hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.19. 21:42 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok.
Hogy tudom megoldani az f betüs animáciot PL: Egy gomodban?
Hálás lennék a válaszért.!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.19. 21:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Így

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "mforce"
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/weap_skins/v_ak47.mdl";
  26.  
  27. public OnItemDeployPost(ent) {
  28.     new id = get_weapon_owner(ent);
  29.  
  30.     if(id > 0) {
  31.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  32.         if(Weapon == CSW_AK47)
  33.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  34.     }
  35.  
  36.     return HAM_IGNORED;
  37. }
  38.  
  39. public plugin_precache() {
  40.     precache_model(fegyver);
  41. }
  42.  
  43. public ClCmd_Impulse(id) {
  44.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  45.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  46.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  47.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  48.         return PLUGIN_HANDLED;
  49.     }
  50.     return PLUGIN_CONTINUE;
  51. }
  52.  
  53. // fm
  54. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  55.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  56.  
  57.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  58.     write_byte(iAnim)
  59.     write_byte(pev(id, pev_body))
  60.     message_end()
  61. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.05.19. 21:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 18:16 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Igy jó kedves Mforce?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "mforce"
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24. // ezek le vannak kérve a gomodba akkor is kell??
  25. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak471.mdl";
  26. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak472.mdl";
  27. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak473.mdl";
  28. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak474.mdl";
  29. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak475.mdl";
  30. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak476.mdl";
  31. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak477.mdl";
  32. new const fegyver[] = "models/servername/v_ak478.mdl";
  33. new const fegyver[] = "models/servername/v_m4a1.mdl";
  34. new const fegyver[] = "models/servername/v_m4a12.mdl";
  35. new const fegyver[] = "models/servername/v_m4a13.mdl";
  36. new const fegyver[] = "models/servername/v_m4a14.mdl";
  37. new const fegyver[] = "models/servername/v_m4a15.mdl";
  38. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp1.mdl";
  39. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp2.mdl";
  40. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp3.mdl";
  41. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp4.mdl";
  42. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp5.mdl";
  43. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp6.mdl";
  44. new const fegyver[] = "models/servername/v_awp7.mdl";
  45.  
  46.  
  47.  
  48. public OnItemDeployPost(ent) {
  49.     new id = get_weapon_owner(ent);
  50.  
  51.     if(id > 0) {
  52.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  53.         if(Weapon == CSW_AK47)
  54.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  55.     }
  56.  
  57.     return HAM_IGNORED;
  58. }
  59.  
  60. public plugin_precache() {
  61.     precache_model(fegyver);
  62. }
  63.  
  64. public ClCmd_Impulse(id) {
  65.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  66.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  67.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  68.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  69.         return PLUGIN_HANDLED;
  70.     }
  71.     return PLUGIN_CONTINUE;
  72. }
  73.  
  74. // fm
  75. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  76.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  77.  
  78.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  79.     write_byte(iAnim)
  80.     write_byte(pev(id, pev_body))
  81.     message_end()
  82. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 19:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Persze, rosszabb nem is lehetne...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 19:53 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
mforce írta:
Persze, rosszabb nem is lehetne...

Akkor hogy kell?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.21. 19:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Hl1Star írta:
mforce írta:
Persze, rosszabb nem is lehetne...

Akkor hogy kell?

Nézz rá egy kicsit jobban... [És megtudod, értelmezd ,stb.]

  1. public OnItemDeployPost(ent) {
  2.     new id = get_weapon_owner(ent);
  3.    
  4.     if(id > 0) {
  5.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  6.         if(Weapon == CSW_AK47)
  7.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  8.     }
  9.    
  10.     return HAM_IGNORED;
  11. }


ezt is nézd meg. [meg azt is]

  1. public ClCmd_Impulse(id) {
  2.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  3.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  4.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  5.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  6.         return PLUGIN_HANDLED;
  7.     }
  8.     return PLUGIN_CONTINUE;
  9. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 21:34 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.29. 13:34
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
[profil]mforce[/profil] ez így, jó?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "mforce"
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/hitbox_awp/awp1.mdl";
  26.  
  27.  
  28. public OnItemDeployPost(ent) {
  29.     new id = get_weapon_owner(ent);
  30.  
  31.     if(id > 0) {
  32.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  33.         if(Weapon == CSW_AWP)
  34.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  35.     }
  36.  
  37.     return HAM_IGNORED;
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41. precache_model("models/hitbox_awp/awp1.mdl")
  42. precache_model("models/hitbox_awp/awp2.mdl")
  43. precache_model("models/hitbox_awp/awp3.mdl")
  44. precache_model("models/hitbox_awp/awp4.mdl")
  45. precache_model("models/hitbox_awp/awp5.mdl")
  46. precache_model("models/hitbox_awp/awp6.mdl")
  47. precache_model("models/hitbox_awp/awp7.mdl")
  48. precache_model("models/hitbox_awp/awp8.mdl")
  49. precache_model("models/hitbox_awp/awp9.mdl")
  50. precache_model("models/hitbox_awp/awp10.mdl")
  51. precache_model("models/hitbox_awp/awp11.mdl")
  52. precache_model("models/hitbox_awp/awp12.mdl")
  53. precache_model("models/hitbox_awp/awp13.mdl")
  54. precache_model("models/hitbox_awp/awp14.mdl")
  55. precache_model("models/hitbox_awp/awp15.mdl")
  56. precache_model("models/hitbox_awp/awp16.mdl")
  57. precache_model("models/hitbox_awp/awp17.mdl")
  58. precache_model("models/hitbox_awp/awp18.mdl")
  59. precache_model("models/hitbox_awp/awp19.mdl")
  60. precache_model("models/hitbox_awp/awp20.mdl")
  61. precache_model("models/hitbox_awp/awp21.mdl")
  62. precache_model("models/hitbox_awp/awp22.mdl")
  63. precache_model("models/hitbox_awp/awp23.mdl")
  64. precache_model("models/hitbox_awp/awp24.mdl")
  65. precache_model("models/hitbox_awp/awp25.mdl")
  66. precache_model("models/hitbox_awp/awp26.mdl")
  67. precache_model("models/hitbox_awp/awp27.mdl")
  68. precache_model("models/hitbox_awp/awp28.mdl")
  69. precache_model("models/hitbox_awp/awp29.mdl")
  70. precache_model("models/hitbox_awp/awp30.mdl")
  71. precache_model("models/hitbox_awp/awp31.mdl")
  72. precache_model("models/hitbox_awp/awp32.mdl")
  73. precache_model("models/hitbox_awp/awp33.mdl")
  74. precache_model("models/hitbox_awp/awp34.mdl")
  75. precache_model("models/hitbox_awp/awp35.mdl")
  76. precache_model("models/hitbox_awp/awp36.mdl")
  77. precache_model("models/hitbox_awp/awp37.mdl")
  78. precache_model("models/hitbox_awp/awp38.mdl")
  79. precache_model("models/hitbox_awp/awp39.mdl")
  80. precache_model("models/hitbox_awp/awp40.mdl")
  81. precache_model("models/hitbox_awp/awp41.mdl")
  82. precache_model("models/hitbox_awp/awp42.mdl")
  83. precache_model("models/hitbox_awp/awp43.mdl")
  84. precache_model("models/hitbox_awp/awp44.mdl")
  85. precache_model("models/hitbox_awp/awp45.mdl")
  86. }
  87.  
  88.  
  89. public ClCmd_Impulse(id) {
  90.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  91.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  92.     if(Weapon == CSW_AWP) {
  93.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  94.         return PLUGIN_HANDLED;
  95.     }
  96.     return PLUGIN_CONTINUE;
  97. }
  98.  
  99. // fm
  100. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  101.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  102.  
  103.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  104.     write_byte(iAnim)
  105.     write_byte(pev(id, pev_body))
  106.     message_end()
  107. }

_________________
  1. Class myclass()
  2. {
  3. void method()
  4. {
  5. #if (NAGYBETU)
  6. Console.Write("SZIA!");
  7. #else
  8. Console.Write("szia!");
  9. #endif
  10. }
  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 23:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)

A szám az animáció számát szabja meg.... az awpnél más

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Producer (2016.06.01. 09:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole