#include <amxmodx>
#include <csstats>
#define PLUGIN "Simply Connect Messages"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "mforce"
// Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
//#define HUD
#if !defined HUD
new const PREFIX[] = "ProKillers"
#endif
// Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
//#define CONNECT_SOUND
#if defined CONNECT_SOUND
new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
public plugin_precache() {
precache_sound(soundfile)
}
#endif
#if defined HUD
new connectsyncmsg
#endif
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
#if defined HUD
connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public client_putinserver(id) {
set_task(2.0, "csatlakozott", id)
}
public csatlakozott(id) {
if(!is_user_bot(id)) {
new name[32];
get_user_name(id, name, charsmax(name))
new izStats[8], izBody[8], iRankPos
iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
#if defined HUD
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s csatlakozott a szerverre.^nRank: %i", name, iRankPos)
#else
ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre,^3 Rank: %i", PREFIX, name, iRankPos)
#endif
#if defined CONNECT_SOUND
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
#endif
}
}
public client_disconnect(id) {
if(!is_user_bot(id)) {
new name[32];
get_user_name(id, name, charsmax(name))
#if defined HUD
set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelépett a szerverről.", name)
#else
ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelépett a szerverről.", PREFIX, name)
#endif
}
}
stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
if(id) {
if(!is_user_connected(id)) return;
players[0] = id;
pnum = 1;
}
else get_players(players, pnum, "ch");
for(new i; i < pnum; i++) {
message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(szMsg);
message_end();
}
}