hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 14:08 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hali!

Valaki el tudja küldeni magyarul a visszaszámolást 10-tól 1-ig? Előre is köszönöm!

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 17:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Tíz, kilenc, nyolc, hét, hat, öt, négy, három, kettő, egy.

Mikor kezdjen visszaszámolni, milyen időközönként stb stb.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 17:59 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Zombihoz kell, de csak a hang kéne :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 19:16 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Keresek eggyet neked


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 19:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
SZILARD írta:
Zombihoz kell, de csak a hang kéne :D


re


Csatolmányok:
szmekk.rar [516.55 KiB]
Letöltve 85 alkalommal.

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: SZILARD (2016.03.31. 19:21)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 19:21 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
SmaCk írta:
SZILARD írta:
Zombihoz kell, de csak a hang kéne :D


re

köszi

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Visszaszámolás
HozzászólásElküldve: 2016.03.31. 19:25 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
[ZP] Visszaszámláló hang


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. #define PLUGIN "[ZP] Infection Countdown Remix"
  7. #define VERSION "1.3"
  8. #define AUTHOR "Dels"
  9.  
  10. new countdown_timer, cvar_countdown_sound;
  11. new g_msgsync;
  12. const TASK_ID = 1603;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);  
  17.     register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0");
  18.     register_dictionary("zp_countdown_remix.txt");
  19.    
  20.     //needed for smooth countdown display
  21.     g_msgsync = CreateHudSyncObj();
  22.    
  23.     //cvars
  24.     cvar_countdown_sound = register_cvar("countdown_sound", "1"); //1 to enable, 0 to disable
  25. }
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29.     precache_sound("fvox/biohazard_detected.wav");
  30.     precache_sound("fvox/one.wav");
  31.     precache_sound("fvox/two.wav");
  32.     precache_sound("fvox/three.wav");
  33.     precache_sound("fvox/four.wav");
  34.     precache_sound("fvox/five.wav");
  35.     precache_sound("fvox/six.wav");
  36.     precache_sound("fvox/seven.wav");
  37.     precache_sound("fvox/eight.wav");
  38.     precache_sound("fvox/nine.wav");
  39.     precache_sound("fvox/ten.wav");
  40.     precache_sound("fvox/eleven.wav");
  41.     precache_sound("fvox/twelve.wav");
  42.     precache_sound("fvox/thirteen.wav");
  43.     precache_sound("fvox/fourteen.wav");
  44.     precache_sound("fvox/fifteen.wav");
  45. }
  46.  
  47. public event_round_start()
  48. {
  49.     //bugfix
  50.     remove_task(TASK_ID);
  51.    
  52.     countdown_timer = get_cvar_num("zp_delay") - 1;
  53.     set_task(4.0, "countdown", TASK_ID);
  54. }
  55.  
  56. public countdown()
  57. {  
  58.     new speak[16][] = {
  59.     "fvox/biohazard_detected.wav",
  60.     "fvox/one.wav",
  61.     "fvox/two.wav",
  62.     "fvox/three.wav",
  63.     "fvox/four.wav",
  64.     "fvox/five.wav",
  65.     "fvox/six.wav",
  66.     "fvox/seven.wav",
  67.     "fvox/eight.wav",
  68.     "fvox/nine.wav",
  69.     "fvox/ten.wav",
  70.     "fvox/eleven.wav",
  71.     "fvox/twelve.wav",
  72.     "fvox/thirteen.wav",
  73.     "fvox/fourteen.wav",
  74.     "fvox/fifteen.wav"
  75.     }
  76.  
  77.     if (countdown_timer > 1)
  78.     {
  79.         //emit_sound(0, CHAN_VOICE, speak[countdown_timer-1], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  80.         if (cvar_countdown_sound != 0)
  81.             client_cmd(0, "spk %s", speak[countdown_timer-1]);
  82.            
  83.         set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
  84.         if (countdown_timer != 1)
  85.             ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTDOWN_MSG", countdown_timer-1); //the new way
  86.     }
  87.     --countdown_timer;
  88.        
  89.     if(countdown_timer >= 1)
  90.         set_task(1.0, "countdown", TASK_ID);
  91.     else
  92.         remove_task(TASK_ID);
  93. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole