hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 14:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 317 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 316 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ugrás beállítás
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 15:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Hali!
Valaki segítene megcsinálni azt hogy a sima játékos 4-et a H joggal rendelkezők pedig 6-ot tudjanak ugrani? Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ugrás beállítás
HozzászólásElküldve: 2016.05.13. 15:47 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Krisznitro írta:
Hali!
Valaki segítene megcsinálni azt hogy a sima játékos 4-et a H joggal rendelkezők pedig 6-ot tudjanak ugrani? Előre is köszönöm!

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmodx >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fakemeta >
  5.  
  6. #define _PLUGIN        "Addon: Multi-Jump"
  7. #define _VERSION              "1.1"
  8. #define _AUTHOR            "H.RED.ZONE"
  9.  
  10. #define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H
  11.  
  12.  
  13. new _gJumpCount[33]
  14.  
  15.  
  16. new _pCvarMultiJumpAdminAmount
  17.     ,_pCvarMultiJumpPlayerAmount
  18.  
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21.    
  22.    
  23.     register_plugin( _PLUGIN, _VERSION, _AUTHOR )
  24.    
  25.    
  26.     _pCvarMultiJumpAdminAmount = register_cvar( "multijump_admin_amount", "6" )
  27.     _pCvarMultiJumpPlayerAmount = register_cvar( "multijump_player_amount", "2" )
  28.    
  29.  
  30.     RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "_FW_Player_Jump", 0 )
  31. }
  32.  
  33. public _FW_Player_Jump( id ) {
  34.    
  35.     if( is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG )  {
  36.        
  37.    
  38.         new Flags = pev( id, pev_flags )
  39.        
  40.        
  41.         if( Flags & FL_WATERJUMP
  42.        
  43.         || pev(id, pev_waterlevel) >= 2
  44.        
  45.        
  46.         || !(get_pdata_int(id, 246) & IN_JUMP) ){
  47.            
  48.            
  49.             return HAM_IGNORED
  50.         }
  51.        
  52.    
  53.         if( Flags & FL_ONGROUND ) {
  54.            
  55.            
  56.             _gJumpCount[ id ] = 0
  57.            
  58.            
  59.             return HAM_IGNORED
  60.         }
  61.        
  62.        
  63.         new Multi = get_pcvar_num( _pCvarMultiJumpAdminAmount )
  64.  
  65.    
  66.         if( Multi ) {
  67.            
  68.            
  69.             if( get_pdata_float(id, 251) < 500
  70.            
  71.            
  72.             && ++_gJumpCount[id] <= Multi ) {
  73.                
  74.                 new Float:fVelocity[ 3 ]
  75.                 pev( id, pev_velocity, fVelocity )
  76.                 fVelocity[ 2 ] = 268.328157
  77.                 set_pev( id, pev_velocity, fVelocity )
  78.                
  79.                
  80.                 return HAM_HANDLED
  81.             }
  82.         }
  83.     }
  84.     else    {
  85.    
  86.    
  87.         new Flags = pev( id, pev_flags )
  88.        
  89.        
  90.         if( Flags & FL_WATERJUMP
  91.        
  92.        
  93.         || pev(id, pev_waterlevel) >= 2
  94.        
  95.        
  96.         || !(get_pdata_int(id, 246) & IN_JUMP) ){
  97.            
  98.             return HAM_IGNORED
  99.         }
  100.        
  101.        
  102.         if( Flags & FL_ONGROUND ) {
  103.            
  104.        
  105.             _gJumpCount[ id ] = 0
  106.            
  107.            
  108.             return HAM_IGNORED
  109.         }
  110.        
  111.        
  112.         new Multi = get_pcvar_num( _pCvarMultiJumpPlayerAmount )
  113.  
  114.    
  115.         if( Multi ) {
  116.            
  117.            
  118.             if( get_pdata_float(id, 251) < 500
  119.            
  120.            
  121.             && ++_gJumpCount[id] <= Multi ) {
  122.                
  123.                 // Set Velocity.
  124.                 new Float:fVelocity[ 3 ]
  125.                 pev( id, pev_velocity, fVelocity )
  126.                 fVelocity[ 2 ] = 268.328157
  127.                 set_pev( id, pev_velocity, fVelocity )
  128.                
  129.                
  130.                 return HAM_HANDLED
  131.             }
  132.         }
  133.     }
  134.    
  135.    
  136.     return HAM_IGNORED
  137. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: Krisznitro (2016.05.13. 15:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole