hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Üdvözlő hang
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 12:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok valaki tud adni olyan plugint hogy ha fel csatlakozol a szerverre lejátszik egy hang vagy pl zenét


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Üdvözlő hang
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 12:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12.     new const PREFIX[] = "ProKillers"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19.     new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21.     public plugin_precache() {
  22.         precache_sound(soundfile)
  23.     }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27.     new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.     #if defined HUD
  32.     connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33.     #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37.     set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41.     if(!is_user_bot(id)) {
  42.         new name[32];
  43.         get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.         new izStats[8], izBody[8], iRankPos
  45.         iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  46.         #if defined HUD
  47.             set_hudmessage(0, 255, 0, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  48.             ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s csatlakozott a szerverre.^nRank: %i", name, iRankPos)
  49.         #else
  50.             ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre,^3 Rank: %i", PREFIX, name, iRankPos)
  51.         #endif
  52.         #if defined CONNECT_SOUND
  53.             client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  54.         #endif
  55.     }
  56. }
  57.  
  58. public client_disconnect(id) {
  59.     if(!is_user_bot(id)) {
  60.     new name[32];
  61.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  62.     #if defined HUD
  63.         set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  64.         ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelépett a szerverről.", name)
  65.     #else
  66.         ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelépett a szerverről.", PREFIX, name)
  67.     #endif
  68.     }
  69. }
  70.  
  71. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  72.         static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  73.         vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  74.        
  75.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  76.        
  77.         if(id) {
  78.                 if(!is_user_connected(id)) return;
  79.                 players[0] = id;
  80.                 pnum = 1;
  81.         }
  82.         else get_players(players, pnum, "ch");
  83.        
  84.         for(new i; i < pnum; i++) {
  85.                 message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  86.                 write_byte(players[i]);
  87.                 write_string(szMsg);
  88.                 message_end();
  89.         }
  90. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: csongika (2016.03.27. 12:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole