hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 223 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 223 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 23:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
WeaponMenu

Leírás:
A plugin egy nagyon egyszerű módon generál egy fegyvermenüt melyet minden játékos éledéskor megnyit az adott játékosnak, majd a fegyverek közül tud választani. Választás után automatikusan megkapja a választott fegyvert, hozzá egy deaglet és még pár dolgot (defuse kit, flash, füst, robbanó gránátot).

Parancsok:
/gun , /fegyver - A menü előhívása, ha a játékos még nem választott fegyvert.

Konfiguráció:
A plugin forráskódjában adhatjuk meg a menüben megjelenő fegyvereket, a g_iWeapons és a MaxWeapon konstansok változtatásával.
A g_iWeapons konstansban a fegyver ID-ket kell felsorolni.
A MaxWeapon konstansban meg kell adni a fegyverek számát.

Fegyver ID-k:
3 - scout
5 - autoshotgun
7 - mac10
8 - aug
12 - ump45
13 - sg550
14 - galil
15 - famas
18 - awp
19 - mp5
20 - m2
21 - m3
22 - m4a1
23 - tmp
24 - g3sg1
27 - sg552
28 - ak47
30 - p90

Példa:
Ha azt szeretnénk, hogy a menüben ak47, m4a1 és awp szerepeljen akkor a g_iWeapons konstans így fog kinézni: g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 28, 22, 18 }; .
Ebben az esetben 3 fegyvert adtunk meg, tehát a MaxWeapon értékét 3-ra állítjuk.


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára demon 2016.07.03. 02:22-kor.

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást (összesen 2): kengurumancs (2016.07.03. 13:33) • KaszasKiller (2017.11.04. 10:51)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 01:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ha töröltetnéd az említett entityket (ha léteznek az adott mapon) az nem lenne megoldás?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 02:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
motomoto írta:
Ez nagyon zseniállis ötlet gratulállok. :o :o :o :o

Köszönöm, de nem volt valami nagy dolog. :)

regener írta:
Ha töröltetnéd az említett entityket (ha léteznek az adott mapon) az nem lenne megoldás?

Beleírtam a törlést, frissítettem a plugint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 11:14 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.02. 15:06
Hozzászólások: 1
Nagyon szépmunka gratulállok.

_________________
Magyar Only Dust2 | magyaronlydust2.com


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 11:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (mforce):
Nem értem amíg nincs elfogadva minek szólongatunk hozzá feleslegesen + miért nem megköszönjük a gombbal azt kész?

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2017.06.10. 19:08 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nincs bele írva, hogy AWP-t mennyi játékostól lehet használni, és hogy maximum hányan használhatják egyszerre?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2017.06.10. 20:31 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < fakemeta >
  4. #include < hamsandwich >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < fun >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define MaxWeapon 11
  11. #define MaxAwp 3
  12. #define MinPlayer 4
  13.  
  14. new const g_sPrefix[ ] = "";
  15.  
  16. new const g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 22, 28, 18, 3, 8, 15, 14, 19, 5, 21, 20 };
  17. new const g_iMaxAmmo[ 31 ] = { 0, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100 };
  18. new g_sWeapon[ MaxWeapon ][ 16 ], g_sWeaponFull[ MaxWeapon ][ 32 ], g_iWPCt, g_iWPTe;
  19.  
  20. new bool: g_bWeaponMenu[ 33 ], bool: g_bC4;
  21.  
  22. public plugin_init( )
  23. {
  24.     register_plugin( "WeaponMenu", "1.0", "Demon" );
  25.     register_cvar( "WeaponMenu", "By Demon", FCVAR_SERVER );
  26.    
  27.     register_dictionary( "WeaponMenu.txt" );
  28.    
  29.     new sWeapName[ 32 ], sLeft[ 16 ], sRight[ 16 ];
  30.    
  31.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
  32.     {
  33.         get_weaponname( g_iWeapons[ i ], sWeapName, 31 );
  34.         RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, sWeapName, "Reload_Post", 1 );
  35.        
  36.         copy( g_sWeaponFull[ i ], 31, sWeapName );
  37.        
  38.         strtok( sWeapName, sRight, 15, sLeft, 15, '_' );
  39.                
  40.         strtoupper( sLeft );
  41.         copy( g_sWeapon[ i ], 15, sLeft );
  42.     }
  43.     RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Reload_Post", 1 );
  44.    
  45.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
  46.    
  47.     register_event( "HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0" );
  48.    
  49.     new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" );
  50.     DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" );
  51.     DispatchSpawn( iEntity );
  52.    
  53.     iEntity = create_entity( "player_weaponstrip" );
  54.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "stripper" );
  55.     DispatchSpawn( iEntity );
  56.    
  57.     iEntity = create_entity( "game_player_equip" );
  58.     DispatchKeyValue( iEntity, "weapon_knife"  , "1" );
  59.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "equipment" );
  60.     DispatchSpawn( iEntity );
  61.    
  62.     iEntity = create_entity( "multi_manager" );
  63.     DispatchKeyValue( iEntity, "equipment" , "0.3" );
  64.     DispatchKeyValue( iEntity, "stripper"  , "0.2" );
  65.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "game_playerspawn" );
  66.     DispatchKeyValue( iEntity, "spawnflags", "1" );
  67.     DispatchSpawn( iEntity );
  68.    
  69.     register_concmd( "say /gun", "cmdWeaponMenu" );
  70.     register_concmd( "say /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
  71.     register_concmd( "say_team /gun", "cmdWeaponMenu" );
  72.     register_concmd( "say_team /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
  73. }
  74.  
  75. public Reload_Post( iWeapon )
  76. {
  77.     static iId;
  78.     iId = get_pdata_cbase( iWeapon, 41, 4 );
  79.    
  80.     if ( !is_user_connected( iId ) ) return;
  81.    
  82.     if ( get_pdata_int( iWeapon, 54, 4 ) || get_pdata_int( iWeapon, 55, 4 ) )
  83.     {
  84.         new iWeapId = cs_get_weapon_id( iWeapon );
  85.        
  86.         cs_set_user_bpammo( iId, iWeapId, g_iMaxAmmo[ iWeapId ] );
  87.     }
  88. }
  89.  
  90. public PlayerSpawn( iId ) { set_task( 0.1, "CheckC4", iId ); }
  91.  
  92. public CheckC4( iId )
  93. {
  94.     if ( !g_bC4 )
  95.     {
  96.         if ( user_has_weapon( iId, CSW_C4 ) )
  97.         {
  98.             g_bC4 = true;
  99.             set_task( 0.4, "GiveC4", iId + 8888 );
  100.         }
  101.     }
  102.     set_task( 0.33, "WeaponMenu", iId );
  103. }
  104.  
  105. public GiveC4( iId ) { iId -= 8888; give_item( iId, "weapon_c4" ); cs_set_user_plant( iId, 1, 1 ); }
  106.  
  107. public WeaponMenu( iId )
  108. {
  109.     if ( !is_user_alive( iId )  ) return;
  110.    
  111.     g_bWeaponMenu[ iId ] = false;
  112.    
  113.     static sMenuItem[ 128 ];
  114.    
  115.     formatex( sMenuItem, 127, "%L", iId, "MENU_TITLE" );
  116.    
  117.     new iMenu = menu_create( sMenuItem, "WeaponMenuH" );
  118.    
  119.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
  120.     {
  121.         if ( g_iWeapons[ i ] != 18 ) formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r]", g_sWeapon[ i ] );
  122.         else formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_sWeapon[ i ], MaxAwp );
  123.        
  124.         menu_additem( iMenu, sMenuItem, _, 0 );
  125.     }
  126.    
  127.     menu_setprop( iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  128.     menu_display( iId, iMenu );
  129. }
  130.  
  131. public WeaponMenuH( iId, iMenu, iItem )
  132. {
  133.     if( iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive( iId ) )
  134.     {
  135.         menu_destroy( iMenu );
  136.         return PLUGIN_HANDLED;
  137.     }
  138.    
  139.     new sMenuName[ 78 ], sInfo[ 8 ], iKey, iMenuNum;
  140.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, iKey, sInfo, charsmax( sInfo ), sMenuName, charsmax( sMenuName ), iMenuNum );
  141.    
  142.     new iWpn = g_iWeapons[ iItem ];
  143.    
  144.     if ( iWpn == 18 )
  145.     {
  146.         new iTeams[ CsTeams ];
  147.         GetPlayerCount( iTeams );
  148.        
  149.         if ( iTeams[ CS_TEAM_T ] < MinPlayer || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < MinPlayer ) {
  150.            
  151.             ChatColor( iId, "%L", iId, "AWP_ALLOWFROM", MinPlayer, MinPlayer );
  152.             WeaponMenu( iId );
  153.            
  154.             return PLUGIN_HANDLED;
  155.         }
  156.        
  157.         new CsTeams: userTeam = cs_get_user_team( iId );
  158.         if( userTeam == CS_TEAM_CT )
  159.         {
  160.             if ( g_iWPCt > 0 ) --g_iWPCt;
  161.             else
  162.             {
  163.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
  164.                 WeaponMenu( iId );
  165.                
  166.                 return PLUGIN_HANDLED;
  167.             }
  168.         }
  169.         else if ( userTeam == CS_TEAM_T )
  170.         {
  171.             if ( g_iWPTe > 0 ) --g_iWPTe;
  172.             else
  173.             {
  174.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
  175.                 WeaponMenu( iId );
  176.                
  177.                 return PLUGIN_HANDLED;
  178.             }
  179.         }
  180.     }
  181.    
  182.     give_item( iId, g_sWeaponFull[ iItem ] );
  183.     give_item( iId, "weapon_deagle" );
  184.     give_item( iId, "weapon_flashbang" );
  185.     give_item( iId, "weapon_hegrenade" );
  186.     give_item( iId, "item_assaultsuit" );
  187.     give_item( iId, "item_thighpack" );
  188.    
  189.     cs_set_user_bpammo( iId, iWpn, g_iMaxAmmo[ iWpn ] );
  190.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_DEAGLE, g_iMaxAmmo[ CSW_DEAGLE ] );
  191.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_FLASHBANG, 2 );
  192.    
  193.     g_bWeaponMenu[ iId ] = true;
  194.    
  195.     ChatColor( iId,  "%L", iId, "CHOOSED", g_sWeapon[ iItem ] );
  196.        
  197.     menu_destroy( iMenu );
  198.     return PLUGIN_HANDLED;
  199. }
  200.  
  201. public eNewRound ( ) { g_iWPCt = g_iWPTe = MaxAwp; g_bC4 = false; }
  202. public cmdWeaponMenu( iId ) { if ( !g_bWeaponMenu[ iId ] ) WeaponMenu( iId ); }
  203.  
  204. public pfn_keyvalue( iEntity )
  205. {
  206.     new sClassName[ 20 ], sKeyName[ 16 ], sValue[ 20 ];
  207.  
  208.     copy_keyvalue( sClassName, charsmax( sClassName ), sKeyName, charsmax( sKeyName ), sValue, charsmax( sValue ) );
  209.  
  210.     if ( equal( sClassName, "info_map_parameters" ) || equal( sClassName, "func_buyzone" ) || equal( sClassName, "game_player_equip" ) || equal( sClassName, "player_weaponstrip" ) )
  211.     {
  212.         remove_entity( iEntity );
  213.         return PLUGIN_HANDLED;
  214.     }
  215.     else if ( equal( sClassName, "multi_manager" ) && equal( sKeyName, "targetname" ) && equal( sValue, "game_playerspawn" ) )
  216.     {
  217.         remove_entity( iEntity );
  218.         return PLUGIN_HANDLED;
  219.     }
  220.  
  221.     return PLUGIN_CONTINUE;
  222. }
  223.  
  224. stock GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] )
  225. {
  226.     static iPlayers[ 32 ], iPlayerCount;
  227.    
  228.     get_players( iPlayers, iPlayerCount );
  229.    
  230.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; ++i ) ++iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ];
  231. }
  232.  
  233. stock ChatColor( iId, const sMessage[ ], any:... )
  234. {
  235.     static iPlrNum, iPlayers[ 32 ], sMsg[ 256 ], iIdMsg, iMsgLen = charsmax( sMsg );
  236.    
  237.     vformat( sMsg, iMsgLen, sMessage, 3 );
  238.     format( sMsg, iMsgLen, "!g[%s]!y %s", g_sPrefix, sMsg );
  239.    
  240.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!g", "^4" );
  241.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!y", "^1" );
  242.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!t", "^3" );
  243.  
  244.     if ( !iIdMsg ) iIdMsg = get_user_msgid( "SayText" );
  245.  
  246.     if ( iId )
  247.     {
  248.         iPlayers[ 0 ] = iId;
  249.         iPlrNum = 1;
  250.     }
  251.     else get_players( iPlayers, iPlrNum, "ch" );
  252.  
  253.     for ( new i, iPId; i < iPlrNum; ++i )
  254.     {
  255.         iPId = iPlayers[ i ];
  256.        
  257.         if ( !is_user_connected( iPId ) ) continue;
  258.        
  259.         message_begin( MSG_ONE, iIdMsg, _, iPId );
  260.         write_byte( iPId );
  261.         write_string( sMsg );
  262.         message_end( );
  263.     }
  264. }

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 17:28 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kengurumancs írta:
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < fakemeta >
  4. #include < hamsandwich >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < fun >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define MaxWeapon 11
  11. #define MaxAwp 3
  12. #define MinPlayer 4
  13.  
  14. new const g_sPrefix[ ] = "";
  15.  
  16. new const g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 22, 28, 18, 3, 8, 15, 14, 19, 5, 21, 20 };
  17. new const g_iMaxAmmo[ 31 ] = { 0, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100 };
  18. new g_sWeapon[ MaxWeapon ][ 16 ], g_sWeaponFull[ MaxWeapon ][ 32 ], g_iWPCt, g_iWPTe;
  19.  
  20. new bool: g_bWeaponMenu[ 33 ], bool: g_bC4;
  21.  
  22. public plugin_init( )
  23. {
  24.     register_plugin( "WeaponMenu", "1.0", "Demon" );
  25.     register_cvar( "WeaponMenu", "By Demon", FCVAR_SERVER );
  26.    
  27.     register_dictionary( "WeaponMenu.txt" );
  28.    
  29.     new sWeapName[ 32 ], sLeft[ 16 ], sRight[ 16 ];
  30.    
  31.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
  32.     {
  33.         get_weaponname( g_iWeapons[ i ], sWeapName, 31 );
  34.         RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, sWeapName, "Reload_Post", 1 );
  35.        
  36.         copy( g_sWeaponFull[ i ], 31, sWeapName );
  37.        
  38.         strtok( sWeapName, sRight, 15, sLeft, 15, '_' );
  39.                
  40.         strtoupper( sLeft );
  41.         copy( g_sWeapon[ i ], 15, sLeft );
  42.     }
  43.     RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Reload_Post", 1 );
  44.    
  45.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
  46.    
  47.     register_event( "HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0" );
  48.    
  49.     new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" );
  50.     DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" );
  51.     DispatchSpawn( iEntity );
  52.    
  53.     iEntity = create_entity( "player_weaponstrip" );
  54.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "stripper" );
  55.     DispatchSpawn( iEntity );
  56.    
  57.     iEntity = create_entity( "game_player_equip" );
  58.     DispatchKeyValue( iEntity, "weapon_knife"  , "1" );
  59.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "equipment" );
  60.     DispatchSpawn( iEntity );
  61.    
  62.     iEntity = create_entity( "multi_manager" );
  63.     DispatchKeyValue( iEntity, "equipment" , "0.3" );
  64.     DispatchKeyValue( iEntity, "stripper"  , "0.2" );
  65.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "game_playerspawn" );
  66.     DispatchKeyValue( iEntity, "spawnflags", "1" );
  67.     DispatchSpawn( iEntity );
  68.    
  69.     register_concmd( "say /gun", "cmdWeaponMenu" );
  70.     register_concmd( "say /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
  71.     register_concmd( "say_team /gun", "cmdWeaponMenu" );
  72.     register_concmd( "say_team /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
  73. }
  74.  
  75. public Reload_Post( iWeapon )
  76. {
  77.     static iId;
  78.     iId = get_pdata_cbase( iWeapon, 41, 4 );
  79.    
  80.     if ( !is_user_connected( iId ) ) return;
  81.    
  82.     if ( get_pdata_int( iWeapon, 54, 4 ) || get_pdata_int( iWeapon, 55, 4 ) )
  83.     {
  84.         new iWeapId = cs_get_weapon_id( iWeapon );
  85.        
  86.         cs_set_user_bpammo( iId, iWeapId, g_iMaxAmmo[ iWeapId ] );
  87.     }
  88. }
  89.  
  90. public PlayerSpawn( iId ) { set_task( 0.1, "CheckC4", iId ); }
  91.  
  92. public CheckC4( iId )
  93. {
  94.     if ( !g_bC4 )
  95.     {
  96.         if ( user_has_weapon( iId, CSW_C4 ) )
  97.         {
  98.             g_bC4 = true;
  99.             set_task( 0.4, "GiveC4", iId + 8888 );
  100.         }
  101.     }
  102.     set_task( 0.33, "WeaponMenu", iId );
  103. }
  104.  
  105. public GiveC4( iId ) { iId -= 8888; give_item( iId, "weapon_c4" ); cs_set_user_plant( iId, 1, 1 ); }
  106.  
  107. public WeaponMenu( iId )
  108. {
  109.     if ( !is_user_alive( iId )  ) return;
  110.    
  111.     g_bWeaponMenu[ iId ] = false;
  112.    
  113.     static sMenuItem[ 128 ];
  114.    
  115.     formatex( sMenuItem, 127, "%L", iId, "MENU_TITLE" );
  116.    
  117.     new iMenu = menu_create( sMenuItem, "WeaponMenuH" );
  118.    
  119.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
  120.     {
  121.         if ( g_iWeapons[ i ] != 18 ) formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r]", g_sWeapon[ i ] );
  122.         else formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_sWeapon[ i ], MaxAwp );
  123.        
  124.         menu_additem( iMenu, sMenuItem, _, 0 );
  125.     }
  126.    
  127.     menu_setprop( iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  128.     menu_display( iId, iMenu );
  129. }
  130.  
  131. public WeaponMenuH( iId, iMenu, iItem )
  132. {
  133.     if( iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive( iId ) )
  134.     {
  135.         menu_destroy( iMenu );
  136.         return PLUGIN_HANDLED;
  137.     }
  138.    
  139.     new sMenuName[ 78 ], sInfo[ 8 ], iKey, iMenuNum;
  140.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, iKey, sInfo, charsmax( sInfo ), sMenuName, charsmax( sMenuName ), iMenuNum );
  141.    
  142.     new iWpn = g_iWeapons[ iItem ];
  143.    
  144.     if ( iWpn == 18 )
  145.     {
  146.         new iTeams[ CsTeams ];
  147.         GetPlayerCount( iTeams );
  148.        
  149.         if ( iTeams[ CS_TEAM_T ] < MinPlayer || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < MinPlayer ) {
  150.            
  151.             ChatColor( iId, "%L", iId, "AWP_ALLOWFROM", MinPlayer, MinPlayer );
  152.             WeaponMenu( iId );
  153.            
  154.             return PLUGIN_HANDLED;
  155.         }
  156.        
  157.         new CsTeams: userTeam = cs_get_user_team( iId );
  158.         if( userTeam == CS_TEAM_CT )
  159.         {
  160.             if ( g_iWPCt > 0 ) --g_iWPCt;
  161.             else
  162.             {
  163.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
  164.                 WeaponMenu( iId );
  165.                
  166.                 return PLUGIN_HANDLED;
  167.             }
  168.         }
  169.         else if ( userTeam == CS_TEAM_T )
  170.         {
  171.             if ( g_iWPTe > 0 ) --g_iWPTe;
  172.             else
  173.             {
  174.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
  175.                 WeaponMenu( iId );
  176.                
  177.                 return PLUGIN_HANDLED;
  178.             }
  179.         }
  180.     }
  181.    
  182.     give_item( iId, g_sWeaponFull[ iItem ] );
  183.     give_item( iId, "weapon_deagle" );
  184.     give_item( iId, "weapon_flashbang" );
  185.     give_item( iId, "weapon_hegrenade" );
  186.     give_item( iId, "item_assaultsuit" );
  187.     give_item( iId, "item_thighpack" );
  188.    
  189.     cs_set_user_bpammo( iId, iWpn, g_iMaxAmmo[ iWpn ] );
  190.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_DEAGLE, g_iMaxAmmo[ CSW_DEAGLE ] );
  191.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_FLASHBANG, 2 );
  192.    
  193.     g_bWeaponMenu[ iId ] = true;
  194.    
  195.     ChatColor( iId,  "%L", iId, "CHOOSED", g_sWeapon[ iItem ] );
  196.        
  197.     menu_destroy( iMenu );
  198.     return PLUGIN_HANDLED;
  199. }
  200.  
  201. public eNewRound ( ) { g_iWPCt = g_iWPTe = MaxAwp; g_bC4 = false; }
  202. public cmdWeaponMenu( iId ) { if ( !g_bWeaponMenu[ iId ] ) WeaponMenu( iId ); }
  203.  
  204. public pfn_keyvalue( iEntity )
  205. {
  206.     new sClassName[ 20 ], sKeyName[ 16 ], sValue[ 20 ];
  207.  
  208.     copy_keyvalue( sClassName, charsmax( sClassName ), sKeyName, charsmax( sKeyName ), sValue, charsmax( sValue ) );
  209.  
  210.     if ( equal( sClassName, "info_map_parameters" ) || equal( sClassName, "func_buyzone" ) || equal( sClassName, "game_player_equip" ) || equal( sClassName, "player_weaponstrip" ) )
  211.     {
  212.         remove_entity( iEntity );
  213.         return PLUGIN_HANDLED;
  214.     }
  215.     else if ( equal( sClassName, "multi_manager" ) && equal( sKeyName, "targetname" ) && equal( sValue, "game_playerspawn" ) )
  216.     {
  217.         remove_entity( iEntity );
  218.         return PLUGIN_HANDLED;
  219.     }
  220.  
  221.     return PLUGIN_CONTINUE;
  222. }
  223.  
  224. stock GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] )
  225. {
  226.     static iPlayers[ 32 ], iPlayerCount;
  227.    
  228.     get_players( iPlayers, iPlayerCount );
  229.    
  230.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; ++i ) ++iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ];
  231. }
  232.  
  233. stock ChatColor( iId, const sMessage[ ], any:... )
  234. {
  235.     static iPlrNum, iPlayers[ 32 ], sMsg[ 256 ], iIdMsg, iMsgLen = charsmax( sMsg );
  236.    
  237.     vformat( sMsg, iMsgLen, sMessage, 3 );
  238.     format( sMsg, iMsgLen, "!g[%s]!y %s", g_sPrefix, sMsg );
  239.    
  240.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!g", "^4" );
  241.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!y", "^1" );
  242.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!t", "^3" );
  243.  
  244.     if ( !iIdMsg ) iIdMsg = get_user_msgid( "SayText" );
  245.  
  246.     if ( iId )
  247.     {
  248.         iPlayers[ 0 ] = iId;
  249.         iPlrNum = 1;
  250.     }
  251.     else get_players( iPlayers, iPlrNum, "ch" );
  252.  
  253.     for ( new i, iPId; i < iPlrNum; ++i )
  254.     {
  255.         iPId = iPlayers[ i ];
  256.        
  257.         if ( !is_user_connected( iPId ) ) continue;
  258.        
  259.         message_begin( MSG_ONE, iIdMsg, _, iPId );
  260.         write_byte( iPId );
  261.         write_string( sMsg );
  262.         message_end( );
  263.     }
  264. }

Szia, kengu nekem valamiért így írja.


Csatolmányok:
Névtelen.png
Névtelen.png [ 13.92 KiB | Megtekintve 3692 alkalommal ]

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 20:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Hiányzik a lang file

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 21:21 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
ultraibolya írta:
Hiányzik a lang file

Kengu elfelejtette kirakni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole