hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 15:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Üdvözletem minden tagnak!
Nos valaki tudna segíteni hogy miért nem rakja rá nekem a modellt amikor rámegyek? :D


maga a menü lekérése az jó, csak a const-ot írtam le direkt... [Csak az a problematikó hogy nem vált át a modell a megadott modellre]

Aki segít megy a kéz.

  1. enum _:ADAT { Name[128], Level, Models[64] };
  2. new const Knives[][ADAT] =
  3. {
  4.     // Kes Neve |    Szint |  Eleresi Ăşt
  5.     { "Gyors KĂ©s | \d(+5% SebessĂ©g)  \r5.Szintol", 5, "models/st_deathrun/kes/v_gyors.mdl" },  // 0
  6.     { "Gravitacio KĂ©s |\d(-20% Grav) \r10.Szintol",10, "models/st_deathrun/kes/v_gravi.mdl" }, // 1
  7.  
  8. };


Plugin_init:
  1. register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1")



FegyverValtas lekerese:

  1. public fegyvervaltas(id)
  2. {  
  3.     new Cm[121]
  4.     new fgy = get_user_weapon(id)
  5.     if(Knives[0][Models][id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE){
  6.         format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[0][Models])
  7.         set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+5)
  8.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Cim)
  9.     }
  10.     if(Knives[1][Models][id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE){
  11.         format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])
  12.         set_user_gravity(id, 0.80)
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Cim)
  14.     }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 15:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])

minek?

a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 15:50 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
mforce írta:
  1. format(Cim, charsmax(Cim), "models/%s.mdl", Knives[1][Models])

minek?

a set_pev-hez kell Knives[1][Models] és kész



Így se oké:
  1. if(Knives[1][id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE){
  2.         set_user_gravity(id, 0.80)
  3.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Knives[1][Models]) // Nem jó így se
  4.     }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 16:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Knives[0][Models][id] == 0
Ez sose lesz igaz jó eséllyel.
Az első kés modeljének a játékos azonosítójadik eleme egyenlő-e nullával? Wtf?

Az előbb írt részletben már alakítottál rajta, de...
Knives[1][id] == 1
Ez mire szolgálna?
Ha rövid a kés neve lehet ez a szint, ha nagyon rövid lehet egy karakter a modelből, vagy akár egy karakter a nevéből.

Gondold újra az egészet, és úgy csináld ahogy a te logikádra fekszik.

ui: ha csak késhez kell, akkor lesd ki a kés rendszeremből ( legújabból ) a ham_item_deployos részt a játékos azonosító megszerzéséig, aztán ahogy neked tetszik. Sima hlds alatt legefektívebb út, ha csak fegyverváltásnál kell, és biztos nem dob hibát.
Csak késsel használd így, más fegyvernél lesznek bajok vele.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: The Peace (2016.05.28. 18:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 18:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó.

inkább kellene egy szint[33] és akkor

if(szint[id] == knives[1][levels])

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: The Peace (2016.05.28. 18:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.05.28. 18:30 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
mforce írta:
az szerintem knives[1][levels] lenne csak hülyeséget csinált, a const az nem változó.

inkább kellene egy szint[33] és akkor

if(szint[id] == knives[1][levels])


igen most így utólag bele gondolva, eléggé elkaptam az egészet, köszönöm nektek^^


Ment a 2Like :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole