hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: WIN MSG
HozzászólásElküldve: 2016.03.04. 10:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 12:20
Hozzászólások: 340
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Valaki segítene átírni zombiról sima modhoz?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4.  
  5. new Hands[33], Random, MaxPlayers, ChekUserHands, SetNVision
  6.  
  7. // Normal Models
  8. new const MODELS[3][] =
  9. {
  10.     "",
  11.     "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
  12.     "models/zombie_plague/human_win.mdl"
  13. }
  14.  
  15. new const MODELS2[3][] =
  16. {
  17.     "",
  18.     "models/zombie_plague/zombie_win_2.mdl",
  19.     "models/zombie_plague/human_win_2.mdl"
  20. }
  21.  
  22. // Fliped Models
  23. new const MODELS_FLIP[3][] =
  24. {
  25.     "",
  26.     "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
  27.     "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
  28. }
  29.  
  30. new const MODELS_FLIP2[3][] =
  31. {
  32.     "",
  33.     "models/zombie_plague/zombie_win-f_2.mdl",
  34.     "models/zombie_plague/human_win-f_2.mdl"
  35. }
  36.  
  37.  
  38. new g_iModelIndex[3], g_iModelIndexFlip[3], g_iModelIndex2[3], g_iModelIndexFlip2[3], g_iWinTeam
  39.  
  40. public plugin_init()
  41. {
  42.     register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.4", "Shidla / xPaw / 93()|29!/<" )
  43.     register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" )
  44.     register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1")
  45.  
  46.     MaxPlayers = get_maxplayers()
  47.  
  48.     register_cvar("Shidla", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  49.     register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages v.1.4", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  50.  
  51.     ChekUserHands = register_cvar("zp_new_win_msg_chek" , "1")
  52.     SetNVision = register_cvar("zp_new_win_msg_set_nvision" , "1")
  53. }
  54.  
  55. public plugin_precache()
  56. {
  57.     for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
  58.     {
  59.         // Normal Models
  60.         precache_model(MODELS[i])
  61.         g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i])
  62.         precache_model(MODELS2[i])
  63.         g_iModelIndex2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS2[i])
  64.  
  65.         // Fliped Models
  66.         precache_model(MODELS_FLIP[i])
  67.         g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i])
  68.         precache_model(MODELS_FLIP2[i])
  69.         g_iModelIndexFlip2[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP2[i])
  70.     }
  71. }
  72.  
  73. public client_connect(id)
  74. {
  75.     if(!is_user_bot(id) && get_pcvar_num (ChekUserHands))
  76.         query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value")
  77. }
  78.  
  79. public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
  80. {
  81.     if((1 <= id <= MaxPlayers) && get_pcvar_num (ChekUserHands))    // Bug Fix & Cheking
  82.         Hands[id] = str_to_num(value)
  83. }
  84.  
  85. public client_disconnect(id)
  86. {
  87.     if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  88.         Hands[id] = 0
  89. }
  90.  
  91. public zp_round_ended(iTeam)
  92. {
  93.     if (iTeam == WIN_NO_ONE)
  94.         return
  95.     g_iWinTeam = iTeam
  96.     new iPlayers[32], iNum
  97.     get_players(iPlayers, iNum, "ch")
  98.  
  99.     Random = random_num(0 , 1)
  100.     for (new i; i < iNum; i++)
  101.     {
  102.         if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  103.             client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"")
  104.  
  105.         if(get_pcvar_num(SetNVision))
  106.             zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1)
  107.        
  108.         switch(Random)
  109.         {
  110.             case 0:
  111.             {
  112.                 if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  113.                     set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam])
  114.                 else
  115.                     set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam])
  116.             }
  117.  
  118.             case 1:
  119.             {
  120.                 if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  121.                     set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[iTeam])
  122.                 else
  123.                     set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex2[iTeam])
  124.             }
  125.         }
  126.     }
  127. }
  128.  
  129. public EventRoundStart()
  130. {
  131.     g_iWinTeam = WIN_NO_ONE
  132.  
  133.     if(get_pcvar_num (ChekUserHands))
  134.     {
  135.         for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
  136.         {
  137.             if(!is_user_connected(i))
  138.                 continue        // xPaw fix)))
  139.  
  140.             client_cmd(i, "cl_righthand ^"%d^"", Hands[i])
  141.         }
  142.     }
  143. }
  144.  
  145. public EventCurWeapon(const id)
  146. {
  147.     if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
  148.     {
  149.         if (get_pcvar_num (ChekUserHands))
  150.             client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"")
  151.  
  152.         switch(Random)
  153.         {
  154.             case 0:
  155.             {
  156.                 if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  157.                     set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam])
  158.                 else
  159.                     set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam])
  160.             }
  161.  
  162.             case 1:
  163.             {
  164.                 if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  165.                     set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip2[g_iWinTeam])
  166.                 else
  167.                     set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex2[g_iWinTeam])
  168.             }
  169.         }
  170.     }
  171. }

_________________
KÖSZÖNÖM GOMB! <-- Ez nem LIKE gomb!Ha segítettem,nyomd meg nyugodtan!

Ők köszönték meg HTML nek ezt a hozzászólást: Desti Bacsi (2016.03.04. 16:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WIN MSG
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 18:04 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init() {
  4.     register_plugin("TESZT","1.0","The Peace")
  5.    
  6.     register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  7. }
  8. public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity ){ 
  9.     static uzenet[32]
  10.     get_msg_arg_string(2, uzenet, charsmax(uzenet))
  11.        
  12.     if(equal(uzenet, "#Terrorists_Win")){
  13.         set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  14.         show_hudmessage(0, "Terrorista Gyozelem!")  
  15.     }
  16.     else if(equal(uzenet, "#CTs_Win")){
  17.         set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  18.         show_hudmessage(0, "CT Gyozelem!")
  19.     }
  20. }


Szia Ez nem jó? :D

Vagy pontosan mit tudjon ez a kis "Győzelem kiíró"?

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WIN MSG
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 22:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.10. 12:20
Hozzászólások: 340
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
The Peace írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init() {
  4.     register_plugin("TESZT","1.0","The Peace")
  5.    
  6.     register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  7. }
  8. public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity ){ 
  9.     static uzenet[32]
  10.     get_msg_arg_string(2, uzenet, charsmax(uzenet))
  11.        
  12.     if(equal(uzenet, "#Terrorists_Win")){
  13.         set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  14.         show_hudmessage(0, "Terrorista Gyozelem!")  
  15.     }
  16.     else if(equal(uzenet, "#CTs_Win")){
  17.         set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  18.         show_hudmessage(0, "CT Gyozelem!")
  19.     }
  20. }


Szia Ez nem jó? :D

Vagy pontosan mit tudjon ez a kis "Győzelem kiíró"?


Hello,bocsi,de nem,a zombie modban van az,h a kör végén mutat egy képet,h zombie win vagy human win
Ezt kellene átalakítani normal modhoz,az sma-t

_________________
KÖSZÖNÖM GOMB! <-- Ez nem LIKE gomb!Ha segítettem,nyomd meg nyugodtan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole