hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 318 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 318 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 11:19 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok ebbe a mi a hiba?

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <csstats>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. new skin[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "Jatekos Modell"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Desti"
  14.  
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.    
  19.     register_dictionary("model.txt")
  20.    
  21.     register_clcmd("say /model", "skin")
  22.     register_event("Ham_Iteam_Deploy", "fegyvervaltas", "be", "1=1")
  23.    
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache() {
  27.     precache_model("models/skinek/1.mdl")
  28.     precache_model("models/skinek/2.mdl")
  29.     precache_model("models/skinek/3.mdl")
  30.     precache_model("models/skinek/4.mdl")
  31. }
  32.    
  33. public skin(id) {
  34.     new menu = menu_create("Jatekos Modellek", "fomenu_h");
  35.    
  36.     menu_additem(menu, "Medve Skin", "1", 0)
  37.     menu_additem(menu, "Teletabi Skin", "2", 0)
  38.     menu_additem(menu, "Halo Skin", "3", 0)
  39.     menu_additem(menu, "Kover Mikulas Skin", "4", 0)
  40.    
  41.     menu_display(id, menu, 0)
  42. }
  43. public fomenu_h(id, menu, item)
  44. {
  45.     if(item == MENU_EXIT)
  46.     {
  47.         menu_cancel(id);
  48.         return PLUGIN_HANDLED;
  49.     }
  50.  
  51.     new command[6], name[64], access, callback;
  52.  
  53.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  54.  
  55.     switch(item)
  56.     {
  57.         case 0: ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Medve Skint", id)
  58.         case 1: ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Halo Skint", id)
  59.         case 2: ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Hajas Mikulas Skint", id)
  60.         case 3: ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Teletabi Skint", id)
  61.     }
  62.  
  63.     menu_destroy(menu);
  64.  
  65.     return PLUGIN_HANDLED;
  66. }
  67.  
  68. public client_putinserver(id)
  69. {
  70.     skin[id] = 0
  71. }
  72.  
  73. public fegyvervaltas(id) {
  74.     new fgy = get_user_weapon(id)
  75.    
  76.     if(skin[id] == 1 && fgy == CSW_SKIN)
  77.     {
  78.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/1.mdl")
  79.     }
  80.     if(skin[id] == 1 && fgy == CSW_SKIN)
  81.     {
  82.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/2.mdl")
  83.     }
  84.     if(skin[id] == 1 && fgy == CSW_SKIN)
  85.     {
  86.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/3.mdl")
  87.     }
  88.     if(skin[id] == 1 && fgy == CSW_SKIN)
  89.     {
  90.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/4.mdl")
  91.     }
  92. }
  93. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  94. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  95. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 11:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az egész. Játékos modelleket akarsz adni, de fegyvert hívsz meg, azt is úgy,hogy a függvény a currweapon másolata, aminek köze nincs a deployos meghíváshoz. Az egész konkrétan a kiindulástól rossz.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 12:17 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Próbáld meg így [nem tudom hogy le e fordul!!]


  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <colorchat>
  6. #include <csstats>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. new skin[33]
  10.  
  11. #define PLUGIN "Jatekos Modell"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Desti"
  14.  
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.    
  19.     register_dictionary("model.txt")
  20.    
  21.     register_clcmd("say /model", "skin")
  22.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  23.    
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache() {
  27.     precache_model("models/skinek/1.mdl")
  28.     precache_model("models/skinek/2.mdl")
  29.     precache_model("models/skinek/3.mdl")
  30.     precache_model("models/skinek/4.mdl")
  31. }
  32.  
  33. public skin(id) {
  34.     new menu = menu_create("Jatekos Modellek", "fomenu_h");
  35.    
  36.     menu_additem(menu, "Medve Skin", "1", 0)
  37.     menu_additem(menu, "Teletabi Skin", "2", 0)
  38.     menu_additem(menu, "Halo Skin", "3", 0)
  39.     menu_additem(menu, "Kover Mikulas Skin", "4", 0)
  40.    
  41.     menu_display(id, menu, 0)
  42. }
  43. public fomenu_h(id, menu, item)
  44. {
  45.     if(item == MENU_EXIT)
  46.     {
  47.         menu_cancel(id);
  48.         return PLUGIN_HANDLED;
  49.     }
  50.    
  51.     new command[6], name[64], access, callback;
  52.    
  53.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  54.    
  55.     switch(item)
  56.     {
  57.         case 0:{
  58.             ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Medve Skint", id)
  59.             skin[id] = 1
  60.         }
  61.             case 1:{
  62.             ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Halo Skint", id)
  63.             skin[id] = 2
  64.         }
  65.             case 2:{
  66.             ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Hajas Mikulas Skint", id)
  67.             skin[id] = 3
  68.         }
  69.             case 3:{
  70.             ColorChat(id, GREEN, "[Model] Te kaptal Teletabi Skint", id)
  71.             skin[id] = 4
  72.         }
  73.    
  74.     menu_destroy(menu);
  75.    
  76.     return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78.  
  79. public client_putinserver(id)
  80. {
  81.     skin[id] = 0 // ennek így nincs nagyon értelme!
  82. }
  83.  
  84. public ecw(id) {
  85.     new fgy = get_user_weapon(id)
  86.    
  87.     if(skin[id] == 1 && fgy == CSW_SKIN)
  88.     {
  89.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/1.mdl")
  90.     }
  91.     if(skin[id] == 2 && fgy == CSW_SKIN)
  92.     {
  93.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/2.mdl")
  94.     }
  95.     if(skin[id] == 3 && fgy == CSW_SKIN)
  96.     {
  97.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/3.mdl")
  98.     }
  99.     if(skin[id] == 4 && fgy == CSW_SKIN)
  100.     {
  101.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/4.mdl")
  102.     }
  103. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 12:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
cs_set_user_model senkinek sem ismerős? :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 12:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az buggy

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: csongika (2016.05.08. 14:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 13:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tessék, teszteld a profizmust.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.0";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
  12.  
  13. new const T_MODELL[] = "models/player/te_admin/te_admin.mdl";
  14. new const CT_MODELL[] = "models/player/ct_admin/ct_admin.mdl";
  15.  
  16.  
  17. const TEAM_T = 1;
  18. const TEAM_CT = 2;
  19. new g_iInfoTarget, g_iEnt[33], g_iTeam[33], bool:g_bIsAdmin[33];
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  23.  
  24.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  25.     register_event("TeamInfo", "eTeamInfo", "a");
  26.     g_iInfoTarget = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target");
  27. }
  28.  
  29. public plugin_precache() {
  30.     precache_model(T_MODELL);
  31.     precache_model(CT_MODELL);
  32. }
  33.  
  34. public client_putinserver(id) {
  35.     #if defined ACCESS_FLAG
  36.     if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)
  37.     #endif
  38.         g_bIsAdmin[id] = true;
  39. }
  40.  
  41. public fwPlayerSpawn(id) {
  42.     if(!g_bIsAdmin[id]) return;
  43.    
  44.     if(!g_iEnt[id]) {
  45.         g_iEnt[id] = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, g_iInfoTarget);
  46.         switch(g_iTeam[id]) {
  47.             case TEAM_T: engfunc(EngFunc_SetModel, g_iEnt[id], T_MODELL);
  48.             case TEAM_CT: engfunc(EngFunc_SetModel, g_iEnt[id], CT_MODELL);
  49.         }
  50.     }
  51. }
  52.  
  53. public client_disconnect(id) {
  54.     g_bIsAdmin[id] = false;
  55. }
  56.  
  57. public remove_ent(id) {
  58.     if(g_iEnt[id] > 0)
  59.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_iEnt[id]);
  60.  
  61.     g_iEnt[id] = 0;
  62.     g_iTeam[id] = 0;
  63. }
  64.  
  65. public eTeamInfo() {
  66.     new id = read_data(1);
  67.     if(!g_bIsAdmin[id] || !is_user_connected(id)) return;
  68.    
  69.     remove_ent(id);
  70.     new szTeam[32]; read_data(2, szTeam, charsmax(szTeam));
  71.     switch(szTeam[0]) {
  72.         case 'T': {
  73.             g_iTeam[id] = TEAM_T;
  74.         }
  75.         case 'C': {
  76.             g_iTeam[id] = TEAM_CT;
  77.         }
  78.     }
  79. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 13:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Vagy ez is jó, ez kicsit a "kezdők" nyelvén van írva.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new PLUGIN[] = "Játékos Skin Menü"
  6. new VERSION[] = "1.0"
  7. new AUTHOR[] = "KoKo"
  8.  
  9. new PREFIX[] = "Skin"
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.    
  15.     register_clcmd("say /skinmenu", "skin_menu_nyit"); //Menü lekérése
  16.     register_clcmd("chooseteam", "csapat_valtas"); //Ha közben csapatot vált, váltson vissza alap kinézetre
  17. }
  18. public csapat_valtas(id)
  19. {
  20.     cs_reset_user_model(id)
  21. }
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24.     //*KINÉZETEK*//
  25.     precache_model("models/player/1/1.mdl"); //FONTOS, HOGY A MAPPA NEVE, ÉS A MODELL EGYEZZEN!
  26.     precache_model("models/player/2/2.mdl"); //FONTOS, HOGY A MAPPA NEVE, ÉS A MODELL EGYEZZEN!
  27. }
  28. public skin_menu_nyit(id)
  29. {
  30.     new menu = menu_create("Válassz Skint", "skin_handler");
  31.     menu_additem(menu, "1. skin", "", 0)
  32.     menu_additem(menu, "2. skin", "", 1)
  33.    
  34.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  35.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  36.     menu_display(id, menu, 0)
  37. }
  38. public skin_handler(id, menu, item)
  39. {
  40.     if(item == MENU_EXIT)
  41.     {
  42.         menu_destroy(menu)
  43.         return PLUGIN_HANDLED;
  44.     }
  45.     new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(id) //Lekérjük, hogy melyik csapatban van
  46.     switch(item)
  47.     {
  48.         case 0:
  49.         {
  50.             if(csapat == CS_TEAM_T) //Terrorista
  51.             {
  52.                 cs_set_user_model(id, "1");
  53.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3XY ^1kinézetet!", PREFIX);
  54.             }
  55.             else
  56.             {
  57.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani az ^3XY ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  58.             }
  59.         }
  60.         case 1:
  61.         {
  62.             if(csapat == CS_TEAM_CT) //CT
  63.             {
  64.                 cs_set_user_model(id, "2");
  65.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3XY2 ^1kinézetet!", PREFIX);
  66.             }
  67.             else
  68.             {
  69.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani az ^3XY2 ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  70.             }
  71.         }
  72.     }
  73.     return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  76. {
  77.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg
  78.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3)
  79.    
  80.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText")
  81.    
  82.     if(id)
  83.     {
  84.         if(!is_user_connected(id)) return
  85.         players[0] = id
  86.         pnum = 1
  87.     }
  88.     else get_players(players, pnum, "c")
  89.    
  90.     for(new i; i < pnum; i++)
  91.     {
  92.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i])
  93.         write_byte(players[i])
  94.         write_string(szMsg)
  95.         message_end()
  96.     }
  97. }

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: csongika (2016.05.08. 14:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 14:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az elején definiálható nálam a modell és az admin flag. Ez olyan nehéz?
Akkor miért nem jobb a jobb??? Ezt a baromságot komolyan :D Tedd fel akkor azt felmegyek megállítom a szerót, ha kapok skint. :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 14:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
mforce írta:
Az elején definiálható nálam a modell és az admin flag. Ez olyan nehéz?
Akkor miért nem jobb a jobb??? Ezt a baromságot komolyan :D Tedd fel akkor azt felmegyek megállítom a szerót, ha kapok skint. :D


És ki beszélt itt arról, hogy csak Adminnak lehessen választani skint? :)
Komolyan mforce, mindig mindenből próbálsz úgy kijönni, hogy te vagy a legjobb..
Tény, hogy kib*szott jó vagy, de nem unod ezt az arcoskodást már?? :)
Te nem voltál sose kezdő? :)
Ja igen, mert a tied máshogy van megírva, na istenem.
Meséld el, hogy az enyémmel mi a működésbeli gond kérlek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Lehet mindenkinek is skint adni, ha //-t rak a define elé...
Máshogy van megírva? Köze nincs a kettőnek egymáshoz végülis, meg azt se garantálom, hogy megy, csak valahogy így kéne, azért írtam, hogy tesztelje.

Na hogy mi a baj a "tiéddel"? :D Az egész.
https://www.amxmodx.org/api/cstrike/cs_set_user_model

így kell egy modellt rakni,hogy cs_set_user_model(id, "2")? :D
Meg a cs_set_user_model natív bugos, setinfo _modelt átírod azt crash.
De azért fejeld meg a hülyeséget egy kis sírással. :lol:

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole