hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 362 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2016.03.25. 16:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2016.03.18. 22:52
Hozzászólások:1
Sziasztok!
Van egy bizonyos Pontrendszerem egy kis bolt-tal.
Még pedig ez lenne az: Bázisépítő Bolt rendszer
Ebbe beleirtam egy Arany Deagle-t, a menüben mutatja meg minden de amikor meg akarom venni akkor nem adja ide,és nem is veszi le
a pontot

itt az sma-ja:




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <nvault>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "vENOM Bolt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "^^"

#define VIPJOG ADMIN_RESERVATION

//Tároló
new pont[33]
new g_vault
new name[33][32]
new x_tempid

//Arany fegyverek
new bool:aranyak[33]
new bool:aranym4[33]
new bool:aranydeagle[33]

//Bolt itemek
new bool:orokloszer[33]
new bool:sebesseg[33]
new bool:gravitacio[33]
new hasznalta[33]

//Bolt cvarok
new killp
new killhsp
new vipkillp
new vipkillhsp
new g_lehetmeg

//Öröklőszer
// weapons offsets
#define OFFSET_CLIPAMMO 51
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
#define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)

// players offsets
#define m_pActiveItem 373

const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))

new const g_MaxClipAmmo[] =
{
0,
13, //CSW_P228
0,
10, //CSW_SCOUT
0, //CSW_HEGRENADE
7, //CSW_XM1014
0, //CSW_C4
30,//CSW_MAC10
30, //CSW_AUG
0, //CSW_SMOKEGRENADE
15,//CSW_ELITE
20,//CSW_FIVESEVEN
25,//CSW_UMP45
30, //CSW_SG550
35, //CSW_GALIL
25, //CSW_FAMAS
12,//CSW_USP
20,//CSW_GLOCK18
10, //CSW_AWP
30,//CSW_MP5NAVY
100,//CSW_M249
8, //CSW_M3
30, //CSW_M4A1
30,//CSW_TMP
20, //CSW_G3SG1
0, //CSW_FLASHBANG
7, //CSW_DEAGLE
30, //CSW_SG552
30, //CSW_AK47
0, //CSW_KNIFE
50//CSW_P90
}


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
register_clcmd("say /shop", "fomenu")

register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")

RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
register_event("ResetHUD", "newRound", "b")

killp = register_cvar("pont_kill", "3")
killhsp = register_cvar("pont_killhs", "5")

vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "700")
vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "800")

g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")

register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")

g_vault = nvault_open("[V][M] Pontjaid")
}
//Hud üzenet
public client_PreThink(id)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, " Pontjaid: %d", pont[id])

}
//Ölés pontokért
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
{
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
}
else
{
pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
}
}
else if(attacker != victim)
{
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
}
else
{
pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
//Új kör
public newRound()
{
new players[32], num
get_players(players, num)
for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
{
new id = players[i]
orokloszer[id] = false
sebesseg[id] = false
gravitacio[id] = false
aranym4[id] = false
aranyak[id] = false
aranydeagle[id] = false
hasznalta[id] = 0
}
}
//Letöltések
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_aranyak.mdl")
precache_model("models/p_aranyak.mdl")

precache_model("models/aranym4.mdl")
precache_model("models/p_aranym4.mdl")

precache_model("models/aranydeagle.mdl")
precache_model("models/p_aranydeagle.mdl")

}
//Fomenu
public fomenu(id)
{
static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
if (team == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\y[V][M] [Zombi] Bolt", "fomenut_handler");

new szoveg[192]
formatex(szoveg, 191, "1000 HP [20 pont] \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 2

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
new menu = menu_create("\y[V][M] [CT] Bolt", "fomenuct_handler");

menu_additem(menu, "+50 HP [20 pont]", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "Orok tolteny [120 pont]", "", 0); // case 3
menu_additem(menu, "\rArany M4A1 [120 pont]", "", 0); // case 4
menu_additem(menu, "\rArany AK47 [120 pont]", "", 0); // case 5
menu_additem(menu, "\rArany Deagle [50 pont]", "", 0); // case 6
menu_additem(menu, "Minigun [65 pont]", "", 0); // case 7
menu_additem(menu, "CT magozo [45 pont]", "", 0); // case 8
menu_additem(menu, "T magozo [45 pont]", "", 0); // case 9

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);

}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenut_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new command[6], name[64], access, callback;

menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

switch(item)
{
case 0: {
if(pont[id] >= 20)
{
if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
{
hasznalta[id]++
set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
pont[id] -= 20
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
}
fomenu(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
fomenu(id)
}
case 1: {
if(pont[id] >= 20)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
gravitacio[id] = true
pont[id] -= 20
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 2: {
if(pont[id] >= 20)
{
set_user_maxspeed(id, 550.0)
sebesseg[id] = true
pont[id] -= 15
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}

}

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public fomenuct_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new command[6], name[64], access, callback;

menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

switch(item)
{
case 0: {
if(pont[id] >= 20)
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
pont[id] -= 20
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 1: {
if(pont[id] >= 15)
{
set_user_maxspeed(id, 700.0)
sebesseg[id] = true
pont[id] -= 15
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 2: {
if(pont[id] >= 20)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
gravitacio[id] = true
pont[id] -= 20
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 3: {
if(pont[id] >= 120)
{
orokloszer[id] = true
pont[id] -= 120
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 4: {
if(pont[id] >= 120)
{
pont[id] -= 120
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
aranym4[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 5: {
if(pont[id] >= 120)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
aranyak[id] = true
pont[id] -= 120
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 6: {
if(pont[id] >= 50)
{
give_item(id, "weapon_Deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
aranydeagle[id] = true
pont[id] -= 50
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt] ^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 7:{
if(pont[id] >= 65)
{
give_item(id,"weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
pont[id] -= 65
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 8: {
if(pont[id] >= 45)
{
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
pont[id] -= 45
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
}
case 9: {
if(pont[id] >= 45)
{
give_item(id, "weapon_sg550")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
pont[id] -= 45
ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
fomenu(id)
}
else ColorChat(id, GREEN, "[V][M] [Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
}
}

menu_destroy(menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
//Modellek
public Event_CurWeapon(id)
{
new weap = get_user_weapon(id)
if(weap == CSW_AK47 && aranyak[id] == true)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_aranyak.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranyak.mdl")
}
else if(weap == CSW_M4A1 && aranym4[id] == true)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranym4.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranym4.mdl")
}
else if (weap == CSW_DEAGLE && aranydeagle[id] == true )
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranydeagle.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/p_aranydeagle.mdl")
}
if(orokloszer[id] == true)
{
fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
}
}
//sebzés
public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
{
new weap = get_user_weapon(attacker)
if(weap == CSW_AK47 && aranyak[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && aranym4[attacker] == true || weap == CSW_DEAGLE &&aranydeagle[attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
}
return HAM_IGNORED;
}
//Nvault, mentés
public mentes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256]

format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
format(vaultdata,255,"%d", pont[id])

nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public betoltes(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256]

format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])

nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)

pont[id] = str_to_num(vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id);
remove_task(id);
pont[id] = 0;
orokloszer[id] = false
sebesseg[id] = false
gravitacio[id] = false
aranym4[id] = false
aranyak[id] = false
aranydeagle[id] = false
hasznalta[id] = 0
}

public client_connect(id)
{
get_user_name(id, name[id], 31)
betoltes(id);
}
public kuldesmenu(id)
{
new menu = menu_create("\y[V][M] Pont Kuldes", "kuldes_handler");
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szTempid[10];
get_players(players, pnum);
for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
{
get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}

}
public kuldes_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
x_tempid = str_to_num(data);
client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ponts(id)
{
new uzenet[121];
new kuldoneve[32], tempname[32]
read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
remove_quotes(uzenet)
get_user_name(id, kuldoneve, 31)
get_user_name(x_tempid, tempname, 31)

pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
ColorChat(0, GREEN, "[V][M] Pontrendszer ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)

}

Valaki ebbe megcsinálná nekem hogy működjön kérlek titeket.
Előre is köszi a segitséget!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2016.03.27. 18:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2016.01.30. 12:31
Hozzászólások:112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Idézet:
give_item(id, "weapon_Deagle")


Talán kis d betűvel??

give_item(id, "weapon_deagle") ???


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2016.03.27. 19:16 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2016.03.27. 12:30
Hozzászólások:173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Bolt"
  7. #define VERSION "0.5"
  8. #define AUTHOR "CoCaiNe"
  9.  
  10. new menu
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  15. {
  16.     menu = menu_create("\ySzerver Bolt \d[\wBy CoCaInE\d]","func_menu");
  17.     menu_additem( menu, "\wArany Dezi \y(\r200$\y)")
  18.     menu_additem( menu, "\wArany Ak \y(\r400$\y)")
  19.     menu_additem( menu, "\wArany M4 \y(\r800$\y)")
  20.     menu_additem( menu, "\wPajzs \y(\r700$\y)")
  21.     menu_additem( menu, "\wIsten mod \y(\r2000$\y)")
  22.     menu_additem( menu, "\wVilagitas \y - \rPiros \y(\r1$\y)")
  23.     menu_additem( menu, "\wVilagitas \y - \rKek \y(\r1$\y)")
  24.     menu_additem( menu, "\wVilagitas \y - \rZold \y(\r1$\y)")
  25.     menu_additem( menu, "\wVilagitas \y - \rSarga \y(\r1$\y)")
  26.     menu_additem( menu, "\wVilagitas \y - \rLila \y(\r1$\y)")
  27. }
  28. register_clcmd("say /shop","go_menu");
  29. register_clcmd("say /bolt","go_menu");
  30. register_clcmd("say shop","go_menu");
  31. register_clcmd("/shop","go_menu");
  32. register_clcmd("shop","go_menu");
  33. register_event("ResetHUD","reset","be")
  34.  
  35. //cvarok
  36.  
  37. register_cvar("bolt_arany_dezi","200")
  38. register_cvar("bolt_arany_ak","400")
  39. register_cvar("bolt_arany_m4","800")
  40. register_cvar("bolt_pajzs","700")
  41. register_cvar("bolt_isten_mod","2000")
  42. register_cvar("bolt_isten_mod_time","30")
  43. register_cvar("bolt_vilagitas_piros","1")
  44. register_cvar("bolt_vilagitas_kek","1")
  45. register_cvar("bolt_vilagitas_zold","1")
  46. register_cvar("bolt_vilagitas_sarga","1")
  47. register_cvar("bolt_vilagitas_lila","1")
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public func_menu(id, menu, key)
  52. {
  53. key++
  54. new penz = cs_get_user_money(id);
  55.  
  56. if(key == 1) {
  57.     new money = get_cvar_num("bolt_arany_dezi")
  58.    
  59.     if(penz >= money)
  60.     {
  61.         set_user_gravity(id, 0.100)
  62.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  63.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a Dezit!")
  64.     }
  65.     else {
  66.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  67.     }
  68. }
  69. if(key == 2) {
  70.     new money = get_cvar_num("bolt_arany_ak")
  71.     if(penz >= money)
  72.     {
  73.         set_user_maxspeed(id, 900.0)
  74.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  75.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted az ak-t!")
  76.     }
  77.     else {
  78.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!")
  79.     }
  80. }
  81. if(key == 3) {
  82.     new money = get_cvar_num("bolt_arany_m4")
  83.     if(penz >= money)
  84.     {
  85.         set_user_health(id, 200)
  86.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  87.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted az m4-et!")
  88.     }
  89.     else {
  90.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  91.     }
  92. }
  93. if(key == 4) {
  94.     new money = get_cvar_num("bolt_pajzs")
  95.     if(penz >= money)
  96.     {
  97.         set_user_armor(id, 150)
  98.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  99.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a pajzsot!")
  100.     }
  101.     else {
  102.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  103.     }
  104. }
  105. if(key == 5) {
  106.     new money = get_cvar_num("bolt_isten_mod")
  107.     new time = get_cvar_num("bolt_isten_mod_time")
  108.     if(penz >= money)
  109.     {
  110.         set_user_godmode(id, 1)
  111.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  112.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted az orok eletet!")
  113.         set_task(time,"godmodoff",id)
  114.     }
  115.     else {
  116.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  117.     }
  118. }
  119. if(key == 6) {
  120.     new money = get_cvar_num("bolt_vilagitas_piros")
  121.     if(penz >= money)
  122.     {
  123.         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
  124.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  125.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a vilagitast(piros)!")
  126.     }
  127.     else {
  128.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  129.     }
  130. }
  131. if(key == 7) {
  132.     new money = get_cvar_num("bolt_vilagitas_kek")
  133.     if(penz >= money)
  134.     {
  135.         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
  136.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  137.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a vilagitast(kek)!")
  138.     }
  139.     else {
  140.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  141.     }
  142. }
  143. if(key == 8) {
  144.     new money = get_cvar_num("bolt_vilagitas_zold")
  145.     if(penz >= money)
  146.     {
  147.         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,255,0,kRenderNormal,25)
  148.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  149.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a vilagitast(zold)!")
  150.     }
  151.     else {
  152.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  153.     }
  154. }
  155. if(key == 9) {
  156.     new money = get_cvar_num("bolt_vilagitas_sarga")
  157.     if(penz >= money)
  158.     {
  159.         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,255,0,kRenderNormal,25)
  160.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  161.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a vilagitast(sarga)!")
  162.     }
  163.     else {
  164.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  165.     }
  166. }
  167. if(key == 10) {
  168.     new money = get_cvar_num("bolt_vilagitas_lila")
  169.     if(penz >= money)
  170.     {
  171.         set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,155,48,255,kRenderNormal,25)
  172.         cs_set_user_money(id,penz-money)
  173.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Te megvetted a vilagitast(lila)!")
  174.     }
  175.     else {
  176.         ColorChat(id, BLUE, "^x04[Bolt] ^x03Nincs eleg penzed!");
  177.     }
  178. }
  179. return PLUGIN_HANDLED
  180. }
  181. public go_menu(id)
  182. {
  183. menu_display(id,menu)
  184.  
  185. return PLUGIN_HANDLED
  186. }
  187. public reset(id) {
  188. client_print(id,print_chat,"Szerver bolt: /bolt");
  189. }
  190. public godmodoff(id)
  191. {
  192.     set_user_godmode(id, 0)
  193. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole