hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 241 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 241 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 18:08 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
amxmodx-15982-hlmod.husrangok.sma(42) : error 018: initialization data exceeds declared size
amxmodx-15982-hlmod.husrangok.sma(61) : error 018: initialization data exceeds declared size

2 Errors.
Compilarea failed!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23.     0,
  24.     25,
  25.     50,
  26.     75,
  27.     100,
  28.     150,
  29.     200,
  30.     250,
  31.     300,
  32.     350,
  33.     400,
  34.     450,
  35.     500,
  36.     600,
  37.     700,
  38.          800,
  39.     900,
  40.     999,
  41.  
  42. }
  43.  
  44.  
  45. new const rangok[ASD+1][] = {
  46.     "Silver I",
  47.     "Silver II",
  48.     "Silver III",
  49.     "Silver IV",
  50.     "Silver Elite",
  51.     "Silver Elite Master",
  52.     "Gold Nova I",
  53.     "Gold Nova II",
  54.     "Gold Nova III",
  55.     "Gold Nova Master",
  56.     "Master Guardian I",
  57.     "Master Guardian II",
  58.     "Master Guardian Elite",
  59.     "Distinguished Master Guardian",
  60.     "Legendary Eagle",
  61.     "Legendary Eagle Master",
  62.     "Supreme",
  63.     "The Global Elite",
  64. }
  65.  
  66. public plugin_init()
  67. {
  68.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  69.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  70.     register_clcmd("say", "sayhook")
  71.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  72.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  73.     g_vault = nvault_open("namerang")
  74.  
  75. }
  76. public hud(id)
  77. {
  78.     if(szint[id] != ASD+1)
  79.     {
  80.  
  81.  
  82.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  83.     }
  84.     else {
  85.  
  86.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  87.     }
  88.  
  89. }
  90. public sayhook(id)
  91. {
  92.  
  93.     read_args (message, 191)
  94.     remove_quotes (message)
  95.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  96.     {
  97.         return PLUGIN_CONTINUE
  98.     }
  99.     get_user_name(id, nev, 31)
  100.     if(is_user_alive(id)) {
  101.         get_user_team(id, color, 9)
  102.         formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103.  
  104.     }
  105.     else {
  106.         get_user_team(id, color, 9)
  107.         formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  108.     }
  109.     sendmessage(color)
  110.     return PLUGIN_HANDLED
  111. }
  112. public tshook(id)
  113. {
  114.     read_args (message, 191)
  115.     remove_quotes (message)
  116.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  117.     {
  118.         return PLUGIN_CONTINUE
  119.     }
  120.     get_user_name(id, nev, 31)
  121.     new playerTeam = get_user_team(id)
  122.     new playerTeamName[19]
  123.     switch (playerTeam)
  124.     {
  125.         case 1: {
  126.             copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  127.  
  128.         }
  129.         case 2: {
  130.             copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  131.  
  132.         }
  133.         default:
  134.         copy (playerTeamName, 9, "*NĂ©zĹ‘*")
  135.     }
  136.     if(is_user_alive(id))
  137.     {
  138.         get_user_team(id, color, 9)
  139.         formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  140.  
  141.     }
  142.     else
  143.     {
  144.         get_user_team(id, color, 9)
  145.         formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  146.     }
  147.     sendtmessage(color, playerTeam)
  148.     return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150. public sendmessage(color[])
  151. {
  152.     new teamName[10]
  153.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  154.     {
  155.         get_user_team (player, teamName, 9)
  156.         teamf (player, color)
  157.         elkuldes(player, Temp)
  158.         teamf(player, teamName)
  159.     }
  160. }
  161. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  162. {
  163.     new teamName[10]
  164.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  165.     {
  166.         if(get_user_team(player) == playerTeam)
  167.         {
  168.             get_user_team (player, teamName, 9)
  169.             elkuldes(player, Temp)
  170.             teamf (player, teamName)
  171.             teamf (player, color)
  172.         }
  173.     }
  174. }
  175. public teamf(player, team[])
  176. {
  177.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  178.     write_byte(player)
  179.     write_string(team)
  180.     message_end()
  181. }
  182. public elkuldes(player, Temp[])
  183. {
  184.  
  185.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  186.     write_byte( player )
  187.     write_string( Temp )
  188.     message_end()
  189.  
  190. }
  191.  
  192. public client_connect(id)
  193. {  
  194.     LoadData(id)
  195. }
  196. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  197.  
  198. public SaveData(id)
  199. {
  200.     new name[32]
  201.     get_user_name(id, name, 31)
  202.  
  203.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  204.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  205.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  206.  
  207.  
  208.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  209.     return PLUGIN_CONTINUE
  210. }
  211. public LoadData(id)
  212. {
  213.     new name[32]
  214.     get_user_name(id, name, 31)
  215.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  216.  
  217.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  218.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  219.  
  220.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  221.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  222.     new oles[32], level[32]
  223.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  224.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  225.     szint[id] = str_to_num(level)
  226.     return PLUGIN_CONTINUE
  227. }
  228. public halal()
  229. {
  230.     new killer = read_data(1)
  231.     new victim = read_data(2)
  232.  
  233.     if(killer != victim)
  234.         olesek[killer]++
  235.  
  236.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  237.     {
  238.         szint[killer]++
  239.     }
  240. }


Valaki megmondaná kérlek hogy mi a gond,oda van írva hogy a 61 meg a 42.edik sorba van gond,de nem tudom hogy mi.Előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 18:17 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 17
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23.     0,
  24.     25,
  25.     50,
  26.     75,
  27.     100,
  28.     150,
  29.     200,
  30.     250,
  31.     300,
  32.     350,
  33.     400,
  34.     450,
  35.     500,
  36.     600,
  37.     700,
  38.     800,
  39.     900
  40. }
  41.  
  42.  
  43. new const rangok[ASD+1][] = {
  44.     "Silver I",
  45.     "Silver II",
  46.     "Silver III",
  47.     "Silver IV",
  48.     "Silver Elite",
  49.     "Silver Elite Master",
  50.     "Gold Nova I",
  51.     "Gold Nova II",
  52.     "Gold Nova III",
  53.     "Gold Nova Master",
  54.     "Master Guardian I",
  55.     "Master Guardian II",
  56.     "Master Guardian Elite",
  57.     "Distinguished Master Guardian",
  58.     "Legendary Eagle",
  59.     "Legendary Eagle Master",
  60.     "Supreme",
  61.     "The Global Elite"
  62.    
  63. }
  64. public plugin_init()
  65. {
  66.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  67.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  68.     register_clcmd("say", "sayhook")
  69.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  70.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  71.     g_vault = nvault_open("namerang")
  72.    
  73. }
  74. public hud(id)
  75. {
  76.     if(szint[id] != ASD+1)
  77.     {
  78.        
  79.        
  80.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  81.     }
  82.     else {
  83.        
  84.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  85.     }
  86.    
  87. }
  88. public sayhook(id)
  89. {
  90.    
  91.     read_args (message, 191)
  92.     remove_quotes (message)
  93.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  94.     {
  95.         return PLUGIN_CONTINUE
  96.     }
  97.     get_user_name(id, nev, 31)
  98.     if(is_user_alive(id)) {
  99.         get_user_team(id, color, 9)
  100.         formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  101.        
  102.     }
  103.     else {
  104.         get_user_team(id, color, 9)
  105.         formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106.     }
  107.     sendmessage(color)
  108.     return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110. public tshook(id)
  111. {
  112.     read_args (message, 191)
  113.     remove_quotes (message)
  114.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  115.     {
  116.         return PLUGIN_CONTINUE
  117.     }
  118.     get_user_name(id, nev, 31)
  119.     new playerTeam = get_user_team(id)
  120.     new playerTeamName[19]
  121.     switch (playerTeam)
  122.     {
  123.         case 1: {
  124.             copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  125.            
  126.         }
  127.         case 2: {
  128.             copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  129.            
  130.         }
  131.         default:
  132.         copy (playerTeamName, 9, "*NĂ©zĹ‘*")
  133.     }
  134.     if(is_user_alive(id))
  135.     {
  136.         get_user_team(id, color, 9)
  137.         formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  138.        
  139.     }
  140.     else
  141.     {
  142.         get_user_team(id, color, 9)
  143.         formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  144.     }
  145.     sendtmessage(color, playerTeam)
  146.     return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148. public sendmessage(color[])
  149. {
  150.     new teamName[10]
  151.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  152.     {
  153.         get_user_team (player, teamName, 9)
  154.         teamf (player, color)
  155.         elkuldes(player, Temp)
  156.         teamf(player, teamName)
  157.     }
  158. }
  159. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  160. {
  161.     new teamName[10]
  162.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  163.     {
  164.         if(get_user_team(player) == playerTeam)
  165.         {
  166.             get_user_team (player, teamName, 9)
  167.             elkuldes(player, Temp)
  168.             teamf (player, teamName)
  169.             teamf (player, color)
  170.         }
  171.     }
  172. }
  173. public teamf(player, team[])
  174. {
  175.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  176.     write_byte(player)
  177.     write_string(team)
  178.     message_end()
  179. }
  180. public elkuldes(player, Temp[])
  181. {
  182.    
  183.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  184.     write_byte( player )
  185.     write_string( Temp )
  186.     message_end()
  187.    
  188. }
  189.  
  190. public client_connect(id)
  191. {  
  192.     LoadData(id)
  193. }
  194. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  195.  
  196. public SaveData(id)
  197. {
  198.     new name[32]
  199.     get_user_name(id, name, 31)
  200.    
  201.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  202.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  203.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  204.    
  205.    
  206.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  207.     return PLUGIN_CONTINUE
  208. }
  209. public LoadData(id)
  210. {
  211.     new name[32]
  212.     get_user_name(id, name, 31)
  213.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  214.    
  215.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  216.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  217.    
  218.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  219.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  220.     new oles[32], level[32]
  221.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  222.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  223.     szint[id] = str_to_num(level)
  224.     return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226. public halal()
  227. {
  228.     new killer = read_data(1)
  229.     new victim = read_data(2)
  230.    
  231.     if(killer != victim)
  232.         olesek[killer]++
  233.    
  234.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  235.     {
  236.         szint[killer]++
  237.     }
  238. }


Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 884 bytes
Code size: 6364 bytes
Data size: 4740 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes)
Total requirements: 28372 bytes
Done.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: Khemo (2016.06.18. 20:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 18:40 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Köszi,de azt hogy tudnám megoldani hogy a SILVER I ne külön prefixbe legyen?Akarom mondani pl:
[Silver I] [Tulajdonos],hogy így legyen
Ne pedig így:[Silver I] xy név
[Tulajdonos] xy név

Bocsi,de még kezdő vagyok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 19:51 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Beleírod a prefixet ebbe, vagy ezt a prefixbe.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép

Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: Khemo (2016.06.18. 20:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 20:08 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Bele írod kérlek,mert mondom hogy még kezdő vagyok.Bocsi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang hiba
HozzászólásElküldve: 2016.06.18. 20:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Próbáld:
Tulaj jog: (a)
FőAdmin: rcon jog
Admin: ban jog
VIP: kick jog
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 17
  19. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY // a jog
  20. #define FOADMIN ADMIN_RCON // Rcon jog
  21. #define ADMIN ADMIN_BAN // Ban jog
  22. #define VIP ADMIN_KICK // kic jog
  23.  
  24. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  25.  
  26. new const szamok[ASD] = {
  27.     0,
  28.     25,
  29.     50,
  30.     75,
  31.     100,
  32.     150,
  33.     200,
  34.     250,
  35.     300,
  36.     350,
  37.     400,
  38.     450,
  39.     500,
  40.     600,
  41.     700,
  42.     800,
  43.     900
  44. }
  45.  
  46.  
  47. new const rangok[ASD+1][] = {
  48.     "Silver I",
  49.     "Silver II",
  50.     "Silver III",
  51.     "Silver IV",
  52.     "Silver Elite",
  53.     "Silver Elite Master",
  54.     "Gold Nova I",
  55.     "Gold Nova II",
  56.     "Gold Nova III",
  57.     "Gold Nova Master",
  58.     "Master Guardian I",
  59.     "Master Guardian II",
  60.     "Master Guardian Elite",
  61.     "Distinguished Master Guardian",
  62.     "Legendary Eagle",
  63.     "Legendary Eagle Master",
  64.     "Supreme",
  65.     "The Global Elite"
  66.    
  67. }
  68. public plugin_init()
  69. {
  70.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  71.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  72.     register_clcmd("say", "sayhook")
  73.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  74.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75.     g_vault = nvault_open("namerang")
  76.    
  77. }
  78. public hud(id)
  79. {
  80.     if(szint[id] != ASD+1)
  81.     {
  82.        
  83.        
  84.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85.     }
  86.     else {
  87.        
  88.         client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  89.     }
  90.    
  91. }
  92. public sayhook(id)
  93. {
  94.    
  95.     read_args (message, 191)
  96.     remove_quotes (message)
  97.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98.     {
  99.         return PLUGIN_CONTINUE
  100.     }
  101.     get_user_name(id, nev, 31)
  102.     if(is_user_alive(id)) {
  103.         get_user_team(id, color, 9)
  104.        
  105.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  106.             formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  107.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  108.             formatex(Temp, 191, "^x04[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  109.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  110.             formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  112.             formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  113.        
  114.        
  115.        
  116.         else formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  117.        
  118.     }
  119.     else {
  120.         get_user_team(id, color, 9)
  121.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  122.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  123.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  124.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  125.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  126.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  127.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  128.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.        
  130.         else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  131.     }
  132.     sendmessage(color)
  133.     return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135. public tshook(id)
  136. {
  137.     read_args (message, 191)
  138.     remove_quotes (message)
  139.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  140.     {
  141.         return PLUGIN_CONTINUE
  142.     }
  143.     get_user_name(id, nev, 31)
  144.     new playerTeam = get_user_team(id)
  145.     new playerTeamName[19]
  146.     switch (playerTeam)
  147.     {
  148.         case 1: {
  149.             copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  150.            
  151.         }
  152.         case 2: {
  153.             copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  154.            
  155.         }
  156.         default:
  157.         copy (playerTeamName, 9, "*Nézo*")
  158.     }
  159.     if(is_user_alive(id))
  160.     {
  161.         get_user_team(id, color, 9)
  162.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  163.             formatex(Temp, 191, "^x04 [Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  164.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  165.             formatex(Temp, 191, "^x04 [FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  166.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  167.             formatex(Temp, 191, "^x04 [Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  169.             formatex(Temp, 191, "^x04 [V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  170.        
  171.        
  172.        
  173.         else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  174.        
  175.     }
  176.     else {
  177.         get_user_team(id, color, 9)
  178.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  179.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Tulajdonos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  180.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  181.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [FoAdmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  182.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  183.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  184.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  185.             formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  186.        
  187.         else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  188.     }
  189.     sendtmessage(color, playerTeam)
  190.     return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194.     new teamName[10]
  195.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196.     {
  197.         get_user_team (player, teamName, 9)
  198.         teamf (player, color)
  199.         elkuldes(player, Temp)
  200.         teamf(player, teamName)
  201.     }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205.     new teamName[10]
  206.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207.     {
  208.         if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209.         {
  210.             get_user_team (player, teamName, 9)
  211.             elkuldes(player, Temp)
  212.             teamf (player, teamName)
  213.             teamf (player, color)
  214.         }
  215.     }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220.     write_byte(player)
  221.     write_string(team)
  222.     message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.    
  227.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228.     write_byte( player )
  229.     write_string( Temp )
  230.     message_end()
  231.    
  232. }
  233.  
  234. public client_connect(id)
  235. {  
  236.     LoadData(id)
  237. }
  238. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  239.  
  240. public SaveData(id)
  241. {
  242.     new name[32]
  243.     get_user_name(id, name, 31)
  244.    
  245.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  246.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  247.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  248.    
  249.    
  250.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  251.     return PLUGIN_CONTINUE
  252. }
  253. public LoadData(id)
  254. {
  255.     new name[32]
  256.     get_user_name(id, name, 31)
  257.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  258.    
  259.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  260.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  261.    
  262.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  263.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  264.     new oles[32], level[32]
  265.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  266.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  267.     szint[id] = str_to_num(level)
  268.     return PLUGIN_CONTINUE
  269. }
  270. public halal()
  271. {
  272.     new killer = read_data(1)
  273.     new victim = read_data(2)
  274.    
  275.     if(killer != victim)
  276.         olesek[killer]++
  277.    
  278.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  279.     {
  280.         szint[killer]++
  281.     }
  282. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole