hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 02:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 08:19 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Amikor megvan az elegendő ölés rendesen kiírja a kés skinemnél, hogy Elérve.
Ez eddig rendben van.
Amikor rámegyek Sikeres Kiválasztás.
Viszont amikor fegyvert váltok nem adja meg a skint és kifagy a szerver.

FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model mdels/RebelZ/Kesek/v_mesterkes.mdl not precached



  1. new v_haladokes[] = "models/RebelZ/Kesek/v_haladokes.mdl"
  2. new v_mesterkes[] = "models/RebelZ/Kesek/v_mesterkes.mdl"


  1. public plugin_precache()
  2. {
  3.  
  4.     precache_model(v_haladokes)
  5.     precache_model(v_mesterkes)
  6. }


  1. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")


  1. public fegyver_valtas(id)
  2. {
  3.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  4.    
  5.     if(olesek[id] >= 500 && fegyver == CSW_KNIFE)
  6.     {
  7.         set_pev(id, pev_viewmodel2, v_haladokes)
  8.     }
  9.     if(olesek[id] >= 1000 && fegyver == CSW_KNIFE)
  10.     {
  11.         set_pev(id, pev_viewmodel2, v_mesterkes)
  12.     }
  13.     return PLUGIN_HANDLED
  14. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 08:32 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
ez helyet próbáld meg hogy Pl: new Kes1[33]

  1. if(Kes1[id] >= 1 && fegyver == CSW_KNIFE)


és mikor meg veszi akkor meg
  1. case 1: {
  2. if(Oles[id] >= 1000) {
  3. Kes1[id] = 1
  4. }
  5. }

_________________
Global Offensive: (50%)

Ők köszönték meg SZILARD nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.04.14. 08:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 08:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Lesz időm letesztelem :)
Azért megy a gomb a fáradozásért :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 08:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Uwillpay írta:
Lesz időm letesztelem :)
Azért megy a gomb a fáradozásért :)

így kéne működjön :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 08:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.21. 12:03
Hozzászólások: 318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Nézd meg, hogy egyáltalán feltöltötted-e a skint (v_mesterkes.mdl ) ..ugyanis az lesz a gond! Pontosan a mappák szerint kell feltölteni!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.14. 12:45 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #pragma semicolon 1
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "";
  10. new const VERSION[] = "";
  11. new const AUTHOR[] = "Pardon.";
  12.  
  13. new Kes[33], Oles[33];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  17.    
  18.     register_clcmd("say /menu", "KesMenu");
  19.    
  20.     register_event("CurWeapon", "FegyverValt", "be", "1=1");
  21. }
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24.     precache_model("models/kesek/kes1.mdl");
  25. }
  26. public FegyverValt(id)
  27. {
  28.     if(Kes[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  29.     {
  30.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes1.mdl");
  31.     }
  32. }
  33. public KesMenu(id)
  34. {
  35.     new cim[121];
  36.     format(cim, charsmax(cim), "Oles: %d", Oles[id]);
  37.     new menu = menu_create(cim, "KesM_h");
  38.    
  39.     if(Oles[id] >= 50)
  40.     {
  41.         menu_additem(menu, "Kes 1 \r(50 Oles)", "1", 0);
  42.     }
  43.     else
  44.     {
  45.         menu_additem(menu, "Kes1 \r[Megszerezve]", "2", 0);
  46.     }
  47.    
  48.     menu_display(id, menu, 0);
  49. }
  50. public KesM_h(id, menu, item)
  51. {
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     switch(item)
  59.     {
  60.         case 1: {
  61.            
  62.             if(Oles[id] >= 50)
  63.             {
  64.                 Kes[id] = 1;
  65.             }
  66.         }
  67.     }
  68. }


Tessek ebbol nezd ki hogy kell :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]

Ők köszönték meg Pardon nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.04.14. 13:41)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole