hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 10:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 542 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.02.26. 16:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SMA-ban a 8. sor.
Itt - cvar_message = register_cvar("amx_permanent_message", "WWW.AMXMODX.CRYS.HU")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.01.19. 23:30 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.20. 19:30
Hozzászólások: 1
nekem nem tudom miért, de nem működik a cvarba ha írok vagy,
ha az sma-ban átírom a színt és úgy átalakítoom akkor se megy :S
•••Már megvan és már játék közben színezni,szöveget váltani,helyet módosítani meg ami cvarban megtalálható.(cvarmenu-vel)
Azért kezdőhöz képest nem is rossz mi? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.24. 22:26 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.29. 15:19
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Hogy tudom beállitani azt hogy Zölden irja :o?

_________________
STEAM:
[steam]nemethbecknorbi[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.24. 22:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
koEwOw írta:
Hogy tudom beállitani azt hogy Zölden irja :o?

Tessék ez zölden írja :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new cvar_message, cvar_color, cvar_location, cvar_effects, cvar_show, cvar_cmd, hudsync
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_plugin("Uzenet", "1.1", "noname")
  8. cvar_message = register_cvar("amx_permanent_message", "WWW.AMXMODX.CRYS.HU")
  9. cvar_color = register_cvar("amx_permanent_message_color", "0 255 0")
  10. cvar_location = register_cvar("amx_permanent_message_location", "2")
  11. cvar_effects = register_cvar("amx_permanent_message_effects", "2")
  12. cvar_show = register_cvar("amx_permanent_message_show", "0")
  13. cvar_cmd = register_cvar("amx_permanent_message_cmd", "1")
  14. register_concmd("amx_perm_msg", "cmdChangeMsg", ADMIN_LEVEL_A)
  15. hudsync = CreateHudSyncObj()
  16. set_task(1.0, "show_hud", 0, "", 0, "b")
  17. }
  18.  
  19. public show_hud() {
  20. new message[200], location, eff, show, players[32], inum
  21. static red, green, blue
  22. get_pcvar_string(cvar_message, message, charsmax(message))
  23. get_hud_color(red, green, blue)
  24. location = get_pcvar_num(cvar_location)
  25. eff = clamp(get_pcvar_num(cvar_effects), 0, 2)
  26. show = get_pcvar_num(cvar_show)
  27. get_players(players, inum)
  28.  
  29. replace_all(message, charsmax(message), "", "X^n")
  30. replace_all(message, charsmax(message), "/n", "^n")
  31.  
  32. switch(location) {
  33. case 1: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  34. case 2: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  35. case 3: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  36. case 4: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  37. case 5: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  38. case 6: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  39. case 7: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, 0.75, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  40. case 8: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.75, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  41. case 9: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, 0.70, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  42. }
  43.  
  44. for(new i=0; i<inum; ++i) {
  45. switch(show) {
  46. case 0: ShowSyncHudMsg(0, hudsync, message)
  47. case 1: {
  48. if(!is_user_alive(players[i]))
  49. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  50. }
  51. case 2: {
  52. if(is_user_alive(players[i]))
  53. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  54. }
  55. case 3: {
  56. if(is_user_admin(players[i]))
  57. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  58. }
  59. case 4: {
  60. if(!is_user_admin(players[i]))
  61. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  62. }
  63. case 5: {
  64. if(is_user_admin(players[i]) && is_user_alive(players[i]))
  65. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  66. }
  67. case 6: {
  68. if(is_user_admin(players[i]) && !is_user_alive(players[i]))
  69. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  70. }
  71. case 7: {
  72. if(!is_user_admin(players[i]) && is_user_alive(players[i]))
  73. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  74. }
  75. case 8: {
  76. if(!is_user_admin(players[i]) && !is_user_alive(players[i]))
  77. ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  78. }
  79. default: ShowSyncHudMsg(0, hudsync, message)
  80. }
  81. }
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84.  
  85. public cmdChangeMsg(id, level, cid) {
  86. if(!get_pcvar_num(cvar_cmd) || !cmd_access(id, level, cid, 1))
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88.  
  89. new args[200], name[32]
  90. read_args(args, charsmax(args))
  91. remove_quotes(args)
  92. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  93.  
  94. set_pcvar_string(cvar_message, args)
  95. log_amx("Az admin, ^"%s^" megvaltoztatta az uzenetet: ^"%s^"", name, args)
  96.  
  97. return PLUGIN_CONTINUE
  98. }
  99.  
  100. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  101. new color[20]
  102. static red[5], green[5], blue[5]
  103. get_pcvar_string(cvar_color, color, charsmax(color))
  104. parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  105.  
  106. r = str_to_num(red)
  107. g = str_to_num(green)
  108. b = str_to_num(blue)
  109. }

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.24. 22:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.29. 15:19
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Köszönöm szépen

_________________
STEAM:
[steam]nemethbecknorbi[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.03.23. 21:21 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni a szöveg elhelyezkedésén?
Ugye az alap az 255 0 0 volt
Én átállítottam 100 0 0 -ra, majd feljebb rakta a szöveget!
Ezek után átírtam, 40 40 40 -re, de nem sinált semmit, ugyan úgy ott maradt "fent a kiírás"
Itt egy kép is róla:
Kép
Bejelöltem azt is, hogy körülbelül hol szeretném elhelyezni a feliratot. :)
Előre is köszönöm szépen annak aki segít! :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 05:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Amxx studioba van hudmessage generator. Amugy amit alitottal az az rgb szin volt.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 12:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.03.25. 12:40
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Ha Jól hiszem van ilyen plugin feltöltve.!

_________________
Global Offensive 225db-skinel 5400ft

Ők köszönték meg abdenather nek ezt a hozzászólást: Xmen (2016.03.27. 13:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Állandó Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 13:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new cvar_message, cvar_color, cvar_location, cvar_effects, cvar_show, cvar_cmd, hudsync
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("Permanent message", "1.1", "He3aBuCuM")
  8.     cvar_message = register_cvar("amx_permanent_message", "Your/nadvertisement%new%here")
  9.     cvar_color = register_cvar("amx_permanent_message_color", "255 255 255")
  10.     cvar_location = register_cvar("amx_permanent_message_location", "3")
  11.     cvar_effects = register_cvar("amx_permanent_message_effects", "0")
  12.     cvar_show = register_cvar("amx_permanent_message_show", "0")
  13.     cvar_cmd = register_cvar("amx_permanent_message_cmd", "1")
  14.     register_concmd("amx_perm_msg", "cmdChangeMsg", ADMIN_LEVEL_A)
  15.     hudsync = CreateHudSyncObj()
  16.     set_task(1.0, "show_hud", 0, "", 0, "b")
  17. }
  18.  
  19. public show_hud() {
  20.     new message[200], location, eff, show, players[32], inum
  21.     static red, green, blue
  22.     get_pcvar_string(cvar_message, message, charsmax(message))
  23.     get_hud_color(red, green, blue)
  24.     location = get_pcvar_num(cvar_location)
  25.     eff = clamp(get_pcvar_num(cvar_effects), 0, 2)
  26.     show = get_pcvar_num(cvar_show)
  27.     get_players(players, inum)
  28.  
  29.     replace_all(message, charsmax(message), "%new%", "^n")
  30.     replace_all(message, charsmax(message), "/n", "^n")
  31.  
  32.     switch(location) {
  33.         case 1: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  34.         case 2: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  35.         case 3: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, 0.15, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  36.         case 4: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  37.         case 5: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  38.         case 6: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, -1.0, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  39.         case 7: set_hudmessage(red, green, blue, 0.01, 0.75, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  40.         case 8: set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.75, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  41.         case 9: set_hudmessage(red, green, blue, 0.99, 0.70, eff, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, -1)
  42.     }
  43.  
  44.     for(new i=0; i<inum; ++i) {
  45.         switch(show) {
  46.             case 0: ShowSyncHudMsg(0, hudsync, message)
  47.             case 1: {
  48.                 if(!is_user_alive(players[i]))
  49.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  50.             }
  51.             case 2: {
  52.                 if(is_user_alive(players[i]))
  53.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  54.             }
  55.             case 3: {
  56.                 if(is_user_admin(players[i]))
  57.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  58.             }
  59.             case 4: {
  60.                 if(!is_user_admin(players[i]))
  61.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  62.             }
  63.             case 5: {
  64.                 if(is_user_admin(players[i]) && is_user_alive(players[i]))
  65.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  66.             }
  67.             case 6: {
  68.                 if(is_user_admin(players[i]) && !is_user_alive(players[i]))
  69.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  70.             }
  71.             case 7: {
  72.                 if(!is_user_admin(players[i]) && is_user_alive(players[i]))
  73.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  74.             }
  75.             case 8: {
  76.                 if(!is_user_admin(players[i]) && !is_user_alive(players[i]))
  77.                     ShowSyncHudMsg(players[i], hudsync, message)
  78.             }
  79.             default: ShowSyncHudMsg(0, hudsync, message)
  80.         }
  81.     }
  82.     return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84.  
  85. public cmdChangeMsg(id, level, cid) {
  86.     if(!get_pcvar_num(cvar_cmd) || !cmd_access(id, level, cid, 1))
  87.         return PLUGIN_HANDLED
  88.  
  89.     new args[200], name[32]
  90.     read_args(args, charsmax(args))
  91.     remove_quotes(args)
  92.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  93.        
  94.     set_pcvar_string(cvar_message, args)
  95.     log_amx("The admin ^"%s^" change the permanent message to ^"%s^"", name, args)
  96.  
  97.     return PLUGIN_CONTINUE
  98. }
  99.  
  100. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  101.     new color[20]
  102.     static red[5], green[5], blue[5]
  103.     get_pcvar_string(cvar_color, color, charsmax(color))
  104.     parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  105.  
  106.     r = str_to_num(red)
  107.     g = str_to_num(green)
  108.     b = str_to_num(blue)
  109. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole