hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.18. 18:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok!
1. Hogyan lehet megoldani azt, hogy a CT-knek ne legyen trap?
2. Hogy lehet beállítani a sötétséget a szerveren? Full sötétet szeretnék.
3. Hogyan lehet megoldani azt, hogy randomba kiválasszon a szerver 1 embert aki T lesz(A többit pedig CT-be rakja)

Ők köszönték meg Uwillpay nek ezt a hozzászólást: LK~ (2016.04.18. 21:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 18:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Valaki esetleg?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 18:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
1. fun modul + set_user_footsteps( iPlayerId, 0 )
2. ScreenFade eventtel lesötétíted, vagy nem tudom mit szeretnél.
3. get_players és set_user_team

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.04.23. 19:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 19:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem a 2.-nál olyasmire gondol, mint a ZP mod sötétsége. Ha jól tudom, az csak köd, meg esetleg fekete égbolt.
Elvileg ilyesminek kéne lennie:
Két stock az "egyszerű" beállításhoz.
  1. stock create_ent(const classname[])
  2. {
  3.     return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname));
  4. }
  5.  
  6. stock set_keyvalue(ent, key[], value[])
  7. {
  8.     new classname[32];
  9.     pev(ent, pev_classname, classname, 31);
  10.     set_kvd(0, KV_ClassName, classname);
  11.     set_kvd(0, KV_KeyName, key);
  12.     set_kvd(0, KV_Value, value);
  13.     set_kvd(0, KV_fHandled, 0);
  14.     dllfunc(DLLFunc_KeyValue, ent, 0);
  15. }


Maga a beállítás. Ez elvileg sötét ködöt eredményez.
  1. static fog
  2.     fog = create_ent("env_fog")
  3.     set_keyvalue(fog,"density","0.001");
  4.     set_keyvalue(fog,"rendercolor","28 28 28");


Valamint a játékosok csatlakozásakor szükséges átállítani a "cl_weather" cvart.
  1. public client_connect(id) client_cmd(id, "cl_weather 1")


Fakemeta modul szükséges.

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.04.24. 10:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 20:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Setít:
  1. #include <engine>
  2.  
  3. set_lights("d");  //be
  4.  
  5. set_lights("#OFF");  //ki

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Akosch:. (2016.04.23. 20:57) • Uwillpay (2016.04.24. 10:51)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 20:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
mforce írta:
Setít:
  1. #include <engine>
  2.  
  3. set_lights("d");  //be
  4.  
  5. set_lights("#OFF");  //ki


És kajak. :lol:
Atya világ, én meg itt túlbonyolítom. :lol: :lol: :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No trap
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 10:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszi srácok! :)
Pacsit mindenkinek :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole