hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 21:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 277 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangok
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 16:09 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.16. 00:10
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Sziasztok ezt nekem valaki kijavitaná mert nekem nem forditja le ?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
 
#define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
 
new message[192]
new nev[32]
new Temp[192]
static color[10]
new g_vault
new olesek[33]
new szint[33]
 
 
#define ASD 17
 
//Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
 
new const szamok[ASD] = {
   50,
   150,
   200,
   250,
   300,
   350,
   400,
   450,
   500,
   550,
   600,
   650,
   700,
   750,
   800,
   850,
   900,
   950,
   
 
}
 
new const rangok[ASD+1][] = {
   "Silver I",
   "Silver II",
   "Silver III",
   "Silver IV",
   "Silver Elite",
   "Silver Elite Master",
   "Gold Nova I",
   "Gold Nova II",
   "Gold Nova III",
   "Gold Nova Master",
   "Master Gurdian I",
   "Master Guradian II",
   "Master Guardian Elite",
   "Sheriff",
   "Legendary Eagle",
   "Legendary Eagle Master",
   "Supreme Master First Class",
   "The Global Elite",
 
}
 
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /rang", "hud")
   register_clcmd("say", "sayhook")
   register_clcmd("say_team", "tshook")
   register_event("DeathMsg", "halal", "a")
   g_vault = nvault_open("namerang")
 
}
public hud(id)
{
   if(szint[id] != ASD+1)
   {
 
 
      client_print(id, print_chat, " :  %s^  Olesek : %d^n Kell meg :  %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
   }
   else {
 
      client_print(id, print_chat, " :  %s^  Olesek : %d^n Kell meg :  0",rangok[szint[id]], olesek[id])
   }
 
}
public sayhook(id)
{
 
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   get_user_name(id, nev, 31)
   if(is_user_alive(id)) {
      get_user_team(id, color, 9)
      formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
 
   }
   else {
      get_user_team(id, color, 9)
      formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
   }
   sendmessage(color)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public tshook(id)
{
   read_args (message, 191)
   remove_quotes (message)
   if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   get_user_name(id, nev, 31)
   new playerTeam = get_user_team(id)
   new playerTeamName[19]
   switch (playerTeam)
   {
      case 1: {
         copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
 
      }
      case 2: {
         copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
 
      }
      default:
      copy (playerTeamName, 9, "*NĂ©zĹ‘*")
   }
   if(is_user_alive(id))
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
 
   }
   else
   {
      get_user_team(id, color, 9)
      formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
   }
   sendtmessage(color, playerTeam)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public sendmessage(color[])
{
   new teamName[10]
   for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
   {
      get_user_team (player, teamName, 9)
      teamf (player, color)
      elkuldes(player, Temp)
      teamf(player, teamName)
   }
}
public sendtmessage(color[], playerTeam)
{
   new teamName[10]
   for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
   {
      if(get_user_team(player) == playerTeam)
      {
         get_user_team (player, teamName, 9)
         elkuldes(player, Temp)
         teamf (player, teamName)
         teamf (player, color)
      }
   }
}
public teamf(player, team[])
{
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
   write_byte(player)
   write_string(team)
   message_end()
}
public elkuldes(player, Temp[])
{
 
   message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
   write_byte( player )
   write_string( Temp )
   message_end()
 
}
 
public client_connect(id)
{   
   LoadData(id)
}
public client_disconnect(id) SaveData(id)
 
public SaveData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
 
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
 
 
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public LoadData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
   format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
 
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   new oles[32], level[32]
   parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
   olesek[id] = str_to_num(oles)
   szint[id] = str_to_num(level)
   return PLUGIN_CONTINUE
}
public halal()
{
   new killer = read_data(1)
   new victim = read_data(2)
 
   if(killer != victim)
      olesek[killer]++
 
   while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
   {
      szint[killer]++
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 16:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 18
  19.  
  20. //Ha az ASD A©rtA©ke 15 akkor a szamoknal 15 szA?m a rangoknA?l 16 szA¶veg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23.    50,
  24.    150,
  25.    200,
  26.    250,
  27.    300,
  28.    350,
  29.    400,
  30.    450,
  31.    500,
  32.    550,
  33.    600,
  34.    650,
  35.    700,
  36.    750,
  37.    800,
  38.    850,
  39.    900,
  40.    950
  41. }
  42.  
  43. new const rangok[ASD][] = {
  44.    "Silver I",
  45.    "Silver II",
  46.    "Silver III",
  47.    "Silver IV",
  48.    "Silver Elite",
  49.    "Silver Elite Master",
  50.    "Gold Nova I",
  51.    "Gold Nova II",
  52.    "Gold Nova III",
  53.    "Gold Nova Master",
  54.    "Master Gurdian I",
  55.    "Master Guradian II",
  56.    "Master Guardian Elite",
  57.    "Sheriff",
  58.    "Legendary Eagle",
  59.    "Legendary Eagle Master",
  60.    "Supreme Master First Class",
  61.    "The Global Elite"
  62.  
  63. }
  64.  
  65. public plugin_init()
  66. {
  67.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68.    register_clcmd("say /rang", "hud")
  69.    register_clcmd("say", "sayhook")
  70.    register_clcmd("say_team", "tshook")
  71.    register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72.    g_vault = nvault_open("namerang")
  73.  
  74. }
  75. public hud(id)
  76. {
  77.    if(szint[id] != ASD+1)
  78.    {
  79.  
  80.  
  81.       client_print(id, print_chat, "%s  Olesek : %d^nKell meg :  %d", rangok[szint[id]], olesek[id], szamok[szint[id]])
  82.    }
  83.    else {
  84.  
  85.       client_print(id, print_chat, " %s  Olesek : %d^n Kell meg :  0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  86.    }
  87.  
  88. }
  89. public sayhook(id)
  90. {
  91.  
  92.    read_args (message, 191)
  93.    remove_quotes (message)
  94.    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95.    {
  96.       return PLUGIN_CONTINUE
  97.    }
  98.    get_user_name(id, nev, 31)
  99.    if(is_user_alive(id)) {
  100.       get_user_team(id, color, 9)
  101.       formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  102.  
  103.    }
  104.    else {
  105.       get_user_team(id, color, 9)
  106.       formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  107.    }
  108.    sendmessage(color)
  109.    return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public tshook(id)
  112. {
  113.    read_args (message, 191)
  114.    remove_quotes (message)
  115.    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  116.    {
  117.       return PLUGIN_CONTINUE
  118.    }
  119.    get_user_name(id, nev, 31)
  120.    new playerTeam = get_user_team(id)
  121.    new playerTeamName[19]
  122.    switch (playerTeam)
  123.    {
  124.       case 1: {
  125.          copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  126.  
  127.       }
  128.       case 2: {
  129.          copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  130.  
  131.       }
  132.       default:
  133.       copy (playerTeamName, 9, "*NA©zL‘*")
  134.    }
  135.    if(is_user_alive(id))
  136.    {
  137.       get_user_team(id, color, 9)
  138.       formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  139.  
  140.    }
  141.    else
  142.    {
  143.       get_user_team(id, color, 9)
  144.       formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  145.    }
  146.    sendtmessage(color, playerTeam)
  147.    return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149. public sendmessage(color[])
  150. {
  151.    new teamName[10]
  152.    for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  153.    {
  154.       get_user_team (player, teamName, 9)
  155.       teamf (player, color)
  156.       elkuldes(player, Temp)
  157.       teamf(player, teamName)
  158.    }
  159. }
  160. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  161. {
  162.    new teamName[10]
  163.    for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  164.    {
  165.       if(get_user_team(player) == playerTeam)
  166.       {
  167.          get_user_team (player, teamName, 9)
  168.          elkuldes(player, Temp)
  169.          teamf (player, teamName)
  170.          teamf (player, color)
  171.       }
  172.    }
  173. }
  174. public teamf(player, team[])
  175. {
  176.    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  177.    write_byte(player)
  178.    write_string(team)
  179.    message_end()
  180. }
  181. public elkuldes(player, Temp[])
  182. {
  183.  
  184.    message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  185.    write_byte( player )
  186.    write_string( Temp )
  187.    message_end()
  188.  
  189. }
  190.  
  191. public client_connect(id)
  192. {  
  193.    LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public SaveData(id)
  198. {
  199.    new name[32]
  200.    get_user_name(id, name, 31)
  201.  
  202.    new vaultkey[64],vaultdata[256]
  203.    format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  204.    format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  205.  
  206.  
  207.    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  208.    return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public LoadData(id)
  211. {
  212.    new name[32]
  213.    get_user_name(id, name, 31)
  214.    new vaultkey[64],vaultdata[256]
  215.  
  216.    format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  217.    format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  218.  
  219.    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  220.    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  221.    new oles[32], level[32]
  222.    parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  223.    olesek[id] = str_to_num(oles)
  224.    szint[id] = str_to_num(level)
  225.    return PLUGIN_CONTINUE
  226. }
  227. public halal()
  228. {
  229.    new killer = read_data(1)
  230.    new victim = read_data(2)
  231.  
  232.    if(killer != victim)
  233.       olesek[killer]++
  234.  
  235.    while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  236.    {
  237.       szint[killer]++
  238.    }
  239. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]

Ők köszönték meg Pardon nek ezt a hozzászólást: roolee13 (2016.03.27. 16:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangok
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 16:20 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.02.16. 00:10
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Köszi megy a gomb :xicon_e_biggrin:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole