hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 04:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 114 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 114 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Minden ctnek usp[MEGOLDVA]
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 21:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok!
Olyan plugint keresek aminek az a légyege, hogy miden körben teli táras usp-t add a ct-nek


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára titkos 2016.06.01. 22:47-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 22:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.29. 13:34
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/archive/i ... 33167.html

_________________
  1. Class myclass()
  2. {
  3. void method()
  4. {
  5. #if (NAGYBETU)
  6. Console.Write("SZIA!");
  7. #else
  8. Console.Write("szia!");
  9. #endif
  10. }
  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 23:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Producer írta:
https://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-233167.html

Szerintem ez nem az


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.05.31. 23:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Ha leírod, hogy konkrétan milyen célra kellene, milyen szerverre, akkor lehet tudnánk is segíteni.
Amúgy spawn eventbe lekéred a csapatot, és CT-nek adsz USP-t lőszerrel.
Csak így, hogy nem írsz semmi egyebet, hogy pl más fegyó legyen-e nála, vagy minden egyebet vegyen el tőle a szerver stb, így nem tudom mit szeretnél.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 01:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nem veszi el a meglévő fegyvereket és semmi ilyesmi, mint írták kritériumok nélkül eddig ennyi a kérésed:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  9. }
  10.  
  11. public playerspawn(id)
  12. {
  13.     set_task(0.9, "startGiving", id)
  14.     return PLUGIN_HANDLED
  15. }
  16.  
  17. public startGiving(id)
  18. {
  19.     if(is_user_alive(id))
  20.     {
  21.         give_item(id,"weapon_usp")
  22.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  23.     }
  24.     return PLUGIN_HANDLED
  25. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: titkos (2016.06.01. 22:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 15:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
regener írta:
Nem veszi el a meglévő fegyvereket és semmi ilyesmi, mint írták kritériumok nélkül eddig ennyi a kérésed:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  9. }
  10.  
  11. public playerspawn(id)
  12. {
  13.     set_task(0.9, "startGiving", id)
  14.     return PLUGIN_HANDLED
  15. }
  16.  
  17. public startGiving(id)
  18. {
  19.     if(is_user_alive(id))
  20.     {
  21.         give_item(id,"weapon_usp")
  22.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  23.     }
  24.     return PLUGIN_HANDLED
  25. }



A 0.9sec késleltetésnek mi értelme?!
Hol van lekérve a csapat?!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 16:21 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Szia, esetleg így :D :
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  9. }
  10.  
  11. public playerspawn(id)
  12. {
  13.     set_task(0.1, "startGiving", id)
  14.     return PLUGIN_HANDLED
  15. }
  16.  
  17. public startGiving(id)
  18. {
  19.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  20.     {
  21.     if(is_user_alive(id))
  22.     {
  23.         give_item(id,"weapon_usp")
  24.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  25.     }
  26.     return PLUGIN_HANDLED
  27. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: titkos (2016.06.01. 22:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden ctnek usp
HozzászólásElküldve: 2016.06.01. 17:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
koko.988 írta:
A 0.9sec késleltetésnek mi értelme?!
Hol van lekérve a csapat?!


0.9 sec azért van, hogy ha olyan mapon játszik ami elveszi a fegyvert és másikat ad akkor ne ez előtt adja az usp-t, hanem ez után.
S igen, kimaradt a csapatellenőrzés. (Elnézést emiatt.)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole