");
  293.             give_item(id, "ammo_50ae");
  294.             give_item(id, "ammo_50ae");
  295.             give_item(id, "ammo_50ae")
  296.             give_item(id, "weapon_xm1014");
  297.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  298.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  299.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  300.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Autoshotgun Csomagot^1!");
  301.         }
  302.         case 10:
  303.         {
  304.  
  305.             give_player_grenades(id);
  306.             give_item(id, "weapon_knife");
  307.             give_item(id, "weapon_deagle");
  308.             give_item(id, "ammo_50ae");
  309.             give_item(id, "ammo_50ae");
  310.             give_item(id, "ammo_50ae")
  311.             give_item(id, "weapon_m3");
  312.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  313.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  314.             give_item(id, "ammo_buckshot");
  315.             ColorChat(id, RED, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Shotgun Csomagot^1!");
  316.         }
  317.         case 11:
  318.         {
  319.  
  320.             give_player_grenades(id);
  321.             give_item(id, "weapon_knife");
  322.             give_item(id, "weapon_deagle");
  323.             give_item(id, "ammo_50ae");
  324.             give_item(id, "ammo_50ae");
  325.             give_item(id, "ammo_50ae")
  326.             give_item(id, "weapon_scout");
  327.             give_item(id, "ammo_762nato");
  328.             give_item(id, "ammo_762nato");
  329.             give_item(id, "ammo_762nato");
  330.             ColorChat(id, BLUE, "^4.:[$]P!L3[R]:. » ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Scout Csomagot^1!");
  331.         }
  332.     }
  333.     return PLUGIN_HANDLED;
  334. }
  335.  
  336. stock give_player_grenades(index)
  337. {
  338.     give_item(index, "weapon_hegrenade");
  339.     give_item(index, "weapon_flashbang");
  340.     give_item(index, "weapon_flashbang");
  341.     give_item(index, "item_thighpack");
  342.     give_item(index, "item_assaultsuit");
  343. }

_________________
Valakinek van kedve klánt csinálni?

Ők köszönték meg Smurfy nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2016.02.14. 20:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü.
HozzászólásElküldve: 2016.02.14. 20:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Ez lesz az remélhetőleg, köszönöm, ment a köszönet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole