hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 223 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 223 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 14:38 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Végülis igaz. :D

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.18. 16:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=221523

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 10:42 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Amit eddig összeszedtem:
K : egy konstans érték, a csapat összpontjához ellentétesen aránylik, 16 és 32 közt lehet az értéke. Még hiányzik, h pontosan hogy számoljuk, figyelembe kéne venni a csapattagokat + az összesített pontjukat.
W : 1 vagy 0 attól függően, hogy nyert-e az adott csapat. ( 1 - nyert, 0 - bukta )
DR : a két csapat összpontjának különbsége. ( adott csapat DR-e = másik csapat összpontja - adott csapat összpontja )
WE = 1 / ( ( DR \ 400)^10 + 1 ) ( '^' mint tizediken, nem bitenkénti kizáró vagy )
RN[ csapat ] = összpont[ csapat ] + K[ csapat ] * ( W[ csapat ] + WE[ csapat ] )

Leszámolod mindkettőre az RN-t, és utána:

Kapott pont = RN[ csapat ] - összpont[ csapat ]

Ahogy próbálgattam, ha nagy különbség van a két csapat közt és nyer a gyengébb, akkor kap 100 - 200 pont körül, ami 32 emberre leosztva....

Amit találtam a gépen, nagyja megvan:
  1. public evTeamScore( ) // register_event( "TeamScore", "evTeamScore", "a" );
  2. {
  3.     static iScore[ 2 ], iW[ 2 ], iDR[ 2 ], iWE[ 2 ], iK[ 2 ];
  4.  
  5.     new sTeamName[ 2 ];
  6.     read_data( 1, sTeamName, 1 );
  7.     new iTeam =  sTeamName[ 0 ] == 'T';
  8.  
  9.     new iNewScore = read_data( 2 );
  10.     iNewScore -= iScore[ iTeam ];
  11.     iScore[ iTeam ] += iNewScore;
  12.  
  13.     iW[ iTeam ] = iNewScore;
  14.     iDR[ iTeam ] = g_iTeamElo[ iTeam ^ 1 ] - g_iTeamElo[ iTeam ];
  15.     iWE[ iTeam ] = 1 / ( power( iDR / 400, 10 ) +  1 ); // Kicsit pontatlan, tört számokkal lehet jobb lenne.
  16.  
  17.     /* Ettől valami jobb megoldás kéne, ha kevesen vannak fent túl könnyű fejlődni csúcs időhöz képest.
  18.     if ( 0 <= g_iTeamElo[ iTeam ] <= 14999 )
  19.         iK[ iTeam ] = 32;
  20.     else if ( 15000 <= g_iTeamElo[ iTeam ] <= 29999 )
  21.         iK[ iTeam ] = 24;
  22.     else
  23.         iK[ iTeam ] = 16;
  24.     */
  25.  
  26.     if ( iTeam )
  27.     {
  28.         // Rn = Ro + K * ( W + We )
  29.         // i = 12351    en = 8567   == 3784
  30.         //we = 3.47
  31.         //we2 = 0.99
  32.         //RN = 12462
  33.         //Diff = 111
  34.        
  35.         new iRN[ 2 ], iDiff[ 2 ];
  36.        
  37.         iRN[ 1 ] = g_iTeamElo[ 1 ] + iK[ 1 ] * ( iW[ 1 ] + iWE[ 1 ] );
  38.         iDiff[ 1 ] = iRN[ 1 ] - g_iTeamElo[ 1 ];
  39.        
  40.         iRN[ 0 ] = g_iTeamElo[ 0 ] + iK[ 0 ] * ( iW[ 0 ] + iWE[ 0 ] );
  41.         iDiff[ 0 ] = iRN[ 0 ] - g_iTeamElo[ 0 ];
  42.     }
  43. }


És akkor még kéne, h aki a kör mvp -je lett az többet kapjon mint a többiek + valahogy egyéni ponthoz képest kapjunk a nyert pontokból. ( ha kevesebb pontod van többet, nehezebb legyen fejlődni )
Visszabukáshoz nem találtam ki semmit, majd két havonta lekaptok mindenkitől pár száz pontot azt szenvedjen újra, ahogy hallom ez működik cs:go-ban is xd

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást (összesen 3): mforce (2016.03.29. 17:12) • kengurumancs (2016.03.29. 21:48) • demon (2016.03.30. 20:52)
  Népszerűség: 6.82%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 10:46 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <cstrike>
  4.     #include <csstats>
  5.  
  6.     #pragma tabsize 0
  7.  
  8.     #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9.     #define VERSION "1.5"
  10.     #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU"
  11.  
  12.     #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13.     #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15.     #define RANK_SILVER 0
  16.     #define RANK_SILVER2 1
  17.     #define RANK_SILVER3 2
  18.     #define RANK_SILVER4 3
  19.     #define RANK_SILVERE 4
  20.     #define RANK_SILVEREM 5
  21.     #define RANK_NOVA 6
  22.     #define RANK_NOVA2 7
  23.     #define RANK_NOVA3 8
  24.     #define RANK_NOVAM 9
  25.     #define RANK_AK 10
  26.     #define RANK_AK2 11
  27.     #define RANK_DAK 12
  28.     #define RANK_SHERIFF 13
  29.     #define RANK_SAS 14
  30.     #define RANK_SASM 15
  31.     #define RANK_SUPREME 16
  32.     #define RANK_GLOBAL 17
  33.     #define RANK_UBER 18
  34.  
  35.     #define MAXRANKS 19
  36.  
  37.     new message[192]
  38.  
  39.     new strName[191]
  40.     new strText[191]
  41.     new sayText
  42.     new teamInfo
  43.     new maxPlayers
  44.     new PlayerRank[33]
  45.     new Float:HUD_INTERVAL
  46.  
  47.     new static color[10]
  48.  
  49.     new const RANKS[MAXRANKS][] =
  50.     {
  51.         "Silver I",
  52.         "Silver II",
  53.         "Silver III",
  54.         "Silver IV",
  55.         "Silver Elite",
  56.         "Silver Elite Mester",
  57.         "Arany Nova I",
  58.         "Arany Nova II",
  59.         "Arany Nova III",
  60.         "Arany Nova Mester",
  61.         "AK",
  62.         "Koszorus AK",
  63.         "Dupla AK",
  64.         "Sheriff",
  65.         "Sas",
  66.         "Sas Mester",
  67.         "Supreme",
  68.         "Global Elite",
  69.         "Legenda"
  70.     }
  71.  
  72.     #define size 18
  73.  
  74.     new const szamok[size] =
  75.     {
  76.         50,
  77.         100,
  78.         200,
  79.         300,
  80.         450,
  81.         650,
  82.         800,
  83.         1000,
  84.         1200,
  85.         1400,
  86.         1700,
  87.         2000,
  88.         2500,
  89.         3000,
  90.         3600,
  91.         4500,
  92.         5500,
  93.         20000
  94.     }
  95.  
  96.     public plugin_init()
  97.     {
  98.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  99.         register_clcmd("say /rang", "hud")
  100.         register_clcmd("say rang", "hud")
  101.         register_clcmd ("say", "hook_say")
  102.         register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  103.  
  104.         register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  105.         register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  106.         sethudtime()
  107.  
  108.         sayText = get_user_msgid ("SayText")
  109.         teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  110.         maxPlayers = get_maxplayers()
  111.  
  112.         set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  113.  
  114.         register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  115.     }
  116.  
  117.     public sethudtime()
  118.     {
  119.         new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  120.         if (refreshtime == 0.9)
  121.         {
  122.             HUD_INTERVAL = 0.9
  123.         }
  124.         else if (refreshtime != 0.9)
  125.         {
  126.             HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  127.         }
  128.  
  129.         return PLUGIN_CONTINUE
  130.     }
  131.  
  132.     public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  133.     {
  134.         return PLUGIN_HANDLED
  135.     }
  136.  
  137.     public korUzenet()
  138.     {
  139.         ColorChat( 0, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  140.         return PLUGIN_HANDLED;
  141.     }
  142.  
  143.     public hud(id)
  144.     {
  145.         new stats[8]
  146.     new bodyhits[8]
  147.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  148.  
  149.         ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  150.  
  151.         if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  152.         {
  153.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  154.             ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  155.         }
  156.         else
  157.         {
  158.             //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  159.             ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  160.         }
  161.     }
  162.  
  163.     public hook_say(id)
  164.     {
  165.         read_args (message, 191)
  166.         remove_quotes (message)
  167.  
  168.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  169.         return PLUGIN_CONTINUE
  170.  
  171.         new name[32]
  172.         get_user_name (id, name, 31)
  173.  
  174.         new isAlive, alive[32]
  175.  
  176.         if (is_user_alive (id))
  177.         {
  178.             isAlive = 1
  179.             alive = "^1 "
  180.         }
  181.         else
  182.         {
  183.             isAlive = 0
  184.             alive = "^1*HALOTT* "
  185.         }
  186.  
  187.         //static color[10]
  188.  
  189.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  190.         {
  191.             //get_user_team (id, color, 9)
  192.             getTeam(id)
  193.             format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  194.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  195.         }  
  196.  
  197.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  198.         {
  199.             getTeam(id)
  200.             format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  201.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  202.         }    
  203.  
  204.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  205.         {
  206.             getTeam(id)
  207.             format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  208.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  209.         }
  210.  
  211.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  212.         {
  213.             getTeam(id)
  214.             format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  215.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  216.         }
  217.  
  218.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  219.         sendMessage (color, isAlive)
  220.  
  221.         return PLUGIN_CONTINUE
  222.     }
  223.  
  224.     public hook_teamsay(id)
  225.     {
  226.         new playerTeam = get_user_team(id)
  227.         new playerTeamName[19]
  228.  
  229.         switch (playerTeam)
  230.         {
  231.             case 1:
  232.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  233.  
  234.             case 2:
  235.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  236.  
  237.             default:
  238.             copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  239.         }
  240.  
  241.         read_args (message, 191)
  242.         remove_quotes (message)
  243.  
  244.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  245.         return PLUGIN_CONTINUE
  246.  
  247.         new isAlive, alive[32]
  248.  
  249.         if (is_user_alive (id))
  250.         {
  251.             isAlive = 1
  252.             alive = "^1 "
  253.         }
  254.         else
  255.         {
  256.             isAlive = 0
  257.             alive = "^1*HALOTT* "
  258.         }
  259.  
  260.         new name[32]
  261.         get_user_name (id, name, 31)
  262.  
  263.         //static color[10]
  264.  
  265.         if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  266.         {
  267.             //get_user_team (id, color, 9)
  268.             getTeam(id)
  269.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[TULAJ][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  270.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  271.         }  
  272.  
  273.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  274.         {
  275.             getTeam(id)
  276.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[ADMIN][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  277.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  278.         }    
  279.  
  280.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  281.         {
  282.             getTeam(id)
  283.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[VIP][%s] ^3%s:",alive , playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  284.             format (strText, 191, "^4%s", message)
  285.         }
  286.  
  287.         else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  288.         {
  289.             getTeam(id)
  290.             format (strName, 191, "%s(%s)^4[%s] ^3%s:",alive ,playerTeamName, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  291.             format (strText, 191, "^1%s", message)
  292.         }
  293.  
  294.         format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  295.         sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  296.  
  297.         return PLUGIN_CONTINUE
  298.     }
  299.  
  300.     public sendMessage (color[], alive)
  301.     {
  302.         new teamName[10]
  303.  
  304.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  305.         {
  306.         if (!is_user_connected(player))
  307.             continue
  308.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  309.             {
  310.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  311.                 changeTeamInfo (player, color)
  312.                 writeMessage (player, message)
  313.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  314.             }
  315.         }
  316.     }
  317.  
  318.     public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  319.     {
  320.         new teamName[10]
  321.  
  322.         for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  323.         {
  324.         if (!is_user_connected(player))
  325.             continue
  326.  
  327.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  328.             {
  329.                 if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  330.                 {
  331.                     get_user_team (player, teamName, 9)
  332.                     changeTeamInfo (player, color)
  333.                     writeMessage (player, message)
  334.                     changeTeamInfo (player, teamName)
  335.                 }
  336.             }
  337.         }
  338.     }
  339.  
  340.     public changeTeamInfo (player, team[])
  341.     {
  342.         message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)  
  343.         write_byte (player)
  344.         write_string (team)
  345.         message_end()  
  346.     }
  347.  
  348.     public writeMessage (player, message[])
  349.     {
  350.         message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  351.         write_byte (player)
  352.         write_string (message)
  353.         message_end ()
  354.     }
  355.  
  356.     stock bool:is_user_steam(id)
  357.     {
  358.         static dp_pointer;
  359.  
  360.         if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  361.         {
  362.             server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  363.             server_exec();
  364.             return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  365.         }
  366.  
  367.         return false;
  368.     }
  369.  
  370.     public client_putinserver(id)
  371.     {
  372.         if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  373.         {
  374.             return PLUGIN_HANDLED
  375.         }
  376.         else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  377.         {
  378.             set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  379.         }
  380.         else
  381.         {
  382.             set_task(0.5, "remTask", id)
  383.         }
  384.  
  385.         return PLUGIN_CONTINUE
  386.     }
  387.  
  388.     public remTask(id)
  389.     {
  390.         remove_task(id, 0)
  391.     }
  392.  
  393.     public getTeam(id)
  394.     {
  395.         get_user_team (id, color, 9)
  396.     }
  397.  
  398.     public setDisplay(id)
  399.     {
  400.         if(!is_user_connected(id))
  401.             return PLUGIN_CONTINUE
  402.  
  403.     new stats[8]
  404.     new bodyhits[8]
  405.         get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  406.  
  407.         if(stats[0] < 50)
  408.         {
  409.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  410.         }
  411.         else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 100)
  412.         {
  413.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  414.         }
  415.         else if(stats[0] >= 100 && stats[0] < 200)
  416.         {
  417.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  418.         }
  419.         else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 300)
  420.         {
  421.             PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  422.         }
  423.         else if(stats[0] >= 300 && stats[0] < 450)
  424.         {
  425.             PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  426.         }
  427.         else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 650)
  428.         {
  429.             PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  430.         }
  431.         else if(stats[0] >= 650 && stats[0] < 800)
  432.         {
  433.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  434.         }
  435.         else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1000)
  436.         {
  437.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  438.         }
  439.         else if(stats[0] >= 1000 && stats[0] < 1200)
  440.         {
  441.             PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  442.         }
  443.         else if(stats[0] >= 1200 && stats[0] < 1400)
  444.         {
  445.             PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  446.         }
  447.         else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1700)
  448.         {
  449.             PlayerRank[id] = RANK_AK
  450.         }
  451.         else if(stats[0] >= 1700 && stats[0] < 2000)
  452.         {
  453.             PlayerRank[id] = RANK_AK2
  454.         }
  455.         else if(stats[0] >= 2000 && stats[0] < 2500)
  456.         {
  457.             PlayerRank[id] = RANK_DAK
  458.         }
  459.         else if(stats[0] >= 2500 && stats[0] < 3000)
  460.         {
  461.             PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  462.         }
  463.         else if(stats[0] >= 3000 && stats[0] < 3600)
  464.         {
  465.             PlayerRank[id] = RANK_SAS
  466.         }
  467.         else if(stats[0] >= 3600 && stats[0] < 4500)
  468.         {
  469.             PlayerRank[id] = RANK_SASM
  470.         }
  471.         else if(stats[0] >= 4500 && stats[0] < 5500)
  472.         {
  473.             PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  474.         }
  475.         else if(stats[0] >= 5500 && stats[0] < 20000)
  476.         {
  477.             PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  478.         }
  479.         else if(stats[0] >= 20000)
  480.         {
  481.             PlayerRank[id] = RANK_UBER
  482.         }
  483.  
  484.         set_hudmessage(142, 239, 39, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  485.         show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i ^nRang: %s", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  486.         //show_hudmessage(id, "%s ^nÖlések: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  487.  
  488.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  489.  
  490.         return PLUGIN_CONTINUE
  491.     }
  492.  
  493.     stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  494.     {
  495.         new count = 1, players[32];
  496.         static msg[191];
  497.         vformat(msg, 190, input, 3);
  498.  
  499.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  500.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  501.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  502.  
  503.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  504.         {
  505.             for (new i = 0; i < count; i++)
  506.             {
  507.                 if (is_user_connected(players[i]))
  508.                 {
  509.                     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  510.                     write_byte(players[i]);
  511.                     write_string(msg);
  512.                     message_end();
  513.                 }
  514.             }
  515.         }
  516.     }
  517. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  518. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  519. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 10:53 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Na csongika, akkor most olvasd el az első oldaltól. Épp ez a lényeg, h kicsit bonyolultabb, nehezebb legyen a fejlődés xyz mennyiségű ölés ígyis - úgyis összegyűlik, így viszont ha szar a csapat és nem nyeritek a köröket kb semmit se fejlődtök. Nekem ez lenne a célom, h kicsit bíztatva legyenek pub szerókon is, h csapatban játszanak és ne csak jobbra - balra futkossanak.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 11:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Akosch:. írta:
Na csongika, akkor most olvasd el az első oldaltól. Épp ez a lényeg, h kicsit bonyolultabb, nehezebb legyen a fejlődés xyz mennyiségű ölés ígyis - úgyis összegyűlik, így viszont ha szar a csapat és nem nyeritek a köröket kb semmit se fejlődtök. Nekem ez lenne a célom, h kicsit bíztatva legyenek pub szerókon is, h csapatban játszanak és ne csak jobbra - balra futkossanak.



Ja ok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 17:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Akosch:. írta:
Amit eddig összeszedtem:
K : egy konstans érték, a csapat összpontjához ellentétesen aránylik, 16 és 32 közt lehet az értéke. Még hiányzik, h pontosan hogy számoljuk, figyelembe kéne venni a csapattagokat + az összesített pontjukat.
W : 1 vagy 0 attól függően, hogy nyert-e az adott csapat. ( 1 - nyert, 0 - bukta )
DR : a két csapat összpontjának különbsége. ( adott csapat DR-e = másik csapat összpontja - adott csapat összpontja )
WE = 1 / ( ( DR \ 400)^10 + 1 ) ( '^' mint tizediken, nem bitenkénti kizáró vagy )
RN[ csapat ] = összpont[ csapat ] + K[ csapat ] * ( W[ csapat ] + WE[ csapat ] )

Leszámolod mindkettőre az RN-t, és utána:

Kapott pont = RN[ csapat ] - összpont[ csapat ]

Ahogy próbálgattam, ha nagy különbség van a két csapat közt és nyer a gyengébb, akkor kap 100 - 200 pont körül, ami 32 emberre leosztva....

Amit találtam a gépen, nagyja megvan:
  1. public evTeamScore( ) // register_event( "TeamScore", "evTeamScore", "a" );
  2. {
  3.     static iScore[ 2 ], iW[ 2 ], iDR[ 2 ], iWE[ 2 ], iK[ 2 ];
  4.  
  5.     new sTeamName[ 2 ];
  6.     read_data( 1, sTeamName, 1 );
  7.     new iTeam =  sTeamName[ 0 ] == 'T';
  8.  
  9.     new iNewScore = read_data( 2 );
  10.     iNewScore -= iScore[ iTeam ];
  11.     iScore[ iTeam ] += iNewScore;
  12.  
  13.     iW[ iTeam ] = iNewScore;
  14.     iDR[ iTeam ] = g_iTeamElo[ iTeam ^ 1 ] - g_iTeamElo[ iTeam ];
  15.     iWE[ iTeam ] = 1 / ( power( iDR / 400, 10 ) +  1 ); // Kicsit pontatlan, tört számokkal lehet jobb lenne.
  16.  
  17.     /* Ettől valami jobb megoldás kéne, ha kevesen vannak fent túl könnyű fejlődni csúcs időhöz képest.
  18.     if ( 0 <= g_iTeamElo[ iTeam ] <= 14999 )
  19.         iK[ iTeam ] = 32;
  20.     else if ( 15000 <= g_iTeamElo[ iTeam ] <= 29999 )
  21.         iK[ iTeam ] = 24;
  22.     else
  23.         iK[ iTeam ] = 16;
  24.     */
  25.  
  26.     if ( iTeam )
  27.     {
  28.         // Rn = Ro + K * ( W + We )
  29.         // i = 12351    en = 8567   == 3784
  30.         //we = 3.47
  31.         //we2 = 0.99
  32.         //RN = 12462
  33.         //Diff = 111
  34.        
  35.         new iRN[ 2 ], iDiff[ 2 ];
  36.        
  37.         iRN[ 1 ] = g_iTeamElo[ 1 ] + iK[ 1 ] * ( iW[ 1 ] + iWE[ 1 ] );
  38.         iDiff[ 1 ] = iRN[ 1 ] - g_iTeamElo[ 1 ];
  39.        
  40.         iRN[ 0 ] = g_iTeamElo[ 0 ] + iK[ 0 ] * ( iW[ 0 ] + iWE[ 0 ] );
  41.         iDiff[ 0 ] = iRN[ 0 ] - g_iTeamElo[ 0 ];
  42.     }
  43. }


És akkor még kéne, h aki a kör mvp -je lett az többet kapjon mint a többiek + valahogy egyéni ponthoz képest kapjunk a nyert pontokból. ( ha kevesebb pontod van többet, nehezebb legyen fejlődni )
Visszabukáshoz nem találtam ki semmit, majd két havonta lekaptok mindenkitől pár száz pontot azt szenvedjen újra, ahogy hallom ez működik cs:go-ban is xd


Tetszik, de valami minimális minuszt csak bele kellene vinni. Mert anélkül akkor csak egy időigényesebb rank rendszer.
Ha már így bele mélyedtél, szerintem nem kihívás :D
Semmi biszem-baszom plugint nem használok, de egy ilyen szerintem egy alap szerón is elférne. Van miért lövöldözni (e-pénisz).

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [Ötlet] ~ CS:GO (1.6) Rankrendszer.
HozzászólásElküldve: 2016.03.29. 17:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha van valami jó ötlet pont levonásra + a többi említett hiányosságra, akkor mondjátok :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole