hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer[Mégis hogyan?]
HozzászólásElküldve: 2016.03.24. 17:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hogyan kell pontrendszert írni?
Tudom hogy van az oldalon pontrendszer, de én saját modomba akarok a saját boltomhoz.
Hogyan kivitelezhető ez?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer[Mégis hogyan?]
HozzászólásElküldve: 2016.03.24. 18:31 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Uwillpay írta:
Hogyan kell pontrendszert írni?
Tudom hogy van az oldalon pontrendszer, de én saját modomba akarok a saját boltomhoz.
Hogyan kivitelezhető ez?


Ez a videó megfelel? :)
https://www.youtube.com/watch?v=WDbi-STuFg4

Ők köszönték meg Krisznitro nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.03.25. 08:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer[Mégis hogyan?]
HozzászólásElküldve: 2016.03.24. 21:13 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.22. 20:57
Hozzászólások: 5
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG    800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25.     GRANATPACK,
  26.     SEBESSEG,
  27.     UJRAELEDES,
  28.     SURFPACK,
  29.     LATHATATLAN,
  30.     OTSZAZHP,
  31.     ONEHIT,
  32.     HALHATATLAN,
  33.     FULLPENZ,
  34.     MAGOZOTE,
  35.     MAGOZOCT,
  36.     AWP
  37. };
  38. new cvar_bolt[shopitems]
  39.  
  40. new bool:activ_sebesseg[33]
  41. new bool:activ_lathatatlan[33]
  42. new bool:activ_onehit[33]
  43. new bool:activ_halhatatlan[33]
  44.  
  45. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  46. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  47. {
  48.     "",
  49.     "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  50.     "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  51.     "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  52.     "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  53.     "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  54.     "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  55.     "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  56.     "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57.     "\y16000$ \r|%d| Pont",
  58.     "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  59.     "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  60.     "\yAWP \r|%d| Pont"
  61. };
  62. public plugin_init() {
  63.    
  64.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65.     set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  66.  
  67.     killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  68.     killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  69.  
  70.     ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  71.     ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  72.     ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  73.    
  74.     register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  75.     register_clcmd("say /adas", "adas")
  76.     register_clcmd("pont_adas", "adas")
  77.  
  78.     register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  79.     register_clcmd("say /shop", "Shop")
  80.  
  81.     register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  82.     register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  83.  
  84.     cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  85.     cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  86.     cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  87.     cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  88.     cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  89.     cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  90.     cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  91.     cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  92.     cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  93.     cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  94.     cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  95.     cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  96.  
  97.     g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  98.  
  99.     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  100.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  101.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  102.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  103.     register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  104.     SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  105.     new itemszam = (_:shopitems)
  106.     if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  107.     {
  108.         set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  109.     }
  110. }
  111. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  112. {
  113.     if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  114.         return PLUGIN_CONTINUE;
  115.  
  116.     if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  117.     {
  118.         pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  119.         ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  120.     }
  121.     else
  122.     {
  123.         pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  124.         ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  125.     }
  126.     return PLUGIN_CONTINUE
  127. }
  128. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  129. {
  130.     if(activ_onehit[attacker])
  131.     {
  132.         SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  133.     }
  134.     if(activ_halhatatlan[victim])
  135.     {
  136.         return HAM_SUPERCEDE
  137.     }
  138.     return HAM_IGNORED
  139. }
  140. public fw_player_spawn(id)
  141. {
  142.     activ_halhatatlan[id] = false
  143.     activ_onehit[id] = false
  144.     activ_sebesseg[id] = false
  145. }
  146. public fw_player_spawn_post(id)
  147. {
  148.     if(activ_lathatatlan[id])
  149.     {
  150.         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  151.         activ_lathatatlan[id] = false
  152.     }
  153. }
  154. public Event_Change_Weapon(id)
  155. {
  156.     if(activ_sebesseg[id])
  157.     {
  158.         set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  159.     }
  160.     return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  163. {
  164.     static Item[64]
  165.  
  166.     formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  167.     new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  168.  
  169.     new szTempid[10]
  170.  
  171.     for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  172.     {
  173.         num_to_str(i, szTempid, 9)
  174.         formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  175.         menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  176.     }
  177.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  178.     menu_display(id, Menu)
  179.  
  180.     return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public Shoph(id, menu, item)
  183. {
  184.     if( item == MENU_EXIT )
  185.     {
  186.         menu_destroy(menu)
  187.         return PLUGIN_HANDLED
  188.     }
  189.     new data[6], iName[64]
  190.     new access, callback
  191.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  192.  
  193.     new key = str_to_num(data)
  194.     new elo = is_user_alive(id)
  195.     new ar[_:shopitems+1]
  196.     for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  197.     {
  198.         ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  199.     }
  200.  
  201.     switch(key)
  202.     {
  203.         case 1:
  204.         {
  205.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  206.             {
  207.                 pontok[id] -= ar[key]
  208.                 give_item(id, "weapon_flashbang")
  209.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")
  210.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  211.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  212.             }
  213.             else
  214.             {
  215.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216.             }
  217.         }
  218.         case 2:
  219.         {
  220.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221.             {
  222.                 pontok[id] -= ar[key]
  223.                 set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  224.                 activ_sebesseg[id] = true
  225.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  226.             }
  227.             else
  228.             {
  229.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  230.             }
  231.         }
  232.         case 3:
  233.         {
  234.             if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  235.             {
  236.                 pontok[id] -= ar[key]
  237.                 ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  238.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  239.             }
  240.             else if(elo)
  241.             {
  242.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  243.             }
  244.             else
  245.             {
  246.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  247.             }
  248.         }
  249.         case 4:
  250.         {
  251.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  252.             {
  253.                 pontok[id] -= ar[key];
  254.                 cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  255.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")
  256.                 give_item(id, "weapon_flashbang")
  257.                 give_item(id, "weapon_flashbang")
  258.  
  259.                 give_item(id, "weapon_knife")
  260.                 give_item(id, "weapon_deagle")
  261.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,  35)
  262.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  263.             }
  264.             else
  265.             {
  266.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  267.             }
  268.         }
  269.         case 5:
  270.         {
  271.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  272.             {
  273.                 pontok[id] -= ar[key]
  274.                 activ_lathatatlan[id] = true
  275.                 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  276.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  277.             }
  278.             else
  279.             {
  280.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  281.             }
  282.         }
  283.         case 6:
  284.         {
  285.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  286.             {
  287.                 pontok[id] -= ar[key]
  288.                 set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  289.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  290.             }
  291.             else
  292.             {
  293.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  294.             }
  295.         }
  296.         case 7:
  297.         {
  298.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  299.             {
  300.                 pontok[id] -= ar[key]
  301.                 activ_onehit[id] = true
  302.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  303.             }
  304.             else
  305.             {
  306.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  307.             }
  308.         }
  309.         case 8:
  310.         {
  311.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  312.             {
  313.                 pontok[id] -= ar[key]
  314.                 activ_halhatatlan[id] = true
  315.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  316.             }
  317.             else
  318.             {
  319.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  320.             }
  321.         }
  322.         case 9:
  323.         {
  324.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  325.             {
  326.                 pontok[id] -= ar[key]
  327.                 cs_set_user_money(id, 16000)
  328.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  329.             }
  330.             else
  331.             {
  332.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  333.             }
  334.         }
  335.         case 10:
  336.         {
  337.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  338.             {
  339.                 pontok[id] -= ar[key]
  340.                 give_item(id, "weapon_g3sg1")
  341.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1,  90)
  342.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  343.             }
  344.             else
  345.             {
  346.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  347.             }
  348.         }
  349.         case 11:
  350.         {
  351.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  352.             {
  353.                 pontok[id] -= ar[key];
  354.                 give_item(id, "weapon_sg550")
  355.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550,  90)
  356.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  357.             }
  358.             else
  359.             {
  360.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  361.             }
  362.         }
  363.         case 12:
  364.         {
  365.             if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  366.             {
  367.                 pontok[id] -= ar[key];
  368.                 give_item(id, "weapon_awp");
  369.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP,  30);
  370.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  371.             }
  372.             else
  373.             {
  374.                 ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  375.             }
  376.         }
  377.     }
  378.     menu_destroy(menu)
  379.     return PLUGIN_HANDLED
  380. }
  381.  
  382. public mentes(id)
  383. {
  384.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  385.  
  386.     format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  387.     format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  388.  
  389.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  390.     return PLUGIN_CONTINUE
  391. }
  392. public betoltes(id)
  393. {
  394.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  395.  
  396.     format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  397.  
  398.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  399.  
  400.     pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  401.     return PLUGIN_CONTINUE;
  402. }
  403. public client_disconnect(id)
  404. {
  405.     mentes(id);
  406.     remove_task(id);
  407.     pontok[id] = 0;
  408.     activ_halhatatlan[id] = false
  409.     activ_lathatatlan[id] = false
  410.     activ_onehit[id] = false
  411.     activ_sebesseg[id] = false
  412. }
  413.  
  414. public client_connect(id)
  415. {
  416.     get_user_name(id, name[id], 31)
  417.     betoltes(id);
  418.     set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  419.     set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  420.     set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  421. }
  422. public adas(id)
  423. {
  424.     if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  425.     {
  426.         new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  427.         new players[32], pnum, tempid
  428.         new szName[32], szTempid[10]
  429.         get_players(players, pnum)
  430.         for( new i; i<pnum; i++ )
  431.         {
  432.             tempid = players[i];
  433.             get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  434.             num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  435.             menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  436.            
  437.         }
  438.         menu_display(id, menu, 0)
  439.     }
  440.     else
  441.     {
  442.         ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  443.        
  444.     }
  445. }
  446. public menu_handler(id, menu, item)
  447. {
  448.     if( item == MENU_EXIT )
  449.     {
  450.         menu_destroy(menu);
  451.         return PLUGIN_HANDLED;
  452.     }
  453.  
  454.     new data[6], szName[64];
  455.     new access, callback;
  456.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  457.  
  458.     new tempid = str_to_num(data);
  459.  
  460.     if( is_user_alive(tempid) )
  461.     {
  462.         pontok[tempid] += 10
  463.     }
  464.     client_cmd(id,"pont_adas")
  465.     menu_destroy(menu);
  466.     return PLUGIN_HANDLED;
  467. }
  468. public ajandek_1(id)
  469. {
  470.     new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  471.     client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  472.     pontok[id] += penz;
  473. }
  474. public ajandek_2(id)
  475. {
  476.     new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  477.     client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  478.     pontok[id] += penz;
  479. }
  480. public ajandek_3(id)
  481. {
  482.     new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  483.     client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  484.     pontok[id] += penz;
  485. }
  486.  
  487. public hud()
  488. {
  489.     admin = 0;
  490.     new players[32], pnum, tempid
  491.     get_players(players, pnum, "c")
  492.  
  493.     for( new i; i<pnum; i++ )
  494.     {
  495.         tempid = players[i]
  496.         if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  497.         {
  498.             admin++;
  499.         }
  500.        
  501.     }
  502.     for( new i; i<pnum; i++ )
  503.     {
  504.         tempid = players[i]
  505.         set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  506.         ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  507.     }
  508. }





Szerkeszd!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole