hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rush működő
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 13:03 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.25. 22:15
Hozzászólások: 159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok tudtok nekem adni egy működő rush háló plugint amit beteszek a szerverre és már megy is egy olyan kellene onyldust2 szerverrre!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush működő
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 13:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék :)

Anti-Rush by kiki

Ők köszönték meg Uwillpay nek ezt a hozzászólást: Configos91 (2016.04.02. 20:22)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush működő
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 13:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN  "Anti-Rush"
  8. #define AUTHOR  "Kiki33"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define TASK 500743
  11. #define TASK2 541246
  12.  
  13. new bool:rushmehet
  14. new g_screenfade, MessageSay;
  15. new kor_indult=0;
  16. new Float:TESZTELES=0.1
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  22. g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  23. MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  24.  
  25. new mapname[10]
  26. get_mapname(mapname,9)
  27. if(equali(mapname, "de_dust2"))
  28. {
  29. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  30. register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  31. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  32. set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  33. }
  34. }
  35. public eRoundEnd()
  36. {
  37. kor_indult=0
  38. rushmehet=false
  39.  
  40. if(task_exists(TASK2))
  41. {
  42. remove_task(TASK2)
  43. }
  44. }
  45. public eRound_start()
  46. {
  47. kor_indult=0
  48. rushmehet=false;
  49. kor_indult++
  50. if(task_exists(TASK2))
  51. {
  52. remove_task(TASK2)
  53. }
  54. set_task(90.0, "rush_mehet", TASK2)
  55.  
  56. new players[32], num
  57. get_players(players,num)
  58. for(new i = 0; i < num; i++)
  59. {
  60. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
  61. {      
  62. colored_print(players[i], "!g[WorldDustII] !tTilos a rusholás !g90 !tmásodpercig!")
  63. }
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public bomb_planted()
  68. {
  69. remove_task(TASK2)
  70. rush_mehet()
  71. rushmehet=true;
  72. }
  73.  
  74. public kordinata()
  75. {
  76. if(rushmehet == true)
  77. return
  78.  
  79. if (get_alivetesnum() <= 1)
  80. {
  81. rush_mehet()
  82. return
  83. }
  84. new players[32], num
  85. get_players(players,num)
  86. for(new i = 0; i < num; i++)
  87. {
  88. new origin[3];
  89. get_user_origin(players[i], origin, 0)
  90. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i]))
  91. {
  92. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  93. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  94. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  95. {
  96. new Float: velocity[3]
  97. new Float: DW
  98. pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  99. DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  100. velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  101. velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  102. if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0  
  103. set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  104. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  105. write_short(1<<12)
  106. write_short(5)
  107. write_short(0x0000)
  108. write_byte(255)
  109. write_byte(255)
  110. write_byte(255)
  111. write_byte(255)
  112. message_end()
  113. }
  114. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  115. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  116. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  117. {
  118. user_silentkill(players[i])
  119. client_print(players[i], print_chat, "!g[WorldDustII] !tTILOS a bug, !yezért !gmeghaltál!");
  120. }
  121. }
  122. }
  123. }
  124.  
  125. public rush_mehet()
  126. {
  127. if(kor_indult<1) return
  128. remove_task(TASK2)
  129. kor_indult=0
  130. rushmehet = true;
  131. new players[32], num
  132. get_players(players,num)
  133. for(new i = 0; i < num; i++)
  134. {
  135. if(is_user_connected(players[i]))
  136. {      
  137. colored_print(players[i], "!g[WorldDustII] !yA !tCounter-Terroristák !yrusholhatnak.")
  138. }
  139. }
  140. }
  141.  
  142. public client_disconnect(id)
  143. {
  144. remove_task(id)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147.  
  148. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  149. {
  150.         new sz_Message  [ 191 ]
  151.  
  152.         vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  153.  
  154.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  155.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  156.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  157.  
  158.         new i_Players [ 32 ]
  159.         new i_Count
  160.  
  161.         i_Count = 1
  162.  
  163.         if ( index )
  164.         {
  165.                 i_Players [ 0 ] = index
  166.         }
  167.  
  168.         else
  169.         {
  170.                 get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  171.         }
  172.  
  173.         new i_Number
  174.  
  175.         for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  176.         {
  177.                 if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  178.                 {
  179.                         message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  180.                         write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  181.                         write_string ( sz_Message )
  182.                         message_end ( )
  183.                 }
  184.         }
  185. }      
  186.  
  187. stock get_alivetesnum() {
  188.         // init variables for get_players()
  189.         new players[32], pnum;
  190.         // grab all alive players on ct
  191.         get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  192.  
  193.         // return number of players found
  194.         return pnum;
  195. }

Színezve, + prefix hozzárendelve + ékezetes, berakod és egyből lesz rush háló.. :)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.

Ők köszönték meg kengurumancs nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Configos91 (2016.04.02. 20:22) • ReDSTAR (2016.08.20. 14:06)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush működő
HozzászólásElküldve: 2016.04.02. 20:22 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.25. 22:15
Hozzászólások: 159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush működő
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 01:53 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 14:22
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN  "Anti-Rush"
  8. #define AUTHOR  "Kiki33"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. #define PREFIX "S~T~G"
  12.  
  13. #define TASK 500743
  14. #define TASK2 541246
  15.  
  16. new bool:rushmehet
  17. new g_screenfade, MessageSay;
  18. new kor_indult=0;
  19. new Float:TESZTELES=0.1
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.         register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  24.         g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  25.         MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  26.  
  27.         new mapname[10]
  28.         get_mapname(mapname,9)
  29.         if(equali(mapname, "de_dust2")) {
  30.                 register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  31.                 register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  32.                 register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  33.                 set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  34.         }
  35. }
  36.  
  37. public eRoundEnd() {
  38.         kor_indult=0
  39.         rushmehet=false
  40.  
  41.         if(task_exists(TASK2)) remove_task(TASK2)
  42. }
  43.  
  44. public eRound_start() {
  45.         kor_indult=0
  46.         rushmehet=false;
  47.         kor_indult++
  48.         if(task_exists(TASK2)) remove_task(TASK2)
  49.  
  50.         set_task(60.0, "rush_mehet", TASK2)
  51.  
  52.         new players[32], num
  53.         get_players(players,num)
  54.         for(new i = 0; i < num; i++) {
  55.                 if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT) colored_print(players[i], "!g[%s] !tTilos !ya rusholás 60 másodpercig!", PREFIX)
  56.         }
  57. }
  58.  
  59. public bomb_planted() {
  60.         remove_task(TASK2)
  61.         rush_mehet()
  62.         rushmehet=true;
  63. }
  64.  
  65. public kordinata() {
  66.         if(rushmehet == true) return
  67.  
  68.         new playerek[32], pnum,tt_num,ct_num
  69.         get_players(playerek,pnum)
  70.  
  71.         for(new i=0;i<pnum;i++) {
  72.                 if(is_user_alive(playerek[i])) {
  73.                         if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_T) tt_num++
  74.                         else if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_CT) ct_num++
  75.                 }
  76.         }
  77.  
  78.         if (tt_num<=2) {
  79.                 rush_mehet()
  80.                 return
  81.         }
  82.         if (ct_num<=2) {
  83.                 rush_mehet()
  84.                 return
  85.         }
  86.  
  87.         new players[32], num
  88.         get_players(players,num)
  89.         for(new i = 0; i < num; i++) {
  90.                 new origin[3];
  91.                 get_user_origin(players[i], origin, 0)
  92.                 if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i])) {
  93.                         if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  94.                         origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  95.                         origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  96.                         {
  97.                                 new Float: velocity[3]
  98.                                 new Float: DW
  99.                                 pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  100.                                 DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  101.                                 velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  102.                                 velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  103.                                 if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0  
  104.                                 set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  105.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  106.                                 write_short(1<<12)
  107.                                 write_short(5)
  108.                                 write_short(0x0000)
  109.                                 write_byte(255)
  110.                                 write_byte(255)
  111.                                 write_byte(255)
  112.                                 write_byte(255)
  113.                                 message_end()
  114.                         }
  115.                         if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  116.                         origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  117.                         origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  118.                         {
  119.                                 user_silentkill(players[i])
  120.                                 client_print(players[i], print_chat, "TILOS a bug, ezért meghaltál!");
  121.                         }
  122.                 }
  123.         }
  124. }
  125.  
  126. public rush_mehet() {
  127.         if(kor_indult<1) return
  128.        
  129.         remove_task(TASK2)
  130.         kor_indult=0
  131.         rushmehet = true;
  132.         new players[32], num
  133.         get_players(players,num)
  134.         for(new i = 0; i < num; i++) {
  135.                 if(is_user_connected(players[i])) colored_print(players[i], "!g[%s] !yA !tCounter-Terroristák !yrusholhatnak.", PREFIX)
  136.         }
  137. }
  138.  
  139. public client_disconnect(id) {
  140. remove_task(id)
  141. return PLUGIN_HANDLED
  142. }
  143.  
  144. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  145. {
  146.         new sz_Message  [ 191 ]
  147.  
  148.         vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  149.  
  150.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  151.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  152.         replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  153.  
  154.         new i_Players [ 32 ]
  155.         new i_Count
  156.  
  157.         i_Count = 1
  158.  
  159.         if ( index )
  160.         {
  161.                 i_Players [ 0 ] = index
  162.         }
  163.  
  164.         else
  165.         {
  166.                 get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  167.         }
  168.  
  169.         new i_Number
  170.  
  171.         for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  172.         {
  173.                 if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  174.                 {
  175.                         message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  176.                         write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  177.                         write_string ( sz_Message )
  178.                         message_end ( )
  179.                 }
  180.         }
  181. }


Tökéletesen megy nálam. Kordináták az sma-ban állíthatóak nem tartozik hozzá semmi sprite semmi modell. Vissza dob és vakít a rush háló. Ha sikerül átbuggolni rajta akkor megöl.

_________________
✯ℝaiz3n✯ツ
Kép
Egy tökéletes világban nincsenek csalók. Mi megvalósítottuk a tökéletes világot.
http://www.switchtogaming.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole