hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 210 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 14:08 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.01. 11:29
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok Tudnatok csinalni nekem vagy van olyan plugin hogy :
12-15 darabb awp skin
Es az awp skineket olesert lehet csak feloldani?

Legyszives segitsetek !!!
Elore is koszi :) :help:

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 14:18 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.23. 14:22
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Fegyver Skinek Ölésért v1.3

Ha jó akkor nyomd a pacsit :D

_________________
✯ℝaiz3n✯ツ
Kép
Egy tökéletes világban nincsenek csalók. Mi megvalósítottuk a tökéletes világot.
http://www.switchtogaming.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 14:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.01. 11:29
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mar tegnap le toltotem ezt csak nem tudom at irni :S

valaki att tudna' irni awpre Csak awp skint akkarok. ... ma probalkoztam vele de meg gyuloltem :D

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 14:38 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.05.08. 17:31
Hozzászólások: 9
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Raiz3n ez nem awp skin.!! :D plugin https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=262077 ezt javisd át awp-skinekre és jólesz és magyarísd le ha nem tudod kérjmeg vallakit!

_________________
Global Offensive MÓD sql mentés 355db skinel
4500ft
https://www.gametracker.com/server_info ... 129:27080/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 15:21 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.01. 11:29
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
hali megint en vagyok a plugint hiaba debugolom nem adja be a szeroba nem mukszik miert lehet? mindent be tedtem... es nem mukszik?:D

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 15:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
K1LLeR írta:
hali megint en vagyok a plugint hiaba debugolom nem adja be a szeroba nem mukszik miert lehet? mindent be tedtem... es nem mukszik?:D


koko.988 @ AWP Mód/Menü

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 19:13 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.01. 11:29
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SmaCk írta:
K1LLeR írta:
hali megint en vagyok a plugint hiaba debugolom nem adja be a szeroba nem mukszik miert lehet? mindent be tedtem... es nem mukszik?:D


koko.988 @ AWP Mód/Menü


de nem tudom le tolteni a modot tudnal adni egy linket ahonnan letolcsem legyszives??

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinek
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 19:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
K1LLeR írta:
SmaCk írta:
K1LLeR írta:
hali megint en vagyok a plugint hiaba debugolom nem adja be a szeroba nem mukszik miert lehet? mindent be tedtem... es nem mukszik?:D


koko.988 @ AWP Mód/Menü


de nem tudom le tolteni a modot tudnal adni egy linket ahonnan letolcsem legyszives??


Először is javaslom olvasni: koko.988 @ AWP Mód/Menü

Forráskód:
  1. //*KÜLÖN KÖSZÖNET*//
  2.      
  3.     //Alap plugin megírása: 6almasok
  4.     //HLMOD HUS Rangok: D3M0*~
  5.      
  6.     #include <amxmodx>
  7.     #include <amxmisc>
  8.     #include <cstrike>
  9.     #include <fun>
  10.     #include <engine>
  11.     #include <fakemeta>
  12.     #include <hamsandwich>
  13.     #include <fvault>
  14.      
  15.     #define ADMINRANG ADMIN_KICK
  16.      
  17.     new PLUGIN[] = "AWP Mód"
  18.     new VERSION[] = "1.0"
  19.     new AUTHOR[] = "KoKo"
  20.      
  21.     new PREFIX[] = "AWP MÓD"
  22.      
  23.     new awp[33]
  24.     new oles[33]
  25.     new switchbutton[33]
  26.     new ModelData[40][64], ModelNum, MaximumBtton
  27.      
  28.     new message[192]
  29.     new nev[32]
  30.     new Temp[192]
  31.     static color[10]
  32.     new szint[33]
  33.      
  34.     new File[] = "addons/amxmodx/configs/awp_mod_models.ini"
  35.     new szVaultName[] = "awp_mod_vault"
  36.      
  37.     new need_kills[] = { 50, 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 400, 500, 600, 700, 800 }
  38.      
  39.     new fegyvernevek[13][] = { "Nincs","AWP | Raptor","AWP | Yellow Grid","AWP | American","AWP | Malaysia","AWP | Hope","AWP | Magma","AWP | Hawking","AWP | Green Line","AWP | Hyper Beast","AWP | Elf Ranger","AWP | Dragon Lore","AWP | Asiimov" }
  40.      
  41.     new awp_menu_szoveg[][][] = {
  42.         {"AWP | Raptor \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Raptor \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  43.         {"AWP | Yellow Grid \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Yellow Grid \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  44.         {"AWP | American \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | American \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  45.         {"AWP | Malaysia \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Malaysia \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  46.         {"AWP | Hope \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Hope \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  47.         {"AWP | Magma \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Magma \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  48.         {"AWP | Hawking \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Hawking \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  49.         {"AWP | Green Line \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Green Line \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  50.         {"AWP | Hyper Beast \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Hyper Beast \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  51.         {"AWP | Elf Ranger \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Elf Ranger \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  52.         {"AWP | Dragon Lore \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Dragon Lore \r[%i/%i \yÖlés\r]"},
  53.         {"AWP | Asiimov \r[\yMEGSZEREZVE\r]", "\dAWP | Asiimov \r[%i/%i \yÖlés\r]"}
  54.     }
  55.     new oles_szamok[12] = {
  56.         50,
  57.         100,
  58.         150,
  59.         200,
  60.         250,
  61.         300,
  62.         350,
  63.         400,
  64.         500,
  65.         600,
  66.         700,
  67.         800
  68.     }
  69.     new rangok[13][] = {
  70.         "Újonc",
  71.         "Lelkes",
  72.         "Tag",
  73.         "Beavatott",
  74.         "Tud valamit",
  75.         "Fanatikus",
  76.         "Senior Tag",
  77.         "Jómunkásember",
  78.         "Nagyúr",
  79.         "Félisten",
  80.         "Östag",
  81.         "Veterán",
  82.         "Őskövület"
  83.     }
  84.     public plugin_init()
  85.     {
  86.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  87.         //EVENT
  88.         register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  89.         register_event("DeathMsg","halal","a")
  90.        
  91.         //CVAROK
  92.         register_cvar("hud_info", "1");
  93.        
  94.         //PARANCSOK
  95.         register_clcmd("say /awp", "awp_menu")
  96.         register_clcmd("say_team /awp", "awp_menu")
  97.        
  98.         register_clcmd("say", "sayhook")
  99.         register_clcmd("say_team", "tshook")
  100.        
  101.         //EGYÉB
  102.         RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
  103.         set_task(60.0, "hirdetes", 0, "", 0, "b", 0)
  104.         set_task(0.5, "hud_informacio", 0, _, _, "b")
  105.        
  106.         register_impulse(201, "awp_menu")
  107.        
  108.        
  109.         LoadModel();
  110.        
  111.     }
  112.     public hirdetes()
  113.     {
  114.         ChatColor(0, "^4[%s] ^1A szerveren jelenleg ^3AWP Mód ^1fut. Menü elérése: ^3/awp", PREFIX)
  115.     }
  116.     public player_spawn(id)
  117.     {
  118.         strip_user_weapons(id);
  119.         give_item(id, "weapon_awp")
  120.         give_item(id, "weapon_knife")
  121.         give_item(id, "item_assaultsuit")
  122.         cs_set_user_money(id, 0, 0)
  123.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  124.     }
  125.     public halal()
  126.     {
  127.         new killer = read_data(1)
  128.         new victim = read_data(2)
  129.        
  130.         if(killer != victim)
  131.             oles[killer]++
  132.        
  133.         while(oles[killer] >= oles_szamok[szint[killer]])
  134.         {
  135.             szint[killer]++
  136.         }
  137.     }
  138.     public plugin_precache()
  139.     {
  140.         new Len, btton[196], Data[64], Letoltes[40][64];
  141.         MaximumBtton = file_size(File, 1);
  142.        
  143.         for(new Num = 0; Num < MaximumBtton; Num++)
  144.         {
  145.             read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  146.             parse(btton, Data, 63);
  147.             remove_quotes(btton);
  148.             if(btton[0] == ';')
  149.             {
  150.                 continue;
  151.             }
  152.             remove_quotes(Data);
  153.             format(Letoltes[Num], 63, "%s", Data);
  154.             precache_model(Letoltes[Num]);
  155.         }
  156.         RegisterHam(Ham_Spawn,"func_buyzone","vasarlas_zona")
  157.     }
  158.     public vasarlas_zona(id)
  159.     {
  160.         return HAM_SUPERCEDE;
  161.     }
  162.     public LoadModel()
  163.     {
  164.         new Len, btton[196], Data[64];
  165.         MaximumBtton = file_size(File, 1);
  166.         for(new Num; Num < MaximumBtton; Num++)
  167.         {
  168.             ModelNum++;
  169.             read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  170.             parse(btton, Data, 63);
  171.             remove_quotes(btton);
  172.             if(btton[0] == ';')
  173.             {
  174.                 continue;
  175.             }
  176.             remove_quotes(Data);
  177.             format(ModelData[ModelNum], 63, "%s", Data);
  178.         }
  179.     }
  180.     public fegyver_valtas(id)
  181.     {
  182.         if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32 || switchbutton[id] == 1)
  183.             return
  184.        
  185.         new fegyver = get_user_weapon(id)
  186.        
  187.         if(awp[id] == 1){
  188.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[1]) //AWP | Raptor
  189.         }
  190.         else if(awp[id] == 2){
  191.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[2]) //AWP | Yellow Grid
  192.         }
  193.         else if(awp[id] == 3){
  194.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[3]) //AWP | American
  195.         }
  196.         else if(awp[id] == 4){
  197.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[4]) //AWP | Malaysia
  198.         }
  199.         else if(awp[id] == 5){
  200.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[5]) //AWP | Hope
  201.         }
  202.         else if(awp[id] == 6){
  203.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[6]) //AWP | Magma
  204.         }
  205.         else if(awp[id] == 7){
  206.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[7]) //AWP | Hawking
  207.         }
  208.         else if(awp[id] == 8){
  209.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[8]) //AWP | Green Line
  210.         }
  211.         else if(awp[id] == 9){
  212.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[9]) //AWP | Hyper Beast
  213.         }
  214.         else if(awp[id] == 10){
  215.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[10]) //AWP | Elf Ranger
  216.         }
  217.         else if(awp[id] == 11){
  218.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[11]) //AWP | Dragon Lore
  219.         }
  220.         else if(awp[id] == 12){
  221.             if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[12]) //AWP | Asiimov
  222.         }
  223.     }
  224.     public awp_menu(id)
  225.     {
  226.         new String[96]
  227.         format(String, charsmax(String), "\rA\yW\wP  \d|  \wFegyver Skinek^n\wRang: \y%s  \d|  \wÖlések: \y%d^n\w", rangok[szint[id]], oles[id])
  228.         new menu = menu_create(String, "awp_menu_handler" )
  229.        
  230.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[0] ? (awp_menu_szoveg[0][0]):(awp_menu_szoveg[0][1]), oles[id], need_kills[0]);
  231.         menu_additem(menu, String, "0" );
  232.         formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[1] ? (awp_menu_szoveg[1][0]):(awp_menu_szoveg[1][1]), oles[id], need_kills[1]);
  233.         menu_additem(menu, String, "1");
  234.         formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[2] ? (awp_menu_szoveg[2][0]):(awp_menu_szoveg[2][1]), oles[id], need_kills[2]);
  235.         menu_additem(menu, String, "2");
  236.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[3] ? (awp_menu_szoveg[3][0]):(awp_menu_szoveg[3][1]), oles[id], need_kills[3]);
  237.         menu_additem(menu, String, "3");
  238.         formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[4] ? (awp_menu_szoveg[4][0]):(awp_menu_szoveg[4][1]), oles[id], need_kills[4]);
  239.         menu_additem(menu, String, "4");
  240.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[5] ? (awp_menu_szoveg[5][0]):(awp_menu_szoveg[5][1]), oles[id], need_kills[5]);
  241.         menu_additem(menu, String, "5" );
  242.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[6] ? (awp_menu_szoveg[6][0]):(awp_menu_szoveg[6][1]), oles[id], need_kills[6]);
  243.         menu_additem(menu, String, "6" );
  244.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[7] ? (awp_menu_szoveg[7][0]):(awp_menu_szoveg[7][1]), oles[id], need_kills[7]);
  245.         menu_additem(menu, String, "7" );
  246.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[8] ? (awp_menu_szoveg[8][0]):(awp_menu_szoveg[8][1]), oles[id], need_kills[8]);
  247.         menu_additem(menu, String, "8" );
  248.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[9] ? (awp_menu_szoveg[9][0]):(awp_menu_szoveg[9][1]), oles[id], need_kills[9]);
  249.         menu_additem(menu, String, "9" );
  250.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[10] ? (awp_menu_szoveg[10][0]):(awp_menu_szoveg[10][1]), oles[id], need_kills[10]);
  251.         menu_additem(menu, String, "10" );
  252.         format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[11] ? (awp_menu_szoveg[11][0]):(awp_menu_szoveg[11][1]), oles[id], need_kills[11]);
  253.         menu_additem(menu, String, "11" );
  254.        
  255.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  256.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  257.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  258.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  259.        
  260.         menu_display(id, menu, 0);
  261.         return PLUGIN_HANDLED;
  262.     }
  263.     public awp_menu_handler(id, menu, item)
  264.     {
  265.         if(item == MENU_EXIT)
  266.         {
  267.             menu_destroy(menu)
  268.             return PLUGIN_HANDLED;
  269.         }
  270.        
  271.         new command[6], name[64], access, callback;
  272.         menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  273.        
  274.         switch(item)
  275.         {
  276.             case 0:
  277.             {
  278.                 if(oles[id] >= need_kills[0])
  279.                 {
  280.                     awp[id] = 1
  281.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Raptor^1-t!", PREFIX)
  282.                 }
  283.                 else
  284.                 {
  285.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Raptor ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  286.                 }
  287.             }
  288.             case 1:
  289.             {
  290.                 if(oles[id] >= need_kills[1])
  291.                 {
  292.                     awp[id] = 2
  293.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Yellow Grid^1-et!", PREFIX)
  294.                 }
  295.                 else
  296.                 {
  297.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Yellow Grid ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  298.                 }
  299.             }
  300.             case 2:
  301.             {
  302.                 if(oles[id] >= need_kills[3])
  303.                 {
  304.                     awp[id] = 3
  305.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | American^1-t!", PREFIX)
  306.                 }
  307.                 else
  308.                 {
  309.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | American ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  310.                 }
  311.             }
  312.             case 3:
  313.             {
  314.                 if(oles[id] >= need_kills[4])
  315.                 {
  316.                     awp[id] = 4
  317.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Malaysia^1-t!", PREFIX)
  318.                 }
  319.                 else
  320.                 {
  321.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Malaysia ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  322.                 }
  323.             }
  324.             case 4:
  325.             {
  326.                 if(oles[id] >= need_kills[5])
  327.                 {
  328.                     awp[id] = 5
  329.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Hope^1-t!", PREFIX)
  330.                 }
  331.                 else
  332.                 {
  333.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Hope ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  334.                 }
  335.             }
  336.             case 5:
  337.             {
  338.                 if(oles[id] >= need_kills[6])
  339.                 {
  340.                     awp[id] = 6
  341.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Magma^1-t!", PREFIX)
  342.                 }
  343.                 else
  344.                 {
  345.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Magma ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  346.                 }
  347.             }
  348.             case 6:
  349.             {
  350.                 if(oles[id] >= need_kills[7])
  351.                 {
  352.                     awp[id] = 7
  353.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Hawking^1-t!", PREFIX)
  354.                 }
  355.                 else
  356.                 {
  357.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Hawking ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  358.                 }
  359.             }
  360.             case 7:
  361.             {
  362.                 if(oles[id] >= need_kills[8])
  363.                 {
  364.                     awp[id] = 8
  365.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Green Line^1-t!", PREFIX)
  366.                 }
  367.                 else
  368.                 {
  369.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Green Line ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  370.                 }
  371.             }
  372.             case 8:
  373.             {
  374.                 if(oles[id] >= need_kills[9])
  375.                 {
  376.                     awp[id] = 9
  377.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Hyper Beast^1-ot!", PREFIX)
  378.                 }
  379.                 else
  380.                 {
  381.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Hyper Beast ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  382.                 }
  383.             }
  384.             case 9:
  385.             {
  386.                 if(oles[id] >= need_kills[10])
  387.                 {
  388.                     awp[id] = 10
  389.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Elf Ranger^1-t!", PREFIX)
  390.                 }
  391.                 else
  392.                 {
  393.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Elf Ranger ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  394.                 }
  395.             }
  396.             case 10:
  397.             {
  398.                 if(oles[id] >= need_kills[11])
  399.                 {
  400.                     awp[id] = 11
  401.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Dragon Lore^1-t!", PREFIX)
  402.                 }
  403.                 else
  404.                 {
  405.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Dragon Lore ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  406.                 }
  407.             }
  408.             case 11:
  409.             {
  410.                 if(oles[id] >= need_kills[12])
  411.                 {
  412.                     awp[id] = 12
  413.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3AWP | Asiimov^1-t!", PREFIX)
  414.                 }
  415.                 else
  416.                 {
  417.                     ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nincs elegendő ölésed az ^3AWP | Asiimov ^1kiválasztásához!", PREFIX)
  418.                 }
  419.             }
  420.         }
  421.         return PLUGIN_HANDLED;
  422.     }
  423.     public hud_informacio()
  424.     {
  425.         if(!get_cvar_num("hud_info"))
  426.             return PLUGIN_HANDLED;
  427.        
  428.         static id
  429.         for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
  430.         {
  431.             if(is_user_alive(id))
  432.             {
  433.                 set_hudmessage(0, 127, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  434.                 show_hudmessage(id, "[Rang: %s]^n[Öléseid: %i]^n[Kiválasztott Fegyver: %s]", rangok[szint[id]], oles[id], fegyvernevek[awp[id]])
  435.             }
  436.         }
  437.         return PLUGIN_HANDLED;
  438.     }
  439.     public sayhook(id)
  440.     {
  441.        
  442.         read_args (message, 191)
  443.         remove_quotes (message)
  444.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  445.         {
  446.             return PLUGIN_CONTINUE
  447.         }
  448.         get_user_name(id, nev, 31)
  449.         if(is_user_alive(id)) {
  450.             get_user_team(id, color, 9)
  451.             formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  452.            
  453.         }
  454.         else {
  455.             get_user_team(id, color, 9)
  456.             formatex(Temp, 191, "^x03*Halott* x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  457.         }
  458.         if(get_user_flags(id) & ADMINRANG)
  459.         {
  460.             if(is_user_alive(id))
  461.             {
  462.                 get_user_team(id, color, 9)
  463.                 formatex(Temp, 191, "^x04[ADMIN] [%s] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  464.             }
  465.             else
  466.             {
  467.                 get_user_team(id, color, 9)
  468.                 formatex(Temp, 191, "^x03*Halott* ^x04[ADMIN] [%s] ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  469.             }
  470.         }
  471.         sendmessage(color)
  472.         return PLUGIN_HANDLED
  473.     }
  474.     public tshook(id)
  475.     {
  476.         read_args (message, 191)
  477.         remove_quotes (message)
  478.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  479.         {
  480.             return PLUGIN_CONTINUE
  481.         }
  482.         get_user_name(id, nev, 31)
  483.         new playerTeam = get_user_team(id)
  484.         new playerTeamName[19]
  485.         switch (playerTeam)
  486.         {
  487.             case 1: {
  488.                 copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  489.                
  490.             }
  491.             case 2: {
  492.                 copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  493.                
  494.             }
  495.             default:
  496.             copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  497.         }
  498.         if(is_user_alive(id))
  499.         {
  500.             get_user_team(id, color, 9)
  501.             formatex(Temp, 191, "^x04(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  502.            
  503.         }
  504.         else
  505.         {
  506.             get_user_team(id, color, 9)
  507.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  508.         }
  509.         if(get_user_flags(id) & ADMINRANG)
  510.         {
  511.             if(is_user_alive(id))
  512.             {
  513.                 get_user_team(id, color, 9)
  514.                 formatex(Temp, 191, "^x04(%s) ^x04[ADMIN] [%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  515.             }
  516.             else
  517.             {
  518.                 get_user_team(id, color, 9)
  519.                 formatex(Temp, 191, "^x01*Halott* ^x04[ADMIN] ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  520.             }
  521.         }
  522.         sendtmessage(color, playerTeam)
  523.         return PLUGIN_HANDLED
  524.     }
  525.     public sendmessage(color[])
  526.     {
  527.         new teamName[10]
  528.         for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  529.         {
  530.             get_user_team (player, teamName, 9)
  531.             teamf (player, color)
  532.             elkuldes(player, Temp)
  533.             teamf(player, teamName)
  534.         }
  535.     }
  536.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  537.     {
  538.         new teamName[10]
  539.         for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  540.         {
  541.             if(get_user_team(player) == playerTeam)
  542.             {
  543.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  544.                 elkuldes(player, Temp)
  545.                 teamf (player, teamName)
  546.                 teamf (player, color)
  547.             }
  548.         }
  549.     }
  550.     public teamf(player, team[])
  551.     {
  552.         message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  553.         write_byte(player)
  554.         write_string(team)
  555.         message_end()
  556.     }
  557.     public elkuldes(player, Temp[])
  558.     {
  559.        
  560.         message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  561.         write_byte( player )
  562.         write_string( Temp )
  563.         message_end()
  564.        
  565.     }
  566.     stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  567.     {
  568.         static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  569.         vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  570.        
  571.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  572.        
  573.         if(id)
  574.         {
  575.             if(!is_user_connected(id)) return;
  576.             players[0] = id;
  577.             pnum = 1;
  578.         }
  579.         else get_players(players, pnum, "c");
  580.        
  581.         for(new i; i < pnum; i++)
  582.         {
  583.             message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  584.             write_byte(players[i]);
  585.             write_string(szMsg);
  586.             message_end();
  587.         }
  588.     }
  589.     public client_disconnect(id)
  590.     {
  591.         if(is_user_bot(id)) return;
  592.        
  593.         save(id);
  594.     }
  595.     public client_putinserver( id )
  596.     {
  597.         if(is_user_bot(id)) return;
  598.        
  599.         oles[id] = 0;
  600.         awp[id] = 0;
  601.         switchbutton[id] = 0;
  602.         szint[id] = 0;
  603.         load(id);
  604.     }
  605.     load(id) {
  606.         new szAuthid[32], szData[32];
  607.         get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  608.         new s1[16],s2[16],s3[16],s4[16]
  609.         fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  610.         parse( szData, s1, 15, s2, 15 , s3, 15, s4, 15 );
  611.         oles[id] = str_to_num(s1);
  612.         awp[id] = str_to_num(s2);
  613.         switchbutton[id] = str_to_num(s3);
  614.         szint[id] = str_to_num(s4);
  615.     }
  616.     save(id) {
  617.         new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  618.         get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  619.        
  620.         formatex( szData, 31, "%i %i %i %i", oles[id],  awp[id], switchbutton[id], szint[id]);
  621.         fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  622.     }

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: K1LLeR (2016.05.10. 19:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole