hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.20. 16:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok. Ezt hogy birnam le roviditeni ? :)
  1. public raktar_h(id, menu, item){
  2.    
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu)
  6.         return
  7.     }
  8.    
  9.     new data[9], szName[64]
  10.     new access, callback
  11.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  12.     new key = str_to_num(data)
  13.    
  14.     switch(key)
  15.     {
  16.         case 0: Gun[0][id] = 1
  17.         case 1: Gun[0][id] = 2
  18.         case 2: Gun[0][id] = 3
  19.         case 3: Gun[0][id] = 4
  20.         case 4: Gun[0][id] = 5
  21.         case 5: Gun[0][id] = 6
  22.         case 6: Gun[0][id] = 7
  23.         case 7: Gun[0][id] = 8
  24.         case 8: Gun[0][id] = 9
  25.         case 9: Gun[0][id] = 10
  26.         case 10: Gun[0][id] = 11
  27.        
  28.         //m4a1
  29.         case 11: Gun[1][id] = 1
  30.         case 12: Gun[1][id] = 2
  31.         case 13: Gun[1][id] = 3
  32.         case 14: Gun[1][id] = 4
  33.         case 15: Gun[1][id] = 5
  34.         case 16: Gun[1][id] = 6
  35.         case 17: Gun[1][id] = 7
  36.         case 18: Gun[1][id] = 8;
  37.         case 19: Gun[1][id] = 9;
  38.         case 20: Gun[1][id] = 10;
  39.         case 21: Gun[1][id] = 11;
  40.        
  41.         //awp
  42.         case 22: Gun[2][id] = 1;
  43.         case 23: Gun[2][id] = 2;
  44.         case 24: Gun[2][id] = 3;
  45.         case 25: Gun[2][id] = 4;
  46.         case 26: Gun[2][id] = 5;
  47.         case 27: Gun[2][id] = 6;
  48.         case 28: Gun[2][id] = 7;
  49.         case 29: Gun[2][id] = 8;
  50.         case 30: Gun[2][id] = 9;
  51.         case 31: Gun[2][id] = 10;
  52.         case 32: Gun[2][id] = 11;
  53.         case 33: Gun[2][id] = 12;
  54.         case 34: Gun[2][id] = 13;
  55.        
  56.         //deagle
  57.         case 35: Gun[3][id] = 1;
  58.         case 36: Gun[3][id] = 2;
  59.         case 37: Gun[3][id] = 3;
  60.         case 38: Gun[3][id] = 4;
  61.         case 39: Gun[3][id] = 5;
  62.         case 40: Gun[3][id] = 6;
  63.         case 41: Gun[3][id] = 7;
  64.         case 42: Gun[3][id] = 8;
  65.         case 43: Gun[3][id] = 9;
  66.         case 44: Gun[3][id] = 10;
  67.        
  68.         //famas
  69.         case 45: Gun[4][id] = 1;
  70.         case 46: Gun[4][id] = 2;
  71.         case 47: Gun[4][id] = 3;
  72.         case 48: Gun[4][id] = 4;
  73.         case 49: Gun[4][id] = 5;
  74.         case 50: Gun[4][id] = 6;
  75.         case 51: Gun[4][id] = 7;
  76.        
  77.         //galil
  78.         case 52: Gun[5][id] = 1;
  79.         case 53: Gun[5][id] = 2;
  80.         case 54: Gun[5][id] = 3;
  81.         case 55: Gun[5][id] = 4;
  82.        
  83.         //glock
  84.         case 56: Gun[6][id] = 1;
  85.         case 57: Gun[6][id] = 2;
  86.         case 58: Gun[6][id] = 3;
  87.         case 59: Gun[6][id] = 4;
  88.        
  89.         //m3
  90.         case 60: Gun[7][id] = 1;
  91.         case 61: Gun[7][id] = 2;
  92.         case 62: Gun[7][id] = 3;
  93.         case 63: Gun[7][id] = 4;
  94.         case 64: Gun[7][id] = 5;
  95.         case 65: Gun[7][id] = 6;
  96.         case 66: Gun[7][id] = 7;
  97.        
  98.         //mp5
  99.         case 67: Gun[8][id] = 1;
  100.         case 68: Gun[8][id] = 2;
  101.         case 69: Gun[8][id] = 3;
  102.         case 70: Gun[8][id] = 4;
  103.         case 71: Gun[8][id] = 5;
  104.         case 72: Gun[8][id] = 6;
  105.         case 73: Gun[8][id] = 7;
  106.        
  107.         //p90
  108.         case 74: Gun[9][id] = 1;
  109.         case 75: Gun[9][id] = 2;
  110.         case 76: Gun[9][id] = 3;
  111.        
  112.         //scout
  113.         case 77: Gun[10][id] = 1;
  114.         case 78: Gun[10][id] = 2;
  115.         case 79: Gun[10][id] = 3;
  116.        
  117.         //usp
  118.         case 80: Gun[11][id] = 1;
  119.         case 81: Gun[11][id] = 2;
  120.         case 82: Gun[11][id] = 3;
  121.         case 83: Gun[11][id] = 4;
  122.         case 84: Gun[11][id] = 5;
  123.         case 85: Gun[11][id] = 6;
  124.         case 86: Gun[11][id] = 7;
  125.         case 87: Gun[11][id] = 8;
  126.         case 88: Gun[11][id] = 9;
  127.         case 89: Gun[11][id] = 10;
  128.        
  129.         //knife
  130.         case 90: Gun[12][id] = 1;
  131.         case 91: Gun[12][id] = 2;
  132.         case 92: Gun[12][id] = 3;
  133.         case 93: Gun[12][id] = 4;
  134.         case 94: Gun[12][id] = 5;
  135.         case 95: Gun[12][id] = 6;
  136.         case 96: Gun[12][id] = 7;
  137.         case 97: Gun[12][id] = 8;
  138.         case 98: Gun[12][id] = 9;
  139.         case 99: Gun[12][id] = 10;
  140.         case 100: Gun[12][id] = 11;
  141.         case 101: Gun[12][id] = 12;
  142.         case 102: Gun[12][id] = 13;
  143.         case 103: Gun[12][id] = 14;
  144.         case 104: Gun[12][id] = 15;
  145.         case 105: Gun[12][id] = 16;
  146.         case 106: Gun[12][id] = 17;
  147.         case 107: Gun[12][id] = 18;
  148.         case 108: Gun[12][id] = 19;
  149.         case 109: Gun[12][id] = 20;
  150.     }
  151. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 10:57 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
miért kéne lerövidíteni?

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:01 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. public raktar_h(id, menu, item) {
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu)
  5.         return
  6.     }
  7.    
  8.     new data[9], szName[64]
  9.     new access, callback
  10.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  11.     new key = str_to_num(data)
  12.  
  13.     if(key < 11) {
  14.         Gun[0][id] = Key;
  15.     }


Így tovább.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:07 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.30. 12:14
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
  1. public raktar_h(id, menu, item) {
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu)
  5.         return
  6.     }
  7.    
  8.     new data[9], szName[64]
  9.     new access, callback
  10.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  11.     new key = str_to_num(data)
  12.  
  13.     if(key < 11) {
  14.         Gun[0][id] = Key;
  15.     }


Így tovább.


Üdv és ezt hogy bírnám?

  1. public fvalaszt_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT){
  3.         menu_destroy(menu)
  4.         return
  5.     }
  6.     new data[9], szName[64]
  7.     new access, callback
  8.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  9.     new key = str_to_num(data)
  10.     switch(key)
  11.     {
  12.    
  13.         case 1:{
  14.             kicucc[id] = 1
  15.         }
  16.         case 2:{
  17.             kicucc[id] = 2
  18.         }
  19.         case 3:{
  20.             kicucc[id] = 3
  21.         }
  22.         case 4:{
  23.             kicucc[id] = 4
  24.         }
  25.         case 5:{
  26.             kicucc[id] = 5
  27.         }
  28.         case 6:{
  29.             kicucc[id] = 6
  30.         }
  31.         case 7:{
  32.             kicucc[id] = 7
  33.         }
  34.         case 8:{
  35.             kicucc[id] = 8
  36.         }
  37.         case 9:{
  38.             kicucc[id] = 9
  39.         }
  40.         case 10:{
  41.             kicucc[id] = 10
  42.         }
  43.         case 11:{
  44.             kicucc[id] = 11
  45.         }
  46.         case 12:{
  47.             kicucc[id] = 12
  48.         }
  49.         case 13:{
  50.             kicucc[id] = 13
  51.         }
  52.     }
  53.     eladas(id)
  54. }

_________________
Szia


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Hanna:3 írta:
V!RUSHĐ írta:
  1. public raktar_h(id, menu, item) {
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu)
  5.         return
  6.     }
  7.    
  8.     new data[9], szName[64]
  9.     new access, callback
  10.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  11.     new key = str_to_num(data)
  12.  
  13.     if(key < 11) {
  14.         Gun[0][id] = Key;
  15.     }


Így tovább.


Üdv és ezt hogy bírnám?

  1. public fvalaszt_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT){
  3.         menu_destroy(menu)
  4.         return
  5.     }
  6.     new data[9], szName[64]
  7.     new access, callback
  8.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  9.     new key = str_to_num(data)
  10.     switch(key)
  11.     {
  12.    
  13.         case 1:{
  14.             kicucc[id] = 1
  15.         }
  16.         case 2:{
  17.             kicucc[id] = 2
  18.         }
  19.         case 3:{
  20.             kicucc[id] = 3
  21.         }
  22.         case 4:{
  23.             kicucc[id] = 4
  24.         }
  25.         case 5:{
  26.             kicucc[id] = 5
  27.         }
  28.         case 6:{
  29.             kicucc[id] = 6
  30.         }
  31.         case 7:{
  32.             kicucc[id] = 7
  33.         }
  34.         case 8:{
  35.             kicucc[id] = 8
  36.         }
  37.         case 9:{
  38.             kicucc[id] = 9
  39.         }
  40.         case 10:{
  41.             kicucc[id] = 10
  42.         }
  43.         case 11:{
  44.             kicucc[id] = 11
  45.         }
  46.         case 12:{
  47.             kicucc[id] = 12
  48.         }
  49.         case 13:{
  50.             kicucc[id] = 13
  51.         }
  52.     }
  53.     eladas(id)
  54. }


  1. public fvalaszt_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT){
  3.         menu_destroy(menu)
  4.         return
  5.     }
  6.     new data[9], szName[64]
  7.     new access, callback
  8.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  9.  
  10.     kicucc[id] = str_to_num(data)
  11.     eladas(id)
  12. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Aha nem.
  1. public fvalaszt_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT) {
  3.         menu_destroy(menu)
  4.         return
  5.     }
  6.  
  7.     kicucc[id] = item
  8.     eladas(id)
  9. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: V!RUSHĐ (2016.02.21. 11:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:20 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ennek a rövidítése ,hogy nézne ki?

  1. if(ak47skin[1][id] >= 1) {
  2.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[0][0], ak47skin[1][id])
  3.         menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  4.     }
  5.     if(ak47skin[2][id] >= 1)
  6.     {
  7.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[1][0], ak47skin[2][id])
  8.         menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  9.     }
  10.     if(ak47skin[3][id] >= 1)
  11.     {
  12.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[2][0], ak47skin[3][id])
  13.         menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  14.     }
  15.    
  16.     if(ak47skin[4][id] >= 1)
  17.     {
  18.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[3][0], ak47skin[4][id])
  19.         menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  20.     }
  21.     if(ak47skin[5][id] >= 1)
  22.     {
  23.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[4][0], ak47skin[5][id])
  24.         menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  25.     }
  26.     if(ak47skin[6][id] >= 1)
  27.     {
  28.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[5][0], ak47skin[6][id])
  29.         menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  30.     }
  31.     if(ak47skin[7][id] >= 1)
  32.     {
  33.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[6][0], ak47skin[7][id])
  34.         menu_additem(menu, szText, "7", 0)
  35.     }
  36.     if(ak47skin[8][id] >= 1)
  37.     {
  38.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[7][0], ak47skin[8][id])
  39.         menu_additem(menu, szText, "8", 0)
  40.     }
  41.     if(awpskin[1][id] >= 1)
  42.     {
  43.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[13][0], awpskin[1][id])
  44.         menu_additem(menu, szText, "10", 0)
  45.     }
  46.     if(awpskin[2][id] >= 1)
  47.     {
  48.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[14][0], awpskin[2][id])
  49.         menu_additem(menu, szText, "11", 0)
  50.     }
  51.     if(awpskin[3][id] >= 1)
  52.     {
  53.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[15][0], awpskin[3][id])
  54.         menu_additem(menu, szText, "12", 0)
  55.     }
  56.     if(awpskin[4][id] >= 1)
  57.     {
  58.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[16][0], awpskin[4][id])
  59.         menu_additem(menu, szText, "13", 0)
  60.     }
  61.     if(awpskin[5][id] >= 1)
  62.     {
  63.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[17][0], awpskin[5][id])
  64.         menu_additem(menu, szText, "14", 0)
  65.     }
  66.     if(awpskin[6][id] >= 1)
  67.     {
  68.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[18][0], awpskin[6][id])
  69.         menu_additem(menu, szText, "15", 0)
  70.     }
  71.     if(awpskin[7][id] >= 1)
  72.     {
  73.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[19][0], awpskin[7][id])
  74.         menu_additem(menu, szText, "16", 0)
  75.     }
  76.     if(awpskin[8][id] >= 1)
  77.     {
  78.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[20][0], awpskin[8][id])
  79.         menu_additem(menu, szText, "17", 0)
  80.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:21 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 00:49
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
gyurc1111 írta:
Ennek a rövidítése ,hogy nézne ki?

  1. if(ak47skin[1][id] >= 1) {
  2.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[0][0], ak47skin[1][id])
  3.         menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  4.     }
  5.     if(ak47skin[2][id] >= 1)
  6.     {
  7.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[1][0], ak47skin[2][id])
  8.         menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  9.     }
  10.     if(ak47skin[3][id] >= 1)
  11.     {
  12.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[2][0], ak47skin[3][id])
  13.         menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  14.     }
  15.    
  16.     if(ak47skin[4][id] >= 1)
  17.     {
  18.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[3][0], ak47skin[4][id])
  19.         menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  20.     }
  21.     if(ak47skin[5][id] >= 1)
  22.     {
  23.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[4][0], ak47skin[5][id])
  24.         menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  25.     }
  26.     if(ak47skin[6][id] >= 1)
  27.     {
  28.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[5][0], ak47skin[6][id])
  29.         menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  30.     }
  31.     if(ak47skin[7][id] >= 1)
  32.     {
  33.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[6][0], ak47skin[7][id])
  34.         menu_additem(menu, szText, "7", 0)
  35.     }
  36.     if(ak47skin[8][id] >= 1)
  37.     {
  38.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[7][0], ak47skin[8][id])
  39.         menu_additem(menu, szText, "8", 0)
  40.     }
  41.     if(awpskin[1][id] >= 1)
  42.     {
  43.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[13][0], awpskin[1][id])
  44.         menu_additem(menu, szText, "14", 0)
  45.     }
  46.     if(awpskin[2][id] >= 1)
  47.     {
  48.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[14][0], awpskin[2][id])
  49.         menu_additem(menu, szText, "15", 0)
  50.     }
  51.     if(awpskin[3][id] >= 1)
  52.     {
  53.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[15][0], awpskin[3][id])
  54.         menu_additem(menu, szText, "16", 0)
  55.     }
  56.     if(awpskin[4][id] >= 1)
  57.     {
  58.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[16][0], awpskin[4][id])
  59.         menu_additem(menu, szText, "17", 0)
  60.     }
  61.     if(awpskin[5][id] >= 1)
  62.     {
  63.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[17][0], awpskin[5][id])
  64.         menu_additem(menu, szText, "18", 0)
  65.     }
  66.     if(awpskin[6][id] >= 1)
  67.     {
  68.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[18][0], awpskin[6][id])
  69.         menu_additem(menu, szText, "19", 0)
  70.     }
  71.     if(awpskin[7][id] >= 1)
  72.     {
  73.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[19][0], awpskin[7][id])
  74.         menu_additem(menu, szText, "20", 0)
  75.     }
  76.     if(awpskin[8][id] >= 1)
  77.     {
  78.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[20][0], awpskin[8][id])
  79.         menu_additem(menu, szText, "21", 0)
  80.     }


Használj for ciklust.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 11:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
hogy nézne ki for ciklussal?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rovidites Raktar
HozzászólásElküldve: 2016.02.21. 13:27 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
gyurc1111 írta:
hogy nézne ki for ciklussal?

nem egyszerubb uj temat nyitni ? ...

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole