hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 225 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: warning 215: expression has no effect
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 17:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ezeknél mi a hiba?
Valaki elmondaná kérem :)
Lehet, hogy semmiség, előfordul hogy figyelmetlen vagyok.

scarymod.sma(26) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
scarymod.sma(255 -- 256) : warning 215: expression has no effect
scarymod.sma(265 -- 266) : warning 215: expression has no effect


1. hiba
  1. new const kes_nevek[MAXKES] =
  2. {
  3.     {"NoTrap Kés"},
  4.     {"Gyors Kés"},
  5.     {"Hyper Kés"}
  6. }


2. hiba ezen a részen
  1. case 2:
  2.         {
  3.             gyorskes[id] >= 1
  4.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Sikeresen kiválasztottad a ^4%s^1-t!", szerverprefix, kes_nevek[1])
  5.        
  6.             if(gyorskes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  7.             {
  8.                 set_pev(id, pev_viewmodel, v_gyorskes)
  9.             }
  10.         }


3. hiba ezen a részen
  1. case 3:
  2.         {
  3.             hyperkes[id] >= 1
  4.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Sikeresen kiválasztottad a ^4%s^1-t!", szerverprefix, kes_nevek[2])
  5.            
  6.             if(hyperkes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  7.             {
  8.                 set_pev(id, pev_viewmodel, v_hyperkes)
  9.             }
  10.         }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Uwillpay 2016.04.27. 18:34-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 17:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
  1. new const kes_nevek[MAXKES] =
  2. {
  3.         "NoTrap Kés",
  4.         "Gyors Kés",
  5.         "Hyper Kés"
  6. }


Nem kell a kapcsos zárójel. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszi :)
És a warningokkal mi a helyzet? :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ahogy LyleChriss írta, ott az a hiba.
Én a helyedben az EventCurWeapont így csinálnám.

  1. kes[33]
  2.  
  3. public EventCurWeapon(id)
  4. {
  5.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  6.    
  7.     if(fegyver == CSW_KNIFE)
  8.     {
  9.         switch(kes[id])
  10.         {
  11.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_2016/m4a1/v_knife_1.mdl") //kes[id] = 1
  12.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_2016/m4a1/v_knife_2.mdl") //kes[id] = 2
  13.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_2016/m4a1/v_knife_3.mdl") //kes[id] = 3
  14.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip_2016/m4a1/v_knife_4.mdl") //kes[id] = 4
  15.             //Amennyi kést szeretnél, annyi elérést adsz a késeknek.
  16.         }
  17.     }
  18. }


Amúgy azt nem értem, hogy item választásnál miért úgy van, hogy pl.:
xykes[id] >= 1

Miért nem csak simán adsz neki értéket?

xykes[id] = 1

  1. public xy_handler(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu)
  6.         return PLUGIN_HANDLED;
  7.     }
  8.     switch(item)
  9.     {
  10.         case 2:
  11.         {
  12.             kes[id] = 1
  13.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Sikeresen kiválasztottad a ^4%s^1-t!", szerverprefix, kes_nevek[1])
  14.         }
  15.     }
  16.     return PLUGIN_HANDLED;
  17. }



Ui.: Warningokat nem tudjuk megnézni, amíg nincs forráskód, vagy forráskód részlet abból a sorból, amelyikbe írja a warningot.
warning 215: expression has no effect --> Nincs értelme valaminek. Nem adtál valószínűleg valaminek értéket, vagy rosszul adtad. (Gondolom)

kes[id] >= 1 //Ez lesz a hiba szerintem.

kes[id] = 1 //Így kell lennie


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára koko.988 2016.04.27. 18:15-kor.

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: Uwillpay (2016.04.27. 18:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:14 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
véletlenül nem erre a szépségre írja a warningot?
  1. gyorskes[id] >= 1

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
FloxaY írta:
véletlenül nem erre a szépségre írja a warningot?
  1. gyorskes[id] >= 1


Már leírtam neki, hogy annak úgy nincs értelme :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Én meg a helyében Ham_Item_Deployyal csinálnám. :lol:

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást (összesen 2): koko.988 (2016.04.27. 18:27) • Uwillpay (2016.04.27. 18:30)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszönöm szépen a válaszok :)
Most kezdek tanulgatni, megismerni a PAWN nyelvet.
Idő kell míg rájövök a dolgokra.
Ham Item Deploy szinten még nem álok, azt sem tudom mi az :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (DeteCT0R):
Temanev. De ezuttal nemsujt le az isteni haragom.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy kis hiba
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 18:34 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
De kegyelmes valaki :)
Köszönöm :)

edit: Változtattam így jobb?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole