hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 16:31 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
sziasztok hogy tudom megoldani hogy v model animáció f betüre legyen
megy a gomb nem is 1


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 16:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
$weeT írta:
sziasztok hogy tudom megoldani hogy v model animáció f betüre legyen
megy a gomb nem is 1

Ugy hogy nekialsz leanimalod a modelt majd megirod a script reszet hogy F-beture reagalva atvaltsa arra a modelre amit leanimaltal.

A gombok amugy nem mennek ezt tudhatnad. Azok fix pozicioba vannak nem mozognak.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 16:56 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
DeteCT0R írta:
$weeT írta:
sziasztok hogy tudom megoldani hogy v model animáció f betüre legyen
megy a gomb nem is 1

Ugy hogy nekialsz leanimalod a modelt majd megirod a script reszet hogy F-beture reagalva atvaltsa arra a modelre amit leanimaltal.

A gombok amugy nem mennek ezt tudhatnad. Azok fix pozicioba vannak nem mozognak.




az animáció még így ahogy megy de a többi zavaros


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 18:23 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Na már egyből megy a kopi :)

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást (összesen 2): mforce (2016.02.29. 18:30) • kiki (2016.03.01. 19:59)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 18:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Off Topic
Esetleg valami önálló ötlet?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: animáció f betüre
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 21:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
DeR0iD írta:
Na már egyből megy a kopi :)


Szokj hozzá, a következő témája az lesz, hogy hogyan lehet külön fegyvere számolni, hogy mennyit ölsz

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole