hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:15 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Üdv!

Miért van az hogy mikor elérem a 100órát akkor ki írja, csak teli floodolja a szervert, és nem akar meg állni :D!

  1. else if(Ora[0][id] >= 100) {
  2.             print_color(id, "!g[%s]!y Elérted a max órát.!g Gratúlálunk!", PREFIX)
  3.             Ora[1][id] = 0
  4.             Ora[2][id] = 0
  5.             return PLUGIN_HANDLED
  6.         }
  7.     }
  8.     return PLUGIN_HANDLED
  9. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SZILARD írta:
Üdv!

Miért van az hogy mikor elérem a 100órát akkor ki írja, csak teli floodolja a szervert, és nem akar meg állni :D!

  1. else if(Ora[0][id] >= 100) {
  2.             print_color(id, "!g[%s]!y Elérted a max órát.!g Gratúlálunk!", PREFIX)
  3.             Ora[1][id] = 0
  4.             Ora[2][id] = 0
  5.             return PLUGIN_HANDLED
  6.         }
  7.     }
  8.     return PLUGIN_HANDLED
  9. }



Nem akarok hülyeséget mondani, csak egy javaslat.
Ha jól értelmezem ebből a pár sorból, van 3 óra változó megadva.
Ora[1][id] = 100ora
Ora[2][id] = 200ora
Ora[3][id] = 300ora

Ezek csak példák.
Na most itt lekérésnél úgy írtad, hogy if(Ora[1][id] >= 100)
Ha nagyobb vagy egyenlő mint száz, akkor ha pl 100ora 1mp-t játszottál, akkor is kifogja írni. (Szerintem)
Próbáld így.:

  1. else
  2. {
  3.     if(Ora[0][id] == 100)
  4.     {
  5.         print_color(id, "!g[%s]!y Elérted a max órát.!g Gratúlálunk!", PREFIX)
  6.         Ora[1][id] = 0
  7.         Ora[2][id] = 0
  8.         return PLUGIN_HANDLED
  9.     }
  10.     return PLUGIN_HANDLED
  11. }


Hátha nem mondtam hülyeséget :D

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: SZILARD (2016.04.27. 21:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
nem, jó akkor se :D

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SZILARD írta:
nem, jó akkor se :D


A fenébe :D
Egy próbát megért. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
És teljes forráskódot adni meg ugye nem szabad, mert ide csak tolvajok járnak. :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 21:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
LyleChriss írta:
És teljes forráskódot adni meg ugye nem szabad, mert ide csak tolvajok járnak. :lol:


Áááá már fáj a fogad erre a pluginra mi? :D :P xDDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 22:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem while ciklusba kéne tenni a hülyeségeket.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 22:07 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
mforce írta:
Nem while ciklusba kéne tenni a hülyeségeket.

úgyse jó

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 22:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Akkor esetleg adhatnál teljes kódot vagy felesleges találgatni.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Flood
HozzászólásElküldve: 2016.04.27. 22:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION ""
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new Ora[3][33], OraBlocked[33]
  11.  
  12. new const SZOVEG[][] = {
  13.     { "\wSaját IdĹ‘d" },
  14.     { "\wJátszot idĹ‘d a szerveren: " },
  15.     { "\wÉrd el a 100\dĂłrát hogy jutalmat kaphass.^n\rJutalom:\w Kick jog" },
  16.     { "^1Sikeresen megkaptad a jutalmad.^4 >^3 Kick jogt^1." },
  17.     { "^1Sjanálom, túl kevés órád van!" },
  18.     { "^1Te már meg kaptad a jutalmad." }
  19. }
  20.  
  21. new const PREFIX[] = "Információ";
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.     set_task(1.0, "Ido",_,_,_, "b")
  26.     register_clcmd("say /ido", "IdoShowMenu")
  27.     register_clcmd("asd", "Give")
  28. }
  29. public Give(id) {
  30.     Ora[0][id] += 99
  31.     Ora[1][id] += 59
  32. }
  33. public Ido() {
  34.     new Players[32], num;
  35.     get_players(Players, num)
  36.    
  37.     for(new i;i< num; i++) {
  38.         new id = Players[i]
  39.        
  40.         Ora[2][id]++
  41.        
  42.         while(Ora[2][id] >= 60) {
  43.             Ora[1][id]++
  44.             Ora[2][id] -= 60
  45.         }
  46.         while(Ora[1][id] >= 60) {
  47.             Ora[0][id]++
  48.             Ora[1][id] -= 60
  49.         }
  50.         while(Ora[0][id] == 100) {
  51.             Ora[1][id] = 0
  52.             Ora[2][id] = 0
  53.             return PLUGIN_HANDLED
  54.         }
  55.     }
  56.     return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58. public IdoShowMenu(id) {
  59.     new szText[512]
  60.     format(szText, charsmax(szText), "%s", SZOVEG[0])
  61.     new menu = menu_create(szText, "IdoShowMenuh")
  62.    
  63.     format(szText, charsmax(szText), "%s^n\d%d\yĂł\d %d\yp\d %d\ymp^n", SZOVEG[1], Ora[0][id], Ora[1][id], Ora[2][id])
  64.     menu_additem(menu, szText, "1")
  65.    
  66.     format(szText, charsmax(szText), "%s", SZOVEG[2])
  67.     menu_additem(menu, szText, "2")
  68.    
  69.     menu_display(id, menu)
  70. }
  71. public IdoShowMenuh(id, menu, item) {
  72.     if( item == MENU_EXIT ) {
  73.         menu_destroy(menu)
  74.         return PLUGIN_HANDLED
  75.     }
  76.     new data[6], szName[64], access, callback
  77.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78.    
  79.     new key = str_to_num(data)
  80.    
  81.     switch(key) {
  82.         case 1: IdoShowMenu(id)
  83.        
  84.         case 2: {
  85.             if(OraBlocked[id] != 1) {
  86.                 if(Ora[0][id] >= 100) {
  87.                     set_user_flags(id, read_flags("c"))
  88.                     print_color(id, "!g[%s] %s", PREFIX, SZOVEG[3])
  89.                     OraBlocked[id] = 1
  90.                     IdoShowMenu(id)
  91.                 }
  92.                 else {
  93.                     print_color(id, "!g[%s] %s", PREFIX, SZOVEG[4])
  94.                     IdoShowMenu(id)
  95.                 }
  96.             }
  97.             else {
  98.                 print_color(id, "!g[%s] %s", PREFIX, SZOVEG[5])
  99.                 IdoShowMenu(id)
  100.             }
  101.         }  
  102.     }
  103.     menu_destroy(menu)
  104.     return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  107.     new count = 1, players[32]
  108.     static msg[191]
  109.     vformat(msg, 190, input, 3)
  110.    
  111.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  112.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  113.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  114.    
  115.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  116.     replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  117.     replace_all(msg, 190, "í", "Ă")
  118.     replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  119.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  120.     replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  121.     replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  122.     replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  123.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  124.     replace_all(msg, 255, "Á", "Á-")
  125.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  126.     replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  127.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  128.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  129.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  130.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  131.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  132.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  133.    
  134.     if(id)players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  135.     {
  136.         for (new i = 0; i < count; i++) {
  137.             if (is_user_connected(players[i])) {
  138.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  139.                
  140.                 write_byte(players[i])
  141.                 write_string(msg)
  142.                 message_end()
  143.             }
  144.         }
  145.     }
  146.     return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148. public client_putinserver(id) {
  149.     betoltes(id)
  150. }
  151. public client_disconnect(id) {
  152.     mentes(id)
  153. }
  154. public mentes(id) {
  155.         if(is_user_connected(id)) {
  156.             new Adat[192], Nev[32], Mentes[512], AdatokBetoltese[256], Hur[8]
  157.        
  158.         for(new i;i < sizeof(Ora); i++) {
  159.             format(Hur, 7, "^"%i^" ", Ora[i][id])
  160.             add(AdatokBetoltese, 255, Hur)
  161.         }
  162.             get_user_name(id, Nev, 31)
  163.        
  164.             formatex(Adat, charsmax(Adat), "addons/amxmodx/configs/Mentes/%s.ini", Nev)
  165.             delete_file(Adat)
  166.             format(Mentes, charsmax(Mentes), "%s", AdatokBetoltese);
  167.             write_file(Adat, Mentes)
  168.     }
  169. }
  170. public betoltes(id) {
  171.         if(is_user_connected(id)) {
  172.             new Adat[192], Nev[32]
  173.             get_user_name(id, Nev, 31)
  174.        
  175.             formatex(Adat, charsmax(Adat), "addons/amxmodx/configs/Mentes/%s.ini", Nev)
  176.             new Adat_Pont = fopen(Adat, "r")
  177.        
  178.             if(!Adat_Pont) {
  179.             for(new i; i < sizeof(Ora); i++) {
  180.                 Ora[i][id] = 0
  181.             }
  182.             }
  183.             fclose(Adat_Pont)
  184.             new Liness = file_size(Adat, 1)
  185.  
  186.             if(Liness > 0){
  187.                 new Betolt[512], Len
  188.                 read_file(Adat, Liness=0, Betolt, charsmax(Betolt), Len)
  189.             for(new i;i < sizeof(Ora); i++) {
  190.                 Ora[i][id] = str_to_num(Ora[i][id])
  191.             }
  192.         }
  193.     }
  194.     return PLUGIN_HANDLED
  195. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole