hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 251 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 250 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 19:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Sziasztok. :)

Hogy tudnám azt megoldani, hogy pl. ha lávába szökök ne sebezzen vagy van az "air_fight2" nevezetü pálya (nem biztos mindenki ismeri), ott amikor leugrassz a földre elkezd sebezni és ezt hogy tudnám megcsinálni, hogy ne sebezzen? :) A No Fall Damage plugin nem segít. :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 21:49 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Dooz írta:
Sziasztok. :)

Hogy tudnám azt megoldani, hogy pl. ha lávába szökök ne sebezzen vagy van az "air_fight2" nevezetü pálya (nem biztos mindenki ismeri), ott amikor leugrassz a földre elkezd sebezni és ezt hogy tudnám megcsinálni, hogy ne sebezzen? :) A No Fall Damage plugin nem segít. :/



Szia , gyorsan össze hokkantottam, kérlek majd jelezz vissza, ha nem jó így akkor még van egy ötletem.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","0.0","Levii")
  9.    
  10.     while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  11.     {
  12.         client_print(0, print_chat, "Sebzes Kikapcsolva.");
  13.         remove_entity(targy)
  14.     }
  15. }
  16.  
  17. /* Teszteld le... [Az lenne az elve hogy kitörli a "trigger_hurt" entity-t ami szerintem okozza a sebzést./*





Edit: Újabb verzió ez [Kibővítve: Map beolvasóval(hogy csak azon a mapon)]

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy,map[33]
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  9.    
  10.     get_mapname(map, charsmax(map))
  11.    
  12.     if(equal(map, "air_fight2"))
  13.     {
  14.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  15.         {
  16.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  17.             remove_entity(targy)
  18.         }
  19.     }
  20. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: Dooz (2016.05.07. 13:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 13:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
The Peace írta:
Dooz írta:
Sziasztok. :)

Hogy tudnám azt megoldani, hogy pl. ha lávába szökök ne sebezzen vagy van az "air_fight2" nevezetü pálya (nem biztos mindenki ismeri), ott amikor leugrassz a földre elkezd sebezni és ezt hogy tudnám megcsinálni, hogy ne sebezzen? :) A No Fall Damage plugin nem segít. :/



Szia , gyorsan össze hokkantottam, kérlek majd jelezz vissza, ha nem jó így akkor még van egy ötletem.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","0.0","Levii")
  9.    
  10.     while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  11.     {
  12.         client_print(0, print_chat, "Sebzes Kikapcsolva.");
  13.         remove_entity(targy)
  14.     }
  15. }
  16.  
  17. /* Teszteld le... [Az lenne az elve hogy kitörli a "trigger_hurt" entity-t ami szerintem okozza a sebzést./*





Edit: Újabb verzió ez [Kibővítve: Map beolvasóval(hogy csak azon a mapon)]

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy,map[33]
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  9.    
  10.     get_mapname(map, charsmax(map))
  11.    
  12.     if(equal(map, "air_fight2"))
  13.     {
  14.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  15.         {
  16.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  17.             remove_entity(targy)
  18.         }
  19.     }
  20. }


Köszönöm szépen a segítségedet. :) Müködik. :)

EDIT: Nos, próbáltam botok ellen, ott müködött, azonban a szerveren is megpróbáltam de ott nem hat.. csak sebez. :/ Ötlet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 18:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Dooz írta:

Köszönöm szépen a segítségedet. :) Müködik. :)

EDIT: Nos, próbáltam botok ellen, ott müködött, azonban a szerveren is megpróbáltam de ott nem hat.. csak sebez. :/ Ötlet?


Hát nincs nagyon ötlet, próbáltam össze copyzni másból, és azt nem értem hogy az hogy lehet hogy Botoknál megy de a szerveren nem... (A szerverre beraktad? , írd előre a plugin.ini-be és írd oda hogy debug)

de addig is megpróbáltam egy másikat.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new targy,map[33]  
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  10.    
  11.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","eledes");
  12.     get_mapname(map, charsmax(map))
  13.    
  14. }
  15. public eledes(id)
  16. {
  17.     if(equal(map, "air_fight2"))
  18.     {
  19.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  20.         {
  21.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  22.             remove_entity(targy)
  23.         }
  24.     }
  25. }
  26. stock fm_fakedamage(victim, const classname[], Float:takedmgdamage, damagetype)
  27. {
  28.     new class[] = "trigger_hurt"
  29.     new entity = fm_create_entity(class)
  30.    
  31.     if (!entity)
  32.         return 0
  33.    
  34.     new value[16]
  35.     float_to_str(takedmgdamage * 0, value, sizeof value - 1)
  36.    
  37.     fm_set_kvd(entity, "dmg", value, class)
  38.     num_to_str(damagetype, value, sizeof value - 1)
  39.    
  40.     fm_set_kvd(entity, "damagetype", value, class)
  41.     fm_set_kvd(entity, "origin", "8192 8192 8192", class)
  42.    
  43.     fm_DispatchSpawn(entity)
  44.     set_pev(entity, pev_classname, classname)
  45.    
  46.     fm_fake_touch(entity, victim)
  47.     fm_remove_entity(entity)
  48.    
  49.     return 1
  50. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 13:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
The Peace írta:
Dooz írta:

Köszönöm szépen a segítségedet. :) Müködik. :)

EDIT: Nos, próbáltam botok ellen, ott müködött, azonban a szerveren is megpróbáltam de ott nem hat.. csak sebez. :/ Ötlet?


Hát nincs nagyon ötlet, próbáltam össze copyzni másból, és azt nem értem hogy az hogy lehet hogy Botoknál megy de a szerveren nem... (A szerverre beraktad? , írd előre a plugin.ini-be és írd oda hogy debug)

de addig is megpróbáltam egy másikat.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new targy,map[33]  
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  10.    
  11.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","eledes");
  12.     get_mapname(map, charsmax(map))
  13.    
  14. }
  15. public eledes(id)
  16. {
  17.     if(equal(map, "air_fight2"))
  18.     {
  19.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  20.         {
  21.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  22.             remove_entity(targy)
  23.         }
  24.     }
  25. }
  26. stock fm_fakedamage(victim, const classname[], Float:takedmgdamage, damagetype)
  27. {
  28.     new class[] = "trigger_hurt"
  29.     new entity = fm_create_entity(class)
  30.    
  31.     if (!entity)
  32.         return 0
  33.    
  34.     new value[16]
  35.     float_to_str(takedmgdamage * 0, value, sizeof value - 1)
  36.    
  37.     fm_set_kvd(entity, "dmg", value, class)
  38.     num_to_str(damagetype, value, sizeof value - 1)
  39.    
  40.     fm_set_kvd(entity, "damagetype", value, class)
  41.     fm_set_kvd(entity, "origin", "8192 8192 8192", class)
  42.    
  43.     fm_DispatchSpawn(entity)
  44.     set_pev(entity, pev_classname, classname)
  45.    
  46.     fm_fake_touch(entity, victim)
  47.     fm_remove_entity(entity)
  48.    
  49.     return 1
  50. }


Teszteltem és csak nem jó. :/ Botok ellen jó, de szerveren nem müködik. :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.12. 18:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
The Peace írta:
Szia , gyorsan össze hokkantottam, kérlek majd jelezz vissza, ha nem jó így akkor még van egy ötletem.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","0.0","Levii")
  9.    
  10.     while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  11.     {
  12.         client_print(0, print_chat, "Sebzes Kikapcsolva.");
  13.         remove_entity(targy)
  14.     }
  15. }
  16.  
  17. /* Teszteld le... [Az lenne az elve hogy kitörli a "trigger_hurt" entity-t ami szerintem okozza a sebzést./*





Edit: Újabb verzió ez [Kibővítve: Map beolvasóval(hogy csak azon a mapon)]

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new targy,map[33]
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  9.    
  10.     get_mapname(map, charsmax(map))
  11.    
  12.     if(equal(map, "air_fight2"))
  13.     {
  14.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  15.         {
  16.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  17.             remove_entity(targy)
  18.         }
  19.     }
  20. }


Felesleges globális változót létrehozni, ha csak egy eljárásban használod.
The Peace írta:

Hát nincs nagyon ötlet, próbáltam össze copyzni másból, és azt nem értem hogy az hogy lehet hogy Botoknál megy de a szerveren nem... (A szerverre beraktad? , írd előre a plugin.ini-be és írd oda hogy debug)

de addig is megpróbáltam egy másikat.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. new targy,map[33]  
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.     register_plugin("TEST","1.0.0","Levii")
  10.    
  11.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","eledes");
  12.     get_mapname(map, charsmax(map))
  13.    
  14. }
  15. public eledes(id)
  16. {
  17.     if(equal(map, "air_fight2"))
  18.     {
  19.         while( (targy = find_ent_by_class(targy, "trigger_hurt")) )
  20.         {
  21.             client_print(0, print_chat, "A sebzodes levan tiltva ezen a mapon!!");
  22.             remove_entity(targy)
  23.         }
  24.     }
  25. }
  26. stock fm_fakedamage(victim, const classname[], Float:takedmgdamage, damagetype)
  27. {
  28.     new class[] = "trigger_hurt"
  29.     new entity = fm_create_entity(class)
  30.    
  31.     if (!entity)
  32.         return 0
  33.    
  34.     new value[16]
  35.     float_to_str(takedmgdamage * 0, value, sizeof value - 1)
  36.    
  37.     fm_set_kvd(entity, "dmg", value, class)
  38.     num_to_str(damagetype, value, sizeof value - 1)
  39.    
  40.     fm_set_kvd(entity, "damagetype", value, class)
  41.     fm_set_kvd(entity, "origin", "8192 8192 8192", class)
  42.    
  43.     fm_DispatchSpawn(entity)
  44.     set_pev(entity, pev_classname, classname)
  45.    
  46.     fm_fake_touch(entity, victim)
  47.     fm_remove_entity(entity)
  48.    
  49.     return 1
  50. }

A trigger_hurt entity-t elég egyszer törölni, felesleges minden éledéskorkor törölni.
Minek a stock ha nem használod?

Esetleg próbáld ezt:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5.     register_plugin("", "1.0", "Demon")
  6.  
  7.     new iEnt = FM_NULLENT;
  8.     while ( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1 , "classname", "trigger_hurt" ) ) )
  9.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
  10. }

Ez ugyanazt csinálja mind The Peace első pluginja, törli az összes trigger_hurt entity-t, csak más módszerrel.

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: Dooz (2016.05.15. 22:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebződés(Nem No Fall Damage)
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 22:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Köszönöm szépen Demon, tökéletesen müködik. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole