hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 291 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.21. 23:42 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.20. 20:43
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
Leírás:
15 rang, tallálható benne+admin zöld írás
  1. "|Újonc||Szint:1|",
  2.    [size=150][color=#FF0000]Rangok:[/color][/size]
  3.   "|Lelkes||Szint:2|",
  4.     "|Tag||Szint:3|",
  5.     "|Beavatott||Szint:4|",
  6.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  7.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  8.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  9.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  10.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  11.     "|Félisten||Szint:10|",
  12.     "|Östag||Szint:11|",
  13.     "|Veterán||Szint:12|",
  14.     "|Őskövület||Szint:13|",
  15.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  16.     "|ISTEN||Szint:15|",
  17.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"


  1. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  2.    #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  3.    #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  4.    #define VIP ADMIN_LEVEL_H


Első Pluginom HLMOD.HU-n Lévő rangokból készült.

A PLUGIN CRAZYBOY PLUGINJÁBÓL LETT ÁTALAKITVA!

Plugint javitotta Rómeó

A Plugin lényege: Ölésenként mész fel rangokat :)

DeathMatch-re Ajánlom a plugint mert ott lehet a legtöbbet 100 fölött ölni :)

Üdvözlettel: Rómeó

Remélem ezt a PLUGINT jóváhagyja valaki :)

Sma forráskodó
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.  
  6.     #define PLUGIN "Rangok"
  7.     #define VERSION "1.0"
  8.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  9.  
  10.     new message[192]
  11.     new nev[32]
  12.     new Temp[192]
  13.     static color[10]
  14.     new g_vault
  15.     new olesek[33]
  16.     new szint[33]
  17.  
  18.  
  19.     #define ASD 15
  20.     #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21.     #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22.     #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23.     #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27.     new const szamok[ASD] = {
  28.     10,
  29.     20,
  30.     40,
  31.     60,
  32.     80,
  33.     100,
  34.     150,
  35.     200,
  36.     220,
  37.     250,
  38.     300,
  39.     320,
  40.     340,
  41.     380,
  42.     400
  43.  
  44.     }
  45.  
  46.     new const rangok[ASD+1][] = {
  47.     "|Újonc||Szint:1|",
  48.     "|Lelkes||Szint:2|",
  49.     "|Tag||Szint:3|",
  50.     "|Beavatott||Szint:4|",
  51.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  52.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  53.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  54.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  55.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  56.     "|Félisten||Szint:10|",
  57.     "|Östag||Szint:11|",
  58.     "|Veterán||Szint:12|",
  59.     "|Őskövület||Szint:13|",
  60.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  61.     "|ISTEN||Szint:15|",
  62.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  63.     }
  64.  
  65.     public plugin_init()
  66.     {
  67.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  69.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  70.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  71.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  72.     register_clcmd("say", "sayhook")
  73.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  74.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75.     g_vault = nvault_open("Rang")
  76.  
  77.     }
  78.     public hud(id)
  79.     {
  80.     if(szint[id] != ASD+1)
  81.     {
  82.  
  83.  
  84.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85.     }
  86.     else {
  87.  
  88.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  89.     }
  90.  
  91.     }
  92.     public sayhook(id)
  93.     {
  94.  
  95.     read_args (message, 191)
  96.     remove_quotes (message)
  97.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98.     {
  99.     return PLUGIN_CONTINUE
  100.     }
  101.     get_user_name(id, nev, 31)
  102.     if(is_user_alive(id)) {
  103.     get_user_team(id, color, 9)
  104.  
  105.     }
  106.     sendmessage(color)
  107.     return PLUGIN_HANDLED
  108.     }
  109.     public tshook(id)
  110.     {
  111.     read_args (message, 191)
  112.     remove_quotes (message)
  113.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  114.     {
  115.     return PLUGIN_CONTINUE
  116.     }
  117.     get_user_name(id, nev, 31)
  118.     new playerTeam = get_user_team(id)
  119.     new playerTeamName[19]
  120.     switch (playerTeam)
  121.     {
  122.     case 1: {
  123.     copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  124.  
  125.     }
  126.     case 2: {
  127.     copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  128.  
  129.     }
  130.     default:
  131.     copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  132.     }
  133.     if(is_user_alive(id))
  134.     {
  135.     get_user_team(id, color, 9)
  136.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  137.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  138.     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  139.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  140.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  141.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  142.     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  143.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144.  
  145.     else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  146.  
  147.     }
  148.     else {
  149.     get_user_team(id, color, 9)
  150.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  151.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  152.     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  153.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  154.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  155.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  156.     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  157.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  158.  
  159.     else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  160.     }
  161.     sendtmessage(color, playerTeam)
  162.     return PLUGIN_HANDLED
  163.     }
  164.     public sendmessage(color[])
  165.     {
  166.     new teamName[10]
  167.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  168.     {
  169.     get_user_team (player, teamName, 9)
  170.     teamf (player, color)
  171.     elkuldes(player, Temp)
  172.     teamf(player, teamName)
  173.     }
  174.     }
  175.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  176.     {
  177.     new teamName[10]
  178.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  179.     {
  180.     if(get_user_team(player) == playerTeam)
  181.     {
  182.     get_user_team (player, teamName, 9)
  183.     elkuldes(player, Temp)
  184.     teamf (player, teamName)
  185.     teamf (player, color)
  186.     }
  187.     }
  188.     }
  189.     public teamf(player, team[])
  190.     {
  191.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  192.     write_byte(player)
  193.     write_string(team)
  194.     message_end()
  195.     }
  196.     public elkuldes(player, Temp[])
  197.     {
  198.  
  199.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  200.     write_byte( player )
  201.     write_string( Temp )
  202.     message_end()
  203.  
  204.     }
  205.  
  206.     public client_connect(id)
  207.     {  
  208.     LoadData(id)
  209.     }
  210.     public client_disconnect(id)
  211.     {
  212.     SaveData(id)
  213.     }
  214.  
  215.     public SaveData(id)
  216.     {
  217.     new name[32]
  218.     get_user_name(id, name, 31)
  219.  
  220.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  222.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  223.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  224.     return PLUGIN_CONTINUE
  225.     }
  226.     public LoadData(id)
  227.     {
  228.     new name[32]
  229.     get_user_name(id, name, 31)
  230.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  231.  
  232.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  233.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  234.  
  235.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  236.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  237.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  238.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  239.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  240.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  241.     return PLUGIN_CONTINUE
  242.     }
  243.     public halal()
  244.     {
  245.     new killer = read_data(1)
  246.     new victim = read_data(2)
  247.  
  248.     if(killer != victim)
  249.     olesek[killer]++
  250.  
  251.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  252.     {
  253.     szint[killer]++
  254.     }
  255.     }


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára [R]ó[M]e[Ó] 2016.06.22. 15:09-kor.

Ők köszönték meg [R]ó[M]e[Ó] nek ezt a hozzászólást (összesen 2): D34D (2016.06.22. 17:41) • Laci1998 (2016.07.29. 00:14)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 04:41 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.30. 21:24
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Te amúgy mit érzel?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 10:25 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.06.20. 20:43
Hozzászólások: 14
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
PetyBoy írta:
Te amúgy mit érzel?

PetyBoy nem láttad még a forráskodót. ;)
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.  
  6.     #define PLUGIN "Rangok"
  7.     #define VERSION "1.0"
  8.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  9.  
  10.     new message[192]
  11.     new nev[32]
  12.     new Temp[192]
  13.     static color[10]
  14.     new g_vault
  15.     new olesek[33]
  16.     new szint[33]
  17.  
  18.  
  19.     #define ASD 15
  20.     #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  21.     #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_F
  22.     #define ADMIN ADMIN_LEVEL_G
  23.     #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  24.  
  25.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  26.  
  27.     new const szamok[ASD] = {
  28.     10,
  29.     20,
  30.     40,
  31.     60,
  32.     80,
  33.     100,
  34.     150,
  35.     200,
  36.     220,
  37.     250,
  38.     300,
  39.     320,
  40.     340,
  41.     380,
  42.     400
  43.  
  44.     }
  45.  
  46.     new const rangok[ASD+1][] = {
  47.     "|Újonc||Szint:1|",
  48.     "|Lelkes||Szint:2|",
  49.     "|Tag||Szint:3|",
  50.     "|Beavatott||Szint:4|",
  51.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  52.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  53.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  54.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  55.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  56.     "|Félisten||Szint:10|",
  57.     "|Östag||Szint:11|",
  58.     "|Veterán||Szint:12|",
  59.     "|Őskövület||Szint:13|",
  60.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  61.     "|ISTEN||Szint:15|",
  62.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  63.     }
  64.  
  65.     public plugin_init()
  66.     {
  67.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  69.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  70.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  71.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  72.     register_clcmd("say", "sayhook")
  73.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  74.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  75.     g_vault = nvault_open("Rang")
  76.  
  77.     }
  78.     public hud(id)
  79.     {
  80.     if(szint[id] != ASD+1)
  81.     {
  82.  
  83.  
  84.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  85.     }
  86.     else {
  87.  
  88.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  89.     }
  90.  
  91.     }
  92.     public sayhook(id)
  93.     {
  94.  
  95.     read_args (message, 191)
  96.     remove_quotes (message)
  97.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  98.     {
  99.     return PLUGIN_CONTINUE
  100.     }
  101.     get_user_name(id, nev, 31)
  102.     if(is_user_alive(id)) {
  103.     get_user_team(id, color, 9)
  104.  
  105.     }
  106.     sendmessage(color)
  107.     return PLUGIN_HANDLED
  108.     }
  109.     public tshook(id)
  110.     {
  111.     read_args (message, 191)
  112.     remove_quotes (message)
  113.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  114.     {
  115.     return PLUGIN_CONTINUE
  116.     }
  117.     get_user_name(id, nev, 31)
  118.     new playerTeam = get_user_team(id)
  119.     new playerTeamName[19]
  120.     switch (playerTeam)
  121.     {
  122.     case 1: {
  123.     copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  124.  
  125.     }
  126.     case 2: {
  127.     copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  128.  
  129.     }
  130.     default:
  131.     copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  132.     }
  133.     if(is_user_alive(id))
  134.     {
  135.     get_user_team(id, color, 9)
  136.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  137.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  138.     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  139.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  140.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  141.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  142.     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  143.     formatex(Temp, 191, "^x04*El* [V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144.  
  145.     else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  146.  
  147.     }
  148.     else {
  149.     get_user_team(id, color, 9)
  150.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  151.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[TULAJDONOS]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  152.     else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  153.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Konfigos]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  154.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  155.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  156.     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  157.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  158.  
  159.     else formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  160.     }
  161.     sendtmessage(color, playerTeam)
  162.     return PLUGIN_HANDLED
  163.     }
  164.     public sendmessage(color[])
  165.     {
  166.     new teamName[10]
  167.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  168.     {
  169.     get_user_team (player, teamName, 9)
  170.     teamf (player, color)
  171.     elkuldes(player, Temp)
  172.     teamf(player, teamName)
  173.     }
  174.     }
  175.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  176.     {
  177.     new teamName[10]
  178.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  179.     {
  180.     if(get_user_team(player) == playerTeam)
  181.     {
  182.     get_user_team (player, teamName, 9)
  183.     elkuldes(player, Temp)
  184.     teamf (player, teamName)
  185.     teamf (player, color)
  186.     }
  187.     }
  188.     }
  189.     public teamf(player, team[])
  190.     {
  191.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  192.     write_byte(player)
  193.     write_string(team)
  194.     message_end()
  195.     }
  196.     public elkuldes(player, Temp[])
  197.     {
  198.  
  199.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  200.     write_byte( player )
  201.     write_string( Temp )
  202.     message_end()
  203.  
  204.     }
  205.  
  206.     public client_connect(id)
  207.     {  
  208.     LoadData(id)
  209.     }
  210.     public client_disconnect(id)
  211.     {
  212.     SaveData(id)
  213.     }
  214.  
  215.     public SaveData(id)
  216.     {
  217.     new name[32]
  218.     get_user_name(id, name, 31)
  219.  
  220.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  221.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  222.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  223.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  224.     return PLUGIN_CONTINUE
  225.     }
  226.     public LoadData(id)
  227.     {
  228.     new name[32]
  229.     get_user_name(id, name, 31)
  230.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  231.  
  232.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  233.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  234.  
  235.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  236.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  237.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  238.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  239.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  240.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  241.     return PLUGIN_CONTINUE
  242.     }
  243.     public halal()
  244.     {
  245.     new killer = read_data(1)
  246.     new victim = read_data(2)
  247.  
  248.     if(killer != victim)
  249.     olesek[killer]++
  250.  
  251.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  252.     {
  253.     szint[killer]++
  254.     }
  255.     }

tessék nézd át allaposan. ;)

Ők köszönték meg [R]ó[M]e[Ó] nek ezt a hozzászólást (összesen 2): D34D (2016.06.22. 17:41) • Laci1998 (2016.07.29. 00:14)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 17:47 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Felesleges. Itt van az eredeti, bárki át tudja írni a rangot. És csak annyit csináltál hogy oda írtad a szintet.

HLMOD.Hus Rangok

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:35 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Ebből valaki ki tudná venni a jogokra való prefixeket? (Tulaj, Admin, Vip, stb..)
Szóval sima prefixek legyenek ölésért, és hogy radar alatt HUD-ban kiírja, hogy
  1. Öléseid: xy
  2. Szinted:xy

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:45 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.     #include <engine>
  6.  
  7.     #define PLUGIN "Rangok"
  8.     #define VERSION "1.0"
  9.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  10.  
  11.     new message[192]
  12.     new nev[32]
  13.     new Temp[192]
  14.     static color[10]
  15.     new g_vault
  16.     new olesek[33]
  17.     new szint[33]
  18.  
  19.  
  20.     #define ASD 15
  21.  
  22.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  23.  
  24.     new const szamok[ASD] = {
  25.     10,
  26.     20,
  27.     40,
  28.     60,
  29.     80,
  30.     100,
  31.     150,
  32.     200,
  33.     220,
  34.     250,
  35.     300,
  36.     320,
  37.     340,
  38.     380,
  39.     400
  40.  
  41.     }
  42.  
  43.     new const rangok[ASD+1][] = {
  44.     "|Újonc||Szint:1|",
  45.     "|Lelkes||Szint:2|",
  46.     "|Tag||Szint:3|",
  47.     "|Beavatott||Szint:4|",
  48.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  49.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  50.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  51.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  52.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  53.     "|Félisten||Szint:10|",
  54.     "|Östag||Szint:11|",
  55.     "|Veterán||Szint:12|",
  56.     "|Őskövület||Szint:13|",
  57.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  58.     "|ISTEN||Szint:15|",
  59.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  60.     }
  61.  
  62.     public plugin_init()
  63.     {
  64.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  66.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  67.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  68.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  69.     register_clcmd("say", "sayhook")
  70.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  71.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72.     g_vault = nvault_open("Rang")
  73.  
  74.     }
  75.     public hud(id)
  76.     {
  77.     if(szint[id] != ASD+1)
  78.     {
  79.  
  80.  
  81.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82.     }
  83.     else {
  84.  
  85.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  86.     }
  87.  
  88.     }
  89.     public sayhook(id)
  90.     {
  91.  
  92.     read_args (message, 191)
  93.     remove_quotes (message)
  94.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95.     {
  96.     return PLUGIN_CONTINUE
  97.     }
  98.     get_user_name(id, nev, 31)
  99.     if(is_user_alive(id)) {
  100.     get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102.     }
  103.     sendmessage(color)
  104.     return PLUGIN_HANDLED
  105.     }
  106.     public tshook(id)
  107.     {
  108.     read_args (message, 191)
  109.     remove_quotes (message)
  110.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111.     {
  112.     return PLUGIN_CONTINUE
  113.     }
  114.     get_user_name(id, nev, 31)
  115.     new playerTeam = get_user_team(id)
  116.     new playerTeamName[19]
  117.     switch (playerTeam)
  118.     {
  119.     case 1: {
  120.     copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  121.  
  122.     }
  123.     case 2: {
  124.     copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  125.  
  126.     }
  127.     default:
  128.     copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  129.     }
  130.     if(is_user_alive(id))
  131.     {
  132.     get_user_team(id, color, 9)
  133.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135.     }
  136.     else {
  137.     get_user_team(id, color, 9)
  138.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  139.     }
  140.     sendtmessage(color, playerTeam)
  141.     return PLUGIN_HANDLED
  142.     }
  143.     public sendmessage(color[])
  144.     {
  145.     new teamName[10]
  146.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147.     {
  148.     get_user_team (player, teamName, 9)
  149.     teamf (player, color)
  150.     elkuldes(player, Temp)
  151.     teamf(player, teamName)
  152.     }
  153.     }
  154.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  155.     {
  156.     new teamName[10]
  157.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  158.     {
  159.     if(get_user_team(player) == playerTeam)
  160.     {
  161.     get_user_team (player, teamName, 9)
  162.     elkuldes(player, Temp)
  163.     teamf (player, teamName)
  164.     teamf (player, color)
  165.     }
  166.     }
  167.     }
  168.     public teamf(player, team[])
  169.     {
  170.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  171.     write_byte(player)
  172.     write_string(team)
  173.     message_end()
  174.     }
  175.     public elkuldes(player, Temp[])
  176.     {
  177.  
  178.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  179.     write_byte( player )
  180.     write_string( Temp )
  181.     message_end()
  182.  
  183.     }
  184.  
  185.     public client_connect(id)
  186.     {  
  187.     LoadData(id)
  188.     }
  189.     public client_disconnect(id)
  190.     {
  191.     SaveData(id)
  192.     }
  193.  
  194.     public SaveData(id)
  195.     {
  196.     new name[32]
  197.     get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  201.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  203.     return PLUGIN_CONTINUE
  204.     }
  205.     public LoadData(id)
  206.     {
  207.     new name[32]
  208.     get_user_name(id, name, 31)
  209.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  210.  
  211.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  212.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  217.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  218.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  219.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  220.     return PLUGIN_CONTINUE
  221.     }
  222.     public halal()
  223.     {
  224.     new killer = read_data(1)
  225.     new victim = read_data(2)
  226.  
  227.     if(killer != victim)
  228.     olesek[killer]++
  229.  
  230.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  231.     {
  232.     szint[killer]++
  233.     }
  234.     }
  235.     public client_PreThink(id) {
  236.         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
  237.         show_hudmessage(id, "Oleseid: %d^nSzinted: %s", olesek[id], rangok[szint[id]])
  238. }
*GrafitY* írta:
Ebből valaki ki tudná venni a jogokra való prefixeket? (Tulaj, Admin, Vip, stb..)
Szóval sima prefixek legyenek ölésért, és hogy radar alatt HUD-ban kiírja, hogy
  1. Öléseid: xy
  2. Szinted:xy

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Pista. szerintem így szebb, a forráskodó.

_________________
Kép

Ők köszönték meg D34D nek ezt a hozzászólást: Laci1998 (2016.07.29. 00:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:47 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
D34D írta:
Pista. szerintem így szebb, a forráskodó.

Off plz. (Nekem is sok mondani valóm lenne, de mégse szólok szerintem te főleg hal-gas.)

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:48 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Pista. írta:
D34D írta:
Pista. szerintem így szebb, a forráskodó.

Off plz. (Nekem is sok mondani valóm lenne, de mégse szólok szerintem te főleg hal-gas.)

inkáb ne szólj...... :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Kép

Ők köszönték meg D34D nek ezt a hozzászólást: Laci1998 (2016.07.29. 00:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: HLMOD.HU Rangok [ÚJ]
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 19:51 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Pista. írta:
  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <nvault>
  4.     #include <colorchat>
  5.     #include <engine>
  6.  
  7.     #define PLUGIN "Rangok"
  8.     #define VERSION "1.0"
  9.     #define AUTHOR "qKKKJ:>"
  10.  
  11.     new message[192]
  12.     new nev[32]
  13.     new Temp[192]
  14.     static color[10]
  15.     new g_vault
  16.     new olesek[33]
  17.     new szint[33]
  18.  
  19.  
  20.     #define ASD 15
  21.  
  22.     //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  23.  
  24.     new const szamok[ASD] = {
  25.     10,
  26.     20,
  27.     40,
  28.     60,
  29.     80,
  30.     100,
  31.     150,
  32.     200,
  33.     220,
  34.     250,
  35.     300,
  36.     320,
  37.     340,
  38.     380,
  39.     400
  40.  
  41.     }
  42.  
  43.     new const rangok[ASD+1][] = {
  44.     "|Újonc||Szint:1|",
  45.     "|Lelkes||Szint:2|",
  46.     "|Tag||Szint:3|",
  47.     "|Beavatott||Szint:4|",
  48.     "|Tud valamit||Szint:5|",
  49.     "|Fanatikus||Szint:6|",
  50.     "|Senior Tag||Szint:7|",
  51.     "|Jómunkásember||Szint:8|",
  52.     "|Nagyúr||Szint:9|",
  53.     "|Félisten||Szint:10|",
  54.     "|Östag||Szint:11|",
  55.     "|Veterán||Szint:12|",
  56.     "|Őskövület||Szint:13|",
  57.     "|Minden6ó||Szint:14]",
  58.     "|ISTEN||Szint:15|",
  59.     "|Minden Tudó||Szint:16 MAX|"
  60.     }
  61.  
  62.     public plugin_init()
  63.     {
  64.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  66.     register_clcmd("say /xp", "hud")
  67.     register_clcmd("say /szint", "hud")
  68.     register_clcmd("say /mykill", "hud")
  69.     register_clcmd("say", "sayhook")
  70.     register_clcmd("say_team", "tshook")
  71.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72.     g_vault = nvault_open("Rang")
  73.  
  74.     }
  75.     public hud(id)
  76.     {
  77.     if(szint[id] != ASD+1)
  78.     {
  79.  
  80.  
  81.     ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Olesek:^4%d ^1| ^3Kell meg:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82.     }
  83.     else {
  84.  
  85.     ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  86.     }
  87.  
  88.     }
  89.     public sayhook(id)
  90.     {
  91.  
  92.     read_args (message, 191)
  93.     remove_quotes (message)
  94.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95.     {
  96.     return PLUGIN_CONTINUE
  97.     }
  98.     get_user_name(id, nev, 31)
  99.     if(is_user_alive(id)) {
  100.     get_user_team(id, color, 9)
  101.  
  102.     }
  103.     sendmessage(color)
  104.     return PLUGIN_HANDLED
  105.     }
  106.     public tshook(id)
  107.     {
  108.     read_args (message, 191)
  109.     remove_quotes (message)
  110.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111.     {
  112.     return PLUGIN_CONTINUE
  113.     }
  114.     get_user_name(id, nev, 31)
  115.     new playerTeam = get_user_team(id)
  116.     new playerTeamName[19]
  117.     switch (playerTeam)
  118.     {
  119.     case 1: {
  120.     copy (playerTeamName, 11, "*T*")
  121.  
  122.     }
  123.     case 2: {
  124.     copy (playerTeamName, 18, "*CT*")
  125.  
  126.     }
  127.     default:
  128.     copy (playerTeamName, 9, "*Nező*")
  129.     }
  130.     if(is_user_alive(id))
  131.     {
  132.     get_user_team(id, color, 9)
  133.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott*%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135.     }
  136.     else {
  137.     get_user_team(id, color, 9)
  138.     formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  139.     }
  140.     sendtmessage(color, playerTeam)
  141.     return PLUGIN_HANDLED
  142.     }
  143.     public sendmessage(color[])
  144.     {
  145.     new teamName[10]
  146.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147.     {
  148.     get_user_team (player, teamName, 9)
  149.     teamf (player, color)
  150.     elkuldes(player, Temp)
  151.     teamf(player, teamName)
  152.     }
  153.     }
  154.     public sendtmessage(color[], playerTeam)
  155.     {
  156.     new teamName[10]
  157.     for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  158.     {
  159.     if(get_user_team(player) == playerTeam)
  160.     {
  161.     get_user_team (player, teamName, 9)
  162.     elkuldes(player, Temp)
  163.     teamf (player, teamName)
  164.     teamf (player, color)
  165.     }
  166.     }
  167.     }
  168.     public teamf(player, team[])
  169.     {
  170.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  171.     write_byte(player)
  172.     write_string(team)
  173.     message_end()
  174.     }
  175.     public elkuldes(player, Temp[])
  176.     {
  177.  
  178.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  179.     write_byte( player )
  180.     write_string( Temp )
  181.     message_end()
  182.  
  183.     }
  184.  
  185.     public client_connect(id)
  186.     {  
  187.     LoadData(id)
  188.     }
  189.     public client_disconnect(id)
  190.     {
  191.     SaveData(id)
  192.     }
  193.  
  194.     public SaveData(id)
  195.     {
  196.     new name[32]
  197.     get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  201.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  203.     return PLUGIN_CONTINUE
  204.     }
  205.     public LoadData(id)
  206.     {
  207.     new name[32]
  208.     get_user_name(id, name, 31)
  209.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  210.  
  211.     format(vaultkey,63,"%s", name)
  212.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  213.  
  214.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216.     new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  217.     parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  218.     olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  219.     szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  220.     return PLUGIN_CONTINUE
  221.     }
  222.     public halal()
  223.     {
  224.     new killer = read_data(1)
  225.     new victim = read_data(2)
  226.  
  227.     if(killer != victim)
  228.     olesek[killer]++
  229.  
  230.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  231.     {
  232.     szint[killer]++
  233.     }
  234.     }
  235.     public client_PreThink(id) {
  236.         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
  237.         show_hudmessage(id, "Oleseid: %d^nSzinted: %s", olesek[id], rangok[szint[id]])
  238. }
*GrafitY* írta:
Ebből valaki ki tudná venni a jogokra való prefixeket? (Tulaj, Admin, Vip, stb..)
Szóval sima prefixek legyenek ölésért, és hogy radar alatt HUD-ban kiírja, hogy
  1. Öléseid: xy
  2. Szinted:xy


Köszi, igaz hogy nem írtam még egy dolgot, de azt meglehetne?
Hogy ne írja a csapat prefixet sem, (CT, T, Néző, Halott, stb) mivel vagy iChat v2.3.3-al fogom használni, vagy pedig LiteChat-el. És hogy csak azokat a prefixeket, és tagokat írja, amik öléskor megszerezhetőek.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole