hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 10:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 22:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Admin fegyver skin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DeRoiD"

public plugin_precache() {
precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
// Add your code here...
}
public event_curwpn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
if(get_user_weapon(id) == CSW_Weapon)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
}
}



Valaki kitudná javítani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 22:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Gondolom a CSW_WEAPON-t átkell írni arra fegyverre ami neked kell pl CSW_DEAGLE. De lehet tévedek. Így átírva működik bár konkréten nem tudom mire kell neked hogy több fegyverre vagy csak egyre. De azért itt van.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9. precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
  10. precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
  11. }
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  16. // Add your code here...
  17. }
  18. public event_curwpn(id)
  19. {
  20. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  21. if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  22. {
  23. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
  24. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
  25. }
  26. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 22:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
AlphaHun írta:
Gondolom a CSW_WEAPON-t átkell írni arra fegyverre ami neked kell pl CSW_DEAGLE. De lehet tévedek. Így átírva működik bár konkréten nem tudom mire kell neked hogy több fegyverre vagy csak egyre. De azért itt van.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9. precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
  10. precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
  11. }
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  16. // Add your code here...
  17. }
  18. public event_curwpn(id)
  19. {
  20. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  21. if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  22. {
  23. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
  24. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
  25. }
  26. }

Ha többre kell akkor?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 22:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Akkor így folytasd:
(De nézd meg hogy egyáltalán működik így.)

Edit: A precache részt se hagyd ki.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9. precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
  10. precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
  11. precache_model("models/adminskin/v_ak47.mdl")
  12. precache_model("models/adminskin/p_ak47.mdl")
  13. precache_model("models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  14. precache_model("models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  20. // Add your code here...
  21. }
  22. public event_curwpn(id)
  23. {
  24. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  25. if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  26. {
  27. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
  29. }
  30. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  31. {
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_ak47.mdl")
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_ak47.mdl")
  34. }
  35. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  39. }
  40. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg AlphaHun nek ezt a hozzászólást: titkos (2016.04.06. 14:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.06. 14:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
AlphaHun írta:
Akkor így folytasd:
(De nézd meg hogy egyáltalán működik így.)

Edit: A precache részt se hagyd ki.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9. precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
  10. precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
  11. precache_model("models/adminskin/v_ak47.mdl")
  12. precache_model("models/adminskin/p_ak47.mdl")
  13. precache_model("models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  14. precache_model("models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  20. // Add your code here...
  21. }
  22. public event_curwpn(id)
  23. {
  24. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  25. if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  26. {
  27. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
  29. }
  30. if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  31. {
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_ak47.mdl")
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_ak47.mdl")
  34. }
  35. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  39. }
  40. }

Kicsit átírtam mert pl a P_m4a1.mdl benne volt akkor nem volt jó az m4a1
így csak v_m4a1 et hagytam benne és így a többit.Így működik köszi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.06. 14:15 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Esetleg ?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin fegyver skin"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "DeRoiD"
  7.  
  8. public plugin_precache() {
  9.     precache_model("models/adminskin/v_deagle.mdl")
  10.     precache_model("models/adminskin/p_deagle.mdl")
  11.     precache_model("models/adminskin/v_ak47.mdl")
  12.     precache_model("models/adminskin/p_ak47.mdl")
  13.     precache_model("models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  14.     precache_model("models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  15. }
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_event("CurWeapon","event_curwpn","be","1=1")
  20.     // Add your code here...
  21. }
  22. public event_curwpn(id)
  23. {
  24.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  25.         if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
  26.     {
  27.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_deagle.mdl")
  28.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/adminskin/p_deagle.mdl")
  29.     }
  30.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47)
  31.     {
  32.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_ak47.mdl")
  33.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/adminskin/p_ak47.mdl")
  34.     }
  35.     if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  36.     {
  37.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/adminskin/v_m4a1.mdl")
  38.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/adminskin/p_m4a1.mdl")
  39.     }
  40. }

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Adminnak másik fegyverskin
HozzászólásElküldve: 2016.04.16. 15:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nos akadt egy kis problem, töröltem a baromság hozzászólásokat.
Így most már tökéletes a plugin, tesztelt!
És a deploy is elsőre megjeleníti a fegyverskint.

configs/admin_weapon_skins.ini fájlba.
Kód:
"weapon_ak47" "models/adminskinek/v_ak47.mdl"
"weapon_m4a1" "models/adminskinek/v_m4a1.mdl"



Infó a "weapon_" nevekhez:
https://wiki.alliedmods.net/CS_Weapons_Information

Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "Admin Weapon Skins";
  6. new const VERSION[] = "1.0";
  7. new const AUTHOR[] = "mforce";
  8.  
  9.  
  10. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
  11.  
  12. const m_pPlayer = 41
  13. const m_iId = 43
  14. const XO_WEAPON = 4
  15. new Trie:weaponlist
  16.  
  17. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  18. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22. }
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25.     weaponlist = TrieCreate()
  26.    
  27.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
  28.  
  29.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  30.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/admin_weapon_skins.ini", sFile);
  31.  
  32.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  33.  
  34.     if(pFile) {    
  35.         while(!feof(pFile)) {
  36.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  37.             trim(sBuffer);
  38.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
  39.  
  40.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
  41.  
  42.             if((containi(sData[0], "weapon_") != -1) && (containi(sData[1], ".mdl") != -1) && (!TrieKeyExists(weaponlist, sData[0]))) {
  43.                 precache_model(sData[1])
  44.                 RegisterHam(Ham_Item_Deploy, sData[0], "ItemDeploy_Post", true);
  45.                 TrieSetString(weaponlist, sData[0], sData[1])
  46.             }
  47.         }
  48.         fclose(pFile);
  49.     }
  50.     else fprintf(pFile, ";^"weapon_ak47^" ^"models/adminskins/v_ak47.mdl^"^n");
  51. }
  52.  
  53. public ItemDeploy_Post(Ent) {
  54.     if(Ent <=0)
  55.         return HAM_IGNORED;
  56.  
  57.     new id = get_weapon_owner(Ent)
  58.     if((id > 0) && (get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)) {
  59.         new szWeapon[32], WeaponPath[32];
  60.         get_weaponname(get_weapon_id(Ent), szWeapon, charsmax(szWeapon));
  61.        
  62.         TrieGetString(weaponlist, szWeapon, WeaponPath, charsmax(WeaponPath));
  63.         set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponPath);
  64.     }
  65.     return HAM_IGNORED;
  66. }
  67.  
  68. public plugin_end() {
  69.     TrieDestroy(weaponlist);
  70. }

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2016.04.16. 19:18-kor.
-cstrike -allocstring eltávolítva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole