hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 13:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Paintball 1.0
By: Pardon


Leírás:
15 Kés Skin van.
Raktár.
Láda Nyitás[1 Láda és 1 Kulcs].
Eldobás[Skin törölés].
Piac[Eladás/Vásárlás].
Arany Drop.
Szintek.
Fvault mentés.
Láda/Kulcs Drop.


Remélem Tetszeni fog és használjátok majd

1 Kép:

Kép

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára Pardon 2016.04.20. 21:12-kor.

Ők köszönték meg Pardon nek ezt a hozzászólást: csongika (2016.04.20. 21:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Inkább Cs:Go Mód átalakítva (skinek cserélve, menü szerkesztve, de az alapja Cs:Go Mód)
De nemrossz, jóváhagyás után elválik! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
mforce írta:
Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.


Csak átfutottam buszon telóról, még most értem csak haza. Ám van ráció abban amit mond, ha csinálod, csináld rendesen. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
LyleChriss írta:
format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.

Mostmar mindehol aranyat ir
a kesek mas szerorol vettem ugy hogy csak at irtam .
Ham_item_deploy-t azt nem ertem ha elmagyaraznad megkoszonem.
is a ciklus helyek mostmar formatex-es.

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:31 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
mforce írta:
Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

Az azert van ott mert mikor halott akkor hogy nem mutassa a hudot ?
vagy ugy hibas ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ha valamit többször kérnél le egy függvényen belül, akkor inkább mentsd le egy tömbbe.
new elezaparaszt = is_user_alive(index);

akkor if(elezaparaszt)

ennek a lényege annyi, hogy mivel milliomod másodpercek alatt fut le, addig csak nem hal meg, lementheted,hogy él-e és nem kell újra ellenőrizgetni.
Millió más natívval is használható!

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Pardon (2016.04.20. 15:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 20:21 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Frissites.
Ham_Item_deploy fegyvervaltasnal.
Kulon Koszonet LyreChriss-nek :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 22:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lol pls magyarázzátok már meg, hogy ha a deploy csak késre van megcsinálva, akkor ez is minek?


  1. switch(get_user_weapon(id))
  2.     {
  3.         case CSW_KNIFE:
  4.         {


item_getinfok minek?

formatok a formatexek helyett

ecetera
Leírás is hulladék.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole