hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Godmod kör végén
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 10:52 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki tudna küldeni egy olyan plugint ami kör végén god módot ad mindenkinek és kör elején törli.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Godmod kör végén
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 12:07 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Tomos írta:
Valaki tudna küldeni egy olyan plugint ami kör végén god módot ad mindenkinek és kör elején törli.


Szia!

Próbáld:

  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "fun.inc"
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" ) ;
  6. }
  7. public fwEnd(){
  8.     new pl [ 32 ], num, i;
  9.     get_players( pl , num ) ;
  10.     for( i = 0 ; i < num ; i++ )
  11.     {
  12.         new id = pl [ i ] ;
  13.         set_user_godmode(id,1)
  14.     }
  15.     return PLUGIN_HANDLED ;
  16. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Godmod kör végén
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 13:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
The Peace írta:
Szia!

Próbáld:

► Spoiler mutatása


Kicsit továbbgondolva:
  1. #include <amxmodx.inc>
  2. #include <fun.inc>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. public plugin_init(){
  6.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" );           // Körvégi event észlelés, fwEnd indítása
  7.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);    // Spawnolás event észlelés, player_spawn indítása
  8. }
  9.  
  10. public fwEnd(){
  11.     new pl [ 32 ], num, i;
  12.     get_players( pl , num );
  13.     for( i = 0 ; i < num ; i++ ) // loopolás minden játékoson
  14.     {
  15.         new id = pl [ i ];
  16.         set_user_godmode(id,1); // god mód BE
  17.     }
  18.     return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. public player_spawn(id)
  22. {
  23.     if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  24.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  25.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  26.     return PLUGIN_CONTINUE;
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id) // amikor bekerül a szerverre még véletlenül sem kell neki god
  30. {
  31.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  32.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  33.     return PLUGIN_CONTINUE;
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id) // amikor elhagyja a szervert levesszük az id-ről a godot
  37. {
  38.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  39.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  40.     return PLUGIN_CONTINUE;
  41. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Godmod kör végén
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 14:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
get_players( pl , num ); függvénynél jobb lenne csak az élő és a valódi játékosokat lekérni (halott játékosnak vagy botoknak minek godmode? | Ha csak nincs a szerveren bot aki játszik is.): get_players( pl, num, "ach" );

client_putinserver pedig felesleges, ha lecsatlakozáskor beállítod 0-ra a godmode-ot.
client_disconnect is felesleges, mivel a spawnoláskor elveszed a godmode-ot a játékostól.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. public plugin_init(){
  6.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" );           // Körvégi event észlelés, fwEnd indítása
  7.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);    // Spawnolás event észlelés, player_spawn indítása
  8. }
  9.  
  10. public fwEnd(){
  11.     new pl [ 32 ], num, i;
  12.     get_players( pl, num, "ach" );
  13.     for( i = 0 ; i < num ; i++ ) // loopolás minden játékoson
  14.     {
  15.         new id = pl [ i ];
  16.         set_user_godmode(id,1); // god mód BE
  17.     }
  18.     return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. public player_spawn(id)
  22. {
  23.     if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  24.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  25.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  26.     return PLUGIN_CONTINUE;
  27. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: regener (2016.06.25. 15:48)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole