hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 02:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 111 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 111 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 15:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok ! Hogyan kéne beleírni ebbe a pluginba, hogy csak a halott lássa

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <dhudmessage>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "HUD Info"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new Rounds
  14.  
  15. new iCTKills
  16. new iTTKills
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  21.     register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  22.     register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  23.     set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  24. }
  25.  
  26. public ResetAll() {
  27.     Rounds = 0
  28.     iCTKills = 0
  29.     iTTKills = 0
  30. }
  31.  
  32. public DeathEvent(){
  33.     new Killer = read_data( 1 );
  34.     new CsTeams:Team
  35.     Team = cs_get_user_team( Killer );
  36.     if (Team == CS_TEAM_T)
  37.     {
  38.         iTTKills++
  39.     }
  40.     if (Team == CS_TEAM_CT)
  41.     {
  42.         iCTKills++
  43.     }
  44. }
  45.  
  46. public NewRounds(){
  47.     Rounds++   
  48. }
  49.  
  50. public HUDInfo(id) {
  51.     if(!is_user_alive(id)) {
  52.     new Time[9]
  53.     get_time("%H:%M",Time,8)
  54.  
  55.     new CurrentPlayers = get_playersnum();
  56.     new MaxPlayers = get_maxplayers();
  57.  
  58.     set_hudmessage(random(500),random(500),random(500), 0.01, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  59.     show_hudmessage(id, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJatekosok: %d/%d",  iTTKills, iCTKills,  CurrentPlayers, MaxPlayers)
  60.     }
  61. }
  62.  
  63. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  64. {
  65.         new count = 1, players[32]
  66.         static msg[191]
  67.         vformat(msg, 190, input, 3)
  68.  
  69.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  70.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  71.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  72.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  73.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  74.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  75.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  76.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  77.         replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  78.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  79.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  80.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  81.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  82.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  83.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  84.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  85.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  86.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  87.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  88.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  89.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")        
  90.  
  91.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  92.         {
  93.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  94.                 {
  95.                         if (is_user_connected(players[i]))
  96.                         {
  97.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  98.                                 write_byte(players[i])
  99.                                 write_string(msg)
  100.                                 message_end()
  101.                         }
  102.                 }
  103.         }
  104.         return PLUGIN_HANDLED
  105. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.03.19. 13:38 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <dhudmessage>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "HUD Info"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11.  
  12.  
  13. new Rounds
  14.  
  15. new iCTKills
  16. new iTTKills
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  21.     register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  22.     register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  23.     set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  24. }
  25.  
  26. public ResetAll() {
  27.     Rounds = 0
  28.     iCTKills = 0
  29.     iTTKills = 0
  30. }
  31.  
  32. public DeathEvent(){
  33.     new Killer = read_data( 1 );
  34.     new CsTeams:Team
  35.     Team = cs_get_user_team( Killer );
  36.     if (Team == CS_TEAM_T)
  37.     {
  38.         iTTKills++
  39.     }
  40.     if (Team == CS_TEAM_CT)
  41.     {
  42.         iCTKills++
  43.     }
  44. }
  45.  
  46. public NewRounds(){
  47.     Rounds++  
  48. }
  49.  
  50. public HUDInfo(id) {
  51.     if(!is_user_alive(id)) {
  52.     new Time[9]
  53.     get_time("%H:%M",Time,8)
  54.  
  55.     new CurrentPlayers = get_playersnum();
  56.     new MaxPlayers = get_maxplayers();
  57.    
  58.     if(!is_user_alive(id)) {
  59.     set_hudmessage(random(500),random(500),random(500), 0.01, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  60.     show_hudmessage(id, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJatekosok: %d/%d",  iTTKills, iCTKills,  CurrentPlayers, MaxPlayers)
  61.     }
  62. }
  63. }
  64.  
  65. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  66. {
  67.         new count = 1, players[32]
  68.         static msg[191]
  69.         vformat(msg, 190, input, 3)
  70.  
  71.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  72.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  73.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  74.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  75.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  76.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  77.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  78.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  79.         replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  80.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  81.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  82.         replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  83.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  84.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  85.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  86.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  87.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  88.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  89.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  90.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  91.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")        
  92.  
  93.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  94.         {
  95.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  96.                 {
  97.                         if (is_user_connected(players[i]))
  98.                         {
  99.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  100.                                 write_byte(players[i])
  101.                                 write_string(msg)
  102.                                 message_end()
  103.                         }
  104.                 }
  105.         }
  106.         return PLUGIN_HANDLED
  107. }

_________________
Global Offensive: (50%)

Ők köszönték meg SZILARD nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2016.03.19. 22:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole