hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 19:11 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello valaki tud olyan plugint adni amivel könnyen meglehet oldani az F betü animácioját?
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 20:42 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Hl1Star írta:
Hello valaki tud olyan plugint adni amivel könnyen meglehet oldani az F betü animácioját?
Köszönöm!

mforce @ F betüs animacio.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.20. 20:50 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Aba nem lehet több skint bele írni, sajnos.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 10:39 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.05.11. 23:09
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
De lehet csak gondoskodj..

U.i:
  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 11:07 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
LyreBro írta:
De lehet csak gondoskodj..

U.i:
  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }


Ebbe hogy lehet belleírni több m4 skint?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 11:43 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.20. 20:43
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  13. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  18.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  19.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  20.     }
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  25.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl",     // 1
  26.    "models/weap_skins/v_m4a11.mdl",     // 2
  27.   "models/weap_skins/v_m4a12.mdl",      // 3
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

Header size: 816 bytes
Code size: 1960 bytes
Data size: 920 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements: 20080 bytes
Done.

lekkel fordúlnia tökéllettesen.

Ők köszönték meg [R]ó[M]e[Ó] nek ezt a hozzászólást: D34D (2016.06.21. 22:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 16:04 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ugy meglehet oldani hogy ne cserélje le a skint,,,, mert egy másik menübe kell kiválasztani a skint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 22:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Hl1Star írta:
Ugy meglehet oldani hogy ne cserélje le a skint,,,, mert egy másik menübe kell kiválasztani a skint.

Persze meglehett, és köszönöm [R]ó[M]e[Ó] ment a pacsi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 23:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.04.30. 18:52
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
D34D írta:
Hl1Star írta:
Ugy meglehet oldani hogy ne cserélje le a skint,,,, mert egy másik menübe kell kiválasztani a skint.

Persze meglehett, és köszönöm [R]ó[M]e[Ó] ment a pacsi.


És hogy lehet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: F betüs animacio.
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 06:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tess


Csatolmányok:
SendWeaponAnim_Arkshine.sma [1.07 KiB]
Letöltve 141 alkalommal.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Hl1Star (2016.06.22. 14:16)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole