hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 255 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 255 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 13:16 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nullázni kell az id-t.
Ha a magma m4-ed-nek adsz 1-et és rányomsz a nuclear m4-re, azis kap 1-et, tehát, hiába választod újra ki, hamár az id-je 1. Ezért kell azt csinálni, hogyha kiválasztottad a nuki m4-et akkor a magma m4-nek 0 idt adsz. Ennyi a probléma. De ha 2 különböző fegyver típusról van szó, akkor nemkell.
Tehát például, nuki AK47 & Magma M4A1. Itt mind2-nek mehet az 1, mivel 2 különböző fegyver, de ez logikus.

Eredeti case:
Kód:
   {
      case 1:
      {
         magmaak[id] = 1
                        b_sebzes[id] = true
      
      }
      case 2:
      {
         magmam4[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 3:
      {
         magmafamas[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 4:
      {
         magmausp[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 5:
      {
         magmadeagle[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 6:
      {
         magmamp5[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 7:
      {
         magmaawp[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 8:
      {
         magmam3[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 9:
      {
         nuciak[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 10:
      {
         nucim4[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 11:
      {
         nuciawp[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
   }      
 return PLUGIN_HANDLED

}


És ahogyan kéne:
Kód:
   {
      case 1:
      {
         magmaak[id] = 1
         nuciak[id] =  0
                        b_sebzes[id] = true
      
      }
      case 2:
      {
         magmam4[id] =  1
         nucim4[id] =  0
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 3:
      {
         magmafamas[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 4:
      {
         magmausp[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 5:
      {
         magmadeagle[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 6:
      {
         magmamp5[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 7:
      {
         magmaawp[id] =  1
         nuciawp[id] =  0
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                }
      case 8:
      {
         magmam3[id] =  1
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 9:
      {
         nuciak[id] =  1
         magmaak[id] = 0
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 10:
      {
         nucim4[id] =  1
         magmam4[id] =  0
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
      case 11:
      {
         nuciawp[id] =  1
         magmaawp[id] =  0
                        b_sebzes[id] = true

      
      
                   }
   }      
 return PLUGIN_HANDLED

}

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2016.05.02. 01:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 14:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Fegyver váltásnál így egyszerűbb.
Pl akarsz m4a1-re 5db skint, ak47-re 5db skint stb stb.

  1. new m4a1[33], ak47[33]
  2.  
  3. public fegyver_valtas(id)
  4. {
  5.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  6.    
  7.     if(fegyver == CSW_M4A1)
  8.     {
  9.         switch(m4a1[id])
  10.         {
  11.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_1.mdl") // m4a1[id] == 1
  12.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_2.mdl") // m4a1[id] == 2
  13.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_3.mdl") // m4a1[id] == 3
  14.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_4.mdl") // m4a1[id] == 4
  15.             case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_5.mdl") // m4a1[id] == 5
  16.         }
  17.     }
  18.     if(fegyver == CSW_AK47)
  19.     {
  20.         switch(ak47[id])
  21.         {
  22.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_1.mdl") // ak47[id] == 1
  23.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_2.mdl") // ak47[id] == 2
  24.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_3.mdl") // ak47[id] == 3
  25.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_4.mdl") // ak47[id] == 4
  26.             case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_5.mdl") // ak47[id] == 5
  27.         }
  28.     }
  29. }


Ezután a felszerelés handlerbe valahogy így csináld.
Tegyük fel, a magma m4 a m4a1[id] = 3, vagyis a 3-as ID-t kapja, az asiimov m4 a m4a1[id] = 4, vagyis 4-es ID-t kapja.
Akkor valahogy így kell kinéznie.

  1. public felszereles_handler(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return PLUGIN_HANDLED;
  7.     }
  8.     switch(item)
  9.     {
  10.         case 0: //Ez legyen most a magma m4
  11.         {
  12.             m4a1[id] = 3
  13.         }
  14.         case 1: //Ez pl assimov m4
  15.         {
  16.             m4a1[id] = 4
  17.         }
  18.     }
  19.     felszereles_menu(id) // Kiválasztás után megnyitja újra  a menüt.
  20.     return PLUGIN_HANDLED;
  21. }


Ne csinálj minden típusú fegyvernek külön változót.
Ha van 10db m4 skin, akkor elég egyszer egy változó neki --> m4a1[33]
És ezen a változón belül csinálsz 10 ID-t. (1-10ig)
És kész.

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: jocikahehe (2016.05.02. 01:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.02. 12:11 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 20:07
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
koko.988 írta:
Fegyver váltásnál így egyszerűbb.
Pl akarsz m4a1-re 5db skint, ak47-re 5db skint stb stb.

  1. new m4a1[33], ak47[33]
  2.  
  3. public fegyver_valtas(id)
  4. {
  5.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  6.    
  7.     if(fegyver == CSW_M4A1)
  8.     {
  9.         switch(m4a1[id])
  10.         {
  11.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_1.mdl") // m4a1[id] == 1
  12.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_2.mdl") // m4a1[id] == 2
  13.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_3.mdl") // m4a1[id] == 3
  14.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_4.mdl") // m4a1[id] == 4
  15.             case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/m4a1_5.mdl") // m4a1[id] == 5
  16.         }
  17.     }
  18.     if(fegyver == CSW_AK47)
  19.     {
  20.         switch(ak47[id])
  21.         {
  22.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_1.mdl") // ak47[id] == 1
  23.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_2.mdl") // ak47[id] == 2
  24.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_3.mdl") // ak47[id] == 3
  25.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_4.mdl") // ak47[id] == 4
  26.             case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/asd/ak47_5.mdl") // ak47[id] == 5
  27.         }
  28.     }
  29. }


Ezután a felszerelés handlerbe valahogy így csináld.
Tegyük fel, a magma m4 a m4a1[id] = 3, vagyis a 3-as ID-t kapja, az asiimov m4 a m4a1[id] = 4, vagyis 4-es ID-t kapja.
Akkor valahogy így kell kinéznie.

  1. public felszereles_handler(id, menu, item)
  2. {
  3.     if(item == MENU_EXIT)
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return PLUGIN_HANDLED;
  7.     }
  8.     switch(item)
  9.     {
  10.         case 0: //Ez legyen most a magma m4
  11.         {
  12.             m4a1[id] = 3
  13.         }
  14.         case 1: //Ez pl assimov m4
  15.         {
  16.             m4a1[id] = 4
  17.         }
  18.     }
  19.     felszereles_menu(id) // Kiválasztás után megnyitja újra  a menüt.
  20.     return PLUGIN_HANDLED;
  21. }


Ne csinálj minden típusú fegyvernek külön változót.
Ha van 10db m4 skin, akkor elég egyszer egy változó neki --> m4a1[33]
És ezen a változón belül csinálsz 10 ID-t. (1-10ig)
És kész.

Ahogy mar koko leirta itt a megoldas.

_________________
GitHub - Star
FragVerseny 1.0 [25%]

FragVerseny


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.02. 12:25 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
[profil]Star[/profil] nemtudom, hogy leesett-e, de azért kéri, mert nemtudja ő beleirni... Ha tudná szerinted miért kérné?

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.05.04. 11:22 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 20:07
Hozzászólások: 20
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. new Skin[1][33];
  4. new const AkSkinek[][] =
  5. {
  6. "models/skin/ak1.mdl",
  7. "models/skin/ak2.mdl",
  8. "models/skin/ak3.mdl",
  9. "models/skin/ak4.mdl",
  10. "models/skin/ak5.mdl"
  11. }
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("ASD", "1.0", "Star:.");
  15. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1");
  16. }
  17. public plugin_precache()
  18. {
  19. for(new i;i < sizeof(AkSkinek); i ++)
  20. precache_model(AkSkinek[i]);
  21. }
  22. public FegyverValtas(id)
  23. {
  24. new gun = get_user_weapon(id);
  25.  
  26. for(new j;j < sizoef(AkSkinek); i++)
  27. {
  28. if(Skin[0][id] == j+1 && gun == CSW_AK47)
  29. set_pev(id,pev_viewmodel2, AkSkinek[j]);
  30. }

_________________
GitHub - Star
FragVerseny 1.0 [25%]

FragVerseny


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole